עוד אחת
אז מה פרק אחרון לעונה אה? מי היה מאמין... דאחקות על הסיפור: 1. הוצאתי את מור יותר כלבה מדניאל בסיפור הזה. 2. שמתי לב שהם שותים יותר מדי קפה בבית של דניאל. 3. לא השלמתי בין עמית לדניאל אבל שיהיה. 4. גם את אלה הוצאתי תמיד כלבה, אבל אותה הכי אהבתי. 5. תמר הייתה שקטה מדי. עכשיו תודות: בראש ובראשונה למגיבות המדהימות שתמיד מעלות לי חיוך ונותנות לי מוטיבציה להמשיך. לקוראים שקראו את הסיפור תודה. ולאימא ואבא שהביאו אותי עד הלום. עכשיו אני רעבה אז עפתי למרוח לי גבינה לבנה על סנדוויץ׳

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת- פרק 39 ואחרון לעונה❤️

עוד אחת 19/05/2014 4950 צפיות 66 תגובות
אז מה פרק אחרון לעונה אה? מי היה מאמין... דאחקות על הסיפור: 1. הוצאתי את מור יותר כלבה מדניאל בסיפור הזה. 2. שמתי לב שהם שותים יותר מדי קפה בבית של דניאל. 3. לא השלמתי בין עמית לדניאל אבל שיהיה. 4. גם את אלה הוצאתי תמיד כלבה, אבל אותה הכי אהבתי. 5. תמר הייתה שקטה מדי. עכשיו תודות: בראש ובראשונה למגיבות המדהימות שתמיד מעלות לי חיוך ונותנות לי מוטיבציה להמשיך. לקוראים שקראו את הסיפור תודה. ולאימא ואבא שהביאו אותי עד הלום. עכשיו אני רעבה אז עפתי למרוח לי גבינה לבנה על סנדוויץ׳

״אז הוא שתה שוב את אומרת?״ היא שאלה, לא מופתעת מהמצב וגרמה לי לתהות כמה פעמים הוא השתכר ככה.
״זה קורה הרבה?״ שאלתי בדאגה והגשתי לה כוס קפה.
״לצערי, הילד הזה לא יודע להתמודד עם הבעיות שלו״ היא אמרה ולגמה מהקפה ״במקום זה הוא בורח לחרא הזה שהורס לו את הכבד״ היא הוסיפה ונאנחה.
״את יודעת למה נפרדנו?״ שאלתי וזזתי בכדי למצוא תנוחה נוחה יותר לישיבה.
״בטח שכן״ היא אמר בביטחון והרגשתי קצת מבוכה, לא הייתי רוצה שאימא של חבר שלי, חבר לשעבר לפחות, תדע שהוא לחץ עליי שנשכב.
״אל תהיי כזו מופתעת, דני מספר לי הכל״ היא אמרה בצחקוק כששמה לב למבוכתי וחייכתי בקטנה.
״אני מבינה אותך״ היא ישר ניסתה להפיג את המבוכה ונתנה לי להרגיש נוח יותר
״גם אני הייתי מעיפה אותו לעזאזל אם הוא היה לוחץ עליי לשכב איתו, אבל גם הייתי נותנת לו הזדמנות שנייה״ היא אמרה ודווקא את הדעה שלה בעניין הכי לקחתי ללב, היא בשבילי ממש כמו אימא, היא הייתה מתקשרת בכל יום בכדי לשאול אותי מה נשמע, מזמינה אותי לארוחות שישי, אפילו מדי פעם היינו יוצאות ומבלות בחוץ.
״את עוד אוהבת אותו?״ היא תהתה לרגע.
״את באמת שואלת?״ זלזלתי בשאלתה והיא חייכה.
״הוא סיפר לי שאת יוצאת עם שי פשוט״ היא הסבירה את הכוונה בשאלתה.
״שי? הוא ידיד נטו, הוא עדיין מפחד להתקרב אליי אחרי שדניאל סידר לו את הפרצוף מחדש״ אמרתי וצחקקתי מעט כשנזכרתי במקרה, זה היה אכזרי אבל מצחיק.
״אני רוצה לדעת למה לדניאל מותר לצאת עם הבלונדה ההיא ולי לא?״ שאלתי בקול מעט נעלב.
״הבלונדינית המפגרת ההיא שהייתה פה?״ היא שאלה בבוז והנהנתי.
״ראיתי אותה פעם אחת ורציתי לבעוט אותה מכל המדרגות, כמה היא יכולה לחייך?״ היא התעצבנה וצחקתי, היא ממש בת עשרה שתקועה בגוף של בת 50.
״רציתי לומר לו וואו דניאל לאן הדרדרת?״ היא הוסיפה ופערה את עיניה קצת, המשכתי לצחוק והקפה שלי כמעט נשפך.
״היא באה ונישקה את דניאל, חשבתי שהלב שלי יוצא מהמקום״ סיפרתי לה ופרצופה התעצב במקצת.
״את יודעת שהוא לא אהב אותה, עוד ניסיון לעצבן ולהשכיח אותך, כמו תמיד זה נחל כישלון יקירה״ היא אמרה והידקה את שפתיה.
״תדעי לך שאף אחד לא ידאג לך כמוהו״ היא שינתה את הנושא.
״את יודעת איך הוא דאג לי כשאבא שלו מת? חשבתי שהחיים שלי נגמרו, גם כשמיכאל לא הגיע להלוויה ולשבעה דניאל באחד הימים התפרץ עליו בטלפון כל כך חזק שפחדתי להתקרב אליו, אבל תדעי לך הוא זה ששכב איתי כל לילה עד שנרדמתי, הוא זה שחצי יום החולצה שלו הייתה רטובה מהדמעות שלי, הוא זה שחיפש כל חלק וחלק שלי וחיבר אותי מחדש, הוא תמיד מצא לי סיבות לשמוח והזכיר לי שאבא שלו לא היה רוצה שאני אבכה ואתאבל, פשוט אזכור אותו, הוא מיוחד מורי״ היא אמרה וכל כך הרבה רגש נשמע בקולה, הצד הרגשי שלי נכנס לפעולה וכמעט בכיתי הלב שלי פעם במהירות והבטתי באסתי שמחתה דמעה מעינה.
״מי כמוני יודעת״ אמרתי ומשכתי באפי.
״אני יודעת שהוא דאגן ומדהים ובחיים לא האמנתי שאני אתאהב ככה, בטח שלא בו״ אמרתי והוספתי מעט תנועות ידיים.
״את לא יודעת כמה שנאתי אותו, תיעבתי אותו, הייתי בטוחה שהוא סתם חתיך וריקני, אבל כנראה שבסוף הקסם שלו השפיע עליי לבסוף״ אמרתי וחייכתי חיוך צדדי קטן.
״גם הוא לא בדיוק אהב אותך, הוא חשב שאת סתם יפה שעפה על עצמה״ היא אמרה בגיחוך.
״הוא התחיל לחבב אותך מאז היום הוא שהוא היה אצלך בבית בזמן השמועה״ היא ניסתה להזכיר לי והנהנתי.
״כשבכית והוא חיבק אותך? אז הוא סיפר לי שהיית נראית כזו קטנה ופגיעה שהוא פשוט רצה לקבור את עצמו ואז במשך שבועיים הוא חפר לי על זה שהוא מרגיש רע.
הוא לא מראה את החולשות שלו, הוא אומר שבשנייה שהוא יראה מקום אחד פגיע שלו יקפצו עליו כמו על טרף בכדי להרוס אותו״ היא אמרה שם כמה דברים ועירבבה בניהם עד כדי כך שלא הבנתי למה היא התכוונה אבל עדיין הנהנתי בכדי להראות שאני עדיין מקשיבה.
״הוא צודק בסופו של דבר״ עניתי תשובה כללית שתציל אותי.
״סלחי לי מורץ׳ אני ממש לא מבינה מה קטע שלך״ היא אמרה והצמידה את ידה לחזה דלה.
״מה זאת אומרת?״ שאלתי וצמצמתי את עיניי.
״הוא אוהב אותך ואת אותו, תגידי כן אחד, מילה אחת ותשלימו, לא מתאים לך זרקי אותו תפסיקי למרוח את הילד״ היא אמרה לרגע את האמת ונשמעה בדיוק כמו ביום שבו פגשתי אותה לראשונה, קטנה ותוקפנית.
״זה לא רק הקטע שהוא לחץ עליי, אנחנו רבים מלא בין לבין, אין יום שיעבור בלי ריב״ אמרתי ולרגע שאלתי את עצמי למה לעזאזל אני סתם ממציאה תירוצים טיפשיים.
״אין מה לעשות״ היא אמרה והניפה את אחת מידיה באוויר ״ככה אלה כל הזוגות, אתם פשוט טיפה יותר בקטע של ריבים״ היא המשיכה והידקה את שפתיה כאילו אין ברירה.
״יכול להיות״ אמרתי והטיתי את ראשי מצד לצד בקטנה.
״בטוח, מניסיון״ היא אמרה ופיהקה, הבטתי בשעון שהוצג על ממיר הטלוויזיה והורה שהשעה עשרה לאחת עשרה, עייפות נחתה עליי והתרגשתי מהמחשבה לישון לצד דניאל.
״יאללה אסתי, ייבשתי אותך יותר מדי לכי לישון״ אנרתי ולקחתי מידה בדינות את כוס הקפה, הנחתי אותן בכיור ושטפתי אותן.
״יאללה מורי לילה טוב״ היא אמרה ופנתה לחדרה.

סיימתי לשטוף את הכלים ונכנסתי לחדרו של דניאל, הוא ישן שם, נראה כמו מלאך קטן, הלכתי על קצות האתבעות ונכנסתי למיטה העגולה והמזמינה, כורכת את עצמי בין שתי ידיו ונצמדת לחזה של, מעבירה את ידי על הקעקוע שאפילו אליו התגעגעתי ועוצמת את עיניי.

-נקודת המבט של דניאל-
התעוררתי עם כאב ראש נוראי, לא יכול לפקוח את העיניים או להזיז את ידיי מעצ עיניי העצומות.
הרגשתי משהו מחבק אותי והייתי בטוח שזאת אימא שלי, ממתי היא ישנה לידי?
הכרחתי את עצמי לפקוח את העיניים והבטתי במי ששכב לצדי.
״ברצינות?״ מלמלתי לעצמי, איך היא הגיע לכאן? ניסיתי להיזכר ולא הצלחתי.
נישקתי אותה בלחי וקמתי לצחצח שיניים, מסתובב ומביט בה בכל צעד שלי

-נקודת המבט של מור-
קמתי, מתמתחת ושואפת את האויר בחדר לראותיי.
נזכרתי שאני בחדרו של דניאל ומשכתי אליי את הכרית שלו הנשאה שאריות של הבושם שלו שכל כך אהבתי.

״בוקר טוב״ מלמלתי כשנכנסתי למטבח, מחבקת את דניאל ומשעינה את ראשי על החזה שלו.
״מור? הכל טוב?״ הוא שאל בבלבול, מניח את מידיו על גבי.
״הגעתי למסקנה הזו אתמול, אני אוהבת אותך״ אמרתי והוא הוסיף עוד יד וחיבק אותי חזק.
״לכי לצחצח שיניים ולשטוף פנים נראה לי לקחת משהו״ הוא אמר, לא מאמין שהמשפט את יצא מבין שפתיי.
״לא לקחתי כלום, אני אוהבת אותך וזהו, עכשיו תרים אותי למקלחת״ אמרתי מנומנמת, הוא מילא את בקשתי והרים אותי, כרכתי את רגליי סביבו והנחתי את ראשי על כתפו.
כשנכנסנו למקלחת הוא הניח אותי על השיש והסתכל עליי.
״איך הגעת לפה?״ הוא שאל וקימט את מצחו.
״שתית יותר מדי, רון התקשר אז באתי לעזור״ סיכמתי בקצרה וגיששתי לאורך השיש בכדי למצוא משחה, דניאל הקדים אותי והוציא לי את המברשת שנשארה מפעם קודמת ומשחה.
״אם באת בגלל זה אני אשתה כל יום״ הוא חייך ונעמד בין שתי רגליי.
״שלא תעז, מיררת לי תיום אתמול״ הזהרתי אותו ומרחתי משחה על המברשת.
״לפני שאני מפתח ציפיות, יש לי שאלה אחת, סלחת לי?״ הוא שאל וחייך את החיוך הזה שלו.
״כן דני״ אמרתי והוא הרים אותי שוב, מחבק אותי חזק כל כך עד שאני כמעט ונמחצת.
״אני צריכה לצחצח״ הזכרתי לו.
״אחרי שאני אנשק אותך״ הוא אמר ותפס בפניי, שמח כל כך, הוא נישק אותי נשיקות קטנות שוב ושוב.
״איכס מגעיל תן לי לצחצח רגע״ אמרתי והוא הוריד אותי, התחלתי לצחצח והוא כרך את ידיו סביבי, מנשק את צווארי ועד ללחיי.
״אני אוהב אותך, סליחה על הכל״ הוא אמר בקול מתנצל.
״אל תתנצל, גם אני מרחתי אותך כמו גבינה לבנה על סנדוויץ׳״ ציטטתי אותו וירקתי את המשחה מפי, הוא צחק ונישק את גבי מבעד לחולצה שלי, למעשה שלו.
״תודה לאימא שלך יש לה חלק גדול מאוד בעניין הזה״ הזכרתי גח את אסתי, אני חייבת לה ובגדול.
״אני מודה לה כל יום לולה״ הוא חייך ונישק אותי מתחת לאוזני.
״עכשיו בוא נכין משהו לאכול״ אמרתי ובאתי לצאת מהמקלחת אך דניאל אחז במרפקי ומשך אותי אליו.
״אחרי שאני אשלים פערים בנשיקות שפספסנו״ הוא הצמיד אותי לקיר ונישק אותי, התגעגעתי לשפתיים האלו.
התגעגעתי אליו.


תגובות (66)

אהבתי! מאוד! תעשי עונה שנייה !!!

19/05/2014 08:18

דרישה לעונה שנייה

19/05/2014 09:01

יואוווו סיפור מושלםםםם את אחת הכותבות האהובות עליייייייי

19/05/2014 09:13

    כמה שאני אוהבתתת

    19/05/2014 13:25

    נכוןןןןן כמה שאני אוהבת …. א- ו-ת-ךךךך!!!!!!!!

    19/05/2014 13:34

מושלם מושלם מושלם מושלם!!!!!!!
זה אחד הסיפורים האהובים עלי
רוצים עונה שניה
רוצים עונה שניה
רוצים עונה שניה
רוצים עונה שניה

19/05/2014 09:22

    גאדדד בליברית מדהימה שלי תודה❤️

    19/05/2014 13:26

וואי זה היה סיפור אחד המושלמיםםם את חייבת להמשיך לעוד עונה
מצפה לעונה השנייה
לאב יו <3

19/05/2014 09:42

    יש למה לצפות אהובה, תודה❤️

    19/05/2014 13:25

הסיפור הכי מושלם שיש בעולם!!!
חיים שליי את חייבת לעשות עוד עונה!
אוהבת מלאא <3

19/05/2014 09:45

    תראו מי מדברת על סיפורים מושלמים, אוהבת יותר❤️

    19/05/2014 13:28

וואו מושלם אני מאוהבת בסיפור שלךך
את חייבת לעשות עוד עונההההההההההההההההההההההההה!

19/05/2014 09:46

    תודההה תהיה עוד עונה❤️

    19/05/2014 13:29

תעשי עוד עונה, יש לך כתיבה מדהימה והסיפור מדהים .

19/05/2014 09:49

    תודה רבה מדהימה❤️

    19/05/2014 13:29

חחחחחחח הצחקת אותי בבקשה תעשי כבר עונה שניה אני כל כל אוהבת אותם

19/05/2014 10:12

    חחחח אני שמחה שאת אוהבת❤️

    19/05/2014 13:30

אין צורך להודות לנו
את כותבת בצורה מדהימה שאני רק יכולה לחלום לכתוב כך.
יש לך דימיון פורה ואני בטוחה שאין הרבה כמוך בעולם כי את מיוחדת בצורה טובה כמובן.
הסיפור עצמו היה יוצא מן הכלל אני התאהבתי בדמויות כל פעם מחדש והרגשתי שאני לוקחת חלק בסיפור כי רק רציתי להתחלף עם מור
אז אני רוצה להודות לך על חוויה מדהימה שאני מקווה שתמשיך בקרוב…

19/05/2014 10:18

    אני רוצה להודות לך שאת קוראת כזו מדהימה שיודעת לשמח אותי כל פעם מידש❤️

    19/05/2014 13:31

חייים שלייייי זה כול כך מושלם,אני גאה בך ובכתיבה שלך כתבת סיפור מושלם ואין מילה יותר טובה להגדיר.
אנינ באמת אוהבת אאת הסיפור מהרגע הראשון.
את גרמת להתאהב בכול הדמיות אבל ממש אהבה ממבט ראשון
וגם את בכללי מוושלם אני באמת חולה עלייך ועל הסיפורים ואני מחכה לעונה השנייה וגם לסיפור החדש אוהבת אותך

19/05/2014 12:26

    אהובתייי גם בך התאהבתי ממבט ראשון❤️
    וואו לסיפור הבא יהיה עוד הרבה זמן

    19/05/2014 13:33

    מה למה?חשבתי כבר מוכן,לפחות הקדמה משהו חחחח

    19/05/2014 19:44

    חחח יש קודם את העונה השנייה לסיפור הזה שיקח משהו כמו חודשיים אני מאמינה ורק אז הסיפור החדש שאגב יש לו הקדמה

    19/05/2014 19:54

    חחחחחחחחחח אז למה לא אמרת,חשבתי שקודם סיפור חדש ואז עונה. אכלתי סרטים לחינם את קולטת. טוב אני מקווה בשבילך שתתחילי אותה בקרוב!!!!!
    ומהה היה לו הקדמה??אני בשוק יאוו לא ידעתי !!

    19/05/2014 19:57

חיייייםםם שלייייייייייייי רק עכשיו ראיתי שהעלתתתת הרגת אותי ברציתי להוסיף אני מאוהבת בסיפור המושלם הזהה ובךךךך תעשי עונה שניה כפרה עלייךךך אני מכורההה

19/05/2014 13:26

    אווו יפה שלי אני גם מאוהבת בך וכמו שראית בהודעה שרשמתי תהיה עונה שנייה❤️

    19/05/2014 13:34

את כותבת מדהים ואני מחכה כבר לעונה שניה, אז תמשיכיי♥

19/05/2014 13:44

    תודה❤️ היום או מחר אני ארשום מתי העונה השנייה תתחיל

    19/05/2014 18:49

    נ.ב-העלתי עוד פרק של מלודיות♥

    19/05/2014 22:08

וואי יש לך את אחד הסיפורים!!!
מור ודניאל מזה חמודים((:
ובאמת הוצאת את מור יותר רעה מדניאל…. חח
מחכה לעונה הבאה(:
זה יהיה בקרוב, כן??!

19/05/2014 14:00

    חחחח ידעתיי שהוצאתי אותה יותר רעה!
    וכן ההמשך יהיה בקרוב❤️

    19/05/2014 18:55

מדהימה וכל מילה מיותרת.
הסיפור היה מושלם, את באמת ממש מוכשרת. בין הכותבות האהובות עליי באתר.
מחכה בקוצר רוח לעונה השנייה!!
אוהבת מלא ואת מדהימהה

19/05/2014 14:38

    פירפיר את אהבת חיי וזהו❤️

    19/05/2014 18:55

מוושלםםםםם תמשייכייי לעונה 2 עונה2 עונה2 עונה2

19/05/2014 15:22

    תודהה ואני אמשיך לעונה 2

    19/05/2014 18:57

מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםם רוצים עונה 2222222
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

19/05/2014 16:03

התכוונתי שתעשי כבר את העונה השניה כאילו :)

19/05/2014 18:52

    אההה הבנתי אני קודם צריכה להעלות את האפילוג של העונה הראשונה

    19/05/2014 18:56

הממ יש לך פה קצת שגיאות מקלדת:
״אני מודה לה כל יום לולה״- התכוונת ללילה לא?
״תודה לאימא שלך יש לה חלק גדול מאוד בעניין הזה״-
"תודה לאמא שלך, יש לה חלק גדול מאוד בעניין הזה"
היה עוד משהו שאמרת נראה לי תיום
במקום ת'יום. או משהו עם ת'.
בכל מקרה זה פרק יפה, ויפה שמור סיכמה בקצרה את הפרק עם אמא של דניאל.
—–
עונה שנייה? אולי כדאי שתעברי קודם לסיפור אחר, לא נמאס לך כל הזמן
לכתוב על מוניאל? לול.
גיוון זה לא דבר שמזיק.>_<

19/05/2014 19:11

    לא… לולה זה השם חיבה שדניאל המציא למור.
    לא שמתי פסיק כי התכוונתי לכך שהיא אומרת הכל בנשימה אחת ולא בשני חלקים, אני אחפש תיום הזה.
    הן רוצות ואת האמת גם אני מאוד רוצה להמשיך את מוניאל, העונה השנייה תהיה קצרה יותר מהראשונה

    19/05/2014 19:15

    אה XD
    לא ידעתי שהוא קרא לה ככה, לול XD
    מה שכן השתפרת בטירוף עם הכתיבה והתיאורים ממש טובים.
    רואים את ההבדל מהפרק הראשון לפרק הזה.

    19/05/2014 19:17

    תודה רבה❤️

    19/05/2014 19:19

דייי אמאאא איזה מושלםםם אני כבר מחכה לעונה השנייה!! זה סיפור אחד המושלמים המהממים והנדירים ביותר שהיו פה באתר יש עוד כמה אבל זה במיוחדדדדדד הכי מושלםם שקראתיייי אני פשוט התאהבתי בסיפור הזההה התמכרתי אליוו כל יום הייתי בודקת אם העלית פרק ואני זוכרת איך שהיה לי משעמם ואז ראיתי את הסיפור הזה בפרק נראה לי 13 ואמרתי ניתן לזה צאנס נקרא את זה וקראתי ופשוט התמכרתי לזהה ועכשיו אני מצפה בכליון עיניים לעונה שנייה!!
ואני רוצה את העונה השנייה תוך פחות מ3 ימים עולה אני לא יכולה אני חייבת את ההמשךך איזה מזל שיש עונה שנייה כי אם לא היה לא הייתי יודעת מה לעשותת זה הסיפור הכי אהוב עלי באתרר ואני ממש רוצה שתמשיכיי כבררר
לאב יוו♡♡♡

19/05/2014 19:14

    אורינייי איזה כיף לשמוע שאת אוהבת את הסיפור ❤️ ואני שמה שנתת צ׳אנס לסיפור, בגלל שיבשתי לכם את הצורה עם הפרק האירון הזה אני אדאג שהפרק הראשון לעונה השניי לא יקח יותר מארבעה ימים❤️
    אוהבת אוהבת אוהבת

    19/05/2014 19:17

אאאאאווווווווו איזה חמודים!!!!!!! אחלה של סוף!!!! את כותבת מושלם!!!!!!!!!!!! תתחילי סיפור חדש!!!!!!!!!! אהבתי את זה שאת סוג של צוחקת על הסיפור של עצמך זה מאוד שיעשע אותי!

19/05/2014 19:20

    אוו תודה תמרי❤️ וכן קצת הומור לא הרג אף אחד :-)

    19/05/2014 19:23

אויש אני מאוהבת בסיפור המדהים הזה!!

19/05/2014 20:05

    אויש אני מאוהבת בך❤️

    19/05/2014 20:25

    מאוהבת בך גם ❤️

    19/05/2014 20:34

50 תגובות לסיפור המושלם הזההההה כבוודד! עוד אחת חולה עלייך תעשי עונה 2 מהרררררררררררררררררררר

19/05/2014 20:30

    או שזה בעצם 51? או שזה 52????

    19/05/2014 20:31

רוצים עונה שנייה! רוצים עונה שנייה!
את לא מבינה היו לי פרפרים בבטן כל הפרק.

19/05/2014 20:33

אתן אהבות חיי אין דברים כאללהההה ❤️

19/05/2014 20:34

הם כאלה חמודייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
ואיך, לכל הרוחות והעזאזלים, יש לך 55 תגובות?!

19/05/2014 21:54

    כי גם אני מגיבה אז יותר הרבה תודה רבה❤️

    19/05/2014 22:06

לא!!!!!!! נגמר הסיפור :׳( אפילו שיש עונה שנייה, זה תמיד ועלה עצוב שסיפור נגמר (תמיד עולות לי דמעות בעניים שסיפור הגמר, אבל עכשיו אני חזקה). אוי, בן כאלה חמודים! למה אי אפשר שזוגיות תהיה פשוט מושלמת ונפלא כמו בדיסני? הם חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה? נו טוב, אף דבר לא מושלם/ נשאר לנצח/ שניהם, לא? וגם תעני במייל! אני מרגישה כמו גבינה לבנה על סנוויץ׳!!!! חחח סתם :) אני רוצה להגיד שאנחנו צריכות להודות גם לך, כי נתת לנו סיפור יוצא מין בכלל, ועוד דמעות להחזיק בליבנט :) זה אחד הסיפורים הכי טובים שקראתי, ואני כל כך מודה לך על כל פרק ופרק שלך :) וגם תודה ענקית לך, שתמיד הגבת לי, תמכת בי לא להרים ידים ולהמשיך לכתוב, ולעזור לי בכל מה שקורה לי, ברמת שתודה ענקית ענקית ענקית ענקית!!! טוב, גמרתי עם הנאום שלי :)

20/05/2014 04:49

חחחחחחחח הרגת אותי עם המשפט האחרון.
עכשיו מותר גם לי להודות?
תודה על ששיתפת אותנו בסיפור המדהים הזה והעלת -לי- חיוך כשקראתי אות הפרקים.
תודה עם חוסר הצפיות,
תודה שלא עשית את הדמיות מושלמות!
תודה על הסבלנות ועל הנשמה שהקדשת בכל פרק.
ודבר אחרון- תודה על סוף דבר שעוד לא קראתי ואני רצה לקרוא!

20/05/2014 17:38

מדהימה אין כמוך !!!

21/05/2014 09:21

אעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
כול כך התגעגעתי אליהם הם הזוג הכי חמוד בעולם ואני אוהבת אותם ביחד כול כך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עכשיו אני בטוחה ב100% שהשלמות הזאת לא חוקית1!!!!!! מזה זה מושלם מידי
מוכשרת שליי חולה אלייךךךך

21/05/2014 17:36

חחח מושלםם אני חולה על הסיפור הזה! עפתי לקרוא את עונה 2

16/06/2014 16:10

קראתי את כל העונה היום. את חייבת לי. אני רוצה להשלים עונה 2! אל תעלי פרקים של זההה!!

30/06/2014 00:01

    מקווה שאהבת, זו הייתה די תחילתהדרך שלי והשפה והתיאורים היו מזוויעים…

    30/06/2014 00:05

_אפילוג מחר_

30/06/2014 00:02
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך