עוד אחת
אני אתגעגע ללכתוב את הסיפור הזה :-(

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת- סוף דבר 2.0

עוד אחת 11/07/2014 4324 צפיות 77 תגובות
אני אתגעגע ללכתוב את הסיפור הזה :-(

אז זהו, סיפור האהבה של מור ודניאל הגיע לסיומו. :-(

הקטע מדבר על שנה אחרי הלידה.
~~
הסוף הזה מוקדש לכל הקוראים המדהימים שלי, את הסיפור הזה אני כותבת כבר חמישה חודשים ותמיד, כל פרק ופרק יש את המגיבים שנותנים לי מוטיבציה ענקית להמשיך, וגם כשלא אהבתי פרקים מסוימים הם העלו לי את הביטחון.
אז, תודה, הבטחתי סוף סגור וקיימתי סוף סגור❤️
~~~

״מי יפה קטן של אימא?״ שאלתי באהבה וסירקתי את שיערו הרטוב של אור לצד, הוא חייך את החיוך המתוק הזה שלו ודחף את ידו לפיו, נושך אותה.
״אני יודעת שאתה מוציא שיניים אבל אימא שלך משקיעה יותר מדי כסף כדי לקנות לך את הצעצועים האלה.״ הוצאתי את ידו מפיו ונתתי לו את הצעצוע שאהב לנשוך, שן קטנה כבר ביצבצה למעלה והוא אמור להוציא עוד כמה.
החליפה הקטנה שאוראל קנה לו מבוטיק קטן לתינוקות ישבה עליו בול והוא היה נראה כמו ג׳יימס בונד בקטן.
אין דבר שאני אוהבת יותר ממנו, מהרגע שהחזקתי אותו בבית החולים ידעתי שאפשרות האימוץ נמחקה לגמרי, הוא הולך להיות איתי לידי עד גיל שמונה עשרה, אני אסיע אותו כל בוקר לבית הספר, כשהוא ישכח את הסנדוויץ׳ אני אביא לו אותו עד לכיתה כשאני לבושה בפיג׳מה, אני תמיד אשאל מתי הוא הולך ואני תמיד אנדנד לו על חברה, אני פשוט אהיה אימא טיפוסית.
אני לא אחזור בשלוש בלילה הביתה ואני תמיד אהיה קרובה אליו, אני אעניק לו מה שאימא שלי לא העניקה לי.

״לאן אנחנו הולכים?״ שאלתי והוא פלט קול תינוקי, נישקתי אותו והנחתי אותו בלול.
סידרתי את שמלת השמנת שלי שהגיעה עד לאמצע ברכיי וקלעתי את שיערי לצמת ״זנב הדג״, מסיטה אותה לכתפי הימנית, נעלתי את עקבי הפלטפורמה שלי והאיפור העדין שלי היה מוכן עוד לפני.
״הולכים לחתונה.״ השבתי לעצמי בהתרגשות ואור היה עסוק בלנשוך את הצעצוע.
״יאללה בוא נצא.״ אמרתי לו והוצאתי אותו מהלול, יוצאת מהבית כשארנק תואם לשמלה אחוז בידי.
״חתיך קטן שלי.״ אמרתי, מניחה אותו במושב שלו ליד הנהג וליטפתי את שיערו לכיון השביל הקטן שנוצר, סגרתי את הדלת ונכנסתי למושב שלי, מורידה את משקפי השמש מעיניי מאחר והשמש כבר שקעה.
~~

״חתיך של אבא!״ דניאל קרא ולקח את אור מבין ידיי, מנשק את לחיו הקטנה, אור חייך והניח את ידו על עינו של דניאל, צחקתי ודניאל הוריד את ידו של אור שחזר להתעסק בצעצוע.
״היי לולה.״ אמר ונישק את פי ברכות.
״היי דוני.״ השבתי כשהתנתקנו, הוא כרך את ידו סביב כתפי והתהלכנו לעבר גן האירועים.
״הכל מוכן אני מקווה, מחר בבוקר מגיעים המובילים.״ הוא הודיע לי והנהנתי בהסכמה.
״כן ארזנו הכל, יש לי באוטו כמה דברים שאני צריכה להערב.״ אמרתי ונדחקתי עוד יותר אליו.
״את ישנה אצלי היום?״ הוא שאל והנהנתי שוב באישור, הוא חייך ועצרתי אותו לרגע מסדרת את הצווארון של חולצתו השחורה והמכופתרת.
״אתה כזה מבולגן.״ התלוננתי וסידרתי גם את השרוולים שנמשכו עד למרפקיו, הוא היה נראה מצוין בחולצה הזו, טוב, אני זו שבחרה אותה.
״מזל שיש לי אישה שתסדר אותי.״ אמר בחיוך ונשק לי שוב.
״איפה האחיין היפה שלי?״ אוראל נעמד מולנו בחיוך וכשאור ראה אותו הוא הושיט את ידיו במטרה שאוראל ירים אותו, צחקתי ודניאל הגיש לו אותו.
״מה קורה?״ שאלתי ונשקתי ללחיו.
״הכל טוב איך את?״ שאל כשהוא עסוק באור החייכן.
״בסדר, אני ומור לא נפריע ל… הרמוניה בניכם.״ דניאל אמר באי נוחות מזויפת ומשך אותי משם, העברתי עוד מבט לאוראל המאושר שעדיין עמד שם, משחק עם אור.
״דוני אני צריכה להיות שם עם אור.״ אמרתי ודניאל משך אותנו לשירותים, סוגר ונועל את הדלת הראשית אחרינו.
״התגעגעתי אלייך.״ אמר וחייך אליי, תופס במותניי ומושיב אותי על השיש שהיה שם, נדחק בין שתי רגליי.
״שקרן לא התגעגעת אליי, אתה בסך הכל רוצה סקס.״ אמרתי בכעס מזויף, מצמידה את מצחי למצחו ומוחצת את פניו בשתי ידיי.
״טוב עלית עליי…״ הוא הודה וצחק, צחקתי גם אני ונישקתי אותו שוב ושוב על כל פניו, עברתי לצוואר שלו ונישקתי אותו שם, הוא דחק את אגנו עוד יותר אליי והרים מעט את השמלה שלי.
״אני האימא הכי גרועה בעולם, מפקירה את הילד שלי בשביל סקס.״ ניתקתי את שפתיי מצווארו והוא גיחך.
״לא סתם סקס, סקס עם דניאל מזרחי.״ הוא אמר בחיוך זחוח ודחפתי אותו ממני, קופצת מהשיש ונוחתת על הרצפה, דחפתי את דניאל שוב בחיוך מתגרה והוא דחף אותי. בחזרה, רק שאני עפתי לאחור, הוא תפס אותי ברגע האחרון שנייה לפני שנפלתי.
״את כזו קטנטונת…״ הוא צחק ונישק אותי, העברתי את ידי בשיערו ומשכתי אותו עוד יותר אליי.
״אתה כזה מעצבן…״ עצרתי את הנשיקה וצחקקתי, מעיפה את פניו ממני, אך הוא התקרב שוב, נשענתי עוד לאחור ושנינו נפלנו על הרצפה.
״אז אני מבין שאת רוצה סקס על רצפת השירותים.״ הוא הסיק מסקנה שגויה אל בכל זאת צחקתי, הבן אדם הזה יכול להגיד את הדברים הכי מפגרים בעולם ואני אצחק, אני לא ידעת למה, אולי כי זה פשוט, דניאל.
״כמה אתה מדבר, גבר אחר כבר היה גומר.״ הקנטתי אותו והוא הרים את גבותיו.
״אה באמת? טוב מור ביטון, יש לנו,״ הוא אמר כאחד שנענה לתיגר, הוא שלף את האייפון מכיסו האחורי של הג׳ינס שלו ובדק את השעה.
״עשר דקות עד החופה, ואני מבטיח לך שבעוד עשר דקות את לא תרצי ללכת לחופה מרוב הנאה.״ הוא אמר במלוא הביטחון והפעם אני זו שהרמתי את גבותיי.
״נראה אותך…״ התגריתי בו והוא משך את שמלתי מעליי, הוא הרים אותי והושיב אותי בחזרה על השיש.
פתחתי את כפתורי חולצתו בעודו מנשק את צווארי, העברתי את ידי על זרועותיו וירדתי לאט לאט לעבר שרירי הבטן שלו.
״יש לך עוד שמונה דקות דניאל מזרחי.״ צחקתי ועצמתי את עיניי בהנאה.
״אני צריך רק שש מהן.״ הוא מלמל אל תוך צווארי וצמרמורת נעימה עברה בגבי.
~~

״זה היה טוב.״ אמרתי בהתנשמות והוא רכס את שמלתי בחזרה, טופח את התחת שלי בקלילות, גיחכתי וסידרתי את העגילים בחזרה על אוזני ושיחררתי את הגומיה שהחזיקה את הצמה שהייתה מבולגנת.
״אני יודע שאני טוב בכל מה שקשור בסקס.״ הוא תפס במותניי וקירב אותי אליו, חולצתו עדיין הייתה פתוחה ועשיתי צמה רגילה, מעבירה אותה שוב על כתפי, הסתובבתי במהירות והתחלתי לכפתר. את חולצתו בזמן שהוא מביט בי מחייך את החיוך המטופש שלו.
״עוד שתי דקות זה מתחיל!״ אמרתי בלחץ והפשלתי את שרוולי חולצתו בחזרה עד למרפקיו, הלכתי אחורה בכדי לראות שהוא לא נראה מרושל, הוא היה נראה מדהים.
״יאללה לול.״ אמר ופתח את מנעול הדלת, אף אחד לא היה בחוץ, התגנבנו החוצה כמו נערים בני שבע עשרה והתקדמנו למקום בו הייתה צריכה להיות החופה.
״הנה אתם!״ שמענו קול ושנינו הסתובבנו באיטיות, אוראל עמד כשיד אחת על מותנו והיד השנייה אוחזת באור.
״חיפשתי אתכם בכל מקום, אבל הייתי צריך לנחש שאתם עסוקים בלספק אחד את השנייה!״ הוא אמר במעט כעס והתקדם אלינו בצעדים גדולים.
״לא… אנחנו, פשוט נשפך על דניאל משהו, אז הלכנו לשירותים…״ גימגמתי ודניאל עמד שם עם חיוך מתנצל.
״קצת עזרה?״ סיננתי מבין שיניי ונעצתי את מרפקי בצלעותיו של דניאל.
״אני יודע לזהות אנשים אחרי סקס, ואתם חברים אחרי סקס.״ הוא אמר בשיא הביטחון והכעס והצביע על שנינו, אני ודניאל הבטנו אחד בשנייה, גם אני פרשתי חיוך מתנצל ואוראל עדיין היה עם הבעתו הקשיחה.
״הנה הבוטן הקטן, אני חושב שלו בעצמו נמאס מדוד אוראל.״ אמר כאילו קורא את מחשבותיו של אור, לקחתי את אור מידיו של אוראל ונישקתי את לחיו הקטנה, הוא לעס עדיין את הצעצוע והיה שקוע בעצמו.
״מצטער דוד אוראל, אנחנו בחיים לא נעשה סקס בשירותים יותר.״ דניאל אמר בנימה מתנצלת אך מזלזלת בו זמנית וכרך את ידו סביב מותני.
אני יכולה לומר שאוראל טיפה מתוסכל בשנה האחרונה מאז שחבר שלו עזב אותו, הם נפגשו בתצוגת אופנה בתל אביב ומשם זה היה סיפור אהבה גאה ומטורף.
לאחר הפרידה היו שני דברים שהצליחו לעודד אותו, אור, ולרדת על החיים של אחרים, ויכול להיות שאנחנו מילאנו את שניהם. אור היה הרבה אצלו והוא אהב לרדת על החיים שלנו.

אני ודניאל התיישבנו ליד אלה וליאור, כן ליאור הרופא שלי, כמה ימים אחרי הלידה נפרדנו אחרי שהבנתי שאני אוהבת את דניאל, ידעתי את זה תמיד אבל רק אחרי אותו יום, שישבנו אני, דניאל ואור, בונים את העתיד שלנו, הבנתי שרק אותו אני רוצה.
הכרתי את ליאור החם והמתוק למלכת הקרח, אלה, בתקווה שימיס אותה, אבל טעיתי, היא קיררה אותו ועכשיו הם הזוג המושלם, מתלוננים וצוחקים על כל מה שזז, אבל בסופו של דבר מתרגלים אליהם והם לא כאלה נוראים.

שיר התחיל להתנגן:
״ממעמקים קראתי אלייך בואי אלי
בשובך יחזור שוב האור בעיני
לא גמור, לא עוזב המגע בידייך
שיבוא ויאיר למשמע קול צחוקך…״

זה היה השיר ״מעמקים״ מהפרוייקט של עדן רייכל, זה היה שקוף שתמר בחרה את השיר הזה, היא מאוהבת בשירים ישראלים ושקטים לעומת רון שהוא חובב מושבע של מזרחית כבדה.

״ממעמקים קראתי אלייך בואי אלי
מול ירח מאיר את דרכך שוב אלי
נפרסו ונמסו מול מגע של ידייך
באוזנייך לוחש שואל…״

שרתי אני בעצמי ואחזתי בידו הקטנה של אור שפלט צרחה תינוקית נלהבת.
רון נכנס, זרועו כרוכה בזרועה של אימו שהזילה דמעה וזרועו השנייה כרוכה בזרועו של אביו, שלושתם צעדו לאורך השביל הלבן.
״סוף סוף מצאתי מישהו יותר חתיך ממך.״ לחשתי באוזנו של דניאל בהתגרות.
״את מוזמנת להשאיר כאן את אור וללכת להתחתן איתו.״ דניאל אמר בקלילות ולקח את אור מידיי, מנשק את לחיו ומושיב אותו על ברכיו, מניח את ידו מאחורי גבו בתמיכה.
״נו ואז תהיה שוב בדיכאון ותמצא עוד פרחה בלונדינית ארוכת רגליים וחסרת שכל, לא יודעת כואב לי מדי עליך.״ אמרתי וקימטתי את פרצופי, טופחת על חזהו ברחמים, הוא גיחך וכרך את ידו סביב גבי, מושך אותי אליו.
״איזה מזל שיש לי אישה שדואגת לי.״
הוא אמר בציניות ונישקתי את לחיו בהסחת דעת.
רון עמד ליד הרב ואימו ואביו נעמדו קצת אחריהם.
השיר המשיך להתנגן ובאופק ראיתי את תמר, יפה מתמיד, לבושה בשמלה קצרה, לא מדי שהייתה מותאמת בול לאישיות שלה, מלאה בשמחת חיים.
תמר החלימה וניצחה את הסרטן, אפילו השיער המקורזל שלה חזר לקדמותו והגיע לה עד לפני הכתפיים, אבל הערב היא עשתה תסרוקת שהייתה נראית עליה טוב מדי, היא התקדמה עם הוריה בדיוק כמו רון, מאופרת בעידון והחיוך שלה ניצח כל תכשיט עקר שנענד על גופה.
קינאתי בה, ביופי שלה, בשמחת חיים שלה, בזה שהיא הולכת לעמוד תחת חופה, בזה שהיא הולכת עם ההורים שלה לעבר החופה, מה שאני לא אעשה.
אני וההורים שלי לא חזרנו לדבר, אימי נכנסה לגמילה והפסיקה לשתות, כשסיפרתי להם על אור הם לא רצו לראות אותו או להיות בשום קשר איתו וקראו לי ״זונה״ על הקטע שאני ודניאל לא נשואים אבל עדיין הבאנו אותו, ועל זה אני לא אוכל לסלוח להם בחיים.
בשנה האחרונה הפסקתי לחשוב עליהם, כל יום חשבתי פחות, עד כדי כך שהרצון שלי לחזור איתם לקשר אבד ורגשי האשם נעלמו כלא היו, למדתי לאהוב את החיים שלי בלעדיהם, ועכשיו נשאר רק חור קטן שלאט לאט מתמלא מכל הצדדים.

״שיט!״ דניאל לחש באוזני והרמתי את מבטי אליו בדאגה.
״גם עכשיו אני לא מצליח למצוא מישהי יותר יפה ממך.״ הוא המשיך ללחוש וחייך אליי, חייכתי אליו באהבה ונישקתי קלות את שפתיו, רוצה לבכות מאושר.
אני זוכרת כשתמר יצאה מבית החולים כולנו באנו כדי לעזור לה להתארגן ולאסוף את כל החפצים, אוקיי וגם לעזור לרון עם ההצעת נישואים.
כשהיא יצאה מהדלת של בית החולים רון עמד שם, וקרא נאום מרגש מדי, אחר כך שר שיר שאני במקומו הייתי מוותרת עליו, עם כל הכבוד הקול שלו לא כמו של עומר אדם, אפילו לא קרוב, אבל העיקר הכוונה, תמר הרגשנית בכתה ואלה זרקה הערה עוקצנית וקנאית, כולנו צחקנו והנה אנחנו כאן.
״הרי את מקודשת לי בטבעת זו, כדת משה וישראל…״ רון אמר וענד את טבעת הנישואים על אצבעה הקטנה של תמר.
~~

כולנו רקדנו ושמחנו בשמחתם של רון ותמר, היה חלק שהושבנו את אור באמצע וכל אורחי החתונה עשו מעגל סביבו, הוא נשך את אצבעו וצחק צחוק קטן ומתוק וכשהוא ראה שזה לא הולך להיגמר בקרוב הוא התחיל לבכות וכולנו צחקנו.
דניאל נעלם מהאופק ולא ראיתי אותו כבר רבע שעה, התחלתי לדאוג טיפה אך הנחתי שהוא בטח יושב עם רון והם שותים להם משהו.
אוראל רצה את אור והגשתי לו אותו, עכשיו הייתי קצת אבודה, לא ידעתי מה לעשות או עם מי לרקוד, דאגתי לדניאל מעט גברה אך הלכתי לאלה והתחלנו לרקוד.
״אחת שתיים, אחת שתיים.״ המוזיקה פסקה וכולנו הסטנו את מבטנו לעמדת הדיג׳יי, דניאל עמד שם, מביט למקרופון.
״אממ, כן היי, אני שיכור מהתחת ואני חושב שאני עומד להקיא כל רגע אז אני אעשה את זה מהר.״ הוא אמר וגיהק, חייכתי ולבי החל להלום חזק בחזי.
״את מור אני מכיר כבר שבע שנים ולמען האמת, אף פעם לא סבלתי אותה,״ הוא המשיך וכולנו צחקנו.
״אבל הגעתי לשלב בחיים שהבנתי שאף אחת לא תרצה אותי אז, מור ביטון, איפה את?״ הוא קרא והרמתי את ידי בשמחה.
״אני אוהב אותך.״ הוא אמר וכולם מחאו כפיים, הסמקתי והוא חיפש משהו בכיסו האחורי ושלף טבעת קטנה שנצצה באור.
״את הטבעת הזו קניתי לפני שנתיים בערך, רציתי להציע לה לפני שנתיים נישואים אבל נתקלנו בקצת קשיים, היא פיתחה משיכה לרופאים ואני לבלונדיניות, עזבו סיפור ארוך…״ הוא החל לברבר שטויות מהאלכוהול אך עדיין החוסר ודאות שלו הייתה מצחיקה.
״אל תגלו למור אבל הבטחתי לרון שאם הוא מתחתן, אני לא אתן לו להרוס לעצמו את החיים לבד ואני גם קופץ איתו, אז רון אחי, הנה אני הורס לעצמי את החיים.״ הוא אמר והפנה את מבטו לרון שהרים את כוסית הוויסקי שלו במחווה חברית.
״אז מור ביטון,״ דניאל אמר לבסוף וקפץ מהבמה, מתקדם אליי וכורע ברך.
״תהרסי לי את החיים ותתחתני איתי?״ הוא שאל וכרעתי גם אני ברך.
״כן.״ אמרתי בחיוך מאושר והוא ענד את הטבעת על אצבעי, נישקתי אותו ושנינו קמנו מהרצפה.
״שלא תהיה לכם טעות, אני מתחתנת איתו רק בגלל שהוא טוב במיטה.״ אמרתי בציניות וכולם צחקנו, הוא תפס בפניי ונישק אותי שוב ושוב.
לקחתי את אור מידיו של אוראל והראיתי לו את טבעת היהלום שדניאל קנה לי, הוא תפס באצבעי והכניס אותה לפיו, שנינו צחקנו ודניאל נישק אותי שוב, באתי להתנתק ממנו אך הוא תפס בפניי והעמיק את הנשיקה.
סוף סוף קיבלתי את המשפחה המאושרת שתמיד רציתי.
עם המון קשיים בדרך אבל קיבלתי.
~~

המון שואלים איך סלחתי לו אחרי שהוא בגד בי והלך לאחרת, המון טוענים שבן אדם שבוגד פעם אחת תמיד יחזור לבגוד, המון שואלים איך אני יכולה לחיות עם בן אדם שהכניס אותי להריון והשאיר אותי לבד.
המון שואלים איך אני יכולה לבטוח בו אחרי שהוא פגע באמון שלי.
המון שואלים אותי איך הוא פוגע בי ואני עדיין חוזרת אליו.

אני לא עונה להם תשובה ארוכה או פוצה בנאום מרגש, אלא תמיד עונה להם בכמה מילים פשוטות.

״הוא המים שלי.״


תגובות (77)

אומייגאד, אני כל כך מתגעגעת עכשיו :(
זה היה הסיפור הראשון שלך והוא מדהים !
אני מאוהבת בדונייי <3
תמשיכיי את חטופה (:

11/07/2014 01:51

    כן גם אני אתגעגע, תודה רבה❤️
    ואת חטופה אני אמשיך בקרוב

    11/07/2014 01:55

אומחגדד אני לא מאמניה שהסיפור הזה פאקינג הגיע לסיומו!!
מהרגע שראיתי את הסיפור הזה אמרתי לעצמי השם נשמע יפה אז אמרתי לעצמי תני לו צאנס ותקראי ומהרגע שקראתי אותו התאהבתי בסיפור בדמויות בהכל הסיפור הזה הוא היה נאמבר וואן בשבילי הסיפור הכי האהוב באתר כל פעם שהעילת פרק הייתי שמחה ועכשיו שזה נגמר כנראה שאני אצטרך לחפש סיפןר חדש אהוב עלי.. אני עדיין לא מבינה שזה נגמר סיפור כזה מושלםם (ודרך אגב לא המשכתם את גרין) אז נקווה שכל הסיפורים שלך יהיו מוצלחים כמו זה!
אוהבת אותךך!!
נ.ב רק שתדעי את בין הכותבות הכי אהובה עלי באתרר

11/07/2014 02:36

    אוריני אהובתי מהרגע הראשון של הסיפור ליווית אותי והגבת לי בכל פרק, ובכל תגובה העלת לי חיוך מאוזן לאוזן, אני רוצה לומר לך תודה על הכל, ואני מקווה שתמצאי את הסיפור החדש האהוב עלייך.
    גרין קצת בעיכובים אבל בעזרת ה׳ נמשיך.
    ואני שמחה שאני כותבת בסגנון אהוב עלייך❤️
    תודה תודה ושוב תודה אני אוהבת אותך❤️

    11/07/2014 02:38

באתי לרשום תמשיכיייי יואוווו זה פשוט מושלםםםם
רני לא מאמינה שזה נגמר לא תמיד הגבתי כי נהרס
לי האינטרנט והייתי בקורס שבועיים וכו אבל קודם
יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה
ואני מאוהבת בךךךךך אמלללה סיפור מושלםםם וכל
מילה נוספת מיותרת

11/07/2014 03:01

    שנינוש המדהימה שתמיד הגיבה לי לכל פרק, גם אם זה הסתכם בשתי מילים פשוטות תמיד נהניתי מהתגובות שלך.
    אני מקווה שנהנית בקורס וגם אני מאוהבת בך❤️
    תודה רבה על כל התגובות לאורך שתי העונות מאחלת לכולם קוראת כמוך❤️

    11/07/2014 03:15

תקשיבי את כותבת פשוט מושלם וזה הסיפור הכי יפה לה מבטיחה לך בכל האתר והסיפור הזה ממש ריגש אותי את פשוט מושלמת ❤️

11/07/2014 03:17

    יאא תודה רבה לך או לכן אני עדיין לא סגורה על זה ;-)
    אני זוכרת את התגובה הראשונה שלך ואז גם של השנייה וכשחשבתי שיש לך פיצול אישיות ואז שמתי לב שאתן שתיים :|
    טוב סתם חפרתי אני רוצה להגיד לכן תודה רבה שקראתן את הסיפור ואני שמחה עוד יותר שאהבתן❤️
    אוהבת המון❤️

    11/07/2014 03:24

אני בוכה!!!!!!!!!!!!!1 לא מזה שהוא הציע לה נישואים מזה שהסיפור נגמר!!!!!!(זה לא בכווה להעליב אני אף פעם לא בוכה מהתרגשות).זה אחד הסיפורים הכי מדהימים שקראתי באתר הזה!!!!!!!!!!!את כותבת מדהים!!! תמשיכי את חטופה!

11/07/2014 04:11

אעאעאעאעאעא הוא הציע לה נישואים!!!!!!!!!! (סמיילי עם לבבות בעניים) ואור ובטן נשמע חמוד (גם דמיינתי אותו חמוד)! אני מתה על תינוקות, הם כאלה חמודים! כמו פקעת קטנה של אושר :) ודניאל, חתיכת שובב. אפילו שהרגתי אותך, איך שהוא חזרת לחיים (תקולל!) עושה סקס על רצפה של שירותים? יש לך נו-נו ממני. (אני נשמעת כמו אמא. אמא'לה!) ותמר: כל הכבוד! ידענו שאת חזקה, וידענו שאת תצליחי לנצח את הסרטן! האמת שזה די מביך, כי חשבתי שרון ואלה היו זוג, ופתאום הוא מתחתן עם תמר, אז לא הבנתי מה קורה O-O התבלבלתי. מה לעשות. אבל יובל, אפילו שנבקש ונתחנן, לא נראה לי שאת תמשיכי את הסיפור הזה, אז בגלל זה יש לי בקשה אחרת: את יכולה רק לכתוב על החתונה של דניאל ומור? כאילו הוא הציע נישואים, אז לפחות שנדע איך החתונה נראית :)

11/07/2014 05:50

הסיפור הזה היה כל כך מושלם. יובלי שלי, מוכשרת מדהימה!
מוניאל פוראבר!!
מדהים איך הצלחת לשלב בין כל הדמויות של הסיפור. מדהים איך חשבת על ההצעה המקורית הזאת. כאילו איזה בנאדם שפוי מציע נישואין רק כדי שחבר שלו לא יסבול לבד חחחחחח זה יצא מושלםם!!
שמעי שהסיפור הזה נתן לי דרך אחרת להסתכל על הדבר הזה שנקרא אהבה.
מהמם!! אוהבתת מלא מלא!!

11/07/2014 07:39

קראתי כמה פרקים מהסיפורהזה,אפשר להגיד שנקשרתי אליו. חבל שאין יותר המשך.
את כותבת מושלם.
+5

11/07/2014 08:06

וואו זה היה פשוט ווואוו!!!!
הרמת כתיבה שלך מדהימה והסיפורים שלך מעניינם מאוד!!!
ורק עוד משהו אחד…
תמשיכי את חטופה זה המים שלי!!!!
אוהבת♥

11/07/2014 08:26

פאקקק אני כל הזמן רוצה להתחיל את כל הסיפור מהעונה הראשונה הפרק הראשון עכשיו יש חי את כל היום אני רואה שהוא ממש מהמם

11/07/2014 08:42

תהסיפור הכי מושלם שקיים אבר אגב אולי תעשי את החתונה בבקשה בבקשה פשוט אני מכורה

11/07/2014 08:50

הסיפור הזה כזה מושלםםם
יששש הםםם ביחדדד
זה אחד הסיפורים שהכי אהבתי באתר
אני יתגעגע אליו

11/07/2014 09:24

האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא הוא הציע לה נשואים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אמא איזה חמוד נשמע אור אני מתה כמה שהוא נשמע ילד מאמי!!!
אוראל מסכן שלי אל תדאג הלך אחד יבוא אחר חיימשלי!!!!
אלה וליאור הרופא חחחחחחחחחחח זוג הקרח חחחחחח
ורון ותמר אחחחחחחחחחחחח יפה יפה הם נשואים גם!!!!!!!!
ואבא ואמא של מור יבני זונות כוס אמא שלכם מטומטמים!!!!!!!!!!! מה זה אמרו להיות?
טוב הסוף פשוט מושלם ובכלל הסיפור מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ותמשיכי את חטופההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/07/2014 10:05

אויייי גאד :')
עשית לי את היום ואת הטיסה (:
אני מאושרתתתתתתתתתת!
טוב לדעת שהם ביחד. הוא המים שלי. איזה משפט נכון.
זה מזכיר לי אגדה על מלח. חחח.
אויי גאד! תודה רבה לך 0:
יש לך כתיבה מעולה שזה כבר משהו, רעיונות אדירים, משפטים, הכל.
את הסופרת האהובה עליי באתר, ואני כבר לא קוראת סיפורים חוץ מאת שלך ושל שירושית123 .

11/07/2014 12:15

יוואו :(
אוף מאוהבת בסיפור הזה למה הוא ניגמר?!
וטוב שהוא נזכר להציע לה נישואיןן חצוף סתם כפרה עליו חולה עליו
ובא לי לאכול את אור ^__^
טוב להגיד שוב שהסיפורים שלך מושלמים? אני מכורה לסיפורים שלך את כולם קראתי או שאני עדין קוראת חחח טוב חפרתי -_-

11/07/2014 15:22

וואו ממש אהבתי את הסוף! שמחה שכתבת על תמר וזה טוב חחח ממש אהבתי את הסיפור הזה וכמובן שאוהבת גם את חטופה ;)

11/07/2014 16:30

ואוו פשוט מושלםםם אני לא מאמינה שהסיפור באמת ניגמר הוא היה אחד הסיפורים האהובים עלי באתר

11/07/2014 17:36

אממממ אני לא מגיבה לזה אז אני כותבת משולם עוד כמה דקות תעלה תגובה ארוכה

11/07/2014 19:34

    סעמק קיבלתי סחנאה חחחחחחחחחחחחח עלאק הרגת אותי עם החתונה חחחחח נשבעת לך אני מרגישה כמו שמידורה בלי קול מרוב צחוק חחח קיבלתי פנצ'אר חחחח אין לי אוויר לאלא יש לי טעות שלי
    למה זה כזה יפה באלי להרביץ למישהו לתת לו בוקסים סההההה אני מקנאה כול כך בכתיבה שלך בסיום העונה כבר אמרתי את דבריי בנוגע לסיפור אני חושבת שהוא מאוד יפה מכול כך הרבה סיבות ואת בכללי מדהימה איזה קטלני שאני מעריצה של אישתייי
    זה לא תגובה ארוכה את לא ממש צריכה יש לך מלא למעלה אבל אני פשוט אוהבת את זה ואותם ודניאל פירק אותי חחחחחחחחחחח גם אביאל (דוד שלי) הציעה ככה נשואים אבל לא היה ילד וגם הוא לא היה שיכור אצלנו אנחנו שיכורים בשלוך חחחחחחחחחחחחחחחחחח

    11/07/2014 19:38

אני רוצה דוד אוראלללל!!!!! אני מאמצת לי את דוד אוראל.
אני אוהבת את דניאל השיכור.
יובלי, זה מדהיםם♥

12/07/2014 00:05

עאעאעא זה מושלםםםםם
אני לא מאמינה שזה נגמר ! פשוט לא מאמינה !!
אני מאוהבת בדוני ובלולה !! הם מושלמים!!
ואורוש הקטנטן !
יואוו אני עדיין לא מאמינה שהסיפור נגמר !
זה היה סיפור מ-ד-ה-י-ם

12/07/2014 10:24

גאדד אני לא מאמינה שהסיפור נגמר !! הוא היה כל כך ממכר ומושלם וכתוב בצורה נורמאלית ולא בשפה רדודה …
אני מקווה שתעשי עוד סיפור שיהיה דומה לסיפור הזה!
אני לא מאמינה שהוא נגמרר :(

13/07/2014 00:49

סיפור מדהים!!
אני לא מאמינה שהוא הסתיים..
את מוכשרת ברמות. גרמת לי לצחוק ולבכות ולהנות מהסיפור הזה, ופשוט – להתמכר אליו.
רק מציינת- זה שאני לא מגיבה לא אומר שאני לא קוראת. אני תמיד בודקת אם המשכת וממשיכה לעקוב(גם אחרי חטופה, שגם הוא, אגב, כתוב בצורה מדהימה !! )

13/07/2014 01:29

אומייגדדדד תקשיבי שזה היה הסיפור הכי מושלם שיששששש!!!
אני כל כך יתגעגע לסיפור המדהיייים הזהההההה
אני לא מאמינה שהסיפור הזה נגמר…
זה היה אחד הסיפורים האהובים עליי בכל האתר הזה כי הכתיבה שלך מדהימה ואת כותבת כל כך מושלם וכל כך יפה!!
מקווה שתמשיכי לעשות עוד סיפורים כמו זההההההה
אני יתגעגע לדוני ולולה ואורוש החמודדד ואריאל ותמר ורון ואלה ולליאור הרופא אני לא יתגעגע..חחחחח סתם אוהבת המוןןן ואוהבת את כל הסיפורים שלךך❤️ ❤️

13/07/2014 20:32
Bar Bar

זה מדהים.
באמת,
בדיוק שקראתי את זה קראו לי
ובאמצע הדרך לסלון שמתי לב שיש לי חיוך כלכך מפגר על הפרצוף
אני באמת בוכה פה מאושר
את כותבת מדהים!

13/07/2014 22:21

וואווו אין לי מה להגיד חוץ מוואוו אני כול כך שמחה שזה הסוף של הסיפור וזה היה אחד הסיפור הכי הכי אהובים עליי באתר הזה נורא עצוב לי שזה נגמר על לכול דבר יש סוף וסוף זה תמיד התחלה של משהו אחר :) זה פשוט מושלםםםםםם
אני מאוד אוהבת הכתיבה שלך ואת מאוד מוכשרת מאוד!!!!1 אוהבת אותך מווואה!!

15/07/2014 14:59

תעשי עונה שאור כבר מבוגר!!!!

15/07/2014 15:19

היי יובל,
טוב. אני לא ממש יודעת אם תראי את התגובה הזו או בכלל תתייחסי אליה- אני בדילאיי לא קטן פה (עשרה ימים).
אז הבטחתי לך לפני יומיים? שלושה? לא ממש זוכרת שאני אקרא את הסיפור שלך. ואז ברוב הפקפקנות שלך בי, הקלדת שכנראה שלא אקרא את זה ושימאס לי באמצע…אז טעית. קראתי בשלושה ימים 60 חלקים (טכנית אחרי כל החלקים של ה-א' ו-ב' וסוף דבר. לא סגורה על המספר) אז אני אחלק את התגובה הזו לשתי העונות.
את כבר ראית תגובות שלי (ולא קצת) אני כנה בצורה מעצבנת. והאמת? אין לי בעיה בכלל להגיד לך כל מה שאני חושבת משום שאת מודעת לזה כבר.
העונה הראשון התחילה באופן צולע כל כך… זו מחמאה. חחחחח טוב אני אגיד את זה אחרת: היה לך קצב מעולה של עלילה במהלך כל הסיפור (נשיקה ראשונה בפרק 21 ודייט 22 זה מצוין!) ואם נתייחס גם לפרקים אז הם יוצאים משהו כמו 10 דקות קריאה בזמן משוער שזה גם ממש טוב.
הכתיבה עצמה הייתה חסרת כל פיסוק, ולעתים היו משפטים לא תקינים במבחינה תחבירית. את כבר יודעת זה.
אני אתייחס כרגע לעלילה בעונה הראשונה:
מור ודניאל. א'חחח הם כאלה מוזרים.
אז הם התחילו בריב. דניאל, החרמן והכחול בעל האגו האין סופי.
ומור שמתעצבנת מהר, קטנונית וצינית לא קטנה. כאשר שניהם לא סובלים אחד את השני.
האמת החלק של המסיבה בהתחלה היה קצת צפוי. באנלי ביותר. אבל שאר החלקים בעלילה חיפו על כך.
דניאל הוא אכן אידיוט שאכפת לו מסקס, יש לו אמא שמנהגת כמו בת 18 כשהיא מדברת על הזונות שלו, וליד מור הוא פשוט הופך לרכיכה.
ומור? כוסית בכיינית. פ'חחח. אני לא סובלת בנות כמוה. הקיטשיות שלהם כל כך החליאה אותי… מה אתם מזדיינים?! אני רוצה אלימות! רצח!! אקשןןןןןןן!!
למה מור צריכה לבכות כל הזמן למען השם?1 תשלחי כמה פסיכופטים שירצחו את דניאל כשהוא ישן וזהוווו
והקטע הזה של 'לולה'… דניאל? מאיפה הפלצת את הלולה הזאת?
בואי נעזוב את הזוג הדביקי והסוטה הזה ונעבור שנייה לדמויות אחרות… לדוגמא נטלי. יובל, אנא הסבירי לי בבקשה איך מישהי זונה ופרחה בעלת לבוש מינימלי משתנה כל כך הרבה מכל הבחינות ביום אחד?! פאקינג הופכת למישהי נורמלית?
אוקיי. אז זה היה החלק הפחות מובן… למרות שזה סוויץ' יפה בעלילה. זה מראה ומדגיש ושכל אחד תמיד יכול להשתנות, ולטובה. אז מצד אחד אהבתי ומצד שני פחות אהבתי.
אסתי? הממ אישה מוזרה למדיי. ההפך הגמור מפרימיטיבית עם דעות משל עצמה. אני אישית מאוד אוהבת את הדמות שלה, אפילו שהיא פחות רלוונטית לסיפור עצמו.
אלה, דור (טעיתי בשם?) ותמר הם אחלה שלישייה. אבל הם מהווים חלק ממש קטן בסיפור. וגם בחלק הזה הם מדברים על דניאל האליל הגדול.
בסך הכל העונה הראשונה התחילה צולע מהבחינה הטכנית והמשיכה ממש טוב, יחסית. ממש אהבתי (אני חייבת לציין) ולא היה סקס! והווו. אחרי כל החרמנות של דניאל- זה הגיע רק בעונה השנייה.

ונעבור לעונה השנייה והקצרצרה. אוקיי. אזזז, איך להגיד את זה? מצוינת.
ואת בטח חושבת (גם אם לא תזרמי~~) איך לאלין אין מה להגיד? אז כן יש לי מה להגיד! תמיד יש לי מה להגיד (שנהב אומרת שאני פסיכולוגית בגלל זה >< לכי תביני -,-).
תיאורים חיצוניים? הלווווו!!!!! בוקר טוב יובל :) אני שמחה שהתעוררת.
התיאורים הסביבתיים שלך היו כל כך חסרים… בנוסף לכל הקטעים הכל כך לא רלוונטיים לקרואים בצורה מוזרה לגמרי. נניח, היא מנקה את הבית. מרתקXD
היא לא רוצה שהוא ידרוך על זה. מרתקXD
היא אוהבת את הקפה של הבוקר. הכייי מרתקקקקXD
נו חחח באמת צריך לגוון מידי פעם ולא לגרום לעלילה להראות נמרצת מידיי אבל מה אכפת לי שהבית שלה נראה כמו דיר חזירים? או מה סדרי הניקיון שלה?
בואי נעבור רגע להיריון- למה פאקינג היא יצאה עם ליאור כשהיא בהיריון מדניאל?! ילדה מפגרת המור הזאת -,- ולחשוב שהוא עוד המיילד שלהההה!!
מה נסגר, מור?
ודניאל הולך לזיין את אגם ועוד איזו בלונדה זונה… מה קורה לך דוני? תתאפס על עצמךךךך
שלא תביני לא נכון, יובל, אני מתה על בגידות, אקשן, סקס, אלכוהול- הכל הולך אצלי… פשוט הם יצאו מפגרים שם שניהם.
ס'ההה

טוב טוב חפרתי פה מספיק (בתקווה שקראת את כל זה).
מצטערת אם פגעתי, הייתי חייבת. אלו שתיי עונות וחפירה כזו אכן דרושה.
המממ להת'.

17/07/2014 21:47

    לה לה לה להההה
    עוד אחת מהחפירות שלי ><

    17/07/2014 21:47

    לא קראתי את התגובה ואני מפחדת לקרוא אותה, היא תוקפנית? כי אם כן אני אברח בצעקות מהאתר .-.

    17/07/2014 21:51

    היא יותר כנה מאשר תוקפנית.
    המממ אל תבהלי רק תצרחי בארון :)))
    סתם לא נו השקעתייייי

    17/07/2014 21:54

    היא לא.
    קראתי ומתתי מצחוק אני פשוט חייבת להוסיף.

    17/07/2014 21:56

    אכן חפרת אלינה, אכן חפרת.
    אוקי העונה הראשונה הייתה תחילת הדרך הצולעת שלי, בשנייה שמחזירים לי את המחשב הנייד מתיקון הלח הולך לעבור שיפוץ.
    כמו שהבנת אני מתה על סיפורים שובנסטיים ובא לי לסטור לעצמי על הטיפשות כשכתבתי את העניין עם המישהו שנוגע בא במסיבה, צפוי!
    אכן החבורה לא תפסה הרבה מקום כי התמקדתי יותר בדניאל ובמור אבל היו איתם קטעים משעשעים מעט.
    בקשר לנטלי, היא הפרוייקט הבא שלי, זאת אומרת היא הסיפור הבא שלי (אחרי i'll take care of you) ואז תביני איך בפאקינג יום אחד היא התעוררה על עצמה.

    והעונה השנייה? אין לי מה לומר עליה, אישית אני אהבתי לכתוב אותה ושם הכתיבה שלי לא רעה בכלל, אולי מטומטמת אבל לא רעה.

    תודה שקראת אלינה, פעם הבאה אני לא אפקפק בך❤️

    17/07/2014 22:02

    אני תוהה אם הפקפוק הזה היה אמור לדרבן אותי לקרוא מלחתכילה (או איך שלא כותבים את המילה הזו).
    העונה השנייה אכן הייתה טובה יותר לעומת הראשונה (בהרבה).
    ואני מניחה שזו גם הייתה תחילת דרכך (התחלתי שנה שעברה באופן נוראי!! את לא רוצה לקרוא…אם היית משוואה את שלי לשלך- שלך היה מושלם).
    לא הבנתי ממש על איזה סיפור את מדברת, נדמה לי שראיתי את השם הזה בדף שלך…. לא סגורה על זה.

    תתכונני לחפירה נוספת בסוף הסיפור של חטופה ;-)

    17/07/2014 22:08

    אין לי אפילו כוח לסיים אותו, זאת אומרת השני פרקים האחרונים כאלה מסובכים לכתיבה, אני עומדת להשתגע

    17/07/2014 22:15

    נמנמנמ תפניות עלילה זה הכי טוב. סתם שתדעי. להכניס רצח ואקשן זה הכי שווה!! כןכןכן גם אם זה לא הז'אנר שלך^^
    אני אשתדל לקרוא, הממ אני ממש קוראת מסורה:)חיחיחיחיח זה מחמיא לי ^_^

    17/07/2014 22:19

    חחחח יש לי סוף בנוי אבל לא כתוב, וקשה לי לכתוב אותו, אני יושבת מול האייפון ואני כותבת מילותיים ובורחת לאנשהו.

    17/07/2014 22:21

אני אגיד לך את האמת, ודי בכנות.
התחלתי את העונה הראשונה שלך.
והפסקתי אותה אי שם בפרק 8(?)
הכתיבה די הוציאה לי את העיניים מהמקום וזה היה נשמע גם טיפה צפוי.
אבל אני חייבת להגיד לך, שכל הכבוד על זה שאת משפצרת. כי אני רוצה לקרוא את העונה הראשונה שהיא כתובה כמו שצריך.

17/07/2014 22:17

    מצוין שברחת כל עוד את שפויה… הסיפור צפוי לאללה כי זה בכל זאת הסיפור הראשון שלי, אני חולת קיטש מושבעת… כן כן חרא סיפור.

    17/07/2014 22:19

    גם לי יצאו העיניים בפרקים הראשונים. אני התחלתי לא פחות גרוע.
    איך שהוא זה עניין אותי וגרם לי להמשיך כל פעם לפרק הבא…
    שנהב! ס'הההה

    17/07/2014 22:21

    אלין את חמודה מדי היום מה נכנס בך?

    17/07/2014 22:22

    איך את אומרת שאלין חמודה???0-0
    אלין, היא אכזרית ומרשעת ועוד הרבה, נכון חנבץ??
    ~כנסי לצאט~

    17/07/2014 22:25

    אל תזלזלי בעצמך.
    שזה דרך אגב, הפואנטה[לאלין!] והרעיון שדיברתי עליו בקטע האחרון שהעליתי.
    הוא דפוק לגמרי וצריך הרבה תיקונים אבל אלין לא מתחברת! אחמ אפצ׳י! בואחום בואחום!
    לא הייתי מגדירה את זה כשפיות אלא כ״מה לעזאזל הדבר הזה שנקרא סיפורי ערסים?!״
    וגם, אני חושבת שהקטעים המיניים בעונה השנייה נובעים מאסון יפהפה(אני צודקת?)
    אבל אני פשוט לא מתחברת לכאלו ספרים.
    כי אם אני רוצה לקרוא על נערת קולג׳ שמתאהבת בבחור המקועקע תוך כדי התערבות על חיי המין שלו.
    יש את אפטר. בתולה מעונה[וקדושה], מקועקע שלומד אבל לא מתגאה בזה, והחברה שמקרבת בניהם.

    17/07/2014 22:25

    אלין, את ראית את ההתחלה שלי.
    יותר גרועה משל כולכןןן!
    ושלא תעזו לחטט לי בפרופיל! אנשים ימותו!
    וצה״ל נכנס לעזהה! שבעזרת השם תיקבר כמו אטלנטיס ןהמבצע הזה יעבור בשלום!

    17/07/2014 22:27

    לא… אין לי פה שום דבר שמתקשר לאסון יפהפה האמת, וגם לא לאפטר שאגב יצא לי מהתחת לקרוא אותו, מרוח מדי.
    הכתיבה פשוט לא טובה זו האמת.
    ולדניאל יש רק שני קעקועים, ואחד מהם הוא עשה בעונה השנייה.
    וחרא פאקינג שיט זה לא סיפורי ערסים, יש גבול להעלבה שנהב!

    17/07/2014 22:28

    הדרה הנסיכה הגיעהההה, ירדת את העם הא?
    יובל, אני אכזרית, אנוכית, מרשעת, מוזרה ועוד הרבה דברים…. אבל הכי לא חמודה><
    פיחסההה אני מתעבת דברים חיובייםם
    את מזכירה לי את דור וכל הכינויים הקיטשיים שלו אליי בצאטט
    חוץ משנאה ואובדניות וגם קצת מסופניות לא נכנס בי כלום:)))

    17/07/2014 22:28

    חחחחחחח סורי.
    פשוט, דניאל נשמע קצת ערס קרציה

    17/07/2014 22:30

    וגם משעמם לי כי אני בורחת להורים שלי.
    מחר קמים בשמונה בבוקר ><

    17/07/2014 22:32

    דניאל הוא ערס כחול, אין לי ספק. למרות שלא היה את הקטעים שהוא הולך למחששה וכל הזבל שמכניסים בסיפורי ערסים… זה הייה סיפור אהבה שונה מאוד.

    נ.ב
    הממ התחברתי לצ'אטטטט!! כנסווווו

    17/07/2014 22:33

    לא אלין דניאל לא ערס, דניאל זיין! יש הבדל

    17/07/2014 22:35

    צודקת ><
    איך לא שמתי לב לזה, אה? חחחחחחח

    17/07/2014 22:38

    חחחח איזה נאחסית…

    17/07/2014 22:46

אולי בחטופה תהרגי את כולם? נמאס לי מסופים טובים!

17/07/2014 22:59

    לא הולך להיות סוף טוב בחטופה.

    17/07/2014 23:04

    יואו שתיכם לשתוק!!!!!
    את תחטפי מכות עם יקרה משהו רע!!! מכות!!!!

    17/07/2014 23:10

    כןכןכןכן
    אני עם מעייןןןן!!!
    תהרגי את רועיייי! בבקשההה
    שיהיה מן קרב כזה בינו לבן אבא שלו… מרדף עם מכוניותתתת
    ואחמ אני רוצה הקדשה אחמ

    17/07/2014 23:10

רקק סופים טוביםםםםםםםםם סופים רעים מסכימים את הסיפור בבאסה ואז מתחרטים על זה שבכלל קראת את זה ולא בא לי שזה יקרא החטופה בגלל שאני חי ממש ממש ממש אוהבת את הסיפור הזה

17/07/2014 23:09

אולי תעשי שני סופים ???

17/07/2014 23:11

למרות שאני בעד סופים רעים.. אבל לאא!!
אני אוהבת אותםם
חסר לך יובללללל

17/07/2014 23:13

אוקיי. אז ככה:
אבא של רועי מגיע לבית של רועי ומגלה את סער מת כי סער הספיק לדבר איתו בדיוק ברגע שהוא הבין שהוא הולך למות (SMS).
אבא שלו מכוון לרוני את האקדח ומאיים על רועי. רועי מרים ידיים ומוריד את הנשק שלו. הפעם האקדח מכוון אל רועי ורוני משוחררת. היא בורחת כמו פחדנית אל החדר שלה ונועלת את הדלת.
אבא שלו תופס בראש שלו והוא לוקח אותו לתוך המכונית עם עוד שתיים בחליפות.
בסוף רועי מצליח לברוח בדרך למכונית היקרה של אבא שלו. הוא נכנס למכונית שלו כשמפתחות שלו בכיס ואז מתחיל מרדף מכוניות במהלך רבע שעה. ללא צעירות!! מלא אקשןןןן
עד שבסוף רועי מת ורוני מגלה את זה ונשברתתתת
מוחעחעחעחעחעח
מי איתיייי?

17/07/2014 23:15

    תודו שזה סוף גאונייי!! תודוווו

    17/07/2014 23:19

    זה קרוב למה שכתבתי… החלק הראשון כתוב כבר…

    17/07/2014 23:28

אל תעשי סוף רע בחטופה

17/07/2014 23:16

אלין!! את שבי בשקט!!!!!
שום מוות שום כלום!! אני ירצח ת'עולם עם יקרה להם משהו הבנתם????!!!!???

17/07/2014 23:16

    אלין!! לשתוק עם כל המוות הזה!!!!ועם רועי מת את מצטרפת…
    איך אני???

    17/07/2014 23:17

    כןכןכןכןכן
    אני ממש רוצה למוותתתתת
    פליזזז שהחמאס יחטפוו אותייייי
    זה אקשן+מוות
    אני *מתה* על זהההה~~

    17/07/2014 23:19

    אלין……
    לא כדי לעצבן אותי!! ממש לא!!!!!
    ובבקשה יובלי בלי סוף רע!!!!!!!
    ואלין לשתוק!!!!!

    17/07/2014 23:21

    מוחעחעחעחעחע
    אני רוצה למותתתת
    אופפפפ
    נוווו שמישהו ידקור אותי בלילה !!! אני רוצה מוותתתת
    יובל, בבקשה תעשי את הרעיון שלייי!! בבקשהההה
    אני אפילו יעזור לך בגוגל דרייבבבב
    פליזזזזז

    17/07/2014 23:22

אתן הולכות לשנוא אותי בגלל הסוף, זה מה שאני הולכת להגיד.

17/07/2014 23:32

    אם הוא עצוב- מצוין.
    אם הוא שמח- חסר לךךך
    אם הוא כואב- אין עליךךך
    אם הוא מרגש (במובן החיובי)- את.מתה.
    אם הוא מלא אקשן ומתח- סופית את מדהימהההה!!!

    עכשיו תחליטי לבד :)))

    17/07/2014 23:39

פרינססה, למה סוף שמח למען השם?!!?!
את לא רוצה אקשן? מתח? פחד? מוות? דם?
מה הבעיה פה אני לא מבינה??

הסיפור לא שווה עם סוף שמחחחח

17/07/2014 23:43

    את דפוקה בשכל.

    18/07/2014 01:09

    אני לא דפוקה בשכל, אני פשוט בעלת חכמה מוזרה ^^
    הממפפ~
    שיט.
    הפכתי לדור.
    תצילי אותייייייייייייייי

    18/07/2014 01:11
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך