אהבה מיוחדת-פרק 96 :

אנונימית 17/10/2013 1096 צפיות 6 תגובות

שירן:"וואי איזה שקט "
אוהד:"חח כן כולם ישנים "
שירן חיבקה את אוהד חזק ונרדמה בזרועותייו .
-הבוקר הגיע .
מאור:"מעניין מה הם עושים בחדר עד שעה כזאת"
ליאן :"איכס יא דפוק על מה אתה חושב "
נטשה:"רד מהם ,יש לך חברה לא ?"
מאור:"איזה זאתי לא נותנת לי בגרוש ,וליאן מאוהבת בדניאל למרות שהוא עדיין דלוק על שירן ואת גם לא נותנת ..וואלה אני ינסה את תמי ונטלי"
רם :"תיזהר ממני !"
מאור:"אני סתם צוחק אחי חחח "
ליאן:"תתרגלו לטמטום שלו ,ודרך אגב הוא רק דיבורים ולא מעשים"
דניאל:"אין אתם ממש מגעילים !!"
ספיר:"אתה מדבר עלינו ?! אתה הכלב כאן ,אתה זה שדלוק על הזנזונת !"
דניאל מרוב עצבים זרק את הכוס שהייתה בידו על הריצפה,וזה גרם לכולם לפחד ,כולם הבינו שספיר עברה כאן את הגבול .
דניאל:"אין לך שום זכות לדבר עליה ככה ,את מדברת ככה מרוב הקנאה ! הקנאה נוזלת לך !!"
ספיר:"אני נראית לך מקנאה בה ? היא זנזונת קטנה !"
מאור:"ספיר דיי !"
דניאל:"לא אתה יודע מה שתמשיך,שתמשיך ללכלך עליה ..
שירן, אתם זוכרים אותה ? הבן אדם המדהים הזה שהרס לעצמו הרבה חלומות כדי שלכם יהיה טוב , הבן אדם שנתן הכל בשבילנו ,שעזר לנו ..
מאור ?אתה יודע שספיר רצתה להיפרד ממך ושירן שכנעה אותה שלא ,ידעת את זה? ידעתם את זה שכל פעם שספיר עם שירן לבד ספיר יורדת עליה וקוראת לה זונה ? ידעתם את כל זה? על מה אתם קוראים לה זונה ? על זה שהיא אוהבת מישהו ? היא עוד לא עשתה איתו כלום וגם אם הם יעשו זה לא זנות ! היא בן אדם מושלם ואני בטוח שכולם כאן הייתם רוצים להיות איתה או במקומה , וכן ספיר את מקנאה בה את מקנאה באהבה המושלמת שלה ובכל מה שיש לה !"
כולם שתקו ,הם הבינו שדניאל צודק .
דניאל לא שתק,הוא המשיך לדבר..
דניאל:"אתם יודעים כמה צער גרמתם לה?אתם ידעתם שהיא רצתה לזייף תאונה שלה ובמקום זה להעלם ולמכור את עצמה כי גרמתם לה להאמין שהיא כזאת ! ידעתם שהיא רצתה להתאבד אבל הצלחתי לעצור אותה והבהרתי לה שיש אותי את אוהד ואת נטשה שאנחנו אוהבים אותה ואף פעם לא נחשוב עלייה ככה .. אתם לא יודעים כמה הכאבתם לה כולכם , ספיר ואת עוד במיוחד !"

שירן:"אני רוצה לעוף מכאן "
אוהד:"למה יפה שלי ?"
שירן :"לא שמעת .? אף אחד לא סובל אותי כאן "
אוהד:"את לא צריכה להתייחס ,לכי תתלבשי חיים שלי ונצא "

דניאל:"לאן אתם הולכים?"
אוהד:"סתם להסתובב קצת "
דניאל :"אוקיי ,ביי "

נטשה :"הם שמעו אותך "
דניאל :"לא נראה לי ,אוהד הוא לא אחד ששותק "
ליאן :"לאן אתה הולך ?"
דניאל :"לחשוב קצת "
ליאן :"לבוא איתך ?"
דניאל :"אני רוצה להיות קצת לבד …"

אני יודעת שאני מעלה אחרי זמן מסויים ,פשוט זאת הייתה תקופה די עמוסה לא היה לי זמן בכלל , יש לי שבוע שלם שיהיה לי בו קצת ואני מתכוונת לנצל אותו לגבי הסיפור .
נו איך הפרק ?:)


תגובות (6)

תמשיכי…:) ורגע אוהד ושירן חברים נכון?
ודניאל עם ליאן? הבלבלתי חח

17/10/2013 10:48

כן ותמשיכי

17/10/2013 14:09

כן ותמשיכי

17/10/2013 14:09

כן ותמשיכי

17/10/2013 14:09

מדהים את מוכשרת תמשיכי !!!♡♡♡♡♥♥♥♥

17/10/2013 14:47

בבקשה תמשיכי !

17/10/2013 15:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך