אהבה מיוחדת -פרק 97:

אנונימית 18/10/2013 1001 צפיות 2 תגובות

ספיר ושירן ישבו בבית קפה .
שירן:"למה רצית שאבוא לפה ?שתמשיכי לקרוא לי זונה ?"
ספיר:"לא , תקשיבי אני מצטערת נורא לא התכוונתי אני פשוט זה את כאילו זה היה .."
שירן:"אוח ספיר דברי ,אני מבטיחה לא לאכול אותך או לצעוק ולשפוט "
ספיר:"אני נורא קנאתי בך,הכל אצלך היה כל כך מושלם האהבה שלך את היית תמיד מושלמת תמיד אהבו אותך תמיד היית מקובלת תמיד היה אכפת ממך ודאגו לך "
שירן :"הרגשת בודדה ?"
ספיר:"משהו כזה בערך "
שירן :"אני מצטערת עם נתתי לך להרגיש ככה ,ותאמיני לי שהחיים שלי לא הכי דבש ושאני לא מושלמת"
ספיר:"אל תורידי מערכך,את מושלמת שירן לא חסר בך כלום !"
שירן :"אל תהיי בטוחה , וספיר גם בך לא חסר כלום !"
ספיר :"אל תהי בטוחה , יש לך חבר שאוהב אותך ודואג לך יש לך מסביב מלא חברים שאכפת להם ממך "
שירן :"גם לך יש חבר שאוהב אותך , וגם אנחנו כולנו פה בשבילך אבל את מרחיקה אותנו עם הגישה שלך , את צריכה יותר להשתחרר איתנו .."
ספיר:"על מה אנחנו מתערבות שיש לך בפלאפון הרבה הודעות ושיחות מאוהד ולי אוליי רק אחד שתיים ?"
שירן :"אני לא מאמינה לך .."
ספיר:"שמנו את הפלאפונים על שקט,בואי נבדוק "
שירן פתחה את הפלאפון וראתה 10 שיחות מאוהד 2 מדניאל ושלוש הודעות של "שירני אני אוהב אותך ,מה איתך חיים שלי ?"
שירן :"נו יש לך ספיר ?"
ספיר:"שתי שיחות "
מאור :"את בטוחה ששתיים ? כי התקשרתי יותר מכמה פעמים .."
ספיר קפצה ממקומה מבהלה , היא לא הבינה מה הוא עושה פה , שירן חייכה כשראתה אותו .
ספיר :" מה..מה אתה עושה פה ?"
מאור :"התקשרתי אלייך פעמיים והתקשרתי מהפלאפון של אוהד לשירן לראות מה איתך אבל לא עניתן אז דאגתי לך "
ספיר:"באת לפה בשבילי ?"
מאור :"כן יפה שלי"
ושניהם נעלמו בתוך נשיקה סוחפת .


תגובות (2)

מושלם מדהים אין את מוכשרת !!!!

18/10/2013 06:54

ווההו איזה חמודים !!!

19/10/2013 05:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך