עוד אחת
מצטערת על הסיבה מטומטמת שגרמה לפרידה בניהם אבל כמו שהבנתם לא היה לי רעיון טוב יוצר. סליחה על העליבות של הפרק ועל הזמן שחיכיתן. עכשיו אני באמת מקווה שתהנו❤️

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת 2 – פרק 11

עוד אחת 20/06/2014 3498 צפיות 32 תגובות
מצטערת על הסיבה מטומטמת שגרמה לפרידה בניהם אבל כמו שהבנתם לא היה לי רעיון טוב יוצר. סליחה על העליבות של הפרק ועל הזמן שחיכיתן. עכשיו אני באמת מקווה שתהנו❤️

הפרק מוקדש למשתמש 130 המדהימה אוהבת אותך ❤️
———————————–

״השיחה מועברת למענה הקולי…״ הקול נשמע מעבר לקו הטלפון ואני נאנחתי באכזבה.
״לא נורא לול, הם ידעו על הנכד שלהם וזה עוד יהיה ממך״ דניאל אמר וחפן את פניי בשתי ידיו המוכרות והחמימות.
״אוקיי?״ הוא שאל והנהנתי עם חיוך קטן שאומר- הכל בסדר, לא, לא הכל בסדר.
״מספיק עם הפרצוף הזה לולה״ הוא ביקש ממני, מנסה לחלץ אותי מבריכת האכזבה והבאסה שבה כמעט וטבעתי.
״אני צריכה חיבוק״ אנרתי ונשענתי על החזה שלו, הוא עטף את גופי בשתי ידיי, התחפרתי עם ראשי בחזה שלו ושאפתי את הבושם שנדבק לחולצתו, הוא ליטף את גבי מעלה ומטה באיטיות.
״אתה יודע שאני שמחה שאתה איתי בזה״ שאלתי והוא המהם בהסכמה, נשמתי עמוק והוא חיזק את חיבוקו.
מחשבה ריצדה בראשי, לוקחת אותי כמה חודשים קדימה כשיהיה לי כבר תינוק או תינוקת, המחשבה על להיות אימא עדיין הלחיצה אותי, אני פוחדת לפשל או לאכזב את דניאל בצורה כלשהי.

כבר חודשים שלמים שאני מעמידה את עצמי בתור אימא, אני מרגישה שדניאל קצת מיהר עם השמחה ומבלי שהוא התכוון הוא דחף אותי להסכים לזה ושוב הגעתי לאותה מסקנה כמו בעשרים פעמים האחרונות בהן חשבתי על כך.
אני לא מוכנה להיות אימא.

״דניאל״ אמרתי בשקט, לא מפרה את השלווה הנעימה.
״מה קטנה?״ שאל והרפה את חיבוקו מעט, מביט בי ומחכה שאדבר, הסטתי את מבטי לחולצתו ושיחקתי בה טיפה.
״אל תכעס עליי״ ביקשתי והוא צמצם את עיניו באי הבנה.
״מה קרה מור?״ הוא שאל והזכיר את שמי מה שמראה את רצינותו.
״אולי לא נגדל את הילד הזה?״ שאלתי בחשש והוא אוטומטית התנתק ממני.
״מה? מה זאת אומרת?״ הוא שאל במעט כעס, כל חמלה שהייתה בקולו נעלמה כלא הייתה ועיניו כאילו חדרו לתוכי.
״אני לא מוכנה להיות אימא,״ אמרתי וגירדתי את ראשי בספקנות.
״ניסיתי, באמת שניסיתי לחשוב עליי בתור אחת שתחליף טיטולים ותכין בקבוק בארבע בבוקר ותחיה עם ריח של פליטות, אני מסוגלת לעשות את זה אבל אז הבנתי שזה הרבה יותר מכל העסק הזה״ אמרתי בתסכול ונאנחתי, דניאל היה נראה כמו אחד שלא מאמין לאף מילה שיוצאת מהפה שלי.
״את צוחקת עליי נכון?״ הוא שאל ברצינות אבל זה היה נראה כאילו הוא מחפש את הבדיחה שבמשפט שלי.
״הלוואי״ אמרתי ובלעתי את הרוק שעמד בגרוני, הוא ליקק את שפתיו בעצבים והעביר את ידו בשיערו, הוא קם מהספה והעיף את האגרטל שהיה על הפינת אוכל, האגרל עף לרצפה אך לא התנפץ מאחר והיה עשוי ממתכת.
ישבתי שם והבטתי בו מוציא את זעמו, לא נרתעתי ולא כעסתי עליו, הבנתי אותו כי גם אני כעסתי על עצמי.
״כל השלושת חודשים האלה נטעת בי תקוות, אני כמו מפגר האמנתי שנהיה משפחה״ הוא אמר מגחך ומניד בראשו, נשמתי עמוק ושילבתי את ידיי על חזי.
״גם אני כמו מפגרת האמנתי שנהיה משפחה, גם אני כל שלושת החודשים האלו ניסיתי לשכנע את עצמי שאני יכולה לגדל מישהו, אבל נחש מה דניאל? אני לא״ אמרתי והטחתי את ידיי על ברכיי בהגזמה, הוא הסתובב עצבני כמה פעמים ובעט בכמה חפצים שהיו שם.
״תראה,״ אמרתי ועצמתי את עיניי לרגע, לוקחת נשימה וממשיכה.
״זה יהיה מגעיל לבקש ממך להבין אותי, אבל תנסה״ ביקשתי ועשיתי כמה תנועות ידיים בין לבין בכדי לנסות להרגיעו, אך שוב ללא הצלחה.
״איך אני יכול להבין אותך אם את לא מבינה אותי? לא מוכנה? מתי תרצי להביא ילד? כשתהיי בת שישים?!״ הוא שאל ונהיה אדום בגלל שאמר הכל במשפט אחד ולא נותר לו אוויר, עיניי לא חדלו מלהביט בו ולרגע הצטערתי שהעליתי את הנושא.
״אני מצטערת שאני לא יכולה להיות אימא מספיק טובה לילד שלך דניאל״ אמרתי ודמעה שלא ציפיתי לה זלגה מבעד לעיני, מיהרתי למחוק אותה ונשמתי שוב בכדי לשמור על עצמי ולא להתפרק מולו.
״את יכולה מור״ הוא אמר בקול משכנע, עצמתי את עיניי שוב והנדתי בראשי לשלילה.
משהו התנפץ והייתי חייבת לפקוח את עיניי, דניאל עמד באמצע החדר ולמרגלות רגליו התמונה שלי ושלו ביום סיום הלימודים הייתה מנופצת על הרצפה.
״אני אגיד לך מה הכי מדהים?״ שאלתי והנחתי את סנטרי גב הספה.
״איך שעברו חודשים וגם שנים, הרבה דברים השתנו, אבל מה לא השתנה דניאל? אתה״ אמרתי והצבעתי עליו בהאשמה, הוא צחקק והסיט את ראשו לאיזו פינה ובהה בה כמה שניות.
״זה מצחיק, כי אני יכול לומר את אותם דברים עלייך,״ אמר וגיחכתי בזלזול. ״נשארת אותה מניפולטיבית, מגעילה,״ אמר והחל למנות את דבריו על אצבעותיו.
״אגואיסטית…״ הוא המשיך שכאב לי למשמע מילותיו, זה היה נראה כאילו הוא דיבר בכנות והרגשתי עוד יותר רע עם עצמי.
״אתה צודק,״ אמרתי וחייכתי בעצב, הוא הסתכל עליי בהפתעה.
״מגיעה לך מישהי יותר טובה״ הוספתי וכאב לי טיפה בחזה מלחשוב עליו עם אחרת, עברתי את הסרט הזה לפני כמה שנים ואני לא מתכוונת לעבור את זה שוב.
דניאל עמד שם והביט בי בשוק, עבר הרבה זמן מאז דיברתי על עצמי ככה, מבטו התרכך והוא ניסה לומר משהו אל זה היה נראה כאילו מילותיו נתקעו.
״אל תגידי את זה, את מספיק טובה בשבילי, את יותר מדי טובה בשבילי״ הוא סוף סוף הצליח לדבר וחרטה נשמעה בקולו, הוא עושה את זה בשביל לגרום לי להרגיש טוב עם עצמי, כזה דניאלי מצידו.
דפיקות נשמעו ודניאל ניגש לדלת בכדי לפתוח, זה היה שליח הפיצה.
התאבון שלי אבד מזמן ובטני התכווצה מהלחץ ומדברים עליהם התחלנו לדבר.
דניאל לקח את מגש הפיצה ושילם לשליח, סוגר את הדלת אחריו וחוזר להביט בי כשהפיצה עדיין בידו.
״מה אנחנו הולכים לעשות?״ שאלתי אותו ונשכבתי על הספה, כאב לי בכל חלק בגוף וחשתי בחילה.
״אני לא יודע״ הוא אמר והניח את מגש הפיצה על השולחן, הוא התקדם לספה ונגע בראשי, הרמתי אותו מעט ודניאל התיישב, נשכבתי עליו והוא שיחק בשיערי.
״אני אוהבת אותך״ אמרתי בכנות ונגעתי בידו החמה.
״אני יודע.״
״מה אנחנו מנסים לעשות בעצם?״ שאלתי
והתענגתי על מגע ידו.
״אני לא יודע״ הוא אמר שוב והניד בראשו, פורע את שיערו בעצבנות ובתסכול.
״בוא נעשה ככה, אם אני אלד את הילד ואמסור אותו לאימוץ אתה תכעס?״ שאלתי והוא הנהן, נאנחתי והנהנתי גם אני בהבנה.
״אתה עדיין תרצה לגור איתי?״ שאלתי ומשכתי בכתפיי בשאלה, הוא שירבב את שפתו התחתונה כלא יודע.
״רק כן או לא דניאל״ אמרתי והתרוממתי מרגלו למצב ישיבה.
״לא״ הוא אמר והניד בראשו לשלילה.
״אני מבינה.״
העברתי את ידיי על יריכיי הלוך ושוב וקמתי לבסוף, הלכתי לחדר בצעדים קטנים, משתדלת לא לדרוך על הזכוכיות.
כנכנסתי לחדר פתחתי את הארון והוצאתי שתי מזוודות, דניאל מיהר לחדר אחריי ונעמד בפתח, מבועת.
״מה, מה את עושה?״ הוא שאל בלחץ ומיהר לעצור אותי.
״דוני, בוא נעשה הפסקה אחד מהשנייה, תן לי קצת זמן לחשוב עם עצמי״ ביקשתי והוא שמט את ידיו מהמזוודה חזרה לגופו, מבין את בקשתי.
״כן, אנחנו סתם מתערבבים״ הוא אמר וזרק אחת מידיו באוויר, הוא לא היה רגוע והסתובב ברחבי החדר.
״אתה עושה לי סחרחורת״ אמרתי בזמן שהעברתי כמה ערמות בגדים מהארון למזוודה.
״איפה תגורי?״ הוא התעלם ושאל בלחץ, נשכתי את פנים הלחי שלי וסידרתי את הערימה במזוודה.
״אלה תצטרך קצת חברה אני מאמינה״ אמרתי והנהנתי בנחישות, הוא עדיין לא היה רגוע.
״זאת פרידה?״ הוא שאל ומשכתי בכתפיי.
״אתה זה שלא יכול לגור איתי.״
״אני יכול.״ הוא אמר, משקר לעצמו, מקודם הוא אמר שהוא לא יכול, על מי הוא עובד?
״בוא נהיה כנים, אתה תכעס עליי כל הזמן ושנינו יודעים מה קורה כשאתה כועס״ אמרתי והנחתי את ידי על זרועו השרירית, רוצה שיבין את הצעד שלי.
״כן…״ הוא אמר ויצא מהחדר בסערה.
׳עוד לא מור, רק עוד כמה דקות, תהיי רחוקה ממנו ואז את יכולה לבכות׳, פקדתי על עצמי
דניאל צעק ובעט בספה, עצמתי את עיניי ומשכתי באפי, מזדרזת עם אריזת הדברים, יודעת שזה הצעד הנכון בשביל שנינו.

בזמן האחרון אני רק עושה לו רע, עם ההורים שלי ועם הבכיות שלי, עם העצבים וההורמונים, הוא לא נראה לי מאושר, לפחות לא כמו פעם.
סגרתי את שתי המזוודות והנחתי אותן על הרצפה, גררתי אותן לעבר הסלון וראיתי את דניאל יושב על הספה ובוהה בנקודה על הקיר.
״ביי דוני״ אמרתי והתקרבתי אליו, מנשקת את הלחי שלו ארוכות, מביטה ביופי שלו עוד כמה רגעים אחדים, הוא לא שם לב אליי, כאילו הוא קפא, ליטפתי את כתפו והסתובבתי לכיוון היציאה.
הפיצה עדיין הייתה על השולחן, זה היה נראה כאילו אף אחד לא הולך לגעת בה בזמן הקרוב.
״אני עוד אחזור״ אמרתי לפני שיצאתי והוא עדיין לא הזיז את מבטו מאותה נקודה בה בהה.

יצאתי מהבית וסגרתי אחריי את הדלת, דמעה נפלה על החולצה שלי ובעקבותיה באו עוד הרבה.

מה אני מנסה לעשות למען האלוהים?


תגובות (32)

מפגרתתתתת מה היא עושה

20/06/2014 22:48

לאללאלאלאללאלאאללאלאלאלא. אני אהרוג אותך. אני אשחוט אותך. אני אענה אותך.
את תמותי בייסורים!!! לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!
מה נראה לך שאת עושה?!??!?!?!??!?!?? את עושה לי התקף לב?!?!
את אחד הסיפורים שאני באמת יכולה להתחבר איתם ולהרגיש אהדה כלפיהם באתר הזה.
די. לא. למה?!
אני ארצח אותך. למה את מפרידה בין סיבות חיי?!
ולא מוסרים לאימוץ. מה פתאום מסירה לאימוץ?! בחיים לא!
אוף. אוף. אוף.
תמשיכי עם אהבה מילה פשוטה משמעות מסובכת מיד. ואז עם חטיפה. ואז עם גרין.
פשוט תמשיכייייייייייייי ~בכי בכי~ ~דמעות רבות~ ~דם (שלך מוחעחעחחע)~
לא. פשוט לא. ~שוב בכייייייייייייייייייייייייי~
תמשיכיייייי :(

20/06/2014 22:55

ממממממממממממממממוווווווווווווווורררררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני יהרוג אותך אישית (בדמיון, כי א לא קיימת)!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה צריך להיות תגידי לי לי?! ככה את עוזבת אותו? את האבא של הילד/ילדה שלך, האהוב שלך, דניאל, את פאקינג עוזבת אותו?! מה את עוזבת, את בה ר י ו ן! מה את הולכת? תישארי איתו, סתומה (אני מצטערת מורוש, אני לא מתכוונת, אני רק עצבנית)!!!!!!!!ודניאל, תתעקש שהיא תישאר! אתה רוצה שוב להשתכר ואז תהיה קרוב לאישפוז בבית חולים, אתה רוצה לעשות לי התקף לב?! תקשיב לי ותקשיב לי טוב, אתה פגעתי בה פעם אחת, אתה לא תפגע בה שוב! שמעת אותי?! אתה תקשיב לי!
טוב. סיימתי. חסר לך, דניאל! וגם לך מור!
זהו. עכשיו. כן. סיימתי. חסר לכם! זהו.
הי יובל, מה קורה? מה נשמע, יש חדש, גמרת בית ספר אני מנחשת. טוב. פרק נחמד, טיפונת עלוב כמו שאמרת, אני קצת מסכימה. ו… זהו. כן. שלחתי לך מייל, דרך אגב. אין לי מה לכתוב. אז… ביי :)
ח ס ר ל כ ם ! ! !
זהו, ביי.

20/06/2014 23:14

שיחזרו כבר למה הפרדת זה טעות אני מבקשת שיחזרו בפרק הבא

20/06/2014 23:14

למה?!!?!?!!!?
הם צריכי להיות ביחד ולגדל את התינוק ביחד
תמשיכי דחוףףףףף

20/06/2014 23:23

יש, הם נפרדו!
אולי שמור תלד את התינוק ודניאל ייקח אותו ויחפש אישה וימצא אותי במקרה ברחוב ואז נתאהב?
תמשיכי יובליי!

20/06/2014 23:25

מה עשית?!?!?!?! יא הורסת שמחות!!!!! אני כולי פותחת את האתר מסתכלת על הסיפורים החדשים ורואה ״אהבה מילה פשוטה משמעות מסובכת״ מתחילה לחייך למסך כמו מטומטמת ואת מפרידה בין הזוג הכי חמוד ביקום?!?!?!?! מה נראלך בכלל?!?!?! תמשיכי!!!!! (יש לי פיצול אישיות ^~^)

21/06/2014 01:09

אני ממש לא מבינה מה נראה למור???? היא רצינית שהיא עוזבת אותו אחרי 6 שנים בגלל שהיא לא בטוחה שהיא רוצה להיות אמא באמת אגואיסטית
דניאל אני פשוט מאוהבת בווווו הוא פשוט הגבר המושלםםםםם

21/06/2014 01:21

לאאאאא מה עשית?!?!?! אם אין סיבה טובה להפריד בניהם.. אל תפרידי בניהם וגם אם יש אל תפרידי! יואוווו מחרפן אותי שמור פועלת לפני שהיא חושבת!! היא פאקינג בהריון היא צריכה אותו והוא גם מתנהג כמו אדיוט כי הוא יודע שהיא צריכה אותו!! תחזירי אותם מהר!!!! חחח ועכשיו קצת שמח יותר אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך ותמשיכי מהר את זה ואת חטופה!

21/06/2014 02:32

לאאאאאאא ככה את מפרידה ביניהם?!?! אני עוד חלמתי עליהם כל הלילה בבית חולים כשמור יולדת ואת ככה מנפצת את כל התקוות שלי??? )':

21/06/2014 07:19

לאאא נו אתמול היה היום הכי חרא בחיים שלי ועכשיו גם הפרק הוסיף לכל הדברים נרעים

21/06/2014 09:07
♡

לאאאאאאאא
תמשייכיייייי

21/06/2014 13:38

לאאאאאאאאאא אניייי לאא מאמינההה שהםםם נפרדוווו
יובללללל למההההה עשיתתתת אתתתת זהההה
ואיזההה מסכןןן דניאלללל!! אסור לו לוותרר עליההה וגםם לה אסור לוותר עליוו
ואני מקווההה בשבילךךך שיהיה סוף טובבבב לסיפורר הפאקינגג מושלםם הזה.
אוהבתת מלאאאאא

21/06/2014 14:07

מה נראלך ??? אני לא אחפור שזה מבאס אבל היה חסר קצת מתח סוף סוף. אז בקיצור אני לא עצובה כי הם יחזרו כי אם לא את תמותי !! אבל תכלס תודו שהיה חסר מתח חחחח לא להרוג אותי

21/06/2014 16:11

משי נראה לי שהיא עוזבת אותו?
אוהבת ספרים אל תהרגי אותי בבקשה בלי דם חייב אקשן חייב מתח! אוהבת אותך מלא מלא (בתקווה שתרחמי עליי)❤️
חחחחחח תודה אלמוג…
גילוש זה יותר מדי דביקקק הרגשתי כאילו אני כותבת על סוכריה, נחשוב על הבקשה שלך ;-)
בליברית צודקתתת אבל יש קצת מכשולים בדרך❤️
יאללה מעייני ניקח תרעיון (הלא) מדהים שלך❤️
תמרי אני אמשיך בשבילך ובשביל הפיצול אישיות החמוד להפליא שלך❤️
ליאורה? היא אכן אגואיסטית… אוהבת מלא❤️
אנונימוסית הוצאת לי תמילים מהפה! וואלק פרק הבא הם חוזרים (לא באמת) ❤️
אנג׳ל אני רוצה להגיד לך דבר אחד: לפעמים חלומות מתגשמיםםם❤️
זאת שתבלבל אותך, מצטערת בשבילך שהיה לך חרא יום אוהבת אותך❤️ (איך אני יכולה לשפר לך תמצב רוח? :-)
זאת עם השם של הלב (לא מצאתי משהו טוב יותר) אני אמשיך נסיכה❤️
פירפיר אהובתי מצטערת שככה יצא❤️ אוהבת אותך המוןןן❤️
רונצ׳ה אישתי היחידה (לא סגורה על הקשרים בנינו) אני בטוחה שאת יכולה להזדהות עם הפרידה שלהם! כי גם אנחנו עברנו פרידה קשה כמו זו אבל אנחנו נצא מזה אישתי! ויאללה צודקת קצת אקשן קצת מתחחח

21/06/2014 17:43

    לא הבנתי מה יקרההה!! אופ ):
    רגע… את ממשיכה?? D:
    אם לא אני ארצח אותך [אנ'לא זוכרת כבר כמה בנות רוצות לרצוח אותך… מקווה שאני אהיה הראשונה :<]
    אז תמשיכי! מיד! עכשיו! ברגע זה! כרגע! בו בזמן! ממש ברגעים אלו! ~ עוד מילה שמתארת את 'עכשיו'! ~
    אלא אם כן כבר המשכת.
    הממ.

    21/06/2014 18:04

    לא, את לא המשכת!!! )':

    21/06/2014 18:05

    לא!!! יובלה אנחנו ביחד אבל ביחסים פתוחים מבינה ?

    23/06/2014 18:02

    לאלאלא שיהיה לך ברור אני בן אדם מאוד קנאי אז או שאת שלי או שאת יכולה לחפש אחד אחר בזמן שאני ארוץ לעומר אדם

    23/06/2014 18:04

לאאאאאא!!! אל תפרידי בניהם יש ילד בדרך… :(

21/06/2014 17:47

אוףףףףףףףףףףףףףףף למה עשית את זה?????????????? נן הם היו יכולים להיות משפחה כול כך מושלמתתתתתתת לא פייר!!!!!!
המשךךךך דחוףףףףף
לאב יו מוכשרת שליי

21/06/2014 18:44

את חייבת להמשיך!!
הסיפור הזה פאקינג מחזיק אותי אני כל יום נכנסת לאתר כדי לבדוק אם העלת עוד פרק!!
בבבבקשה תעשי מרתון של הסיפור אני פשוט חייבת עוד פרקיייייייםםםםם!

21/06/2014 18:56

מה נראה לךך שעשייתתתת הם לא יכולים להפרדד זה פשוט לאאא די נו עכשיו אני שבורההה באלי אותםם ביחדדד
טוב מה שחשוב עכשיו שתמשיכייי ומהרר!!

21/06/2014 21:24

לאלאלאלאלאלאלא מה את משוגעת??!!??!!
למה????????????????????????????????

21/06/2014 21:36

לאאאא למהההה
תמשיכייייייי דחוףףףףף

21/06/2014 21:47

אוהבת את הכתיבה שלך!!
תמשיכי :))

21/06/2014 22:49

לעזאזל דניאל להזכירך היא הולכת לסבול עוד שש חודשים (היא בחודש שלישי נכון?) אני אישית במקום מור הייתי הולכת על האימוץ ונפרדת ממך לחלוטין שום הפסקה נפרדת את שומע? אתה האגואיסט כאן אתה חושב כמה נפלא יהיה להיות אבא לא כמה זה יהרוס את הקריירה של מור כמה כאבים היא תסבול בהריון או רגשות האשמה כשתלד את בנה\ בתה לעתיד לבוא וזה\ו יחליט\תחליט להתמרד
אתה האגואיסט

22/06/2014 03:13

אווו הקדשת את זה לי 3>

23/06/2014 16:48

וואי אמאלה אני באמת בוכה… עצוב לי שהם נפרדו… אני ממש מכורה לסיפור שלך, זה הסיפור הכי טוב שקראתי, את כותבת מדהים ותמשייכיי דחוף אהובתי3>

23/06/2014 16:59

אה ואני בעד הרעיון של "הגולשת" -מרתתתוןןןןן-

23/06/2014 17:07

לאלאלאללאלאלאללאלללא
אל תגעו בי
אני עוד רגע בוכה בגללך
אני יהרוג אותך
למה לעשות לי את זה?
מה עשיתי רע?
מה
אוקיי בואי אני יבהיר כך משו קטן..
אם את לא ממשיכה עכשיו אני יתן לך מכות -סמיילי של אגרוף- (תדמייני שאני צועקת את זה)
עכשיו זאת החלטה שלך
בעצם זאת לא החלטה
את ממשיכה וזה לא מעניין אותי
ובאליי מרתווון
אז גו מרתון גו מרתון גו גו מרתון

25/06/2014 19:40

את לא ממשיכה.
למה את לא ממשיכה?
כי את ממשיכה את הסיפור השני.
למה את ממשיכה את הסיפור השני?
כי את לא ממשיכה את הסיפור הזה.
למה את לא ממשיכה את הסיפור הזה?
כי את עסוקה בלהמשיך את הסיפור השניייייי!!! :(
אז אני עכשיו עושה חרם על 'חטופה' ועושה מחאה עד שתמשיכי!!!

26/06/2014 17:22
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך