עוד אחת
צפוי, מעצבן אבל פאק איט סוף סוף יש אקשן!

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת 2 – פרק 12

עוד אחת 27/06/2014 3373 צפיות 19 תגובות
צפוי, מעצבן אבל פאק איט סוף סוף יש אקשן!

״וזהו? פשוט עזבת ככה?״ אלה שאלה בהפתעה והנהנתי בפשטות, היא משכה בכתפיה ונגסה בטוסט שלה.
״את מטומטמת?! זה דניאל מזרחי! הייתי עובר צד בשבילו.״ אוראל צווח וצחקקתי.
״כבר עברת צד.״ אמרתי וצחקתי על הטיפשות שלו.
כשהגעתי אלה תקפה אותי בשאלות ולמחרת בערב, זאת אומרת היום הזמינה את כולם, חוץ מתמר כמובן לבית לקצת רכילות, כולם התעניינו וצחקו חוץ מנטלי שישבה שם זעופה ושתתה מהקפה השחור שלה אל מול תכנית החדשות שהוקרנה בטלוויזיה.
״ומה תעשי עם הבוטן הזה?״ תומר שאל ושירבבתי את שפתי התחתונה בתור אחת שלא יודעת.
״אלד אותו אני מניחה, דניאל לא יסלח לי אם אני אפיל.״ השבתי ונגסתי בפרוסת הלחם המרוחה בקוטג׳.
״שמעי, עם כל העניין שאני לא מתה על דניאל יצאת מטומטמת, הוא תמך בך, הוא פאקינג רוצה את הילד!״ אלה חצי צעקה וגלגלתי את עיניי, הכנתי את עצמי להטחות קשות מכל הצדדים, אני יודעת שיצאתי מטומטמת ואני יודעת שהיה מטופש, משכתי בכתפיי ואלה נראתה כאילו היא עומדת לשרוף אותי עם מבטה.
״אם הוא ילך לאחרת אל תבואי ותבכי לי אחר כך.״ אוראל אמר בהתנשאות ושיחק עם העגיל שעל אוזנו הימנית.
״הוא לא ילך לאחרת.״ אמרתי בשיא הביטחון, אוכלת את הביס האחרון בסנדוויץ׳ ומנקה את הידיים מהפירורים.
״אל תהיי בטוחה.״ נטלי דיברה לראשונה ושתתה מהקפה השחור והמר שלה.
״מה זאת אומרת?״ שאלתי וצמצמתי את עיניי בחוסר הבנה, היא לא הסבה אליי את מבטה אלא עיניה עדיין היו נשואות לטלוויזיה שכבר עברה לפרסומות.
״אמרתי אל תהיי בטוחה, גם לי הוא עשה את אותו הדבר.״ היא אמרה בכעס ונשכה את פנים פיה כל כך חזק עד כדי כך שזה היה נראה כאילו היא קרעה לעצמה את העור מבפנים.
״זה היה פעם, פעם זה לא היום״ עניתי בהתחכמות ומתח החל להצטבר אט אט, היא סובבה אליי את ראשה באיטיות ופלטה גיחוך מזלזל.
״מה את אומרת,״ היא אמרה בחיוך צדדי אך קטלני, נעצתי בה את אותו המבט, נראה לה שאני לא נרתעת ממנה.
״את דוגמא מצוינת מור, את נשארת אותה אגואיסטית!״ היא הרימה את קולה והטיחה את כוס הקפה על השולחן בחוזקה, כמה טיפות עפו על השולחן מהעוצמה.
״ואת נשארת אותה זונה של בית ספר!״ אמרתי בשלווה ארסית, בדיוק כמו שדניאל לימד אותי, בשניה שאתה מקרין שלווה הצד השני משתגע.
״כן אותה הזונה של בית ספר ותומר יכול לספר לך עד כמה שאני זונה נכון תומר?!״ היא כבר צעקה והפנתה שאלה לתומר שישב בשקט, מבוהל בדיוק כמו אלה ואוראל.
״אנ… כאילו.. לא… הי…״ הוא החל לגמגם, נמצא במצב לא נעים.
״זה לא משנה! אני פעם השתוקקתי לטיפת תשומת לב מצידו של דניאל ותאמיני לי שלא קיבלתי אותה, אבל את? הוא התאהב בך! שם אותי בצד ואותך במרכז העולם שלו! ותאמיני לי, אין לי מושג מה הוא מוצא בך! את סתם חתיכת מפונקת, מגעילה ואגואיסטית שאני לא מאמינה שיש בנינו קשר דם בכלל!״ היא צעקה וקמה על רגליה, לא נעמדתי אבל כמעט קמתי בכדי למרוט לה את שיערות הראש אחת אחת.
אני שונאת שמזכירים את העבר, למרות נטלי עם כל העניין שהיא נתנה לכולם היא הייתה מסכנה כי דניאל לא אהב אותה והלך לאחרות ואז התאהבנו, אני זו שיצאה הכלבה ואז כל השאר.
קמתי, מרסנת את עצמי מבפנים, מכריחה את עצמי לשמור את ידיי בצידי הגוף בכדי לא להסתער עליה ושועטת לחדר בסערה.
הרגשתי כועסת, עצובה, ובודדה.
אבל אני לא יכולה להתלונן, אני הבאתי את זה על עצמי.
הבנתי שעשיתי טעות, אני פשוט אחזור הביתה ואתנצל בפני דניאל על כל החרא של אתמול.

-נקודת המבט של דניאל-
״היא פשוט ארזה תיק והלכה?״ רון שאל מופתע והנהנתי עם שפתיים הדוקות.
״היא פשוט קיבלה ג׳ננה אחי, אל תשאל אותי איך זה התחיל אפילו.״ אמרתי והרמתי את ידיי עד גובה הכתפיים כחף מפשע.
״אולי זה פשוט ההורמונים של ההריון, אל תרגש חודש גג והיא חוזרת על שש.״ הוא אמר באופטימיות, ובקושי האמנתי לו, גם למור בקושי האמנתי כשהבטיחה שתחזור.
״אין לי מושג מה לעשות עם הטבעת אפילו, חשבתי על לזרוק אותה מהחלון…״ אמרתי אובד עצות, יצאתי מהמקלחת כשמגבת כרוכה סביב מותני ואני תופס בעוד אחת ומנגב איתה את שיערי הרטוב.
״אל תזרוק, תשמור אותה, אתה עוד תמצא מתי להציע לה.״
רון דחף את הבגדים ספוגי הזיעה שלו לתוך תיקו וסגר אותו במהירות כזו כאילו היו פצצת סירחון, התיישבתי ונשענתי לאחור על הספסלים שהיו צמודים לקיר המלתחות של מכון הכושר אליו אני ורון נוהגים ללכת פעמיים בשבוע.
הייתי חייב להשתחרר טיפה מהלילה המעיק שעבר עליי, איך אומרים? לילה מלא מחשבות.
חשבתי למה היא הלכה, מה עשיתי לא בסדר? אבל התחלתי להבין שאולי משהו בה דפוק.
״לא יודע, אני אוהב אותה אבל כבר נמאס לי להיות לידה, לספוג את השטויות וההתבכינויות שלה, אני צריך גיוון.״ אמרתי, באמת נמאס לי ממנה, היא מרגיזה אותי בזמן האחרון ולא, זה לא ההריון.
״זה היעוד שלך בחיים, לסבול את מור ביטון, מזרחי בעתיד.״ רון נאנח וטפח על כתפי, כאילו זה אות הזדהות.
״מה אתה אומר? נקפוץ לג׳וני לאיזה שעה ככה?״ הוא הציע ומשכתי בכתפיי, סוג של הסכמה.
״הבטחתי גם לתמר שאני אבוא היום ושעות הביקור נגמרות בשמונה אז לא נהיה שם הרבה.״
לקחנו את התיקים ויצאנו משם לכיוון הבר של ג׳וני.
~~

״מאיפה אמרת שאנחנו מכירים?״ שאלתי והיא הפסיקה לנשק את צווארי לרגע.
״אתה לא זוכר אותי? אגם? יצאנו פעם״ היא אמרה בקול מעט נעלב והדלקתי ניצוץ בעיניי.
״אהה אגם!״ אמרתי בהגזמה, אין לי מושג מי זו, הייתי שיכור וחרמן, צריך להעיף את מור מהראש שלי.
״אז מה עם חברה? הייתה?״ היא שאלה והורדתי לה את החולצה, מפיל אותה על הספה וגוהר מעליה, מתעלם משאלתה.
״דניאל?״ היא צחקקה כששמה לב שלא עניתי לה, הורדתי את החולצה וזרקתי אותה על השולחן.
״אני לא במוד של זיוני שכל.״ רטנתי והורדתי ממנה את הטיץ הצמוד והמבריק שלבשה, מי היה מאמין שהיא תגדל להיות כמעט זונה.
מיקמתי את ידיי מול סוגר החזייה שלה ובאתי לפתוח אותו, אך מחיאות כפיים קטעו את פעולותיי.
״פשש, אז אני מבינה שנטלי צדקה, פעם והיום זה בדיוק אותו הדבר, פעם חרא היום חרא, מה שלומך אגם?״ מור עמדה בפתח הדלת ונשענה על המשקוף כששתי המזוודות לצידה.
טעיתי, משהו בי דפוק, אני דפוק.


תגובות (19)

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה עשית אני מתה שיחזרו כבר ואת מפרידה יותר זה אכזרי

27/06/2014 01:54

צפוי, אבל ישש הם נפרדים.
תמשיכי יובלייי♥

27/06/2014 02:58

אבל אבל אבל…. גגגגררררררררר!!!!!!!!! נטלי זונה. אלה מעצבנת אותי. דניאל דפוק. ומור פשוט צריכה….צריכה…להירגע! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!

27/06/2014 03:10

אני הולכת להרוג אותך!!!!!!!!!
בא לי לרצוח מישהו! הוא פשוט בן זונה! מה הוא חשב לעצמו! זה היה כולה ריב הוא ידע שהיא תחזור למה הוא חייב לצאת דפוק?!
אבל לדעתי מגיע לו כי הוא חשב שהכול אפשר לפתור עם אלכוהול וזיון אז הוא עכשיו מבין שהוא הולך לאבד הכול למרות שלא רציתי שזה יקרה

27/06/2014 04:19

איזה דפוק הוא!
תמשיכייייייי דחוףףףףף

27/06/2014 07:57

מה?!! אבל איך? למה? זה לא הוגן!! למה היא תמיד אוכלת ממנו חרא ומאיפה הקרצת את הריב הזה בין נטלי למור? היא לא זו שתמכה בה בזמן שהיא ודניאל נפרדו בפעם הראשונה? אז למה עכשיו זה אחרת? לדעתי מור עשתה בחירה נכונה, היא לא יכולה לגדל ילד אם היא לא חושבת שהיא מוכנה, אסור לגדל ילד אם אתה לא בטוח בו או לא רוצה אותו רגשות האשם יאכלו אותך עד שלא ישאר ממך יותר משאריות בודדות של אשמה ומה שפעם היה האופי שלך אבל רק הצד הרע שלו.

27/06/2014 07:58

Perfffffffffect
אני מתה זה כזה מושלםםםם
דניאל חתיכת שמוק חמוד
נטלי בככל מושלמת
ומור זאת מור כרגיל
תמשיכיייי

27/06/2014 09:05

שניהם דפוקים שלא יאשים רק את עצמו… היא דפוקה שהיא עזבה אותו בגלל ההריון שלא רצת והוא טמבל וכבר רץ לשכב עם אחרת…
אבל בכל זאת אני מתה על דניאלל מאוהבת בו קשותתת
את כותבת מהמם תמשיכיייי

27/06/2014 09:07

פאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
חיים ש-ל-י פרק מושלםםםם
מזה סליחה שלא הגבתי בפרקים האחרונים עברתי תקופה לא ככ נעימה
טסתי לחול עם הדודים בלי המשפחה שלי ורציתי להתנתק מהכול……
סליחה בטירוףף!

27/06/2014 09:11

תמשיכיייי!!!
ורק שתדעי אני כועסתת!!

27/06/2014 09:32

יוואו בבקשה תמשיכיי !!
חרא זבל של בן אדם מה הוא בווגד בה מה ?!
ועווד שהיא בהריוון עאלק נמאס לוו שתי סטירות הוא צריך לקבל אם לא 12

27/06/2014 10:38

דאמממממ מושלםםםםם יובליייייי אתת מוכשרתת בטירוףףףף אגםם יבתת כאחבההה עזבייי את דניאלל בשקטט!!
יובלי אוהבת מלא מלאא ותמשיכיי

27/06/2014 12:45

איך את כתבת לי 'לפעמים חלומות מתגשמים' ואני האמנתי לךךך!!! יאא )': )':

27/06/2014 14:12

לאלאלאאלא למההה אבל הם מושלמיים ביחחד! תחזייריי אוותם! ואני קוראת חדשה ^_^

27/06/2014 15:44

לאלאלאללאלאלאלאלאלא זה אל קורה!!! שניהם דפוקים אבל
דפוק + דפוק=אהבת אמת!!!!!!!

27/06/2014 15:46

מור הוא חרא??? יפיגור זה עוד בסדר!!!את אשכרה זרקת אותו מה ציפית שהוא יאכל גלידה ויחכה לך???? הוא לא !!! וואלה אני גאה בוו על זה.מטומטמת מה את זורקת את דניאל?אוראל היה עובר צד בשבילו מפגרת (למרות שהוא כבר עבר).אחחחחחחחח את מעצבנת אותי ותכלס נטלי צודקת!!
סההה אדם באמת כחבה וזונה אבל בזכותה יש אשקנונה (אשקן),אוראל יגזוור חיים שליי אתה,נטלי יפה שליי,תומר יש לך שם מעצבן אבל אתה חמוד,דניאל אתה לא מטומטם היא מטומטמת,מור אני אוהבת אותך בכול מצב אבל את מטומטמת…
ואת גברת יווובליישיייןן (טולילשיין יגנבת שמות חחח)
מה נראלך??מה את עושה??סההה.
והמלצת על הסיפור שלי ולא כתבת את השם נכון סהההה חח
אוהבת הכייי שבעולם את דניאלוש,גם את מורוש וגם את יוובלהה!!!

27/06/2014 19:47

שנייה.
דניאל יבן @!#*&?!$?!&%$*&#@$%?$%!$#&^@$*)^ אני באה להרוג אותך (תדמיינו אותי עם איזה כלי נשק גדול מפחיד וכאוב במיוחד שאתם רוצים, ותכפילו אותו פי מאה בכאב. ועכשיו אותי מרביצה לדניאל. ואז יורה/מצליפה/חובטת/נועצת בו את הכלי נשק , והוא צורח בכאב בעוד שאני גם מרביצה לו, והוא מדמם ומת. הסוף)!!!!!!!!!!!!!!!! מה קורה לך\ יסתום במוח, מ ה ק ו ר ה ל ך????????????????.!!!!!!!!!!!!!!! אני רוצה פשוט להרג אותו! אין, יול את גרמת לי לבכות ולחשוב על דברים של רוצחים, שזה היה לך על המצפון! דניאל יחתיכת חרא קטן שלא יודע כלום מהחיים שלו, איזה בורג השתחרר במוח הדפוק שלך?! היא חזרה אלייך וראתה שאתה עומד להיות לשב עם בחורה א ח ר ת בבית של ש ת י כ ם והיא חזרה ל ס ל ו ח לך, ובאמת שיצאת הכי חרא בעולם שיש! זהו, אני ואתה גמרנו, גמרנו, אתה שומע אותי?! איימתי עלייך פעם אחת, פעמיים, ועכשיו עברת את הגבול! זהו אתה מת, מחוסל, אין אתה גמור! זהו אתה מת, מת שמעת אותי?! מת!
זהו. גמרתי. מת אמרתי! זהו. עכשיו. יבן @!#*&?!$?!&%$*&#@$%?$%!$#&^@$*)^ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זהו.
אז מה קורה יובל? למה? למה עשית את זה תגידי לי, למה?! את יודעת שאני אוהבת אותך, אבל הפעם הגזמת. אין, זו עברת את הגבול, זהו, די, זה כבר מוגזם!למה שית לי את זה?! עכשיו אני בוכה מבפנים :( והסדרת קללות של דניאל ממשיכה, אגב. אני צריכה להקים איזה דף בפייסבוק נגד דניאל מזרחי (שמת עכשיו, הודות לי), אני אומרת לך, כולנו נצא עליו. תיזהר ממני מזרחי, כי לא רק אני יהרוג אותך, כולנו! תיזהר!
ראית מה עשית לי יובלוש? ומורוש אל תדאגי אני יכיר לך מישהו חד שיאהב אותך ולא היה כל כך חרא כמו דניאל והילד שלך יחיה חיים יפים בלעדי האבא החרא שלו!
מור, מה דעתך על מישהו שיש לו כסף, יש לו חיים טובים, והוא ל א ד נ י א ל ? נשמע טוב, נכון?
טוב אני יגמור את זה כאן, שלא יעלה לי הפיוז. בי
מת אמרתי לך, מזרחי, מת!

28/06/2014 14:33

יא אללה אתן לא מבינות איזה רעיון בא לי אתמול, רעיון של ארבע בלילה אבלאתן הולכות להיות עם פה פעור!
תודה על כל התגוות אוהבת אותכן מלא מחא עוד דקה עולה פרק❤️

28/06/2014 16:18

אוף איזה מעצבן דניאל הוא כזה דפוק! היא אמרה שהיא תחזור והוא הולך לאחרות יום אחרי? כאילו לא אכפת לו? ווואיי פרק מושלם ובאמת היה צריך קצת אקשן אז ייאי

09/07/2014 18:36
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך