אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת- פרק 17

עוד אחת 03/04/2014 3718 צפיות 18 תגובות

שבועיים עברו מאז התפרקתי בין ידיו של דניאל בביתי, מאותו היום דברים השתנו וחזרו לקדמותם.
יומיים או שלושה לאחר השקר שלו הוא הודה שזה לא נכון בפני השכבה, לאט לאט זה התפשט ושמי הטוב חזר לעצמו, נטלי כמובן סלחה לו ומפה ומשם קיבלתי סליחות והתנצלויות, וכשדניאל ביקש ממני להודות לו על כך צחקתי לו בפנים ושאלתי על מה? הרי, הוא זה שגרם לכל זה.
בנוסף לכל הוא עשה בעצמו את העבודה לשנינו בטענה שזה המעט שהוא יוכל לעשות בשבילי.
כבר שבועיים שחזרנו למצב הקודם בנינו, אני שונאת אותו והוא אותי, רק שעכשיו אנחנו לא מדברים, לפעמים מבטינו מצטלבים ויוצא שאני בוהה בו והוא בי, אני יודעת שאם דניאל היה מראה רק את הצד הטוב שלו היינו הידידים הכי טובים שיש אבל…

"ושיעורי הבית להיום" המורה הכריזה ובכיתה נשמעו צעקות בוז ו'אוווו', אך היא לא ויתרה ונתנה לנו כמה עמודים לעבוד עליהם בבית.
"חשבתי שאני עומדת למות שם" אלה רטנה והכניסה את ספריה ללוקר בזמן שאני, תמר ואוראל מחכים לה, היא סיימה והתקדמנו.
"אני דווקא אוהבת ללמוד היסטוריה, זה מעניין" תמר אמרה בקול תמים ומשכה בכתפיה ואלה נחרה בבוז.
"הם מתו אחותי! מתו!" אלה קבעה את העובדה המובנת מאליו ואני פלטתי צחקוק
"לא היית רוצה למות ושיזכרו אותך כמו איינשטיין, או מארי אנטואנט?" תמר שאלה בחולמניות, כאילו זה היה החלום שלה, זה באמת החלום שלה.
"לא, לא הייתי רוצה שיכתבו עליי, שיתנו לי למות בשקט, תהיה לי משפחה שתזכור אותי" אלה החזירה
"מי ירצה אותך לעזאזל?" אוראל התפרץ, צחקנו כולנו ואלה חבטה בכתפו.
"אני ממש ממש מצטערת לקטוע את הדיון המסעיר על חיי המשפחה של אלה ושל תמר אנטואנט אבל אני עפה" אמרתי, חיבקתי כל אחד מהם,ונפרדתי מהם לשלום.
התקדמתי לעבר ביתי והעפתי מבט לאחור, הם התיישבו על הספסל ודיברו, אך אני הייתי עצלנית מדי בכדי להישאר איתם.
הוצאתי את מפתחי מכיסי ופתחתי את דלת הבית, זרקתי את התיק וישר הבחנתי בשתי מזוודות גדולות שעמדו במעבר, חייכתי וטסתי לסלון.
"אבא!" קראתי וחייכתי חיוך ענק ואבהי, הוא עמד שם עם החולצה המכופתרת, העניבה שהודקה אל צווארו על ידי אימי והג'ינס המגוהץ, הוא נראה רשמי להפליא, כמו תמיד.
"קטנטונת!" הוא קרא גם ורצתי אליו בחיבוק, אולי אנחנו לא מתראים, זאת אומרת בקושי מתראים, אך כשאנחנו מתראים אנחנו מדברים על הכל, עושים כל מה שעולה בדעתנו וכשהוא איתי הוא ממש ילד בן 17 שתקוע בגוף של גבר בן 40.
"מתי נחתת?" שאלתי אותו כשהשתחררתי מהחיבוק דוב שלו.
"לפני שעתיים בערך" הוא חייך
"ולא חשבת להרים טלפון לבת האהובה עלייך?" שאלתי ועפעפתי בריסיי
"למעשה את הבת היחידה שלי" הוא קטל אותי והזעפתי פנים
"למה אתה תמיד חייב להיות כזה קטנוני?" שאלתי בציניות והוא טפח על גבי
"אם אני אציע לך ללכת לקניון, לשבת בארומה ולספר לי כל מה שקרה בזמן שלא הייתי פה אני עדיין אהיה קטנוני?" הוא קרץ לי
"נראה כבר" עניתי ויצאנו שנינו מהבית.

"אני הולכת להזמין, תמצא לנו מקום בינתיים?" שאלתי אותו והוא הנהן התקדמתי לקופה וחיכיתי בתור, הוא התקדם לאט לאט עד שהגיע תורי, המוכר היה בן גילי אני חושבת, גובה ממוצע, שיער חום ופנים חייכניות במיוחד, כאלה שיגרמו לך עצמך לתת חיוך צדדי קל.
"היי" הוא אמר בחיוך וסידר את כובע המצחייה האדום שהיה על ראשו.
"היי" אמרתי ונתתי חיוך צדדי.
"מה את רוצה להזמין?"
"אממ… אני רוצה סלט יווני אבל בלי הזיתים השחורים עם נס על בסיס חלב ו.." עצרתי והסתכלתי על אבא שלי, לא ידעתי מה לבחור לו והוא היה עסוק בשיחת עסקים בפלאפון.
"מה אתה ממליץ חוץ מהסלט?" שאלתי באי ודאות
הוא הביט מבט חטוף בתפריט וחזר להסתכל עליי
"לאבא שלך יש בעיות עם חריף או משהו?" הוא שאל וצמצם את עיניו, ואז משכתי בכתפיי והתפשרתי איתו שלא.
"אז לכי על הכריך הירושלמי עם כוס מיץ תפוזים הבן אדם בעננים וחוזר לקנות עוד" הוא חייך וצחקתי גם אני בשקט.
"אז לך על זה" סימנתי לו עם ידי.
"איי איי המפקדת, רק מישהו צריך לשלם על כל הפינוק הזה" הוא החזיר אותי לקרקע וישר הוצאתי לו את הכרטיס אשראי של אבא מכיסי והגשתי לו.
"רק מה השם שלך?" הוא הוסיף בזמן שהוא מתעסק עם המחשב
"אתה מתחיל איתי?" נשענתי על הדלפק והוא הרים את מבטו אליי
"קדימה יפה, אם תגידי לי את שלך אני אגיד לך את שלי" הוא ניסה ליצור עסקה ואני חייכתי וידעתי שזה רק כדי שהוא יקרא לי במיקרופון בכדי לקחת את האוכל.
"מור" אמרתי את שמעי והוא רשם אותו במחשב
"שי" הוא קיים את חלקו בעסקה
"קדימה ילדודס אני לא נהיה צעיר מרגע לרגע, ואני גם רעב" בן אדם קשיש עמד מאחוריי ואני ישר זזתי בכדי שהוא יוכל להזמין, חייכתי פעם אחרונה לשי וחזרתי למקומי.
אבא כבר לא היה בשיחה אך הוא עדיין התעסק עם הפלאפון שלו, הוא קלט שהתיישבתי והרים אליי את מבטו.
"אז מה הזמנת לך?" הוא התעניין
"את הקבוע שלי, אבל מה שהזמנתי לך זאת הפתעה!" ניסיתי לגרות אותו והוא באמת שיחק אותה סקרן.
"תגלי לי" הוא ביקש כמו ילד קטן ואני הנדתי לשלילה וחייכתי
"בבקשההה" הוא הוסיף ושנינו צחקנו, סיפרתי לו על מה שקרה בהזמנה שם.
"מורצ'וק המוכר ניסה להתחיל איתך?" הוא צחק ואני הנדתי בראשי מצד לצד "זה מפגר אבא הוא ביקש את השם שלי בשביל הכריזה" .
השם שלי נשמע ואני קמתי ממקומי "רואה בדיוק בשביל זה" אמרתי והצבעתי ללמעלה בכוונה להראות לו את הרמקולים.
נכנסתי לבפנים וראיתי את שי מתעסק במכונת הקפה ואף אחד לא נמצא בדלפק, גם לא לקוחות לבינתיים, אה כן וגם לא האוכל שלי.
"שי?" קראתי במעין שאלה, והוא הסתובב אליי
"הי מור חכי שנייה אני צריך לסדר משהו במטבח, תיכף דני אחד העובדים יוציא לך ת'אוכל" הוא סיים לנקות את מכונת הקפה ושעט לעבר המטבח.
חיכיתי לדני מספר שניות והדלת נפתחה ממנה יצא המגש עם האוכל שלי, ודניאל שמחזיק את האוכל שלי.
"מה את עושה כאן"
"מה אתה עושה כאן?"
שנינו שאלנו אחד את השנייה.


תגובות (18)

יאווווו איזה כיייףףףףף בהצלחההההה

03/04/2014 22:53

תמשכיייייייייי

04/04/2014 05:32

יאיייי בהצלחה לךךך ופרק מהמםם!!

04/04/2014 06:52

פרק מושלם אני אוהבת לאן שזה מתפתח!!!!!!

04/04/2014 11:23

תמשיכי

04/04/2014 11:25

תודה מדהימות תודה לאח המבחן נגמר היום או מחר אני אמשיך

04/04/2014 12:37

רציני?היא סומכת על דניאל שיעשה את רוב העבודה?!XD
יואו נקרעתי מאלה XD שיתנו לי למות בשקט חחחחחחח
פרק די נחמד ועליז.מצפה להמשך.

04/04/2014 13:07

חחחחח כן אחרי 16 פרקים של כובד צריך משהו קליל לא?

04/04/2014 18:34

רק מהם ואהבתי את הטוויסט הקטן בסוף, פרק מושלם כמו תמיד! תודה רבה שהקדשת לי את הפרק, אני מעריכה את זה כל כתורמת להיות היות ממש שמחה :) וזה בסדר שלא המשכת באותו היום, הבנתי שאת כנראה עסוקה בשפדברים לשובים ואין לך כל כך זמן לכתוב. תאמיני לי, אני כבר יותר משבוע לא כותבת ויש לי שלושה פרויקטים שונים לעשות לשלוש כיתות שונות ואני פשוט לא עומדת בעומס! יש לי מזל שהמורה לחשבון חרמנית ולא נותנת שיעורי בית. טוב, אני יפסיק לחפור כאן ולתת לך להמשיך לקרוא תגובות אחרות שבנות אחרות כתבו לך. אז ביוש! :*

05/04/2014 08:14

חחחחחחח קודם כל תודה ❤️ ואת לא מבינה כמה עבודות יש לי לפסח תכננתי לסיים הכל בהתחלה ושכל שאר החופש יהיה לי שקטטט.
חחחחח והמורה החרמנית הרגה אותי מצחוק

05/04/2014 10:58

    חחחחחחחח כן אחרי שמתי לב התפוצצתי מצחוק XD אבל היא לא כזאת, היא מהנשים החמודות האלה שאי אפשר לא לאהוב, חרמנית לא כל כך מתאים לה

    05/04/2014 19:15

חחחחחחחחחחח הלוואי וגם לי הייתה מורה כזאת אצלנו כולן רעות… אני עפה להתחיל לכתוב פרק בתקווה שהוא יעלה אחרי גמר מאסטר שף❤️

05/04/2014 19:54

חחחח רק נוף!

05/04/2014 20:55

תמשיככככככככככככי:)

08/04/2014 14:03

וואי לא ציפיתי לזה בכלל את גאונה! חחח מושלם

10/06/2014 11:38
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך