אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת- פרק 37

עוד אחת 12/05/2014 4002 צפיות 36 תגובות

״זה ממש חרא הא?״ נטלי שאלה כשחזרנו מהלוקר.
״מה את היית עושה?״ שאלתי, נואשת לכל עזרה שתבוא.
״הייתי חוזרת אליו, הוא הצטער וטעה, אני יודעת שהוא זין לפעמים אבל זה דניאל״ היא נתנה את עצתה ולא ידעתי כבר מה לעשות, שלחתי שלשום לאוראל את כל מה שקרה במייל אבל הוא עדיין לא ענה לי, אני מוכנה להתערב שהוא רוכב עכשיו על איזה פיל בזמן שאני הולכת ללמוד פיזיקה עם מורה מקומטת.
״לא הבנתי בכלל מה אמרת לו״ נטלי העבירה את ידה מול פניי והוציאה אותי מהבהייה בה הייתי תקועה.
״אה כן, הוא הציע שנחזור ואמרתי שאני אחשוב על זה״ אמרתי במהירות, לא בטוחה בכלל שזה מה שהיא שאלה.
״וכבר כמה ימים את חושבת?״ היא ביררה, הוריתי את המספר 5 בידי וחייכתי חיוך תמים ומתנצל.
״חמישה ימים את מייבשת אותו?״ היא פערה את ליה ומשכתי בכתפיי, זה כזה גרוע?, יש אחרות שחושבות חודשים.
״אבל זה לא תורם למצב כשהחברה המטומטמת שלו מתנחלת אצלו בבית וחושבת שאני בת דודה שלו״ אמרתי בקול גבוה, כמעט צעקני, כמה מבטים הופנו אליי ודאגתי לזרז את ההליכה שלי ושל נטלי.
״רגע, רגע, רגע!״ נטלי נעמדה לפניי ועמרה אותי בידה, ״יש לו חברה?״ היא שאלה בחשד ובשנאה כללית, הנהנתי ונשכתי את שפתי התחתונה.
״אל תחזרי אליו״ היא אמרה והצלצול נשמע, קוטע את דברינו, נטלי נכנסה לכיתה ואני אחריה, אוכלת את עצמי מבפנים.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ההפסקה הגדולה החלה ולראשונה מזה שבועיים אני ותמר החלטנו לצאת קצת לדשא שעל יד הקפיטריה.
״אז… מה קורה?״ תמר שאלה בביישנות שאפיינה אותה בדרך כלל.
״את יודעת, חיה״ אמרתי כאילו יש לי משכנתא, חשבונות לשלם ועשרה ילדים על הראש.
״שבורה?״ היא שאלה ולקח לי כמה שניות להבין למה היא התכוונה, וגם כמה שניות לחשוב מה להגיד לה.
״לא ממש״ אמרתי ״כאילו סוג של״ הוספתי שנייה לאחר מכן, ״אני מתגעגעת אליו אבל זה מסובך וזה ממשיך להסתבך״ אמרתי, נואשת בכל מה שקשור אליו.
״יש תקווה או מצב שתחזרו?״ היא שאלה בזמן שניסתה לסדר תלתל מקורזל שעף על פניה, לקחו לה כמה שניות עד שלבסוף היא הצליחה להכניס אותו מתחת לכמה תלתלים מקורזלים.
״הוא שכב עם אחרות?״ היא שאלה ונגעלתי מלחשוב על זה, למרות שידעתי שהוא לא, לפחות כך הוא סיפר לי.
״אני לא חושבת, דיברנו לא מזמן והוא נשבע לי שהוא לא נגע באף אחת, אין לי מושג אם להאמין לו״ אמרתי אובדת עצות, מאמינה שתמר מלכת הקיטשיות תדע ליעץ לי.
נהניתי שאנחנו מדברות ככה, הקשר שלנו הפך רופף לאחרונה בעקבות הנתק שלי עם אלה והיא יותר הסתובבה איתה מאשר איתי, כיוון שגם היא לא אהבה את נטלי היא בחרה להתרחק ממני והיה לי חבל על כך.
״אם הוא נשבע תאמיני לו, תחשבי על זה, כמה הייתם יחד חודשיים? אולי לך זה נראה ממש קצת ביחס לקשר ראשון אבל בשבילו זה כמו נישואים, הוא היה רגיל לאחת אחרת כל יום, המערכת יחסים שלו עם נטלי הייתה חרטה אחת גדולה ושתינו יודעות את זה, אם הוא שרד אותך עד עכשיו הייתי בנוסף לכל גם מתחתנת איתו״ היא נתנה את דעתה בנושא, האמנם מעט בהגזמה, אבל נתנה.
התחלתי להתבלבל מעט, מצד אחד נטלי שהייתה איתו מייעצת לי לא לחזור אליו, אבל מצד שני תמר שחוותה כמה וכמה פרידות וחזרות אומרת לי לחזור אליו, היא אולי נראית שקטה, כזו שבחיים לא היה לה חבר, אבל הביישנות והשקט שלה סיקרנו לא מעט בנים, והיא? אלופה בלגרום להם להתאהב בה.
״אפילו היה לי שם בשבילכם, מוניאל״ היא אמרה ופתחה את ידיה לאויר כאילו רשמה את השם באויר, צחקקתי לעצמי על שם החיבה המטופש להפליא, אבל אהבתי אותו, מוניאל.
החלטתי לראות מה היא תעשה בנוגע לאגם, היא תגיב כמו נטלי או אולי אחרת?
״יש לו חברה״ אמרתי והיא נעצרה, מסתובבת על עקביה ובוהה בי כאילו אני חייזר.
״למי?״ שמעתי קול וקפאתי, חרא!.
״לאף אחד״ הסתובבתי ואמרתי בחיוך מדומה, תמר גירדה את ראשה במבוכה ודניאל פשוט, חייך.
״אני צריכה להעתיק שיעורים, ביי מור״ היא אמרה במהירות וברחה מהמקום, חתיכת שקרנית, שהיא לא תעשה שיעורים?, לא יקום ולא יהיה.
״מפקירנית״ מלמלתי לעצמי, נותרת עומדת קפואה מול דניאל שמביט בי מחייך.
״אנחנו צריכים לדבר״ הוא אמר והרמתי את מבטי אליו.
״על מה?״ שאלתי וחיככתי את הציפורניים שלי אחת בשנייה.
״את יודעת על מה, ולא פה״ הוא אמר ומשך אותי, אין לי מושג לאן.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

״אז מה אתה צריך?״ שאלתי כשנכנסנו לחדר של אב הבית של בית הספר.
״אז חשבת על זה?״ הוא שאל בציפייה והתקרב אליי, משכתי את שפתיי לתוך פי ונותר רק קו אחד דק של שפה.
הנדתי בראשי לשלילה. והוא נאנח ודפק את ידו על ארון המתכת, התקפלתי בתוך עצמי מהבהלה הרגעית וחזרתי להביט בו, הנה זה בא, הוא הולך להשתגע.
צריך ללהק אותו לענק הירוק, נחמד ורגוע לשניה אחת, ושניה לאחר מכן הוא הופך לחיה שמסוגלת להרוג.
״דניאל״ צייצתי כשראיתי אותו מתהלך בחדר הקטן והמבולגן בעצבנות.
״אל תגידי לי דניאל״ הוא הפציר בי״ אני כל יום מחכה כמו כלבלב פודל שתחזירי לי תשובה, אני חושב רק על החרא הזה כל היום, ואת? את בכלל לא מקדישה לזה אפילו שנייה של מחשבה״ הוא אמר בעצבים, מתקרב אליי בצעדי ענק בזמן שאני מתרחקת בצעדים קטנים ומפוחדים, לכי תסבירי לו שרק על זה את חושבת.
״תפסיק״ דרשתי ״אתה מפחיד אותי דניאל״ אמרתי בקול קטן, כזה שבקושי שומעים, הוא ריתק אותי לקיר ולפתע שקלתי את האופציה לצעוק לעזרה.
״דניאל אני מבקשת תעזוב אותי״ ביקשתי בביטחון אך בקול רועד.
״ואני ביקשתי שתחשבי על שנחזור, חשבת?״ הוא התחכם, לא משחרר ממני, הלחץ שהופעל על זרועותיי הומר לכאב קל.
״הקטע הזה לא גורם לי לחשוב על זה לטובה״ אמרתי בתקווה שהוא ילחץ מהאיום הקל שלי וישחרר אותי, אבל לא, הוא הפעיל עוד לחץ על זרועותיי, ונשכתי את שפתי התחתונה בשביל לא לצעוק, הוא פשוט הביט בי, עצבני.
״כואב לי״ אמרתי והוא ישר שיחרר אותי, מבטו מתרכך וידיו תופסות אותי בעדינות בכדי שלא אפול.
״סליחה״ הוא אמר, אני צריכה לכעוס או לבכות?
״דניאל״ אמרתי בהתנצלות ודחפתי אותו ממני, עיסיתי את זרועותיי הכואבות ופניתי לדלת היציאה מהחדר.
״אז אין לך תשובה אה?״ הוא אמר, שנייה לפני שפתחתי את דלת הכניסה, עצרתי והסתובבתי בכדי להביט בו, הנדתי בראשי לשלילה, הוא נחר בבוז ובעט בחתיכת אבק שהייתה שם.
״את אוהבת אותי?״ הוא שאל ולבי החסיר פעימה.
״אתה יודע שכן״ עניתי בלית ברירה, אני שונאת להפגין אהבה.
״אני רוצה לשמוע את זה״ הוא דרש ובהיתי בו, פניי התעוותו ובתנועת ביטול קלה בעזרת ידי שללתי את הדרישה שלו.
״לא יקרה דניאל״ אמרתי והוא גלגל את עיניו.
״אני-רוצה-לשמוע-את-זה!״ הוא צעק, שאג למעשה, נבהלתי והלכתי צעד לאחור, עיניי הוצפו בדמעות שחנקו אותי לרגע ואז ירדו אחת אחרי השנייה, עדיין הנדתי בראשי והוא איגרף את ידו, מטיח אותו בקיר בחזקה ומשחרר אותה מהאיגרוף, ידו השתפשפה ודם מילא את פרקי אצבעותיו.
״יודעת מה?״ הוא החל לומר ״את מגעילה אותי, מעכשיו את לא קיימת בשבילי, לא היינו יחד ולא כלום, אגם היא האהבה החדשה שלי, יותר יפה ממך, יותר חכמה ממך ויותר כיפית ממך, היא לא תמרח אותי כמו גבינה לבנה על סנדוויץ׳, היא תאהב אותי כי היא תבין מה יש לה בידיים״ הוא אמר בארסיות, מביט בי בגועל כמו שלא הביט בחיים, המילים שלו כאבו כאילו כורתים לי את האצבעות אחת אחת, לרגע הבנתי את השמעות של ׳לב שנשבר׳.
לרגע הרגשתי כל כך מכוערת לידו, הרגשתי לא שווה, הרגשתי כלום.
״לא השתנת״ הוצאתי שתי מילים קטנות מבין כל הסערה המטורפת, מבין כל הדמעות ומבין כל הרסיסים של הלב.
״מעכשיו את כלום בשבילי״ הוא אמר והתקדם בצעדים גדולים וכבדים ליציאה, כתפי נחבטת בשלו בחזקה ואני מועדת לאחור, הוא יוצא וטורק אחריו את הדלת.
אני מחליקה במורד הדלת, לא מפסיקה לבכות, כואב לי כל חלק בגוף.
״אני אוהבת אותך״ מלמלתי לעצמי.


תגובות (36)

שני פרקים לפני וואט דה פאק?! אחרון?! שלא תעיזי אני פה עם דמעות בגלל גאליס ועכשיו גם בגללך יזבל. מוניאללללל!!! אעאעאע קרדיט לי פיפוללללל הא ומור צודקת דניאל הוא זבל מנראלו?

12/05/2014 22:31

    אל תבכיייי יהיה עוד סיפור שבטוח תאהבי, וואי את לא מבינה כמה צחקתי מהשם הזה, הייתי חייבת להכניס אותו איפשהו, קרדיט לךךך

    13/05/2014 12:37

אני בוכה פה באמת,! ונגמר הטישו שיט-.-
כל כך עצוב,דניאל ידפוק כל דבר אתה הורס לך לאגם הקופה,עלאק יפה מור הכי יפה בעולם,לא שראיתי אותה כן? אבל עדיןן הרסת אהבה !!
ולאאאאא,הם חייבים לחזור פליז אני לא נושמת אני מתאבדת אם הם לא חוזרים
אני יהפוך לקוקוס מלוח
אני יהפוך לבלון בלי הליום מכוער (למרות שאני יפה חחח עפתי)
הקיצרונוש אני יהרוד אותך אם לא תחזירי אותם
אוהבת הכי בעולם אני !!!

12/05/2014 22:32

    להלוות לך טישו??? ורק לא לבלון בלי הליוםםם ❤️

    13/05/2014 12:38

ווואוווו שלמות של פרקק!!
אני מקווה מאוד שאת חושבת על סיפור חדש ומושלם כמו שרק את יכולהה לכתוב!!
דניאל ומור צריכים לחזור להיות ביחד, באמת, הם משלימים אחת את השנייה ואני הגעתי למצב שאני רואה זוגות רבים ברחוב וצחוקת לעצמי 'פחחח זה כל כך דניאל ומור' בקיצורר תמשיכייי ואני אוהבת אותך המון המוןן

12/05/2014 22:32

    חחחחחחחחח באמת הם משלימים, יהיה עוד סיפור ואני אוהבת הרבה יותר❤️

    13/05/2014 12:39

דיייי נוווו לאאא תמשיכי

12/05/2014 22:34

:0 המשכתת , וככה אני נראת עכשיו :000
״היא לא תמרח אותי כמו גבינה לבנה על סנוויץ׳״ נהיה עכשיו המשפט האהוב עליי.
מהמם, מושלם ושייחזרו כברר את מורחת אותם כמו גבינה על סנוויץ׳!!. אבל מה?? עוד שני פרקים לפני אחרון?! מעכשיו רוצים עונה שניה! רוצים עונה שניה!.

12/05/2014 22:36

    אוף חשבתי שהגבתי ראשונה ~אכזבה~

    12/05/2014 22:41

    חחחחחחחח זה משפט שאחותי הקטנה תמיד אומרת לי ואני תמיד צוחקת מזה אני לא אמרח אותם יותר מדי כמו גבינה לבנה, עונה שנייה תהיה אולי אחרי הסיפור הבא שיבוא ❤️ אוהבת והמשכתי רק בגללך

    13/05/2014 12:40

כלב שכמותו!!!!!!!! אין מצב שניים לפני אחרון למה?!?!! זה סיפור כל כך מושלם!!!!!!! תמשיכי!!!!!!

12/05/2014 22:39

    נכון שהוא זבל?!
    תראי בסופו של דבר אני אהיה חייבת לסיים תסיפור ואני לא רוצה סתם למרוח את זה, יש לי רעיון לעונה שנייה אבל אני אראה אם לכתוב אותה

    13/05/2014 12:42

רוצים עונה שניה רוצי עונה שניה וכולם ביחד ורוצים עונה שניה

12/05/2014 22:46

לא! שלא יחזרו!

12/05/2014 22:49

    את לא רוצה שהם יחזרו :0?

    13/05/2014 12:43

לא לא לאאאאא את לא אמיתייתתתתת מה נראההה להםםםם מוניאל צריכים להיות ביחדדדדד (ואני מאוד כועסת שלא העלית כמה ימים פרק אני מצפה לפיצוייי) ואת לא יכולה לגמור את הסיפור הוא חייב להמשךךךך תמשיכיייי!!!!

12/05/2014 23:10

    הוא לא יכול להמשיך יותר :( ותראי מה רשמתי לתמר ❤️ מוניאל פוראבר!

    13/05/2014 12:44

אוי מה עובר עליו שיקח רסקיו

12/05/2014 23:11

    חחחחחחח כן שיקח רסקיו!

    13/05/2014 12:44

לא מורוש, מסכנה שלי. אבל את צריכה להחליט, לומר לו, או לא לומר לו? זאת השאלה, חח סליחה רציתי להגיד את זה (או לרשום). אח, חיי האהבה שלך לא פשוטים יקרתי, מה נעשה איתך? 5 ימים להחליט? אל תהיה כזאת, פשוט תחליטי שתתני לו צ'אנס, ואם אחרי שאתם ביחד זה נדמה לך לא מתאים, תזרקי אותו. זה כזה פשוט, אז תקשיבי לי!
ועכשיו לך, לכותבת שכתבה את זה: הסוף לדעתי כזה עצוב :( למה דניאל מנפנף אותה? אני יכולה להתערב שהוא יחזור עליה על 4, את עוד תראי (אלה אם כן תעשי לי דווקא)! יואו זה רק מושלם ומהמם! אני כל כך מקנא בך על זה שכולם אוהבים את הסיפורים המושלמים שלך. אני מודה, אני מקנאה. לך יש מלא קוראים ותגובות, ולי כלום, אפס, זירו, נאדה. זה מתסכל אותי, אבל למדתי איך זה לחיות שלאף אחד לא באמת אכפת ממך. ולמדתי את זה בדרך הקשה :(
אולי כדי לצאת מהדיכי עכשיו, לא? חח פרק מושלם ולא יכולה לחכות לבא! ודרך אגב שלחתי לך מייל ולא ענית, אני מחכה לתשובה שלך הרבה זמן :)

13/05/2014 03:06

    כן שמעת מור? תקשיבי לאלמוג
    אני אעשה לך דווקא ;-) ולא יחזיר אותו על ארבע, ראיתי שיש לך הרבה קוראות בסיפור החדש ואני קוראת אותו בעצמי הוא מדהים, לא שמתי לב ואני עכשיו טסה למייל לענות

    13/05/2014 12:47

לא לא מה פרקים אחרונים ????? מושלם תמשיכי ותחזירי אותם

13/05/2014 08:34

    תודה❤️ רבה המשך בקרוב

    13/05/2014 12:48

לאאאא שלא יגמר הסיפור המושלם הזההההה דניאללל יאידיוטטט ומורושש חיימי תמשיכיייי

13/05/2014 09:05

    דניאל באמת אידיוטטט ומור באמת חיימייי, אני אמשיך❤️

    13/05/2014 12:48

לאאאא הם צריכים לחזור!! מור הזאת מעצבנת!!!
תמשיכי! :)

13/05/2014 15:07

מהההה לא אין מצב שיש עוד שני פרקים!! אני לא מסכימה לזה!! את חייבת לעשות עוד עונה!!
ודניאל וחתיכת בן ז**ה! מי אתה שתדבר אליה ככה היא הרבה יותר טובה ממכה!!
תמשיכי מהרררר

13/05/2014 17:04

זה סיפור כל כך יפה אני בדמעות כאן
למה הוא כזה זבל איפה כל האהבה איפה המוניאל היפה שלהם
אוף למה זה קורה לטובים היותר
אני מאוהבת בכתיבה שלך תמשיכי בקרוב אני לא יכולה לחכות

13/05/2014 18:54

יואווו אתן ממש תאהבו את הסיפור השני הוא הרבה יותר מקורי מזה ותוכלו להמציא גם לזוג הבא שם (ניסיון כושל לעודד אתכן).
הפרק גמור אני אעלה אותו עוד שעה
אוהבת אתכן מאוד

13/05/2014 20:28

    הפרק גמור? תעלי עכשיו מה עוד שעה?!.
    ואכן ניסיון כושל לעודד אותי.

    13/05/2014 20:39

    חחחחחחח כן הוא גמור, אני כושלת בלעודד אל תבני עליי

    13/05/2014 20:42

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא לאלאלאלאלאללאלאלאללאאללאלאאלאלאלללא.
זה.
לא.
קורה.
הם צריכים להיות יחד. י-ח-ד. למה להרוס אותי?!
תעשי שהם ייחזרו ♥
שהם יהיו יחד ויהיו להם 50 ילדים קטנים ומתוקים ולכל אחד מהם 150 גומות קטנטנות ומתוקות :)

13/05/2014 20:47

    ותמשיכי

    13/05/2014 20:47

    50 ילדים זה לא הרבה? חחחחחחח אני צוחקת מה150 גומות תודה❤️

    13/05/2014 22:49

והמשכתייי❤️

13/05/2014 22:49

wtf ?! שנייה אחת הוא שואל אותה אם היא רוצה שהם יחזרו ושנייה אחרי זה הוא אומר שהיא כלום בשבילו ושהיא מגעילה אותו?! פיצול אישיות קשה…. מושלםם שיחזרו כבר

16/06/2014 14:51
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך