עוד אחת
איך עבר עליכם יום העצמאות? מקווה שהיה לכם כיף כמו לי. פרק 35 מקווה שתאהבו

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת- פרק 35

עוד אחת 06/05/2014 3940 צפיות 44 תגובות
איך עבר עליכם יום העצמאות? מקווה שהיה לכם כיף כמו לי. פרק 35 מקווה שתאהבו

״בתור חברה שלי את אמורה לתמוך בי״ צעקתי על אלה שהייתה שלווה ביחס אליי.
״אני לא יוצאת לדייט עם מישהו אחד ואז מנשקת את האקס שלי בשירותים לפחות״ היא התגרתה בי בחיוך יהיר ומעצבן, כבר כמה ימים שהיא מציקה לי בנוגע לדייט עם שי והנשיקה עם דניאל בשירותים, היא מורידה לי כל טיפת כבוד שיש לי כלפיה, היא מנסה לעקוץ אותי ולהציק לי, לא מתאים לה שהייתי חברה של דניאל, לא מתאים לה שחזרתי לדבר עם נטלי ולא מתאים לה שיצאתי לדייט עם שי, מתי היא תבין שאלו החיים שלי וזהו.
״ א׳. זה הוא שנישק אותי״ התגוננתי מפניה ״וב׳. אני לא שפטתי אותך כששכבת שנה שעברה עם האחד ההוא מיב׳״ חייכתי גם אני, פוגעת בנקודות תורפה שלה, היא פערה את פיה בהלם ועיוותה את פרצופה.
״אני אהבתי אותו, אל תזכירי את זה אפילו״ קולה רעד ולרגע הצטערתי על הזכרתי זה.
״פשוט, בואי ניקח הפסקה אחת מהשנייה?״ שאלתי באנחה והיא הנהנה בהסכמה.
״אנחנו טעונות מדי אחת כלפי השנייה״ היא המשיכה וגם אני הנהנתי, נפרדנו לשלום כעדיין מתח רב שרר בין שתינו אך הותרנו את זה מאחור.

~~~~~~~~~~~~~~~~

-כשבוע לאחר מכן-
״ביי, אם אתה מוצא את הדיסק של טיילור סוויפט תיזכר בי ותקנה לי אותו״ ביקשתי מאוראל וחיבקתי אותו, ההורים שלו החליטו שהם רוצים לטוס לתאילנד, אז הם טסים לתאילנד למשך חודש, אני ארגיש די לבד בלעדיו, הרי אני ואלה עדיין בריב והקשר ביני לבין תמר רופף מעט.
״את יכולה לסמוך עליי״ הוא חייך ונשק ללחיי, נפרדתי ממנו מהוריו לשלום והם נסעו לשדה התעופה.
דיברתי איתו על העניין עם אלה והוא הסכים איתי על העניין שהיא די נדבקת לי לחיים ומכתיבה לי אותה ואולי זה טוב שתפסנו קצת מרחק אחת מהשנייה, הוא אמר שאם יש משהו אני יכולה להתקשר אליו בכל רגע נתון, הוא אפילו נתן לי את המספר שלו בתאילנד ואת רשימת המלונות שבהם הוא ישהה.
התחלתי לחזור חזרה הביתה, לאחר עשר דקות הגעתי ופתחתי את הדלת, הופתעתי לראות את אימי ישובה סלון צופה בסדרה שלא ידעתי את שמה.
״מה את עושה כאן?״ שאלתי באי הבנה והיא הסבה את פניה אליי.
״סתם השתחררתי מוקדם מהעבודה, הייתי צריכה קצת מנוחה, השאלה האמתית היא מה את עושה כאן?״ היא שאלה והתחלתי להזיע, הייתי צריכה להיות בבית הספר אבל בגלל אוראל הברזתי והלכתי להיפרד ממנו.
״אממ… כאילו לא הרג.. הרגשתי טוב״ גמגמתי, לא הייתי כל כך טובה בשקרים, אימא הביטה בי במבט חשדני, לא מאמינה לי וישר הרצתי בראשי עוד שקרים אפשריים שאוכל לומר בכדי להיחלץ מהמצב.
״למה לא התקשרת כדי להודיע לי?״ היא שאלה בחשד.
״כי הדבר היחידי שהיה לי בראש זה לקחת כדור וללכת לישון״ המשכתי בשקר הלא מוצלח שלי ואמי הנידה בראשה.
״תפסיקי לשקר לי, את לא נראית לי כמו אחת חולה, מאיפה חזרת עכשיו?״ היא הרימה את קולה ונרתעתי מעט, נשמתי נשימה עמוקה, התכוננתי לעונש שצפוי לבוא והתחלתי לדבר.
״אוראל טס היום לתאילנד, יצאתי בכדי להיפרד ממנו״ סיפרתי לה את האמת והיא לא נראתה מרוצה, היא חשבה לעצמה רגע.
״תעלי לחדר עד שאני אחשוב על עונש הולם מספיק״ היא הורתה לי ולא זזתי ממקומי.
״מה אני ילדה קטנה שאת מטילה עליי עונשים? מה קרה? לא תתני לי לראות טלוויזיה? תחרימי לי את האייפון?״ שאלתי בחצי התגרות חצי עצבים, עונש על מה? רציתי להיפרד מהחבר הכי טוב שלי שאני לא הולכת לראות משהו כמו חודש והיא מענישה אותי על כך?, יופי גם כשהיא סוף סוף בבית היא מוצאת על מה לריב איתי, במקום להיות אימא נורמלית ולהכין לי אוכל עד שאני אגיע הביתה היא צופה בתכניות טיפשיות.
״רעיון נחמד, תביאי לי את הפלאפון שלך״ היא דרשה ממני בקול תקיף וזרקתי לה אותו בעצבנות, היא תפסה אותו ברשלנות וזרקה לי איזו הערה שלא יכולתי לשמוע עקב היותי רחוקה ממנה.
טרקתי את הדלת בעצבים ונזרקתי על מיטה.
-מור ביטון: תגאלי אותי מהסבל הזה- שלחתי לנטלי הודעה בפייסבוק מהמחשב.
– נטלי וקנין: עם מי רבת הפעם?- היא שאלה וגיחכתי לעצמי, לאחרונה ניתן לומר שאני רבה עם רוב העולם, מרגישה שאף אחד לא מבין אותי אז את התסכול שלי אני מוציאה על אותו אדם ולא שומרת בבטן כמו אחרים.
-מור ביטון: עם אימא שלי- החזרתי ונאנחתי, אחרי דקה או שתיים כשראיתי שהיא לא עונה לי לא חיכיתי יותר מדי לתשובה מצידה והתנתקתי מהפייסבוק, מניחה את המחשב על השידה שלי וקמתי לספרייה שלי בכדי לבחור ספר שיעביר לי את הזמן, בחרתי בספר אקראי שעדיין לא יצא לי לקרוא והתחלתי לקרוא, תובעת בין הדפים אט אט ומחשבותיי מתרכזות רק בתוכן שנכתב על השורות הכתובות בדיו שחור על דף לבן.
שקלתי כמה אפשרויות לאחר שנמאס לי לקרוא.
אפשרות ראשונה, להתקשר לנטלי ולדבר על הלילה, האפשרות נשללה מכיוון שהאייפון שלי שבוע אצל אימא שלי.
האפשרות השנייה הייתה להתפלח לבית של אלה והתנחל אצלה עד הלילה, האפשרות הזו גם נשללה מכיוון שאני והיא בריב לא מוסבר.
והאפשרות האחרונה שנותרה לי זה להירקב בבית ללא מעש.

״מוררר!״ אימא קראה לי, גלגלתי עיניים וירדתי, גזר הדין.
״כן אימא?״ אמרתי בעצבים כשירדתי את המדרגות האחרונות בכבדות.
״דיברתי עם אבא שלך, הוא לא מרוצה מכך שהברזת היום״ היא אמרה וקפצה את שפתיה.
״צפוי״ מלמלתי לעצמי והיא הביטה בי בעיניים בוערות.
״אני רואה שפתאום תפסת את מקומך כאימא אמיתית״ שילבתי את ידי על חזי והטיתי את ראשי מעט לצד.
״מה זה אמור להביע?״ היא שאלה בכעס.
״זה אומר שפתאום הפכת לאימא, לא באמת, במקום שתבואי ותכיני לי לאכול את יושבת ורואה סדרה מטופשת כמו בת עשרה , חוזרת כל לילה בשעות שגם אם אני ארצה אני לא אוכל לראות אותך למה? כי הציורים הטיפשיים האלה שלך יותר חשובים מהבת שלך! למה לא אימצתם כלב וזהו?״ אמרתי ולאט, עם כל מילה שיצאה מפי הטון שלי הלך והפך צעקני יותר, היא שתקה, היא ידעה שזה המצב ושהיא באמת לא תפקדה כאימא, לא רציתי להישאר בבית יותר, התקדמתי לכיוון היציאה ועצרתי לרגע, מסתובבת אליה ופותחת את פי בכדי לדבר.
״אני לא אחזור הביתה הערב, אני אשן אצל אחת החברות שלי, אח צאי לחפש אותי ואל תדאגי״ אמרתי ויצאתי מהבית, טורקת את הדלת אחריי.
חייכתי לעצמי חיוך קטן ומרוצה, כבר זמן מה שלא ראיתי את אימא שלי, או רבתי איתה איזה ריב משמעותי, אחרים יגידו שאני מפגרת אם אני שמחה על כך שרבתי עם אימא שלי, אבל זה קורה אחת לכמה חודשים שאני רואה את אימא שלי אחרי בית הספר או רבה איתה, עכשיו השאלה האמתית לאן אני אלך.
לאלה? אנחנו במתח אז אין מצב, תמר? כמו שאמרתי הקשר בנינו רופף כבר, אוראל לא פה ונטלי? המצב המשפחתי לא ממש מאפשר (בהמשך תבינו), הייתי צריכה לחשוב פעמיים לפני שיצאתי בדרמטיות מהבית.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
דפקתי בדלת, מחכה לתשובה ומתחננת הדלת תיפתח.
״מה שכחת הפעם אימ… מור?״ הוא שאל בהפתעה, ועמדתי מבוישת.
״אני יכולה להיכנס?״ שאלתי בביישנות ומתחתי מעט את שפתי לחיוך צדדי.
הוא הסתכל לתוך הבית וחזר להביט בי, לחוץ מעט.
״כנסי״ הוא אמר בלית ברירה ונכנסתי בצעדים קטנים, מופתעת לראות את הבלונדה ישובה בחולצה שלו על אחת מהספות, ידיי החלו להזיע ולבי האיץ את פעימותיו.
״בת דודה של דניאל?! מה את עושה כאן?״ היא שאלה בחיוך, מה לעזאזל?
העברתי בדניאל מבט חטוף של ׳מה הולך כאן?׳ והוא התחנן במבטו אליי ש׳אזרום עם זה׳.
״היי״ חייכתי ונשארתי עומדת באותו המקום, סערת רגשות עצומה התחוללה בי כשראיתי אותה באחת מחולצותיו.
״אגם בדיוק צריכה ללכת לעבודה״ הוא סוג של סילק אותה, עובדת? השעה תשע בלילה, בטח זנות.
היא הלכה לחדר בכדי להחליף בגדים וחזרה לאחר דקה או שתיים, אני עדיין הייתי קפואה במקומי, מתקשה לעכל שיש לו מישהי אחרת, רוצה לברוח ולישון על ספסל בשכונה, אבל אני לא מצליחה לזוז.
״ביי בת דודה של דניאל, היה נעים לפגוש אותך״ האגם ההיא התקדמה אליי בריצה קלה וחיבקה אותי, נאלצתי לחבק אותה חזרה ולפגוש במבטו של דניאל, היא חזרה לנשק את דניאל נשיקה מהירה והרגשתי כאילו הלב שלי התנפץ, היא יצאה ושקט נכנס.
המשכנו לעמוד שם, בוהים אחד בשני, הלב שלי עדיין דופק מהר מדי ורגליי מתות לעוף משם.
״מה את עושה כאן״ הוא שבר את השתיקה והלך להתיישב בסלון.
״זה מסובך״ אמרתי ״אני יכולה להישאר לישון כאן?״ שאלתי בחשש והוא כנראה לא הבין מה קורה, אנחנו לא מדברים במשך שבוע ואני פתאום נוחתת עליו.
״כן״ הוא אמר בביטחון, מעלים כל נימה של בלבול בקולו.
התקדמתי בסופו של דבר לספה השנייה והתיישבתי.
״זה נהפך רציני אה?״ שאלתי בנוגע לאגם ההיא, עד שכמה שלא רציתי לדבר על זה הייתי חייבת לשאול לפחות ״בן דוד״ הוספתי בהתגרות עצבנית.
״אגם קצת קנאית״ הוא הסביר ונחרתי בבוז
״אתם אפילו שבוע לא יחד וכבר היא אצלך לבושה בחולצות שלך?״ שאלתי בקול שהפך מעצנבני לנעלב.
״את זו שאמרת לי לעבור הלאה״ הוא התנער מכל אשמה שהטחתי בו וחייך.
״אוקיי אני צריכה להתקלח״ נמנעתי מיד ממקרה לא נעים העתיד לבוא.
״צריכה חולצה שלי?״ הוא קרא כשהייתי במסדרון.
״לא, תשמור אותה לחברה החדשה שלך״ קראתי בחזרה ולרגע נשמעתי כמו אקסית קנאית ומסריחה, הוא צחק בקול, לא מנסה להסתיר זה שהוא צחק עליי, התרגזתי ונכנסתי למקלחת, טורקת את הדלת בפעם המי יודע מה להיום.
כשהייתי באמצע המקלחת, שוטפת את השמפו מראשי הדלת נפתחה וישר קפאתי לרגע.
״קנאית קטנה שלי, יש לי פה בגדים לאחר כך״ דניאל אמר ויצא, חייכתי למשמע המילים שלו והרגשתי כאילו אני עומדת להשתגע מהבלבול.
כשיצאתי והתנגבתי, חייכתי למראה אחת מחולצות הטישירט שלו, הרמתי והרחתי אותה, היה לה ריח של בגד חדש, כזה שישר הגיע מהחנות, התאכזבתי מעט בכל זאת, רציתי את הריח שלו עליה.
״נכנעת בסופו של דבר אה?״ הוא חייך חיוך יהיר, הטחתי את המגבת בכתפו וחזרתי לנגב איתה את שיערי הרטוב.
״אני סחוטה מעייפות, יש מצב אתה מארגן לי שמיכה לספה בסלון?״ שאלתי ופיהקתי.
״בואי תשני איתי״ הוא הציע והנדתי בראשי.
״אין מצב, אלוהים יודע מה אתה ואגם ההיא עשיתם עליה״ אמרתי בגועל ותמונות שלהם שוכבים קפצו לראשי.
״קודם כל לא שכבתי עם אך אחת מאז שנפרדנו, אולי נישקתי אבל לא דפקתי, ובנוסף לכך אגם לא הייתה על המיטה שלי, רק את״ הוא אמר ובתוך תוכי לא ידעתי אם לחייך או אם הוא בכלל דובר אמת.
״אז איפה היא ישנה?״ תחקרתי אותו והוא חזר לחייך.
״מי אמר שהיא ישנה פה?״ היא שאל, מרים גבה.
״היא… כאילו היא לבשה את החולצה שלך, אז היא ישנה פה״ אמרתי והביטחון שלי התפורר.
״זה לא אומר שהיא ישנה פה״ הוא אמר בבירור והרגשתי מטומטמת.
״אז את באה לישון?״ הוא שאל והושיט אליי את ידו, מבלי להסס תפסתי את ידו והוא משך אותי לחדרו שלא ראיתי כבר חודש וקצת.
נשכבתי על קצה המיטה והוא אחריי, מושך אותי אליו, רציתי כל כך להישאר בין הזרועות החמות האלה, השתחררתי ממנו וחזרתי לקצה המיטה, הוא הבין את הרמז ולא משך אותי בחזרה פשוט התקרב אליי מעט.
לאחר רבע שעה שלא נרדמתי, פשוט עצמתי את עיניי הרגשתי את דניאל מושך אותי אליו, כנראה הוא חשב שנרדמתי, הוא נשק לראשי ואימץ אותי חזק אליו, לא התנגדתי הרי הייתי ״רדומה״.
אם למקרה הזה הריב הוביל אני אריב עם אימא שלי כל יום.


תגובות (44)

שיחזרו כבר

06/05/2014 21:41

המשך! בזמן האחרון מור הופכת לבת דודה של כולם.

06/05/2014 21:44

    חחחחחחחחחחחחח אלוהים דיי אני לא מפסיקה לצחוק

    06/05/2014 21:46

    חחחח היא צודקת חחחח

    08/05/2014 17:07

הם זוג מושלם שיחזרו

06/05/2014 21:49

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הפרק הזה אחד המצחיקיםםם חח יאו שיחזרו אני מתגעגעת למוניאללללל אוףףףף מושלםםםםםםם מתה עליייךךך אעאאע אני במצב רוח טוב

06/05/2014 21:50

    חחחחחחחחחחחחחחח מוניאל? שמעי את אדירה

    06/05/2014 22:07

איזה חמודייחםםםםםםםם ומור
בדודה גם שלי מה יש לך חחחחח
תמשיכיי הכי מהר שאת יכולה

06/05/2014 21:54

איזה חמודייחםםםםםםםם ומור
בדודה גם שלי מה יש לך חחחחח
תמשיכיי הכי מהר שאת יכולה /

06/05/2014 21:54

    מהה בטח בת דודה את ונטלי ומור ודניאל כולכם משפחה אחת גדולה ומורחבת

    06/05/2014 22:08

ידוע

06/05/2014 22:08

יפהה תמשיכיי

06/05/2014 22:11

למההההה כזה קצרררר

06/05/2014 22:18

אנונימית תודה❤️
משיייי אני אהרוג אותך? מה קצררר מה?

06/05/2014 22:34

מושלם אני מחכה כל יום רק לסיפורים שלך

06/05/2014 22:40

    אוו באמת? תודה רבה❤️

    06/05/2014 22:48

יאיי איזה כיףף העלית פרק למרות שלא היית אמורה ואמרת שרק מחר איזה כיףףף ואמאא תעשיי שמשהוא יקרה בין דניאל למור זה חייב היא פאקינג יושנת אצלו חייב לקרות משהוו!! קיצר פרק אחד המושלמיםםםם
לאב יווו תמשיכייי!!! <3

06/05/2014 22:47

    אההה ראית שהשתדלתי? לאב יו טו❤️

    06/05/2014 22:50

    נו ברור שראיתיי איזו השקעהה שיהיה ככה כל הזמן

    06/05/2014 23:02

מושלםם והם חייבים כבר לחזור!!
תמשיכיייייי

06/05/2014 22:48

כןכןכןכןכןכןכןכןכןןןןן

06/05/2014 22:56

איך אני תמיד נדחפת לשיחות חחחחח

06/05/2014 22:56

אחד הסיפורים הכי יפים באתר הזה!!!!! אני פשוט מאוהבת בדניאל עם כמה שהוא חרא הוא כשה נושי!!!!!! תמשיכי עכשיו!!!!!

06/05/2014 22:57

    תודההה❤️ כן הוא חצי חמוד חצי חרא

    06/05/2014 23:02

אעע,רואה שדניאל חמוד אין הוא נושי שושי בושי אתן פשוט לא רואות, הוא לא חראאא הוא פשוט לא יודע להיות נחמד זה שונה.
את רואה את רואה הוא חמווד (כאילו לכותבת) ואגם ידוחפית עלאק בת דודה מפגרת
אמא מושלם את כותבת מושלם ! תמשיכי

06/05/2014 23:48

    בשבילך רק בשבילךךך כתבתי תפרק הזההה היה לך חסר שלא תקראי, ואני אוהבת חארות (רק אני ומור ואביה) ואגם סתם חרא מתלהבת

    06/05/2014 23:51

    את לא מבינה אני כולי מחפשת מה לקרוא וובווום אני רואה את זה דפקתי ווואחד צרחה ואני אצל חברה חחחחח אין צחוקיים
    ומחר יש לי טיול אבל אני בטוח נכנסת רק כדי לראות שהמשכת

    07/05/2014 00:02

    איזה אהובתי אני חושבת שאני אמשיך רק עוד כמה ימים, יש לי שני מבחנים (יום אחרי יום) ואז יש לי טיול שנתי תודה לאל אז קצת יקח זמן, אני כל יום אכתוב חלק קטן עד שיצא פרק❤️

    07/05/2014 00:05

יאא איזה באסהה נוו אוופ העיקר שהם יחזרוו דייי פליזוש,אפילו המציאו להם שם.אני בוכה פה,לא זה כזה לא פייר.וגם לי מבחן חזרה למתכונת ישר אחריי הגדנ'א כיאלו בהצלחה יפה שלי!!
אבל אחריי זה תמשייכייי אמא אני מאוווהבת בזה ולילה טוב יפה שליי ופילזוש תכתבי ותעלי לא משנה מתי העיקר שתעלי (חח זה כן משנה אני פשוט חמודה שזה משהו)

07/05/2014 00:11

מושלם וכל מילה מיותרת.

07/05/2014 08:15

    מאוהבת בך וכל מילה מיותרת

    07/05/2014 13:43

מאוהבתתתת בסיפור שלךךךך כל יום אני מחכה לפרק מושלםםם כזה!!! שיחזרו כבררררררר תמשיכיייייחח

07/05/2014 16:24

אמגגגגגג תמשיייכייי דחווווף סיפווור מושלם דייי שהם יחזרו כברררררררררר נווווו הם מושלמיייים וגם הסיפור

07/05/2014 16:57

גאד תודה❤️ המשך בקרוב, מבטיחה…

07/05/2014 19:58

אוווווווו הוא עדיין אוהב אותה ושמור אמונים רק לה (טוב פחות או יותר), וזה כזה מרגש! אה, אם אני יריב אם שלי וזה יגמר ככה (כאילו להיות עם מישהו שאני נורא מחבבת והוא מחבק אותי בחום, נושק לי וכל זה), אני יעשה את זה כל דקה אני והיא רבות מלא (חילוקי דעות נורמליים בין בת לאם, לא לשאול). אולי שאני יריב עם אחותי! אני צורחת עליה כל שנייה ואם זה יגמר ככה זה היה טוב!(נשמעת מבסוטה. עזבו לא) אבל להיות עם מישהי, דניאל? באמת? אתה אוהב את מור, נכון? אז תרא לה לעזאזל מה אתה מצפה, שהיא תחזור אליך כאילו כלום? תתעורר חתיכת @!?#$%6&* !!!!!!!!!!!!!! טוב, גמרתי. תביאו את התגובות אנשים, תכניסו בראש! כן אני נשמעת מוזר, אבל מה אני יעשה? משעמעם לי ואני הולכת לגנוב את הגלידה של אחותי מהמקפיא, אז ביי!

08/05/2014 03:40

    אז ספרי לי אלמוג איך הייתה הגלידה של אחתך? תודה רבה אהובה אני אמשיך או היום או מחר❤️

    08/05/2014 16:38

אעעעעעעעעעעע אני מאוד מקווה שזה יוביל לאן שאני חושבת שזה מוביל
אני רוצה אותם ביחדדדדדדדדד הם כאלה חמודיםםםם
אוווווווווווווווו איז\ה פרק מושלםםםם!!!!!!!!!!!!
חולה על הסיפורים שלךךך פשוט מכורה אליהם ואיך אפשר שלא עם כותבת כזאת?!
תמשיכיייי דחוףףףףףף
ופליזז שהם יחזרוו פליזושששש

08/05/2014 17:06

    אוהבת אוהבת אוהבתתתת אני עםה להמשיך לכתוב ואשתדל שהיום יעלה פרק❤️

    08/05/2014 17:18

תמשיכי, ואיך, לכל הרוחות, יש לך 41 תגובות?!
השיא שלי הוא 19 וזה אפילו לא במשתמש הזה.
אוקיי, אני במצב ממש נואש.
יום טוב (?)

08/05/2014 18:43

תמשיכי

08/05/2014 22:40

מושלםםםםםם

11/06/2014 21:26
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך