עוד אחת
קצר אבל לא יבשתי אותכן... וואי הפרקים הבאים הולכים להיות הרבה יותר מעניינים...

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת 2 – פרק 13

עוד אחת 28/06/2014 3361 צפיות 26 תגובות
קצר אבל לא יבשתי אותכן... וואי הפרקים הבאים הולכים להיות הרבה יותר מעניינים...

הפרק מוקדש למעייני שכל כך אוהבת אותם פרודים ולפירפירושה שנתנה לי אחלה סיפור להעביר איתו את הלילה, אוהבת❤️
————————–

נקודת המבט של מור-

״בת דודה של דניאל?״ אגם קיפצה בהפתעה והתחלתי לרתוח מזעם, על דניאל, על הכלבה הקטנה הזו ועל עצמי שהאמנתי לחרא הקטן הזה.
״אני לא בת דודה של דניאל! אני מור ואני חברה שלו!״ צעקתי והתקדמתי לספה, כמעט מרימה את ידי בכדי לסטור לה.
״לשעבר לפחות…״ תיקנתי את עצמי והקפתי את הספה, מרימה את הבגדים שלה מהרצפה ויוצאת למרפסת.
״הגיע הזמן שלך ללכת לפני שגם אותך אני אזרוק מכאן!״ אמרתי באיום וזרקתי את החולצה והטייץ שלה מחוץ לבית, הבגדים התעופפו ברוח הקרה ונחתו על המדרכה, כמה עוברים ושבים הרימו את ראשם בכדי לראות מאין הבגדים הגיעו.
״קדימה צאי!״ פקדתי עליה ולפתי את מרפקה, מובילה אותה לפתח הבית בחזייה ותחתונים בלבד וסוגרת אחריה את הדלת.
״נחמד מצידך אתה יודע, לשחק אותה כאילו אתה פגוע ואז ללכת ולזיין אחרת, אני רואה שיש לך פטיש לנשים מהעבר.״ אמרתי בקרירות לאחר שסגרתי את הדלת והתקדמתי למטבח בכדי למזוג לעצמי כוס מים.
בנוסף לכל החרא שהרגשתי התווספה תחושת הבגידה, ציפיתי לחזור לדניאל האוהב לא לדניאל הבוגד.
ציפיתי שהוא יחכה לי, הבטחתי שאני אחזור, וחזרתי, מהר מהמצופה, לא ידעתי שנמאס לו ממני כל כך מהר.
אני הולכת לשבור אותו, הוא לא יבין מאיפה זה בא לו בכלל, אני פשוט צריכה קצת זמן עד שהמכה של החיים שלו תבוא.
חזרתי לדלת ולקחתי את שתי המזוודות, מתקדמת לחדר שבסוף המסדרון, מול החדר העתידי של התינוק שבינתיים חא הולך לגור בבית הזה בכלל.
סיכמנו זה יהיה מעין ״חדר אורחים״ במקרה ויבואו לבקר, יש שם מיטה מרווחת וטלוויזיה שתלויה על הקיר, החדר צבוע בירוק עדין ורצפת הפרקט בצבע חום אגוז משתלבת מצוין עם הארון שגם הוא היה בצבע חום אגוז.
הנחתי את שתי המזוודות על המיטה והתחלתי פורקת אותן, מכניסה את הבגדים לארון.
״מה את עושה?״ דניאל הגיח לחדר ונעמד לידי, מניח את ידיו על מותניו ונועץ בי מבט.
״פורקת את הדברים שלי, זה לא ברור?״ אמרתי בתמימות שכמובן תעצבן אותו, עקפתי אותו והנחתי עוד ערימה של חולצות בארון.
״את לא יכולה לעבור לחדר הזה!״ הוא קבע, אין לי מושג מה הייתה כוונתו במשפט אבל לא ממש היה לי אכפת, אני נשבעת לעצמי שמהיום אני לא מייחסת חשיבות לאף מילה שתצא מהפה שלו.
״בטח שאני יכולה, אני יכולה להביא לכאן גברים שאוכל להשתעשע איתם, בדיוק כמו שאתה יכול להביא בחורות.״ אמרתי בחיוך מתגרה וטפחתי לו על הכתף בחברותיות מזויפת כזו, הוא אחז בפרק ידי שהייתה על כתפו וזרק את ידי מטה, זה כאב, אבל לא רציתי להתרגש באופן שאני אתחיל לבכות עכשיו, השתמשתי בבכי שלי כנשק יותר מדי בזמן האחרון.
״אבל אל תדאג,״ אמרתי באנחת הקלה. ״אתה לא תראה אותי עוד הרבה, כי ממחר אני הולכת לחפש דירה.״ אמרתי באושר שגם הוא היה מזויף, הנחתי את המזוודות הריקות על הרצפה ויצאתי חזרה מהחדר.
״אני מצטער שזה יצא ככה…״ הוא אמר בנימה מתנצלת וגירד בראשו באי נעימות, צחקתי בקול והסתובבתי אליו.
״איזה מזל שאמרת את זה דניאל, עכשיו אני עומדת לרוץ לזרועותיך אז תתכונן.״ אמרתי בציניות וחזרתי למטבח, מוציאה לי כמה דברים שאוכל לנשנש אל מול הטלוויזיה בזמן שאני אבכה חרישית אל מול איזו תכנית שתעביר לי את הלילה.
״לא רציתי שזה יצא ככה, אבל כבר תקופה שאני מרגיש שזה כבר לא אותו הדבר.״ הוא דיבר בשקט, זרקתי עליו את כוס הזכוכית שהייתה בידי והוא בשנייה האחרונה התחמק והיא פגעה בקיר והתנפצה.
״לא יכולת להגיד לי את זה לפני שהכנסת אותי להריון?! למה נתת לי לחיות באשליה, בלה לה לנד?!״ צעקתי והוא הביט בי מבוהל, התקדמתי אליו בצעדים גדולים, מאחר והייתי עם נעליים לא פחדתי מהזכוכיות.
הכעס והזעם גאו בי, הרגשתי את כולי מתפרצת, הרגשות, ההורמונים, השנאה שהצטברה כלפי דניאל בשעה האחרונה.
״אה? לא יכולת לומר לי שאתה כבר לא אוהב אותי לפני שדחפת ת׳זרע שלך לגוף שלי?!״ צעקתי שוב ודחפתי אותו בחזקה, הוא מעד קלות אחורנית וייצב את עצמו שניה לאחר מכן.
זה היה נראה שהמילים שהוצאתי מפי פגעו בי יותר מאשר פגעו בו, המחשבה על כך שהוא לא אוהב אותי בזמן שאני לא יכולה לחיות בלעדיו שברה אותי, מבפנים כמובן.
״אני אוהב אותך, פשוט לא כמו פעם.״ הוא אמר, הפעם בביטחון, רציתי לצרוח כל כך חזק עד כדי כך שאני ארעיד את הבניין, רציתי לקחת סכין ולדקור אותו שוב ושוב, אבל כלום, שום דבר לא יכולתי לעשות חוץ מלהביט בו במבט מתייסר.
״אל תדאג, שינוי בתכניות, אני אגור כאן, ואגרום לך להצטער על זה, מעכשיו אתה כלום חוץ מהאבא של התינוק שלי, אתה תתעורר כל יום במיטה ריקה ותראה אותי בידיעה שאתה לא יכול לחבק, לנשק או אפילו לדבר אליי, אין בעיה תביא בנות לכאן, בהתחלה זה קצת יפריע לי, אבל אז אני פשוט אצחק על היאוש שלך למצוא מישהי כמוני!״ צעקתי והמשכתי לדחוף אותו עד שכמעט הוא דרך על הזכוכיות.
דיברתי גלויות, לא מסתירה את הרגש שלי ותוך כדי מתכוונת לכל מילה, עניין של זמן עד שהוא יצטער על זה, וכשהוא יצטער אני כבר אהיה רחוקה ממנו, רגשית.
״סיימת?״ הוא שאל ברוגע והרמתי את גבותיי בהפתעה, זה כל מה שיש לו לומר אחרי הנאום שדפקתי?
הטחתי את ידי בלחיו וצליל הסטירה הדהד בחדר, הוא לא הזיז את ראשו ורק סימן אדום של כף ידי הוטמע על לחיו.
״עכשיו כן!״ צעקתי ושעטתי לחדר שלי, טורקת את הדלת אחרי, נועלת אותה ומניחה את האוכל שנשאר בידי ולא נזרק על דניאל על השידה שעל צד ראשי.
התיישבתי על המיטה והשפלתי את ראשי לרצפה, הבטן הקטנה שלי נראתה גם היא בזווית העין והתחלתי לדמוע, כל הערב הזה הוא יותר מדי בשבילי.
נשכבתי על המיטה וטמנתי את ראשי בכרית, צורחת את כל הכאב שלי שנבלע אל תוך הכרית וקול הצרחה התעמעם ונחלש.

עכשיו אני לגמרי לבד.


תגובות (26)

גו מור גוו מור גוו מור גוו מור גו מור!!
טעות שלי גווו מוור יאללה תראי לא מה זה תזייני בנים ליידו שהוא יסבול וכול זה.
אדון דניאל היקר אני הגנתי אלייך מה אתה עושה מטומטם זה זה נגמר דניאל זה פשוט נגמר!!!!!
ויוובללה התגעגעתי לאקשן יאללוש תמשיכי.
גוו מור גווו מור ואווו גוו מור (אני גם שרה את זה ברגע זה שתביני)
יאוו זה מווושלמי מאמי תמשייכי..

28/06/2014 16:31

    סליחה על האגואיסטיות, אבל היא בהריון!
    מי ייקח אותה ככה?

    29/06/2014 17:27

    בפרק הבא כתוב הכל מיכל ;-)

    29/06/2014 17:28

    ראית בסוף הרופא לקח אותה נהנה בננה

    29/06/2014 18:55

    יש לי אישה בוגרת…

    29/06/2014 18:58

    אני מאוד בורגת מאוד….. מאוד מאוד מאוד!!!
    אני אקטוף לך שושנה אדומה כמחזור של אישה כדי להנציח את אהבתי אלייך!!
    אל תשאלי אותי מה כתבתי ומה זה להנציח כי אני לא יודעת…
    אבל הרגשתי משוררת (גנבתי מהסיפור של עצמי משפט חהחהחה)

    29/06/2014 19:05

אין מה לדבר,הפרק הכי טוב שיצא לך בעונה הזאת עד עכשיו!!

28/06/2014 16:34

מה עובר על דניאל? איזה קטלנית מור תמשיכי וגם את חטופה :)

28/06/2014 16:35

אמאאאאאא איזההההה מושלםםםם זההההה חיים שליייי אני מאוהבתתתת פשוטט מאוהבת!! ושמעי שגם אני אוהבת שהם לא ביחד חחחחחח
אההה והסיפור שנתתי לך? אהבתת אותו?? נכון שהוא מהמם??
קיצרר תמשיכייי כברררר

28/06/2014 16:36

זה מהסיפורים המדהימים האלא שבגלל שהכתיבה טובה זה לא משנה שפיפסת עונה אחת ו12 פרקים.
תמשיכי :)

28/06/2014 16:36

יש, הפרק מוקדש לייי!
מור האלופה, היא לא מפסיקה להרביץ לדניאלל.
ותמשיכיי!

28/06/2014 17:19

מור אני אוהבת אותה ודניאל חרא ומעצבן למרות שבאלי שהם יחזרו כבר

28/06/2014 17:22

זה מושלם!!!!!!! תמשיכי

28/06/2014 19:29

אם הם הולכים להיות מעניינים תראי לנו אותם!!! (קריצה קריצה) תמשיכי!!!!! כרגיל מושלם מדהים מהמם ומקסים…. אני גאה במור!!! דניאל אידיוט… אני שונאת אותו!!

28/06/2014 19:35

אני בוכה בן זונה אני לא מאמינה שזה מה שיש לו להגיד דביל אני לא מאמינה!!!!!!!!!!!
תמשיכי מיד מגיע לו הכל זה היה מגיע לו הדפוק הזה!!!!!!!!
מושלם תמשיכיייייייייייייייייי!!!!!!!!

28/06/2014 20:07

ואוו מור שיחקה אותה
מגיע לו!! ואני עוד חשבתי שהוא יושב מתוסכל בבית ומחכה שמור תגיע איזה בן זונה הוא יצא!
תמשיכי דחוףףףף

28/06/2014 20:54

אני ירביץ לדניאל המפגר הזההההה
הוא חתיכת מטומטםםםם
תמשיכייייייי דחוףףףףףף

28/06/2014 21:04

אל תיגעו בי, אני פאקינג בוכה, דמעות. :( למה?????? שיחזרו כבר או שבעצם לא כי עכשיו אני יכולה לקחת את דניאל לעצמי שוב!! יאיי

28/06/2014 21:06

מזה אמור להיותתתת מור שבורה מבפנים ואני מיצגת את הבפנים שלהה מזהה אני כולי דמעותת את לא אמיתיתת אני שבורה מזה הם ככה זה פאקינג הילד שלו שם בתוך הבטן שלה והוא ככה מטיח בה את המילים האלה שהוא לא אוהב אותה כמו פעם זה אני גמורה עכשיו כל המסקרה שלי נמרחה חחחח לא נורא גם ככה התכונתי למחוק אותה חח
טוב די אני עדין כועסת!!
אני רוצה המשךך מידדד!!!

28/06/2014 21:31

    אה וגם אני לא מאמינה שנטלי צדקהה (פרצוף המום)!!!

    28/06/2014 21:32

ווואו!!! פשוט ווואו!!!!

28/06/2014 22:04

לפעמים היא רק צריכה ללמוד להקשיב… פרק מושלם תמשיכי

29/06/2014 01:38

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
למה??????????????????????????????????????????????????????????
דניאל את פשוט בן זונהה!!!!!! והלוואי שתרגיש בדיוק כמו שמור מרגישה שיכאב לך מבפנים שהיא לא שלך יותר ושתצטער על זה את כול כך תרצה לחבק אותה אבל זה יהיה מאוחר מידי כי לא מגיע לך מישהי כמו מור כי אתה זבל של בן אדם!!!!
מור בוכה וכואב לה וזה בדיוק מה שעוב רעליי אני פשוט בוכה מהפרק הזההההה .
והכי כואב שנטלי צדקה :( זה כול כך עצוב ומעצבן בו זמנית!!!
אני תומכת במור בכול מה שהיא תעשה גוו מור גוו מור (קרדיט לרוני )
פרק מושלםם ועצובבב
תמשיכייי אהבה שליי

29/06/2014 12:09

    את רואה מור כולם איתך גוו מור גווו מור (קרדיט לעצמי) גווו מור גווו מוור

    29/06/2014 17:02

אהבתי מאווווד!
מתה על הסיפור הזה :)))
אני חולה על זה שהם רבים 3>
ועלייך עוד יותר! ;)

29/06/2014 16:58

וואי מור יצאה גדולה! ודניאל יצא חרא גם בוגד בה וגם אדיש לכל הקשר שלהם? כמה חרא אפשר להיות? וואי אני חולה על הסיפור שלך כל פרק גורם לי להתרגש ולחייך ולבכות כל פעם מחדש!

09/07/2014 18:45
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך