עוד אחת
וואו לקח לי הרבה זמן לכתוב את הפרק הזה, קצת נתקעתי. פרק הבא קצת רגשי כזה.

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת 2 – פרק 15

עוד אחת 03/07/2014 3698 צפיות 102 תגובות
וואו לקח לי הרבה זמן לכתוב את הפרק הזה, קצת נתקעתי. פרק הבא קצת רגשי כזה.

מוקדש למעיינה❤️
————–

לאחר ההתלבטויות הקשות בין השמלה השחורה ללבנה הלכתי על הלבנה, זה היה לא פשוט, לכל אחת הייתה יתרון אחר, השחורה הרזתה אותי והלבנה עשתה לי רגליים יפות יותר והייתה אלגנטית.
נעלתי את נעלי הבובה בצבע השמנת שלי ושברתי את כל הלבן המשעמם באודם אדום נועז, הצללית העדינה השתלבה מעולה עם צבע העיניים שלי והייתי מוכנה ליציאה.
״לאן את הולכת?״ דניאל הזדקף וקם מהספה, מתנתק ממשחק הכדורגל שהיה במסגרת המונדיאל.
״לזיין.״ אמרתי בציניות ויצאתי מהבית, נהניתי לשחק איתו משחקי כוח.
כשהוא היה יוצא, למרות כל הכעס שהיה בי אף פעם לא שנאתי אותו, הייתי יושבת עד השעות הקטנות של הלילה, מחכה שיחזור, מדי פעם הייתי נרדמת בזריחה וכמה פעמים ראיתי אותו יוצא ממכונית של בחורה, מה שעוד יותר הקשה עליי, היו ימים שזה היה הורס אותי והייתי כל היום במיטה בוכה וחושבת איפה טעיתי שזה הגיע למצב כזה.

לפני שנכנסתי למכונית של ליאור הרמתי את ראשי, מביטה בדניאל שמביט בי בכעס ונכנסת, סוגרת את הדלת אחריי.
״הי.״ ליאור אמר בחיוך.
״היי דוקטור.״ השבתי ונישקתי את לחיו בחיבה.
~~

חזרתי מחויכת לדירה שלי אחרי ערב נפלא עם ליאור.
גיליתי בן אדם, מצחיק ושנון, ג׳נטלמן אמיתי ובעל כבוד כלפי נשים אחרות.
דניאל לא היה בדירה אבל זה לא בדיוק עניין אותי, הדלקתי את הטלוויזיה והעברתי את הערוץ לאמטיוי, זזה בשמחה לצלילי
Suit&tie של טימברלייק.
פתחתי את רוכסן השמלה ופשטתי אותה מעליי.
"And as long as I got my suit and tie
I'ma leave it all on the floor tonight
And you got fixed up to the nines
Let me show you a few things"

שרתי לי והלכתי לחדרי בקלילות, מוציאה מהארון פיג׳מה ולובשת אותה עליי, הבטן שלי כבר התחילה לגדול והייתי צריכה להתאמץ בכדי לראות את כפות רגליי.
זרקתי את השמלה בכביסה והלכתי למקלחת בכדי לקחת כמה מגבונים להסרת איפור.
שום דבר לא יכול להרוס לי את הערב הזה, הדייט עם ליאור הרגיש לי כאילו חזרתי שוב לגיל 17, הרגשתי צעירה יותר, שמחה יותר, קופצנית יותר, אפילו שכחתי מדניאל.
אהבתי שישבנו בגלידריה השכונתית ואכלנו קרפ צרפתי.
גיליתי את השאיפות שלו בחיים ונזכרתי שלי בכלל אין כאלו, בשלוש שעות של שיחה אני יכולה לומר שגיליתי את עצמי מחדש.

הדלת נפתחה ודניאל נכנס עם בלונדה לבית, חייכתי חיוך מרחם והתיישבתי על הספה, השפתיים שלהם היו צמודות ורגליה היו כרוכות סביבו.
הרגשתי התכווצות בלב, כאילו הוא הפסיק להזרים דם לרגע, עם כל הכעס אני עוד אוהבת אותו, עדיין היינו שש שנים ביחד וכל אחד מנסה למחוק אותן בדרך שלו.
״מור.״ דניאל הפסיק את הנשיקה כשקלט אותי, חייכתי חיוך צדדי ונופפתי לו לשלום, הבלונדינית עמדה שם, מובכת.
הסתרתי כל הבעת פנים אפשרית שיכולה להסגיר את הכאב שחשתי אי שם בפנים.
״תמשיכו בשלכם, אני בחדר.״ אמרתי בחיוך הכי אמיתי שיכולתי לחייך באותו רגע והלכתי לחדר בנינוחות.
הם המשיכו.

אני חושבת שטעיתי, ועוד איך אפשר להרוס את הערב הזה.
~~

״נדיב מצידך להסכים לי לעבור אליך.״ אמרתי בחיוך ונשקתי ללחיו של ליאור, הבטתי בסבלים מעבירים את כל הבגדים והדברים שלי.
״חודשיים ביחד זה מספיק בכדי להבין שאת יכולה לעבור לגור איתי לא?״ הוא שאל וחיבק אותי, הנהנתי וחייכתי.
דניאל עמד במרפסת במבט זעוף ובין ידיו עמדה ליהי, אותה בלונדה מלפני חודשיים.
בהתחלה הייתי בטוחה שהיא סתם סטוץ רגעי, עד שהיא קמה למחרת בבוקר עם החולצה של דניאל, מכינה שתי כוסות קפה וחוזרת לחדר שפעם היה שלנו.
ככל שהזמן עבר היא הופיעה לעיתים קרובות יותר, מדי פעם היא נשארה לישון, עם דניאל במיטה שפעם אני ישנתי בה.
לאט לאט זה הפך קשה מדי בשבילי, הייתי מגיעה לעבודה ובוכה, אהבתי את ליאור, בחיי שאהבתי, אבל את דניאל אהבתי יותר.
הייתי חייבת לעבור, ולא מצאתי דירה שהייתה לטעמי, ליאור היה בא ומחפש איתי, עד שיום אחד אמר שישמח אם אעבור לגור איתו, והיום אני עוברת.
״קדימה, בואי נלך לבית החדש שלך.״ ליאור אמר בשמחה וטפח על זרועי.
״עוד רגע, שכחתי את המשקפי שמש שלי.״ שיקרתי בחיוך והוא הנהן, עליתי בחזרה ופתחתי את הדלת בעזרת המפתח שמסיבה לא ברורה עדיין היה אצלי.

״מה את עושה פה?״ דניאל שאל במעט כעס והתלבטתי מה לענות, בסך הכל רציתי לראות אותו לפני שאני נוסעת.
״המפתח…״ המצאתי תירוץ לבסוף וזרקתי לו אותו, דניאל תפס אותו וחזר לראות טלוויזיה, נאנחתי וטפחתי על המשקוף בעדינות.
״אז ביי אני מניחה.״ אמרתי בשקט והוא עדיין לא הסתובב.
״ביי.״ אמר בקרירות וזרק את המפתח על הקיר בעצבים, סגרתי את הדלת אחריי ומיהרתי לרדת, לפני שאקרוס על הרצפה ואתחיל לבכות.
״מצאת אותם?״ ליאור שאל כשנכנסתי למכונית.
״לא, שכחתי ששמתי אותם באחד הארגזים.״ שיקרתי שוב וחייכתי חיוך קטן בכדי שיראה שהכל בסדר, למרות שכלום לא בסדר.
~~

התעוררתי מכאבים נוראיים, התרוממתי למצב ישיבה ונשמתי כמה פעמים.
״בייב? קום!״ הוריתי לליאור וניערתי אותו כמה פעמים.
״מה קרה לול?״ הוא שאל בדאגה והתיישב גם הוא, נוגע בבטני.
״היה לי כאב כזה בבטן.״ הסברתי והנחתי את ידי על שלו.
״אני רוצה שתגידי לי כל כמה זמן הכאב הזה מגיע אוקיי?״ הוא שאל והנהנתי, הוא קם מהמיטה ואירגן כמה דברים בתוך תיק.
״אחח, עכשיו!״ אמרתי ונשכתי את שפתי התחתונה בכאב, לא צריך להיות חכם גדול בכדי לדעת שאני אלד הלילה, למרות שהתאריך שלי נקבע רק לעוד שבוע.
״יאללה לולה, קומי, אנחנו הולכים לחזור בעוד כמה ימים עם ילד הביתה!״ הוא אמר בשמחה ועזר לי לקום מהמיטה, חייכתי בחזרה ונישקתי אותו ארוכות על פיו.
החודשים האחרונים של ההריון היו קשים הרבה יותר, בכיתי מלא וכאב לי כל הגוף, הרגשתי שמנה למרות שזה רק התינוק הוסיף עליי.
ליאור קורא לי לולה למרות שבהתחלה ביקשתי שלא יקרא לי ככה, כמובן שלא אמרתי לו את הסיבה האמיתית, אבל הוא דבק בשם החיבה הזה עד כדי כך שלא הצלחתי להוריד את זה ממנו.
זה זורק אותי אחורה, לימים שלי ושל דניאל, כבר חמישה חודשים שאנחנו לא ביחד, אני עדיין אוהבת אותו, בכמה פעמים האחדות שראיתי אותו, בסופר או כשבא לראות אם אני בסדר או יותר נכון אם התינוק בסדר כמעט הייתי מתפרקת מולו, גם אני אני ארצה לחזור אליו, ואני רוצה אני לא יכולה, הוא עדיין עם ליהי שהשנאה שלי כלפיה גדלה בכל יום ויום.
בקיצור חצי ממני עדיין שייך לדניאל, רבע ממני לליאור והחלקים האחרים פשוט, חלקים.

נכנסנו למכונית והתחלנו לנסוע לכיוון בית החולים.
באמצע הנסיעה הרגשתי רטיבות.
״בייב, נראה לי שהשתנתי.״ אמרתי במבוכה ופערתי את עיניי טיפה.
״ירדו לך המים לול.״ הוא אמר בצחקוק לחוץ והגביר את מהירותו.
~~

״קדימה לכאן כיסא גלגלים! אחות שימי עליה עין ותובילי אותה למחלקת יולדות, אני הולך להחליף בגדים.״ ליאור החל לחלק פקודות ונישק את ראשי לפני שעזב.
נשכבתי על המיטה שהייתה בחדר הגדול והמואר והכאב הרס אותי.

״מור!״ דניאל נכנס לחדר, חצי מבוהל חצי קורן מאושר, שמחתי לראות אותו, הוא התיישב על הכיסא שהיה על יד המיטה בה שכבתי ואחז בידי, מלטף את שיערי באהבה.
״איפה ליהי?״ שאלתי ופלטתי אנקת כאב.
״מחנה.״ אמר בלחץ ועבר ללטף את לחיי באיטיות, מנסה להרגיע אותי.
הוא הצליח להרגיע אותי.


תגובות (102)

שיחזרו כבר אוף את מעצבנת שהפרדת ביניהם בגלל סיבה כזאת מפגרת ועוד שמת את דניאל עם ליהי ואת מור עם הרופא שלה זה כזה מפגר אוףףף

03/07/2014 20:37

    אוו גם אני אוהבת אותך❤️

    03/07/2014 20:38

תעלי עוד פרק שיחזרו כבר אני לא יכולה לראות אותם פרודים זה לא נראה הגיוני לי

03/07/2014 20:39

    אני ממשיכה את חטופה ואז עוד שבוע אני אעשה מרתון של הסיפור הזה.

    03/07/2014 20:41

שלא יחזרו!
יש, זה מוקדש לייי!!
(אני שוב מחייכת. יאי!)

03/07/2014 20:45

לדניאל זכות להיות בלידה. אין לו זכות להיות קורן מאושר בשעה שמור שסובלת הוא הזניח את הזוגיות שלהם בעיות שלו למרות שאני שמחה שמור ודניאל נפרדו

03/07/2014 20:50

אין*

03/07/2014 20:52

מושלם כמו תמיד:)
אוהבת את הסיפור הזה ואת חטופה.

03/07/2014 21:00

    תודה רבה, אני אמשיך את חטופה או היום או מחר:-)

    03/07/2014 21:07

וואי הייתה לי הרגשה שזה יהיה ליאור.. איזה באסה שהם נפרדו… יאללה שיחזרו מספיק עם הריבים חחח תמשיכי וכמובן מחכה לפרק של חטופה ;)

03/07/2014 21:01

    חחחח רציתי להגיד לך כבר בהצצה שאת צוסקת אבל אז הייתי הורסת הכל, אני אמשיך בקרוב❤️

    03/07/2014 21:08

    חח תכלס צודקת :) תגידי ישמצב שאת עושה בחטופה נקודת מבט של רועי? באלי נקודת מבט שלו

    03/07/2014 21:27

    רצית? קיבלת נקודת מבט של רועי…

    03/07/2014 21:28

    יש תודה!! מצפה לפרק ;)

    03/07/2014 21:56

מעיין אין לי מושג למה את שונאת אותם כל כך

03/07/2014 21:05

לא יודעת למה אבל בא לי שהיא ודניאל יחזרו
אפילו שדניאל יצא מניאק
תמשיכיייייי

03/07/2014 21:08

    את המת אין לי מושג מה לעשות בפרק הבא :-| להחזיר לא להחזיר?
    אני אמשיך בקרוב אהובה❤️

    03/07/2014 21:10

ליהי אמן תקומי משותקת בבוקר טוב?! אמן לא תתעוררי, טוב?! וליאור אתה חמוד והכל אבל דניאל של מור ומור של דניאל לנצח! (או עד שאני יבוא ויקח את דניאל , אחד מהשניים)

03/07/2014 21:12

    דניאל מחכה שתבואי ותקחי אותו ;-)

    03/07/2014 21:29

    למה הפסקת לקרוא את הסיפור שלי? :(

    04/07/2014 19:51

    לא יודעת :-( מבטיחה היום אני אשלים הכל❤️

    04/07/2014 19:56

    יאיי <3 התגעגעתי לתגובות שלך על הפרקים הם תמיד מצחיקות אותי

    04/07/2014 20:01

למה ליהי באה לשם? מה היא קשורה ? מה ניראלה בכלל זונה שכמותה?!?! ליאור מאמי..לא! פשוט לא! תתפוגג וזהו!!! מור לנשום חיים לנשום!!!! דניאל זרוק את הזונה הזאת כבר ותבקש סליחה!!!! את כותבת מושלם!!!!!! תמשיכי!!!! מהר!!!

03/07/2014 21:24

    חחחחח עלאק תתפוגג אני מאוהבת בך!

    03/07/2014 21:29

ואני חשבתי זה דניאל!!!!!!!!! האאאאאאאאאאאאאאאאאא למה לא דניאלללללל?????????
מושלם תמשיכי מיד פרק מושלם שימות זה הכל אשמתו מגיע לו!!!!!!
ושיחזרו אני מתה כבר די יש להם פאקינג ילדד!!!!!!!! ילד!!!!!!!!
תמשיייייייייייייייייייייייייייייככככככככככככיייייייייייייייייייייייייייייייי מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

03/07/2014 21:41

    חחחחחחחחחחחחחחחח וואלה כםרה עלייך ועל הפיצול אישיות שלך.
    מצד אחד אשמתו שיתמודד.
    מצד שני שיחזרו XD

    03/07/2014 22:56

דניאל ומור צריכים להיות ביחד זה משהו שזה חובה וליהי עם את לא מחזירה אותם בפרק הבא את מתה

03/07/2014 21:50

    יופי בגלל הדמות ליהי אני לא זוכרת איך קוראים לך

    03/07/2014 22:08

    חחחחח יובל קראי לי יובל, ליהי הכלבה… גורמת לאנשים לשכוח שמות.

    03/07/2014 22:57

אבללללללללל תחזיריייייי את דניאל ומוררררררררררררר!!!!!
שיהיו ביחדדדדדדד כברררררררר ושליהי הזאתיייי תעוףףףף לעזאזללללל והרופא הזה חמוד אבל זה רק דניאל ומוררררררר!!
תמשיכיייייייייייייי התמכרתיייייייייי

04/07/2014 00:15

    אני גם אוהבת את מוניאל (דניאל ומור) אבח ה משעמם שהכל תמיד דביקייי.
    תודה נסיכה שלי❤️

    04/07/2014 02:32

יובל שלי אנשים אז שתקו ותחפשו אישה אחרת כי היא תפוסה…
אהוובתייי היפה ומי הכלבה שהייתה במכונית. אני אף פעם לא אבין אהבה. הוא אוהב אותה היא אותהמה הבעיה. אז מה אם הוא בגד הייתם בהפסקה סהההההה נונונונונו תמשיייכיייי ואני רוצה שהילד הקראו לו אור פלייזווש באלי כמו הילד שלנו חחחח. אהה ואמרתי לעומר אדם לבוא לחתונה הוא בא,אין אישה כמוני אני משהו מיוחדת.
ליאור נדחף לחיים מה הוא קשור אינעל אחותו,ליהי הכחבה במבמבה ואת גברת יובליישין תמשיייכייי
עדיין כועסת עלייך

04/07/2014 01:05

    יקראו **************** אנד יובלה קצרי תענינייים שליאור הזדיין מהעולם ואם אפשר חתונה ואני היה הזמרת עם עומר אדם ואיתי לוי(בעלי החמישי)

    04/07/2014 01:24

    אישתי אל תכעסע עליי :-( אין לי מושג חמה את כועסת בכלל.
    את תסלחי לי אם אני אביא את איתי לוי בעלך לחתונה? (מי זה לעזאזל?)
    אוהבת הכי שיש❤️

    04/07/2014 02:28

עאעאעאאא לאאאאאאאא זההה מושלםםםםםםם אבלללל מההה ליאןרררר ומההה ליהייייי
מוניאללל פאקינגגג פוראברררר
אנייי מאוהבתתתת בסיפורר הזההה יוביייי
מאוהבתתת בךךך (רונצה זה לא מה שאת חושבת).
יאללה תמשיכיייי וגםםם את חטופההה

04/07/2014 02:04

    פערפירושה אהובתייי תודההה (רוני אישתי אני שמורה רק לך ולעומר)
    אוהבת מלא מלא, מחר פרק של חטופה

    04/07/2014 02:23

הפרק הכי מושלם בכל העונות והפרקים דל הסיפור הזהה!!
תמשיכיי

04/07/2014 02:07

איחס שיפור מגאיל

04/07/2014 02:18

    וואלק צודק כפרה… כמו אימא שלך

    04/07/2014 02:22

    קמו אימא שלך את מיתקוונת

    04/07/2014 02:23

    לא בייבי, כמו אימא שלך

    04/07/2014 02:25

    דברי יפה חמודה תודה מוטק.
    אגב אמא שלך מושרת לך ד"ש

    04/07/2014 02:26

    אני לא שומעת כלום… אימא שלך גונחת חזק מדי

    04/07/2014 02:27

    חבל שאמא שלך לא ככה…
    האמת? אימא שלך מאכזבת במיטה :(

    04/07/2014 02:28

    מי שאתה לא, יש צור לרשום ביקורת, וזה ממש לא הצורה.
    אם באת לאתר הזה בשביל לריב אז הייתי מציע לך לפרוש.
    ורושמים איכס* ומגעיל* ואי אפשר להגיד שהשיפור מגעיל.

    04/07/2014 02:29

    איזה מזל שלפחות שכל השכונה יכולה להינות מאימא שלך ;-)

    04/07/2014 02:29

    כן צודק. סיפור מגעיל*
    וסליחה שהוא הגעיל אותי חחח

    04/07/2014 02:29

    הכי כיף לעשות אורגיה עם אמא שלך ועוד כמה חברים ((:

    04/07/2014 02:30

    חחחח אל תדאג זה לא מעליב אני יודעת שהכתיבה שלי בסדר גמור, סתם כיף לרדת על משתמש שמשחק אותה טיפש ומתקן אחרים

    04/07/2014 02:31

    רגע מה זה שם? המצחיק שלך? שיט הוא נפל תרים אותו

    04/07/2014 02:31

    אל תכניסי לתוך ריבים מיותרים.

    04/07/2014 02:32

    צודק…

    04/07/2014 02:33

    מייק , (תיראה , טרחתי להיכנס לבדוק את השם שלך :))
    מה הקטע של הצדקנות הזאת? הבעתי את דעתי וזו זכותי. אפשר להבין מה הקטע של ההתערבות?
    וסתם לקטע – עוד אחת , הסיפור לא באמת כזה מגעיל. פשוט לא אהבתי את מי שכתב אותו. אבל הסיפור עצמו סביר מינוס :)

    04/07/2014 02:35

    בוא אני אסביר לך משהוא, אני לא באמת מכיר אותך אבל לאחר שראיתי כמה מהתגובות המחרידות שלך החלטתי לקרוא סיפורים (משני המשתמשים) שאחד מהם נקרא "הקטן של מוטי" ועוד אחד נקרא " הביצים הקפואות", באף אחד מהסיפורים לא רשמת דבר מיני אבל זה ברור כל כך שלזה התכוונת. יכול להיות שאתה עוד בן נוער טיפוסי או שכבר ביסודי מתחילים לדבר על סקס?
    הייתי מציע לך לעזוב את האתר או לפחות להפסיק עם התגובות האלו ועם הסיפורים המינים, ולהתחיל סיפורים אמיתים.

    04/07/2014 02:40

    אני יכול לכתוב פה על מה שבא לי!
    וכל עוד לא כתבתי תוכן מיני זה בסדר

    04/07/2014 02:43

לו אהבתי בכלל… הקתעים באנגלית לו היו מובנים בכלל, אנגלית
קשה מעוד… והקתע סקס בסיפור בכלל לא חירמן אותי, הי הייתה צריכה להוריד גם
את החזיה…
קתיבה גרועה אש, באמת שאת החי גרועה קאן בפורום.

04/07/2014 02:24

    צודקת לגמרי… משכים איתך לגמרי

    04/07/2014 02:25

    אווו נחמד מצידך, אני מבינה שאתה והמשתמש שמעליי זה אותו איד… כמה פתטי
    וואלק צודק זה לא סיפור סקס.
    אני הכי גרועה בפורום הזה עם כל השגיאות כתיב שלי וועליה

    04/07/2014 02:26

    למה יש לי תחושה שזה אותו הבן אדם?
    אני לא באמת מכיר אותך, אבל ישלך בעיות בכתיב כמו שיש לילדים ביסודי, ואתה יודע מה זה סקס ואומר שזה לא חירמן אותך, אז אני מאוד מקווה שאתה לא ביסודי..

    04/07/2014 02:31

לעוד אחת, זה ממש לא יפה מצידך לקלל ככה, שתי הבנות פה כולל אחותי
(אני אחותה הגדולה שמגיבה בחשבון שלה)
רק אמרו את דעתן, ואת מקללת ככה… זה לא בסדר.
אני לא רוצה להתחיל פה ריב גדול כמו שקרה כאן לפני יומיים,
ואני הבהרתי בדיוק מה אני חושבת על האתר הזה, כולכם חושבים שאתם גאונים ומומחי שפה אבל אתם סך הכל עוד ילדים, ואני כבר התנצלתי על האמירה הזאת
וחבל שאני נכנסת אל זה שוב, חבל, ואני אומרת את זה במיוחד אליך "עוד אחת",
אז אם אתה לא יודעים איך להתמודד עם ביקורות רעות זה חבל מאוד, אבל לא צריך לקלל.
ולאלה שחושבים שזה אותו בן אדם, זה לא, זאת אחותי וחברה שלה שרק אומרות את דעתן.

04/07/2014 02:39

    יש דרך לכתוב ביקורת… זו לא דרך ברור?

    04/07/2014 02:40

    לא יודע אם זה אותו הבן אדם, אבל בכל זאת כשכותבים ביקורת רושמים קודם כל שהמטרה היא לא להעליב את הכותב, וגם לא רושמים רק מה לא טוב אלא מה אפשר לשפר, כי אחרת זה לא ביקורת…

    04/07/2014 02:43

    חחח מה זה השטויות האלה "רושמים קודם כל שהמטרה היא לא להעליב את הכותב" –
    מייק תפסיק לשחק את עצמך טוב לב כלכך.
    זאת סתם צביעות לכתוב "אני לא מתכוון להעליב אבל…" כי זה כן יכול לפגוע.
    להגיד "אני לא רוצה להעליב אבל הסיפור שלך מכוער" זה הרבה יותר צבוע מאשר להגיד את האמת דוגרי בפנים.
    יש לך מה ללמוד ילד

    04/07/2014 02:45

    למה זה כזה אכפת לך אם זה לא אתה?

    04/07/2014 02:47

    טוב יאללה חאלס הבנו ששני המשתמשים זה אותו אחד שמשעמם לו בחופש… ניסית לפגוע לא הלך סלאמתק

    04/07/2014 02:47

    להפך יובל , אני מכיר אותך ואני יודע שאת לא אחת כזאת שנפגעת …
    אמרתי למה לא? :)

    04/07/2014 02:50

    משתגיד

    04/07/2014 02:52

    עכשיו7 תקשיב לי טוב טוב איך שלא קוראים לך (אני מתכוונת לHarMazon) שלא תעז לקלל את יולי האהבה שלי כי היא כותבת יותר טוב מהרבה משתמשים פה ובמיוחד ממך טרחתי להיכנס למשתמש שלך ולקרוא שתים שלוש מהסיפור שלך ואני חייבת לציין שזה היה מחריד ברמות שאין לתאר!!!! סיפורים בלי פואנטה בלי מוסר סתם כמה מילים שחיברו ביחד והפכו לכיביכול 'סיפור' ואם אתה חושב שמה שאתה כותב יותר טוב ממה שיובלי כותבת אתה טועה ומתטעה את עצמך חמוד .קודם תלמד לכתוב ואז תתבר ותרד על סיפורים אחרים שאתה בעצמך כותב גרוע (ואפילו מאוד)וכדי שתשמור את הדעות המסריחות שלך והסוטות שלך לעצמך !
    ועם עוד פעם אתה תרד על הסיפור של יובלוש אתה תצטער על זה אז תשמור על הפה שלך ילד חצוף ומגעיל אחד כי בישביל לעליב מישהו צריך שתי דברים
    1.שלכותב באמת יהיה מעניין מה שאתה אומר
    2.להיות כותב יותר טוב ממנו .בכול מקרה בשתי הדברים פשוט אין לך את זה פשוט אין ועם כול הכבוד ואין מספיק כן !תשמור על הפה שלך כי אתה לא מבין כלום פשוט כלום בכתיבת סיפורים אז חמוד פרוש פשוט פרוש !

    04/07/2014 20:10
Me Me

יאלה תסתמו תפה ישלכם בעיה עם הסיפור שלה תעופו מפה מבטיחה היא כותבת יותר יפה ממכם

04/07/2014 02:47

    אני מאוהבת בך <3

    04/07/2014 02:48

    על מה את מדברת?! הכתיבה שלהם נפלאה כל כך!
    תסתכלי על הסיפור שמדבר על קקי, או על הבולבול הקטן והביציה הגדולה שעברה ניתוח!
    אני פשוט לא יודע אם לצחוק או לבכות

    04/07/2014 02:51

    הכתיבה שלה פי אלף יותר טובה משל שניהם!!
    נכנסתי לסיפורים שלהם ומדובר של על קקי ועל בוטן,לא הבנתי את הכוונה של שניהם אבל…אם זה מה שהם כותבים אז מה אני יכולה לעשות?
    בקיצור,עוד אחת היא כותבת מהמם!!❤️❤️

    04/07/2014 04:26

כמובן שיש דרך לכתוב ביקורת, אבל גם יש דרך להתמודד איתה,
וזאת לא הדרך, ברור?
אחותי מבטיחה שהיא לא תגיב בצורה ישירה כל-כך בפעם הבאה,
ואת תפסיקי עם הקללות האלו, מובן?

ולmikenk, אני בטוחה שאתה לא גאון, וכל אחד והסיפורים שלו והסגנון כתיבה שלו ולאף אחד אין זכות לזלזל בסגנון כתיבה כזה או אחר.
אז אני מבקשת ממך להפסיק לרדת על סיפורים של אנשים אחרים, מובן?

אני מקווה שהכל ברור וששום דבר ממה שקרה כאן לא יחזור על עצמו.

04/07/2014 02:50

    לא ירדתי על אף סיפור כאן אז תרגיעי את אחותך והחברים שלה

    04/07/2014 02:53

לא התכוונתי אליך.. שימי לב, בתחילת הפסקה הראשונה כתבתי "לmikenk",
ואני יודעת שאת לא מספיק אינטליגנטית כדי להבין מה זה אומר…
אז בואי אני אסביר לך, זה אומר שהפסקה הזאת מכוונת לmikenk…

04/07/2014 02:59

אלייך*

04/07/2014 03:00
Me Me

ואי בא לך לסתום כבר? אין לכם זכות לדבר בכלל על שניהם

04/07/2014 03:00

תקשיבי הכתיבה שלך מעולה!אל תתייחסי לשני ילדים העלובים האלו שלא יודעים לכתוב בכלל..
הייתי שמחה שתמשיכי ושוב,אל תיכנסי לריב עם שני הילדים הפאתטיים האלו שלפי דעתי זה אותו ילד שפשוט פתח משתמש חדש..
תמשיכייי❤️

04/07/2014 04:20

    תודה אהובה שלי <3 הם פשוט הדליקו אותי לרגע… אני אמשיך ממש בקרוב אוהבת

    04/07/2014 04:28

את לא מכירה את איתי לוי? אם את זזה בלעדי קטן עליי פשוט תהיי איתי ודיי מה את שותקת תגידי משהן אם את הולכת אז לא עם מישהו זה שלו.
ואיך זה שהפה נשבר נהנההנה גם שלו עכשיו את מכירה ???????
ואני גם לא יודעת למה אני כועסת אז אני משחקת אותה

04/07/2014 16:36

    למה כתבתי הפה נשבר חחחחח זה משהו אחר בכול מקרה כועסת עלייך

    04/07/2014 16:51

אוקי אני לא מתה על הסיפור הזה (לא משהו אישי את כותבת מצוין אבל אני לא אוהבת כל כך את הז'אנר של סיפורי ערסים, והסיפור שלך הוא די בז'אנר הזה) אבל אני לא מבינה את סטוריס3 והרמזון, הסיפור הזה ממש לא נורא כמו שאתם אומרים ואתם מתנהגים כמו שתי ילדים קטנים ביסודי שמנסים להשיג תשומת לב.
וגם הרשיתי לעצמי לעיין בסיפורים שלכם והם הרבה יותר גרועים, אז עד שלא תגיעו לרמת הכתיבה של עוד אחת אני מציעה לכם לסתום את הפה שלכם וללכת לשחק עם אחותכם הגדולה. תודה.

04/07/2014 19:09

    תודה אני מניחה?
    ❤️

    04/07/2014 19:15

    נ.ב זה סיפור אהבה אבל לא קרוב לסיפור ערסים ;-)

    04/07/2014 19:17

    בבקשה.
    ואם את מתעקשת שזה לא סיפורי ערסים אני יכולה לנסות לקרוא.
    שמעתי ביקורות טובות על הסיפור שלך ><

    04/07/2014 19:24

    אני לא אכריח או אשכנע אותך לקרוא, אם הז׳אנר שלך טיפה יותר רציני (אני קוראת את הסיפור ״אמסטרדם״ שלך ואני רואה שהוא יותר רציני).
    אני לא אתנגד אם תנסי, אני אפילו אשנח אבל ההתחלה די עגומה, הייתי מעדיפה שתקראי את חטופה.

    04/07/2014 19:31

    החלטתי לקרוא דווקא את חטופה כי הסיפור הזה כבר בעונה השנייה וגם אם הייתי אוהבת אותו לא הייתי קוראת את כל הפרקים…
    גם כתבתי לך מה אני חושבת בפרק האחרון של חטופה.

    04/07/2014 19:39

    עזב ג ם היית מתחילה את הסיפור הזה היית נוטשת מהר, הפרקים הראשונים לא טובים.
    חטופה הרבה יותר טוב, עפתי לראות מה כתבת…

    04/07/2014 19:41

יובליישןן אל תתייחסי אליהם כי הכתיבה שלהם לא בשמיים את כותבת מדהימה את מבינה?!
יובלווש פרק מהמם נשבעת!!!
ותמשיכי כשאת יכולה חיים שלי♡

04/07/2014 19:43

    אהובתי תגידי לי לאן נעמת? מה זה כבר לא מעלה פרקים… נוטשת סיפורים… את רוצה מכות תגידי לי?
    אוהבת מחא❤️

    04/07/2014 19:44

אוקי אני סופית מתה בקבל והלוויה שלי מחר (מקווה שתגיעי)
למה עשית את זה למה?!???!?!!?
חשבתי שזה דניאל #בוכה בכי מר וחרישי
למרות זאת זה פרק מווושלםםםםם
ואני מקווה שלמור לא יקרה כלום בלידה וגם לא לתינוק אחרת את מתה ביחד איתי!!!
ליאור כוס אחותך רק עם דגש על הרק .רק דניאל קורא למור לולה!!!!!מובן???? יופי
תמשיכייייי דחוףףף מיי לאבב
נ.ב רוני חיימשלי צר לי לאכזב אותך אבל איתי לוי הוא בעליייי .!!!!!. אהה ותודה על ההזמנה לחתונה (צניות)

04/07/2014 19:51

תמשיכי ♥
אבל די, בבקשה אל תעשי שהיא תהיה עם הליאור המגעיל הזה איכס טפי עלי (וחוץ מזה רבתי לא מזמן עם ילדה שקוראים לה ליאור אבל לא משנה, חחחח וגם השלמנו) היא צריכה להיות עם דני המתוק הזההההההההההההההההה!
די, לא הלב שלי באמת כואב :'(
איכסס ותעיפי ת'בלונדה המסריחה הזאת מה- שמו ממנו!!!
מי היא שתיגע בדני?!
הלוואי ותידרס כלבה!
איכסססססססס נו אני עוד אקיא!
אוףף פשוט תמשיכי~ (פרצוף מבואס).

04/07/2014 20:29

אוף אני אוהבת את מער ודניאל הם כאלה נושים מושים קושיייקושייינים
יאאאאא את עושה מרתון של הסיפור הזה ?!?!?!? מתייייי
ליאור מעצבן אותי
חפרתי
תמשיכי
ביי

05/07/2014 10:06

    חחחח אני מאוהבת בך! אני חושבת שאני אעשה מחר, כי יקח לי זמן לכתוב את הפרקים, אם אני אתחיל עכשיו את הפרק הראשון בעזרת ה׳ מחר אני אסיים את השלישי.
    חפרתי ביי❤️

    05/07/2014 17:03

חח הלוו קוראת חדשב יש לך;)
יואו התמכרתייי לסיפורים שלך..
חח לא יודעת למה אני רוצה ולא רוצה שהיא ודניאל יחזרו אבל אחרי הסופ' של הפרק הזה הרצון שהם יחזור התחיל לגבור ולגבור.
יווואו ותדיעי לך שאם אתה עושה מרתון של הסיפור הזה היום את המלכה שליי♡♡

05/07/2014 13:32

    חחחחח אם אני אעשה מחר מרתון אני עדיין אהיה המלכה שלך?
    אוהבת המון תודה רבה שאת קוראת❤️

    05/07/2014 17:01

    ברור שלא תהיי המלכה שלי אם לא יהיה היום מרתון..
    חחח סתם תהיי תהיי תמיד;)
    ואת אווהבת את רון כהן?!
    הוא החייםשלי,האושר שלי,האהבה שלי,חמצן שלי כל כולי♡❤

    05/07/2014 20:59

    כפרה עליו ועל השירים שלו

    05/07/2014 21:19

וואו יש לך קוראת חדשה :) ממש אהבתי

05/07/2014 14:01

    תודה שאת קוראת, שמחה שאהבת❤️

    05/07/2014 17:03
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך