אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת- פרק 32

עוד אחת 30/04/2014 3795 צפיות 32 תגובות

-נקודת המבט של דניאל-
״עופי מפה!״ צעקתי, תופס בשערות ראשי, כמעט תולש אותן, הבחורה הלא מזוהה אספה את בגדיה במהירות ויצאה מביתי.
כבר כמה ימים מהפרידה, כבר כמה ימים שאני לא מוצא את עצמי, כבר כמה ימים שאני הולך ומשתגע.
הסתובבתי בעצבנות ברחבי הבית, מאז הפרידה אני מנסה להשתחרר מעט, לדפוק מהצד בכדי להסיח את דעתי, לשתות כמו שצריך ולא לחשוב על מור המזוינת שאני כל כך אוהב.
הייתי טיפש, יכולתי להחזיר אותה, יכולתי להגיד שאני מצטער אבל התנהגתי כמו חרא.
אני מתגעגע אליה יותר במשך כל יום ואנחנו לא ביחד בסך הכל שישה ימים, אני טיפש מזוין.
מנעול הדלת נפתח והדלת אחריה, אימי העייפה הגיעה אחרי משמרת לילה כשקים מעטרים את תחתית עיניה.
״היי דני״ היא אמרה בחום, היא יודעת שקשה לי, היא יודעת על מור, היא יודעת למה נפרדנו, היא הבן אדם שלי לשיחות נפש, לא תשפוט אותי או תחשוב שאני זבל, כי היא יודעת מי זה הבן שלה.
״היי אימא״ אמרתי, מוריד את תיקה מכתפה ותולה אותו על השולחן במטבח.
״צמאה?״ שאלתי וחיבקתי אותה.
״רצון עז לתה״ היא ביקשה והוצאתי ספל ושקיק תה בכדי להכין לה.
״מה קרה אתה עצבני?״ היא שאלה כשהגשתי לה את כוס התה והתיישבתי על הספה הסמוכה לה.
״אני מתחרפן אימא״ התוודיתי ופלטתי אנחה עמוקה.
״אתה אשם בזה, רק אתה״ היא אמרה, מפנה אצבע מאשימה (לא פיזית, זה ביטוי).
״את לא חייבת להזכיר לי את זה כל יום״ רטנתי והעברתי את ידי בשערי.
״דני אני מזהירה אותך מלבד זה שאהבתי אותה כמו הבת שאף פעם לא הייתה לי היא זו ששמרה לי את הספה הזו טהורה, אז תיזהר אם תניח עליה בחורה שהיא לא מור״ היא הזהירה ואני לא הבנתי אם היא צינית או רצינית.
״תהיי בטוחה שלא מור תשב עליה וגם אף אחת אחרת״ אמרתי, מיואש מהמצב שבו אני נמצא ומהידיעה שמור לא תשב עליה יותר וגם לא אף אחת אחרת, אני לא מסוגל לגעת באף אחת אחרת.
״קדימה, תעשה טלפון לרון וצאו קצת״ היא דרבנה אותי והנדתי בראשי לשלילה, מניח את זרועי על עיניי.
״תזיז כבר תתחת השמן שלך, אני אתקשר אליו אם אתה לא״ היא איימה ואילצה אותי לקום.
״נודניקית״ התלוננתי ותפסתי את האייפון שהונח על השולחן, חייגתי את מספרו והצמדתי לאוזני.
״אה אחי?״ הוא שאל בקול צרוד, הוא כמובן קם משינה.
״מה קורה ידובון אכפת לי, הערתי אותך?״ שאלתי חדור מרץ.
״כן״ הוא אמר ישנוני.
״חבל״ צחקתי ״תתארגן חצי שעה אני אוסף אותך נלך לשתות״ אמרתי ואימי פערה את עיניה.
״מה?״ שאלתי כשניתקתי את השיחה.
״אתה צריך לשאול אותי אם אני מסכימה לך לשתות״ היא כעסה.
״אני בן 18 אני יכול לעשות מה שאני רוצה״ אמרתי והוצאתי לשון בהתגרות, אימי הנידה בראשה.
״בן שמונה עשרה אבל זה עדיין הבית שלי עם החוקים שלי, אם אתה תשתכר אתה לא תיכנס, אתה לא מביא אף בחורה מזוהמת הביתה ואתה משאיר את האוטו שלי שלם, ברור?״ היא דרשה בתקיפות והנהנתי.
"אה כן, אם שתית יותר מדי ואתה לא יכול לנהוג, תישן שם" היא התלוצצה וצחקתי.
״לכי לישון כבר״ דחפתי אותה בעדינות ופניתי לחדרי בכדי להתלבש.
שלפתי ג׳ינס רגיל וחולצת טישרט לבנה, סידרתי את שיערי מעט, נעלתי נעליים ויצאתי.
הנסיעה מהבית שלי לביתו של רון היא משהו כמו רבע שעה מאחר והוא גר בחלק אחר של העיר.
״מה קורה?״ הוא שאל וטפח על גבי.
״משתדל לחיות״ אמרתי וחייכתי.
״לאן הולכים?״ הוא התעניין וזרק הביט בעצמו דרך המראה הצדדית.
״ג׳וני״ סיכמתי במילה אחת והוא הנהן.

ריח העשן של הסיגריות המחניקות הציף את הפאב של ג׳וני ואני התקשיתי לנשום, אני ורון נדחקנו בין כל האנשים והגענו לבר.
״הכי חזק שלך״ אמרתי לברמן ותוך דקה היה לי משקה.
״תירגע אחי אתה נראה כאילו התגרשתם״ רון אמר וגיחך, לגמתי מהוויסקי.
״כולה חודשיים, עכשיו תוכל לחזור ולדפוק את מי שתרצה״ הוא ניסה לעודד אותי ולתת לי את היתרונות בלהיות רווק, חרטה, אני מעדיף להתנזר מסקס ולהיות עם מור, חבל שרק עכשיו הבנתי את זה.
״תאמין לי שניסיתי, כל יום במשך שישה ימים אישה שונה״ הסברתי את המצב והנדתי בראשי ״בשנייה שרק הורדתי להן תחולצה לא יכולתי והעפתי אותן״ המשכתי, כל כך מיואש.
״המצב קשה אה?״ הוא הבין סוף סוף והנהנתי, לוגם בשלוק את כל הכוס.

-נקודת המבט של מור-
״את אומרת לי שבחיים לא שתית בירה אפילו״ נטלי שאלה בהפתעה בזמן שנכנסנו לפאב המסריח מריח של סיגריות.
החלטתי להשתחרר מעט ולנסות לגשר את כל השנתיים של הנתק ביני לבין נטלי, לשבת בבית ולהתייפח על מה שקרה היום לא יעזור לי.
התיישבנו על אחת הספות והתחלנו לדבר, למורת רוחי היא הזמינה שתי בירות אבל זרמתי.
היא סיפרה לי שאימא שלה בגדה באבא שלה בגלל שהוא היה כל הזמן בעבודה והם היו על סף גירושים אבל זה כביכול עבר והם מנסים לשקם את הנישואים שלהם רק בשבילה ובשביל אחותה, היא סיפרה לי שבגלל זה היא התנהגה ככה בשביל מעט תשומת הלב שהיא לא קיבלה בבית ולרגע הצלחתי להבין אותה, גם אני אחת שלא מקבלת תשומת לב במשפחה אבל אני פשוט מצאתי דרך אחרת להתמודד עם זה.
״נטלי?״ מישהו קרא והסבנו שתינו את ראשנו לעברו.
״ג׳וני?״ היא קראה בשמחה וקמה בעדי לומר לו שלום.
״בקושי הצלחתי לזהות אותך!״ הוא פער את עיניו, כנראה מהלוק החדש שלה, הוא התיישב לידה וקלט אותי.
״מה שלומך מור?״ הוא חייך
״הכל טוב ג׳וני״ אילצתי חיוך, לא חיבבתי אותו במיוחד.
״דניאל פה למה את לא איתו?״ הוא שאל באי הבנה וצמצם את עיניו, חרא!.
״הוא לא סיפר לך?״ התפלאתי והוא הניד בראשו.
״נפרדנו״ לקחתי נשימה ופלטתי אנחה והוא נשך את שפתו התחתונה כסימן למבוכה, רגע, רגע, רגע.
״הוא פה?!״ שאלתי בצעקה והוא הנהן.
״שיכור מהתחת״ הוא אמר ברחמים, הודעתי לנטלי שאני תכף אחזור והלכתי.
התחלתי לחפש אותו, נדחקת בין האנשים עד שאיתרתי אותו.
.מנשק מישהי אחרת.
לקחתי נשימה עמוקה.
״למה ציפית? זה היה כזה צפוי״ הקול שבראשי הקניט אותי וגרם לי להזיל דמעה של כאב, כל הגוף שלי השתתק, לא יכולתי לזוז כאילו הדביקו אותי לרצפה בדבק שתי שניות, כאילו כוח המשיכה לקח ברצינות את התפקיד שלו ומשך אותי חזק מדי, כאב לי בחזה, כאב לי בכל מקום בגוף, אבל לא יכולתי לזוז, עמדתי שם וראיתי אותו מנשק מישהי אחרת, אילצתי את רגליי לקחת את עצמן ולהתחפף משם.
״לאן הלכת?״ נטלי תחקרה אותי.
״לשירותים״ עניתי בתמימות ושתיתי חצי מהבירה בבת אחת, אני צריכה לשתות, צריכה לשכוח את המחזה המסריח שכרגע ראיתי, צריכה להעביר את הכאב.
״וואו וואו תירגעי בת דודה, לא סוף העולם״ היא חטפה את הבירה מידי.
״דווקא כן״ אמרתי לעצמי במחשבה לא יכולה להפסיק להביט לכיוונו של דניאל.
שתיתי את החצי השני והטחתי את הבקבוק על השולחן.
״יותר טוב״ אמרתי והתנשמתי.
״ראית את דניאל בדרך?״ היא שאלה והנהנתי.
״נו ו…?״ היא אמרה בחיוך וציפייה.
״מחליף נוזלים עם איזו כלבה״ גיחכתי ועיניי התמלאו דמעות, הוא לא יכל ללכת לפאב אחר?, חייב להיות איפה שאני נמצאת?.
״גאד״ היא אמרה וחיבקה אותי חיבוק מנחם, לעזאזל, אלוהים, שרוף אותי.
״זה בסדר, מותר לו, אנחנו לא ביחד יותר״ ניסיתי להצדיק אותו, אך יותר מזה ניסיתי להבהיר לעצמי שהוא לא שלי יותר.
״אפילו שבוע לא עבר, זה לא בסדר מור, זה לא בסדר״ היא ליטפה את גבי והעברתי חתיכת שיער שנפלה על פניי אל מאחורי אוזני.
"למה את מצפה? שהוא ישב בבית ויבכה עליי?" גיחכתי בכאב.
"זה עדיין לא בסדר" היא ניסתה לשכנע אותי.
״את צודקת״ הסכמתי בסופו של דבר ״זה לא בסדר״ השפלתי את ראשי, לקחתי נשימה וקמתי.
״אלוהים יודע מה אני הולכת לעשות עכשיו״ הודעתי לה וקמתי ממקומי, הכלבה ודניאל עדיין היו בשלהם, הפרדתי בניהם באגרסיות ומשכתי את דניאל לשירותים, נעלתי ונתתי לו סטירה, ריכזתי את כל הכאב שלי בסטירה הזו, הצליל שהיא הפיקה גרם לי הנאה, אני לא סדיסטית, אבל זה כל כך הגיע לו.
״יותר טוב״ מלמלתי לעצמי ויצאתי משם מחייכת.
התקדמתי לכיוון היציאה ונטלי השתרכה אחריי.
"מה עשית שם?" היא התעניינה.
"מה שהייתי צריכה לעשות מזמן" חייכתי וחיבקתי אותה.


תגובות (32)

מלכה שלייייי מור הזאת!! תמשיכייי זה מושלםם

30/04/2014 19:27

גו גו גו מור חחחח תמשיכי את כותבת מושלםםםםםםם

30/04/2014 19:28

מזה הפרק הקצר הזהה אני רוצה המשךךך מיידדד!! זה לא יכול להמשךך ככה הם חייבים לחזוררר!!

30/04/2014 19:52

אומיגאד ככה אני נראת –> 0:

30/04/2014 19:55

אמלה זה פרק מושלם אני אוצה היום עוד אחד כאילו באמת מושלםםם

30/04/2014 19:56

גאההה במור!! ובך!! לא יודעת למה אבל לא באלי שהם יחזרו כל כך מהר…
תמשיכי מהר אוהבת מלאא

30/04/2014 20:08

זה כל כך הגיע לו!!!!
תמשיכיייייייייייי

30/04/2014 20:36

איי וואנט מורר

30/04/2014 20:57

חה משחק מילים

30/04/2014 20:57

חולה עליהההה מור הזאתתתתתת
מאוהבת בההה תותחים מגיע לו
כמה שאני אוהבת אותם הם מפגרים
אני גם אוהבת אותך גם נחשב !!?

30/04/2014 21:02

אני מתחילה לחשוב שלי ולמור יש הרבה דברים במשותף, גם אני חזקה בסטירות.
תמשיכי

30/04/2014 22:13
♡

יייסססס איזה כאפה העיפההה לווווו
אהה ותמשייכייי

30/04/2014 22:46

שופפפפ על הכאפההה , תמשייכייי כפרעליךךך
מוזמנת לקרא את הסיפור שלי

30/04/2014 22:49

חחח באמת שצחקתי בקול מהסוף של הלרק

01/05/2014 00:52

אעאעאעאעאע הפרק הזה לא יכל להיות יותר טוב!
חולה על מור!

01/05/2014 11:32

היי כולן❤️ קודם כל תודה רבה, צודקות כל הכבוד למור וזה הגיע לדניאל ואני אוהבת את נטלי ואני אוהבת אותכן, אני אמשיך בקרוב, תודה תודה ושוב תודה

01/05/2014 14:55

תודה רבה באמת בגללך אני בוכה עכשיו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זהו אני הולכת לקנות את הרובה הזה ולירות
ואני מזה שמחה שמור נתנה לו תכאפה המצלצלת שרציתי לתת לו מהרגע הראשון שהם נפרדו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חיימשלי נטלי הזאת !!!!!! אני מזה שמחה שהיא עם מור עכשיו
פרק מוווווושלם++++, כרגיל!!!!!
תמשיכייי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סיפור מושלם במיוחד עם כותבת מוכשרת כזאת ;)
נ.ב אני יודעת שאני הכי לא קשורה בעולם כן אבל מזה סדיסטית או איך שלא כותבים את זה אני ישמח עם תסבירי לי כי אני חושבת שאני ההפך מזה חחח

01/05/2014 16:42

    חחחחחחחח תודה קודם כל ובן אדם סדיסט זה אחד שנהנה מכאב של אחרים…

    01/05/2014 20:24

    סדיסט הוא אדם שנהנה מכאב של אחרים.
    זה יכול להיות כאב פיזי או כאב נפשי.

    01/05/2014 20:27

יאווווווווווווווווווווווווווווווווווווו למה הוא טמבל למה? ולמה היא לקחה את זה כל כך קשה הם היו יכולים להשלים! ולמה הוא לא מתקשר? ולמה הוא לא נתן לה לדבר איתו אינעל אח שלו (בפרק הקודם)
איך פיספסתי את זה!
וואלה מור תפסה אומץ חחח ונטלי ימוושלמת
ואני מצפה להמשך היום משעמם ליייי

01/05/2014 18:47

    חחחחחחחחחח הם לא יכולים להשלים! הוא זבלללל מזובלללל, אני ממש ממש אשתדל שהיום יהיה פרק אם לא אז מחר יהיה❤️

    01/05/2014 20:25

חחחחחחחחחחחחח איזה כאפה היא העיפה לו מגיע לו מטומטם דביל למה הוא חייב היה לעשו את זה ויש משפט שאומר שמאבדים משהו או מישהו אחרי זה מעריכים אותו וזה בדיוק על דניאל הוא איבד את מור והוא עכשיו מבין כמה הוא מתגעגע עלייה ובמילה אחת מגיעה לוווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
נטלי כפרה עליך סופסוף נהיית בן אדם כפרות תמשיכי ככה
ותמשיכיייייייייייייייייייייי ואני רוצה עוד כאפות כאלה אבל רק למור תיתן לדניאל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תמשיכיייייייייייייייייייייייייי פרק מושלם ועצוב ביחדדדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(

01/05/2014 23:38

    חחחחחחחחחחח תודההה❤️ אני אעלה פרק או היום או מחר

    02/05/2014 14:28

חחחחח כל הכבוד מורוש! ואת צודקת, הוא באמת מתנהג כמו איזה חרא, אבל הו עדיין אוהב אותך!!!!!! ודניאל, במקום לדפוק בנות מהצד ולהתנהג כמו @!&* (מילה מאוד מלוכלכת שאין לי כוח לכתוב) תתנצל למען השם! אתם מאוהבים, אז במקום להקשיב לאגו שלך תקשיב ללב שלך ותפסיק להזדיין עם אחרות ותחזור לאחת שלך!!!!! כן, אני כועסת על ג׳מות דמיונית. וזה פרק ממש יפה! יש לי משום מה מחסום כתביה אין לי סבלנות לכתום! ויורו כמה זמן אני ואת לא דיברנו! בקיצור, פרק יפה, ולא יכולה לחכות לבא :) אה ודניאל הוא @&?!*^%€<~^€ הסוף :)

02/05/2014 02:24

    הוא לגמריי$%#^*$% חחחחחחחח זוזי כבר למייל שלחתי לך מזמן ולא ענית לי

    02/05/2014 14:29

נו תמשיכי כבררררררררר ולפני שבתתתתתתתת כייי אנייי שומרתת שבתתת והיום אני לא יהיה מחוברתתתת נוווווו

02/05/2014 09:08

    אין לי פרק גמוררר אפילו לא חצייי אני מקווה שאני אספיק היום לפני שבת ❤️

    02/05/2014 14:30

ועכשיו יש מוכןן? (כןכןכןכןכןן)

03/05/2014 20:54

    הוא גמור אני אסיים כמה עניינים קטנים ואעלה❤️

    03/05/2014 21:17

נוו מתי את ממשיכה אני מחכה כבר כמעט 4 ימים זה לא אמיתי אני כל הזמן בודקת שהעילת פרק אבל אני יודעת שזה שאת לא מעלה מיד עוד פרק אז סימן שאת משקיעה בפרק אז רק שתדעי אני בפרופיל שלך כל הזמן שאני באתר כל מה שאני עושה שאני נכנסת לאתר זה להכנס לפרופיל שלך ילבדוק אם העלית פרק אז אני מקווה שתמשיכייי כברר
אוהבתת

03/05/2014 23:10

    דקה והפרק עולה❤️

    03/05/2014 23:34

וואי פרק מושלם…חחח דניאל יצא זבל…

11/06/2014 20:55
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך