עוד אחת
סורי על השלושה ימים האלה ללא פרק... פרק 36 מקווה שתאהבו❤️

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת- פרק 36

עוד אחת 09/05/2014 4392 צפיות 22 תגובות
סורי על השלושה ימים האלה ללא פרק... פרק 36 מקווה שתאהבו❤️

״קטנטונת״ הרגשתי נשיקות קטנות על לחיי וחום גבוה מהרגיל.
״מאוחר כבר״ דניאל המשיך לנקר את לחיי וכתפי, ניסיתי להזיז אותו ממני אך הוא חזר להציק לי, התגעגעתי להצקות האלו.
״מה השעה?״ שאלתי בקול ישנוני.
״עשר ועשרה״ הוא אמר וגיחך, קמתי במהרה והבטתי בשעון הקיר שבאמת הורה שהשעה הייתה עשר ועשרה.
״מטומטם, למה לא שמת שעון״ אמרתי וקמתי בהיסטריה.
״לא מספיק את מתנחלת לי בבית גם יש לך תלונות״ הוא שם את ידיו מאחורי ראשו ונשען עליהן, היום חמישי ואנחנו מסיימים בשתים עשרה וחצי, אין טעם אפילו לצאת ממפתן החדר,הזדלחתי חזרה למיטה והתכסתי עד הכתפיים, דניאל חיבק אותי ונישק את ראשי.
״התגעגעתי לשיער שלך״ הוא אמר בקול צרוד והתענגתי על מגעו.
״לך תתגעגע לשיער של אגם״ אמרתי והקנאה נשמעה בקולי.
״יש לה שיער מעצבן״ הוא אמר וצחק, הייתי צריכה להעיף אותו ממני אבל לא יכולתי משתי סיבות, א׳ הוא מחבק אותי חזק מדי, ב׳ לא רציתי להשתחרר ממנו.
״את מקנאה״ הוא קבע, והסתובבתי במהרה אליו.
״לא נכון״ התגוננתי והסתרתי עם ידי את אור השמש שבקע מהחלון שסינוור אותי.
״זה בסדר, זה טבעי״ הוא אמר בהשתחצנות וקם מהיטה, כן… התגעגעתי גם ללראות אותו בבוקסר.
״את קמה או שאת הולכת לישון כל היום?״ הוא שאל בחיוך והתכסתי עד מעל לראשי.
״אני עייפה״ מלמלתי בילדודתיות, הוא משך את השמיכה מעליי והרים אותי.
״קדימה קטנה, אני אכין לנו ארוחת בוקר״ הוא ניסה לשכנע אותי.
״תכין ארוחת בוקר לאגם״ רטנתי והוא הניד בראשו.
הוא התקדם לאמבטיה והניח אותי על השיש.
״יש לי דה ז׳ה וו״ מלמלתי, הרגשתי שזה כבר קרה.
״תבדקי שאת לא במחזור״ הוא צחק והחל מצחצח את שיניו, נזכרתי כשהוא ישן אצלי וזה בדיוק מה שקרה.
הוא שלף מברשת שיניים חדשה מהארון והגיש לי אותה, ירדתי מהשיש ,הזזתי אותו מעט והתחלתי לצחצח.
הוא צחק למראי המגוחך, כל הפה והסנטר שלי היו מלאים במשחת שיניים.
מסיים לצחצח את שיניו, דניאל נשק ללחיי ורעננות המנטה הועברה מעט לעורי, הוא יצא ואני נשארתי שם מחויכת.
״מה עם הארוחת בוקר שהבטחת לי?״ אמרתי כשנכנסתי למטבח, נעמדתי לידו והתבוננתי בו מכין קפה.
״הי זה שלי״ הוא התלונן כשלקחתי לו את כוס הקפה שהכין לעצמו.
״פעם הבאה תלמד לא להיות אגואיסט״ אמרתי, העברתי את אצבעי על אפו במהירות ולגמתי מעט מהקפה שהיה מר מדי לטעמי.
״תיזהר מטורף זה כמעט נשפך עליי״ צעקתי מבהלה כשדניאל חטף ממני את ספל הקפה ולגם ממנו גם הוא.
״חתיכת מגעיל״ אמרתי וחבטתי בכתפו.
הלכתי לספה ונזרקתי עליה, תופסת בשלט ומדליקה את הטלוויזיה, עוד כמה דקות אמורה להתחיל הטלנובלה שלי ואין מצב שאני אפספס אותה.
״מת על התחתונים שלך״ דניאל הגיע לסלון, הסמקתי ומשכתי ישר את חולצתו עד אמצע רגליי, הוא צחק ונשכב מאחוריי, כמעט נפלתי אך הוא כרך את ידו סביב בטני חזק. ״תעבור לספה שם״ הוריתי לו שיעבור לספה השנייה, לא מתאים.
״למה?״ הוא התגרה.
״כי ככה, לא נעים לי שאגם תגלה שיש גילוי עריות במשפחה שלנו״ החזרתי בהתחכמות והצלחתי לסחוט צחקוק מצדו.
״אני דווקא בעד גילוי עריות״ הוא שיחרר את ידו ונשכב עליי.
״ואני לא״ אמרתי והתאמצתי בכדי לדחוף אותו, הוא חייך וחזר בכדי לחבק את בטני.
״התגעגעתי אלייך״ הוא אמר והתחפר בשערי,רציתי לומר לו שגם אני התגעגעתי אליו.
״אבל אתה רואה אותי כל יום״ עניתי תשובה מטומטמת, ידעתי שהוא לא התכוון לזה.
״את יודעת שלא התכוונתי לקטע הזה״ הוא אמר ברצינות ועצמתי את עיניי.
״זה הופך מסובך״ אמרתי ביאוש ונאנחתי.
״מה מסובך, את לא עם שי, אני אוהב אותך, את אוהבת אותי מה הבעיה?״ הוא כאילו פתר הכל במשפט אחד.
״בטח שאני לא אהיה עם שי, הוא כל כך פחד, עד כדי כך שהוא אפילו לא התקשר יום למחרת אלא ברח כמו כוסית״ חצי כעסתי חצי התבדחתי ודניאל צחק צחוק מתגלגל.
״נראה לך שאני אתן למישהו להתקרב אלייך?״ הוא שאל ברצינות ורציתי להכות אותו ולהזכיר לו בין מכה למכה שאני לא רכוש שלו.
״אולי גם אני ארביץ לאגם הזאת כל כך חזק שהיא תפחד להתקרב אלייך וככה נהיה פיטים?״ הרצנתי גם אני את קולי ומבטי.
״לכי על זה״ הוא אמר כאילו לא אכפת לו, ציפיתי שהוא יגן עליה וכך אני אוכל לומר משהו נגדה אבל התשובה הזו קצת הרסה לי.
״עזוב בוא לא נריב, זה בין הימים היחידים שאני אהיה איתך ואני רוצה לנצל אותו״ אמרתי משהו שלא הייתי צריכה לומר, הוא חייך ושוב נשכב עליי.
״אווו את לא רוצה לריב?״ הוא שאל ונישק אותי בלחי, ניסיתי להדוף אותו באגרסביות אך הוא החזיק את פרקי ידיי, כל יד בצד אחר של ראשי.
״אפ אפ אפ בלי אלימות״ הוא אמר בחיוך והתפתלתי תחתיו, הוא נישק את צווארי והתחלתי לצחוק כמו מטורפת, הניסיון שלי להשתחרר גבר וכמעט ולא נשאר לי אויר מהצחוק.
״דניאל״ אמרתי בהתחננות והוא המשיל בשלו.
״דני אין לי אויר״ אמרתי והמשכתי לצחוק, הוא עצר לרגע, התנשמתי בכבדות והוא חייך חיוך מרוצה.
יורד מעליי, דניאל חזר לחבק אותי ולנשק את שיערי.
״למה שלא נחזור?״ הוא שאל בקלילות והמשיך לנשק את לחיי.
״כי יש לך אחת אחרת״ הזכרתי לו, עם כל איך שהוא מתנהג עכשיו נראה שזה לא מפריע לו.
״בשנייה שאת אומרת לי להעיף אותה אני מעיף אותה״ הוא אמר וחשבתי אם לשקול את העניין לחזור אליו, יש יותר מדי דברים שאני אצטרך לחשוב עליהם.
הסתובבתי אליו וליטפתי את פניו, הוא הסתכל עליי וחייך.
״אתה יפה״ אמרתי בחיוך.
״אני יודע״ הוא התרברב.
״גם צנוע מאוד״ אמרתי והכתי את בטנו בעדינות.
״אלוהים חנן אותי בתכונות טובות״ הוא צחק, נהינתי מכך שאנחנו ביחד סוף סוף ואנחנו לא רבים, הלוואי וככה היה הקשר שלנו תמיד.
״רוצה נראה סרט?״ הוא הציע, והעביר את ידו בשיערי.
״לא״ אמרתי וחייכתי ״כל פעם שאני רואה סרט משהו חרא יוצא מזה, אני רואה איתך ידידים פלוס ואני מגלה יום אחרי זה על השמועות, אני רואה איתך הצלצול ועד עכשיו אני מפחדת שהיא תבוא לי בלילה, אני רואה עם שי סרט ושנייה אחרי זה כמעט שברת לו את האף״ התחלתי לחרטט לו שם דברים במקום לקצר הכל ולומר לו שאני פשוט רוצה להסתכל עליו בשעה הקרובה.
״את כזאת חופרת״ הוא צחק והניד בראשו, שרבבתי את שפתי התחתונה והוא חיבק אותי חזק.
״בואי נהיה ידידים לפחות״ הוא הציע כשאני עדיין מחובקת חזק על ידו.
״נראה לך? בפעם האחרונה שניסינו להיות ידידים נישקת אותי אחרי דקה ועכשיו תראה באיזה מצב אנחנו״ אמרתי בביטול והשתחררתי מחיבוקו.
״איזה מצב אנחנו?״ הוא שאל, נו באמת, הוא רציני בכלל?
״אין לי מושג״ אמרתי בקול גבוה והוא העביר את ידו בשערו.
״אני יודע באיזה מצב אנחנו״ הוא הפך רציני, שום שמץ של שעשוע בקולו ״אנחנו במצב שאני אוהב אותך, אנחנו במצב שאת אוהבת אותי, אנחנו במצב מחורבן שאת לא מנסה אפילו לסלוח לי על טעות של רגע, אנחנו במצב שאני אוכל את עצמי כי אני לא יכול לנשק אותך״ הוא אמר, קולו עלה בכל משפט עד שהגיע למצב שהוא כמעט צועק, רציתי להתחיל לבכות, זה בדיוק המצב.
״אל תצעק״ אמרתי בקול רועד והוא ישר חזר להבעת פנים דואגת ומתחשבת, אם הייתה לי משאלה אחת הייתי מבקשת להבין את הראש שלו.
״את משגעת אותי״ הוא אמר, הפעם לא צועק אבל עדיין בקול קשוח.
״גם לי לא קל לאכול תחרא שאתה מביא לי״ אמרתי לו, מראה לו שאני לא נהנית מכל מה שהולך בנינו.
״איזה חרא בדיוק?״ הוא שאל וצמצם את עיניו.
״אתה הולך ומנשק אחרות מאחורי הגב שלי, יש לך איזו אגם אחת שלובשת את החולצות שאני לבשתי, כאילו מה? עוד לפני שהספקתי לספר לחברים שלי שנפרדנו אתה רץ ואוהב אחת אחרת״ אמרתי לו והדמעות חנקו את גרוני.
״לעזאזל, לעזאזל, לעזאזל אני אוהב אותך״ הוא תפס במפרקי ידי וריתק אותי לספה, הוא נמצא ממש כמה סנטימטרים ספורים ממני והדבר היחידי שמפריד בנינו זה המתח והדממה.
״תעזוב אותי״ דרשתי והבטתי בוריד צווארו שבלט.
״לא״ הוא אמר בתקיפות.
״תעזוב אותי״ דרשתי שנית.
״תכריחי אותי״ הוא אמר וחייך, ניסיתי לבעוט בו אך הוא התיישב על רגליי ולא איפשר לי, הוא התקרב לאוזני והצטמררתי לרגע.
״מתוחכמת״ הוא לחש ויכולתי להישבע שהוא מחייך, הוא התרומם חזרה, צדקתי, הוא מחייך.
״מה אתה מחייך?״ שאלתי וניסיתי להשתחרר ללא הצלחה.
״סתם, מצחיקה אותי העובדה שאני יכול לנשק אותך עכשיו מתי שבא לי ואת לא תוכלי לעשות כלום בעניין״ הוא אמר והרחיב את חיוכו, הידקתי את לסתי וניסיתי לשחרר את ידי מאחיזתו אך הוא רק חיזק אותה.
״תעזוב אותי״ צעקתי והוא שיחרר בקלות, התרוממתי מיד ועוד לפני שהספקתי לעשות משהו הוא תפס בפני ונישק אותי.
ניסיתי להניע את ראשי לאחור בכדי להתנתק אך הוא התקדם ולא נתן.
היריבים המושבעים בגופי פתחו שוב במלחמה, הראש והלב, כל אחד מצווה עליי לעשות משהו אחר.
״תשתחררי מפגרת, אל תכנעי ל ולשטויות שהוא מוכר לך!״ הראש ציווה עליי.
״תזכרי כמה שהתגעגעת לשפתיים האלו, תכרכי את הידיים שלך סביב הצוואר שלו ותסלחי לו כבר!״ הלב השיב באש.
האש שהלב שלח שרפה את הדברים של המוח ונכנעתי לדרישת הלב, כרכתי את ידי סביב צווארו, ונישקתי אותו בחזרה.
כשאני אגיע הביתה, אני אשב על כוס קפה עם הלב ונחשוב יחד בכדי לראות אם לסלוח לו.
דניאל צדק, אני עדיין אוהבת אותו.


תגובות (22)

שיחזרו אמן

09/05/2014 19:02

אווומיייגאאד,זה כזה מושלם,דניאל ומור לנצח כיאלו.
ואני מקווה שתצליי במבחן,אין אני חולה על הכתיבה שלך ובכלל על הסיפור תמשייכי דחוף
וואיי אני במתח שהם יחזרו כבר דייי נוו ו

09/05/2014 19:15

תמשיכי את כותבת ממש מושלם אולי כפיצוי תכתבי עוד אחד בקרוב
הם זוג כזה יפה ומצחיק
אני מתה עליהם

09/05/2014 19:26

אומיגאדדדדדד די היא צריכה לסלוח לו דייייייייייייי הם מושלמים ביחדדדדדדדדדד
אני מאוהבת לדניאל בצורה כדי שהם יחזרו למה יעופו פה ראשיםםםםם!!!!!!!!!!!!!11111
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייי

09/05/2014 19:26

מושלםםם.
חחחחחח בסופו של דבר, תמיד הלב מנצח.
את כותבת מדהים ואני אנצל את ההזדמנות הזאת כדי להגיד לך שאם אי פעם תוציאי ספר, אני אהיה מהראשונות לקרוא אותו.
אוהבת מלא מלא ותמשיכי במהירות

09/05/2014 19:28

דניאללללל ומוררררר פראבר עד הקברררר ומעבר!! תמשיכיייי מושלםםםםם מכורה לסיפורים שלךךךךךךךך

09/05/2014 20:04

יואווו תודה תודה תודה אני אוהבת אתכן כל כך❤️

09/05/2014 20:36

שיחזרו כבר וזהו!
אני דורשת המשך.

09/05/2014 21:40

אעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
עעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
עעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
דיי נו אני מתה הלוואי שיחזרו הם כול כך מושלמים ביחדדדד ואם הם לא חוזרים לי ולך תיהיה שיחה מאוד ארוכה של:למה,איך,וכמה מכות את רוצה על זה?
סתם סתם חיימשליי הכול בצחוק (בערך הכול)
פרק מושלםםם רצחחחחח אני מכורההה סופיתתת
תמשיכייי דחוףףףףףףף

09/05/2014 22:38

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!

09/05/2014 22:39

המשךךךך

09/05/2014 22:49

אוו מיי גאד הם כאלה מושלמים ביחד!
הם חייבים לחזור עכשיו!!
תמשיכייייייייייי

09/05/2014 23:01

אף פעם לא ישבתי עם הלב שלי על כוס קפה. זה כנראה בגלל שאני עדיין שותה שוקו חח :) איזה פרק 100מם!!!!!! את כותבת כל כך יפה, וזה ממש מטריף אותי! בדרך כלל סיפורים עם אותו הרעיון כמו שלך נכתבים בצורה כל כך רדודה שאני רוצה לצעוק עליהם! זה סיפור, לא מחשבה קצרה שעוברת בראש (לא רוצה לפגוע באף אחד, אז עשיתי זאת אני ממש מצטערת). זה משגע אותי פשוט. ואני מאוד מקווה שאת עדיין ערה, אני חייבת לדבר איתך, זה דחוף :)

10/05/2014 01:47

תודה רבהההה❤️ אני אמשיך רק בעוד כמה ימים אבל אני אעשה פרק כפול❤️
אלמוגי זוזי למייל, שלחתי לך אבל לא ענית לי

10/05/2014 10:42

מה עוד 3 ימים תמשיכיי אני רוצה המשךךך עכשיווווו אני לא יכולהההה אני מחכהה להמשךךךך איזה כיף שהעלית פרקקק אבל באליי עוד פרקקקק מידדדד תמשיכיייייי!!!
נ.ב פרק מושלםםם נדיררר שאין כמותווו!!

10/05/2014 21:46

איזה כיייייייף רק עכשיו ראיתי שהעלת והתעוררתי מוקדם ולא היה לי מה לעשות אז אני קוראת אתזהההה הם התנשקווווווו והיא לא הרסה את הרגעעעעעע יאוווווו תמשיכייייייייי אני לא יכולהההההה אני מכורהההה מתה עלייך :)

11/05/2014 07:50

אהבתי נורא 3>
תמשיכייייייי

11/05/2014 22:35

תודה רבה בנות❤️ אני מקווה שיעלה היום פרק, אם לא היום אז מחר

12/05/2014 20:45

    לא מחר. היום! עכשיו!!

    12/05/2014 20:46

    איי איי קפטן, עפתי לסיים לכתוב תפרק

    12/05/2014 20:48

    תקשיבי שאני מאוהבת בך. אני כל יום נכנסת לראות עם העלת פרק באופן אובססיבי ואני רצינית :0
    את אחת משתי הסופרות האהובות עליי באתר 3>. תמשיכי כך ! :)

    12/05/2014 20:51

    זהו התאהבתי

    12/05/2014 20:53
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך