אהבה מיוחדת – פרק 99 :

אנונימית 21/10/2013 1193 צפיות 6 תגובות

.יום החתונה הגיע ,שירן הייתה יפיפייה כמו תמיד , וכנ"ל אוהד היה הורס .
הרבה אנשים דיברו על האירוע הזה,כמו שאומרים = זאת תהייה חתונת השנה.
אוהד דניאל וליבי (בת דודה של שירן ) היו בתוך הלימוזינה והלכו לאסוף את שירן .
-השעה הייתה 10 בבוקר , התסרוקת האיפור והשמלה היו כבר על שירן .
נקודת המבט של שירן : אני מתרגשת , ואני כל כך לחוצה ,אני מרגישה שזה יהיה היום הכי מדהים שיש , עוד כמה דקות הוא יגיע,האהוב שלי ..מעניין מה הוא יגיד עלי , אני מקווה שהוא יאהב את מה שהוא יראה ,אני כל כך שמחה שהחברות שלי והאחיות שלי כאן איתי ,אני כל כך מאושרת .
אחרי כמה דקות,נקודת המבט של אוהד כשהוא נכנס למקום בו שהתה שירן:
וואי איזה מדהימה היא,אני המום היא כל כך יפה ומושכת . וואו אני מאושר שזכיתי בה ,אני לא רואה את חיי בלעדייה ,אני כל כך מחכה שהטבעת תהיה על ידה .
בחזרה למציאות.
אוהד:"וואו את נראית מדהים "
אוהד התקרב אלייה ונשק לה .
שירן :"אתה נראה מדהים "
כל החבר'ה התקרבו והתחבקו ביחד .
נטלי:"אז מה סדר היום ?"
אוהד:"חח תשאלי את דניאל "
דניאל :"אמ הם הולכים לצילום לבוק , סרט חתונה עשינו איתם אז יש להם שעתיים צילומים ואז שוב יסדרו את שירן ואוהד ואני יבוא לאסוף את שירן מכאן שוב בשש ,אתם תהיו באולם "
רם:"נשמע מעולה ,אוהד?מזל טוב אחי ..וגם לך שירן "
שירן ואוהד חייכו ונעלמו בתוך נשיקה .
דניאל:"דרך אגב ליאן ,את מביאה את שמלת הכלה השנייה של שירן ,נכון ? שיהיה לה נוח בהמשך הערב .."
ליאן :"כן אני מביאה חייםשלי "
דניאל :"סבבה ,נתראה,תהיו יפים היום חבר'ה ותבואו יפים .. ליאן אני אוהב אותך !"
ליאן ניגשה ונישקה את דניאל ויצאה עם כולם .


תגובות (6)

מה שבראש שלך זה לא יפריע אבל ראש כחול בנשמה וואוווווווו חחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתם סתם תמשיכי

21/10/2013 07:47

תעשי לפי איך לאת רוצה … ומושלם תמשיכי !

21/10/2013 07:52

לי לא אכפת לכתוב ולפרט על כל הדברים האלה ,השאלה שלי אם זה יפריע לכם או משו?

21/10/2013 07:54

מה בשאלך אבל אני אומרת שכן חחח

ותמשיכיכיכייכיי

21/10/2013 08:32

אומיגדדדדדד זה פרק 99 חח

21/10/2013 08:34

תעשי פרקים כחולים חחחחחחח סתם איך שאת רוצה

21/10/2013 11:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך