עוד אחת
שוב תודות! תודה למגיבות המדהימות, תודה לקוראים המדהימים, תודה לאתר הזה שנותן לי לשתף תסיפרוים שלי ואני עפה לישון כי השעה עשרה לשבע ואני אחרי לילה ללא שינה. לאב יו גייס. נ.ב אני יודעת שהבטחתי מרתון, אבל כמו שאתם רואים זה לא יקרה אז במקום זה יהיה מרתון חטופה!

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת 2 – פרק 16- פרק אחרון לסיפור❤️

עוד אחת 06/07/2014 4424 צפיות 44 תגובות
שוב תודות! תודה למגיבות המדהימות, תודה לקוראים המדהימים, תודה לאתר הזה שנותן לי לשתף תסיפרוים שלי ואני עפה לישון כי השעה עשרה לשבע ואני אחרי לילה ללא שינה. לאב יו גייס. נ.ב אני יודעת שהבטחתי מרתון, אבל כמו שאתם רואים זה לא יקרה אז במקום זה יהיה מרתון חטופה!

דניאל הצמיד את פיו לגב כף ידי ועצמתי את עיניי בחזקה כשעוד ציר הגיע.
״לולה?״ ליאור עמד בפתח החדר וישר משכתי את ידי בחזרה אליי.
״לולה?״ דניאל צמצם את עיניו בכעס והפנה את מבטו אליי בסוג של אשמה.
״כן, לולה.״ ליאור אישר בתום וכתב כמה דברים על דף, דניאל קם ממקומו והתקדם לליאור בעצבים, תופס בשולי חלוק הרופאים שלבש והצמיד אותו לקיר.
״רק אני! קורא לה לולה.״ הוא קרא בעצבים וליאור שמר על פנים קשוחות.
״תשחרר אותי מטורף!״ ליאור דרש ואני נשמתי עמוק, מרגישה שכל שנייה שעוברת אני עלולה להתעלף.
״שמע אני לא פראייר וכמו שאתה רואה אני וחדר הכושר חברים טובים.״ ליאור התרברב וגיחכתי, דניאל נעץ בי מבט קודר והורדתי את חיוכי.
״אממ… אני חושבת שאני עומדת ללדת, אז אם לא אכפת לכם.״ אמרתי בתמימות ובניסיון מוסווה להפריד בניהם.
דניאל הביט בליאור עוד כמה שניות ושיחרר אותו, ליאור סידר את חלוק הרופאים שלו וניגש אליי.
״את בסדר?״ ליאור שאל.
״חוץ מהעובדה שאני פאקינג הופכת להיות אימא אתה שואל?!״ חצי שאלתי חצי צעקתי בהתחכמות עצבנית ועצמתי את עיניי בחזקה.
~~

״מזל טוב מור ביטון יש לך בן.״ ליאור אמר והגיש את הבוטן הקטן לאחות בכדי שתעטוף אותו.
לאחר כמה שעות של כאב, צרחות ודמעות ילדתי את הבן שלי.
״הוא כזה קטן.״ דניאל קרא באהבה ונתן לי אותו, הייתי מותשת אבל בכוחות האחרונים שלי הצלחתי להחזיק אותו.
״אנחנו יכולים לקרוא לו בוטן?״ שאלתי את דניאל בציניות והתחלתי לדמוע מאושר, הוא היה הדבר הכי קטן ויפה שראיתי, ליטפתי את פניו הקטנות בעזרת אצבעי.
״אומייגאד, אני לא מאמין שפספסתי את זה!״ אוראל נכנס בצעקות לחדר.
״חתיכת היסטרי!״ אלה צעקה ונכנסה מיד אחריו.
״מה קורה אחותי, ספרי לי איך זה שיצור חי יוצא לך מהכוס?״ היא שאלה בבוטות ושתינו צחקנו, היא חיבקה אותי והסבה את מבטה בכדי להביט בתינוק.
״אל תדאג קטן, הדוד ההומו שלך כאן!״ הוא המשיך לצעוק וצחקתי, הגשתי את הבוטן הקטן לאוראל והוא אחז בו בעדינות, הנחתי את ראשי בחזרה על המיטה ועיניי החלו להיעצם מעצמן, דניאל הביט בי והבחין בעייפות שלי.
״יאללה חברים, בואו נתלהב ממנו בחוץ, ניתן למור לישון.״ הוא אמר ודחף את כולם החוצה, הודיתי לו בחיוך קטן והוא קרץ לי בחזרה.
עצמתי את עיניי ולאט לאט שקעתי בשינה עמוקה.
~~

-נקודת המבט של דניאל-
״נו, היא ילדה?״ ליהי שאלה והתיישבה על הכיסא שאל מול הקפיטריה המגעילה שהייתה שם.
״תנחשי.״ עניתי בהתחכמות והתיישבתי על הכיסא שעל ידה, נזכר ביום בו אימא של מור שתתה יותר מדי והתנחמנו באותו המקום בכוס קפה.
״איך הילד? יפה כמוך או בסדר כמוה?״ שאלה בארסיות ונשפה על הלק הטרי שזה עתה מרחה.
״מכוער כמוני.״ עניתי בכעס ולרגע שאלתי את עצמי מה אני עושה איתה.
כבר תקופה שאני מרגיש איתה חרא, למען האמת אף פעם לא אהבתי אותה, היא סתם מילאה את החלל הריק בריקנות שלה.
״טוב שמעי, תקופה שאני רוצה להגיד לך את זה,״ אמרתי וגירדתי את אחורי ראשי בחוסר נעימות.
״זה כבר לא ילך בנינו.״ רמזתי שאני רוצה להיפרד, הוא הפסיקה את עיסוקיה עם הלק והביטה בי בהלם.
״אתה נפרד ממני?״ היא צווחה בכעס והנהנתי.
״זה בגללה נכון?!״ היא המשיכה לצעוק והנדתי בראשי לשלילה, למרות שכן, זה אך ורק בגלל מור.
היה סבבה עם ליהי, היא הייתה נחמדה והכל, אפילו טובה במיטה אבל היא לא השתוותה למור, לרמה שבה אהבתי אותה.
״חתיכת חלאה!״ היא צעקה וסטרה לי, תופסת בתיק הצד השחור והיוקרתי שלה ומתחילה ללכת לכיוון המעלית.
״זה לא אני זו את!״ צעקתי ושמתי חב שהתבלבלתי במשפט, זה לא היה רלוונטי בדיוק, היא כבר הייתה רחוקה בכדי לשמוע את זה.
אחזתי בלחיי הכואבת והלכתי לכיוון המדרגות בכדי לעלות ולבקר את תמר, לא לפני שחזרתי על צעדיי בכדי להביא לה כוס קפה.
~~

״היי ילדה יפה.״ אמרתי ונישקתי את ראשה של תמר, מגיש לה את כוס הקפה מקרטון שהבאתי מהקפיטריה.
״שלום שובר לבבות.״ היא ענתה בחיוך ואחזה בכוס בשתי ידיה הקטנות.
״מור ילדה לפני חצי שעה.״ אמרתי והתיישבתי בספה שם.
״כן ראיתי את הקטן, אוראל רץ לכאן כמו בחורה יחד איתו, אני חושבת שהוא יותר נרגש ממך.״ היא אמרה וצחקה.
״כן…״ גיחכתי גם אני והעברתי את ידי בשיערי.
״הוא דומה לך,״ היא אמרה וחייכתי חיוך יהיר.
״חתיך כזה״ הוסיפה וקרצה אליי.
״מה קרה אתה נראה כמו אחד שנפל לו הזין? תחייך קצת.״ היא אמרה בנימה ״מבואסת״ ולאחר מכן שלחה חיוך קטן, גיחכתי וריצדתי במבטי ברחבי החדר.
״אני לא יודע מה יש לי תמר, יש לי ילד, דבר שחיכיתי לו תשעה חודשים, טוב, שבעה ואני מרגיש חרא!״ צעקתי ודפקתי את ידי על משענת הספה, כועס ואני לא יודע על מה.
״בגלל מה?״ היא שאלה באי הבנה.
״אני חושב שזה בגלל מור, הכל בגלל מור!״ צעקתי.
״אתה יודע, מור הייתה כאן כמה שבועות לפני ההריון,״ היא דיברה והשפילה את מבטה לכוס הקפה, הסטתי את מבטי אליה וחיכיתי שתמשיך לדבר.
הלב שלי החל לדפוק מהר יותר וחזק יותר כשהיא דיברה עליה.
״היא בכתה, למעשה היא לא הפסיקה לבכות, כששאלתי אותה מה קרה היא סיפרה שכשעוד היה לה מפתח לבית, זאת אומרת זה היה בתחילת הקשר שלה עם ליאור ושלך עם הילי…״ היא החלה לדבר בחוסר ביטחון, לא הבנתי מה המטרה בדבריה.
״ליהי.״ תיקנתי אותה והיא זרקה את ידה באוויר בבלבול.
״היא רצתה לשבת ולדבר איתך, להסדיר את העניינים טיפה, כשהיא נכנסה לבית היא שמעה… קולות, היא תפסה אותך ואת הילי באמצע סקס.״ היא המשיכה לדבר והלב שלי נפל.
״ליה-״ תיקנתי אותה אך נקטעתי באמצע.
״זה לא משנה אתה לא מבין? הילי, בילי, שמילי, היא עדיין ראתה אתכם שם, על המיטה שלך ושל מור! איפה שאתה ומור ישנתם, עשיתם סקס, צחקתם, בכיתם! היא סיפרה לי שבאותו הרגע היא הבינה והפנימה שהיא איבדה את אהבת חייה!״ היא צעקה והתחילה לדמוע, הסטתי את מבטי לחלון הגדול שהיה שם בכדי לא לפגוש במבטה.
הרגשתי כאילו הלב שלי עשוי מזכוכית והמילים שלה היו אבן, כל מילה הוטחה חזק יותר בלב שלי, הרגשתי את הוא מתנפץ, הרסיסים היו רבים מדי בכדי לאחות אותו בחזרה.
״אתה יודע שעד לפני שבועיים היא וליאור אפילו לא ישנו באותה מיטה?!״ היא צעקה וניגבה את דמעותיה בעזרת גב כף היד שלה, הייתי המום.
״אתה מטומטם דניאל מזרחי! אתה פשוט מטומטם!״ היא צעקה ופתחתי את פי בכדי לדבר אך לא היה לי מה לומר.
״צא מפה.״ היא דרשה בשקט.
״תמר…״ אמרתי בתחינה אך היא עצרה אותי בתנועת יד פשוטה.
״צא מפה, חברים זה בסדר אבל משפחה זה לפני הכל, ומור היא משפחה.״ היא אמרה בקול תקיף וקר.
כאילו בשנייה מתמר החייכנית והמתוקה היא הפכה לתמר הקשה והקרירה.
תפסתי את רגליי ויצאתי החוצה.
~~
״היי לולה.״ נעמדתי בפתח החדר של מור, היא החזיקה את התינוק, שלנו והרימה את מבטה כששמעה את קולי, מחייכת חיוך קטן.
״היי דוני.״ היא השיבה וחייכה חיוך גדול יותר, חיוך מאושר, סגרתי את הדלת אחריי ונעלתי, לא רוצה שאף דוקטור יפריע לי, במיוחד לא ליאור.
התיישבתי ליד מור על המיטה, מביט בתינוק הקטן שלנו ומלטף את שיערה החלק שאפילו אליו התגעגעתי.
״יש לו את העיניים שלך.״ היא אמרה כשעיניה עדיין נעוצות בו.
״אמרתי לך שהוא יהיה חתיך.״ אמרתי בהתרברבות ושנינו צחקנו.
אני חושב שהמילים של תמר, פגעו בי, פגעו בי חזק, אבל במחשבה שנייה הן גם העירו אותי.
״אני צריך לספר לך משהו,״ אמרתי בהיסוס והיא השיבה אליי מבט מודאג.
״אני חושב שאני מתאהב בך מחדש.״ אמרתי וגיחכתי, פניה התאבנו לכמה שניות, עיניה עדיין תקועות בשלי ופיה פעור במקצת.
״א…אנ…״ היא גמגמה, העיניים שלה הוצפו בדמעות והיא טמנה את ראשה בחזי, עטפתי אותה בשתי ידי, נושק לראשה.

אני חושב שאם המצב לא היה ככה, אולי בזמן אחר, אולי במקום אחר, אולי בדמיון, יכולנו להיות משפחה מאושרת.
~~

-נקודת המבט של מור-
״אני אוהבת אותך, אתה שובר אותי דניאל, אתה פשוט שובר אותי.״ יללתי לתוך החזה שלו ואחזתי את הבוטן הקטן בצורה שלא יפול, בזווית העין שלי ראיתי את העיניים של הקטנצ׳יק נעוצות בשנינו וגיחכתי מעט, מגיל קטן הוא צריך לסבול את שנינו, אני חושבת שהוא יהיה הילד הכי מתוסבך שיש.
״אולי תתני לי דבק ואני אנסה להרכיב אותך מחדש?״ הוא שאל בצחוק וצחקקתי מעט מהעניין שהוא הופך כל רגע רציני לצחוק.
״אני מצטער, אני מצטער שהיית צריכה לסבול בהיריון שלך אותי ואת הרוע שלי, את ליהי ואת הסצנה המביכה שראית אותנו יחד במיטה.״ הוא אמר בהתנצלות על סף התחננות למחילה.
״תמר סיפרה לך הא?״ שאלתי והרמתי את ראשי ממנו, מנגבת את דמעותיי ומניחה את הבוטן בעגלה הקטנה.
״נתנה לי מכה חזקה מדי.״ הוא אמר וחיבק אותי בחזרה, נשכבתי עליו ושיחקתי עם אצבעותיי, מרגישה מבולבלת מכל מה שעובר עליי.
״את חושבת שתוכלי לסלוח לי יום אחד?״ הוא שאל בביטחון והמשכתי לשחק עם אצבעותיי, מפסיקה לרגע בכדי למחות עוד דמעה שירדה ללא התראה מוקדמת.
״מי יודע? אולי יום אחד גם נחזור.״ אמרתי בקלילות אופטימית ומשכתי בכתפיי.
״אולי גם נתחתן.״ הוא עלה על הגל ולקח עוד צעד קדימה.
״ואולי נעשה עוד שני בוטנים קטנים.״ המשכתי את מה שהתחלנו.
מצאתי את זה משעשע, לדבר על העתיד שלנו בנימה כל כך אופטימית כשהכל נראה חסר תקווה בינתיים.
״ואולי עוד אחד בטעות כי תשכחי לקחת את הגלולה בגלל שאת כזו מגושמת.״ הוא מצא לנכון לצחוק עליי והכיתי את החזה שלו בצחוק.
״אולי, יום אחד…״ אמרתי בחיוך והרמתי את ראשי אליו והוא החווה לי במבטו לכיוון התינוק הקטן שנשך את ידו העוד יותר קטנה.
״אולי נקרא לו אור?״ שאלתי בהתרגשות.
״אתה יודע הוא זה שנתן לנו אור בין כל החושך ששרר בנינו.״ ניסיתי לשכנע אותו ועל מבטו נראה מבט מרוצה.
״מה את אומרת על, אור בוטן מזרחי?״ הוא שאל בהתלהבות וצחקתי.
״כן!״ צעקתי בהתרגשות ולקחתי את אור בחזרה אליי.
״אור מזרחי, יפה כמו אימא שלו, טיפש כמו אבא שלו…״ אמרתי במלמול והוצאתי את ידו מהפה בעדינות, דניאל שמע זאת וגיחך, נושק לראשי באהבה.
מי יודע? אולי יום יבוא ונחזור.

יש הרבה אי ודאויות בחיים שלי, הרבה דברים שאני לא בטוחה בהם, אבל יש דבר אחד שאני בטוחה בו.
אני אהבתי את דניאל מזרחי, אני אוהבת את דניאל מזרחי ואני אוהב את דניאל מזרחי עד יומי האחרון.


תגובות (44)

גאדד זה סיפור כזה מושלםםם ❤~❤
חבל שהוא ניגמר :/
זה אחד הסיפורים הכי אהובים עליי באתר
הא ויש לך כתיבה מושלמתת היא מזה הישתנתה מהפרקים הממש ראשונים של הסיפור
הסיפור הזה מושלםם
אוהבת ❤

06/07/2014 07:08

עוד פרק מושלם! ממש אהבתי ;) מה עם תמר היא תחלים? וכמובן שאני בעד מרתון של חטופה! חח ממש התמכרתי לסיפור =)

06/07/2014 09:34

לא לא לא. מה פרק 16, מה?!
לפחות תעשי אפילוג או משהו.
לא אני אבכההההההה.
אוי הם כאלה חמודים :'
חחחח ותמשכי עם חטופה (:
חולה, חולה, חולה על הסיפורים שלך!

06/07/2014 09:46

    דילג לי על כמה דברים שכתבתי!
    בכל מקרה כתבי שהמשפט "זה לא אני זה את" זה המשפט שלי, ואני לא יודעת אם לבכות או לצחוק (:

    06/07/2014 09:47

אפילוג אפילוג אפילוג

06/07/2014 10:06

האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני רוצה אפילוג פילזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז ותעשי עוד סיפור אמא זה סיפור מושלם נדיר מאוהבת בסיפור הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/07/2014 10:40

    לאאא ! אני לא מאמינה שזה הפרק האחרון.זה היה הסיפור האהבה היחידי שקראתי אי פעם באתר הזה ! את כותבת מושלם!

    06/07/2014 11:12

יפה יפה :)

06/07/2014 11:12

פאק זה מושלםםםםם
ואני לא מאמינה שזה הסתייים
ואני מקווה שתתחילי עוד סיפןר אחרי חטופה
זה אחד הסיפורים שהכי אהבתי ובאמת שאני מעריצה אותך על הכתיבה שלך ועל הסיפור המושלם הזה
זהו זה מה שיש לי להגיד לך

06/07/2014 11:34

מושלם כמו תמיד…
אבל אני לא אוהבת סוף פתוח:(
אוהבת♥

06/07/2014 12:02

מושלםם סיפור מושלםםם

06/07/2014 12:09

גאד אני מקנאת בך!!!! איך את מסוגלת לכתוב דבר כל כך מושלם?!?!?! תמשיכי!!!!!!!!! ותעשי שהם יחזרו כבר בחייאת רבאק!!!!!

06/07/2014 12:21

רק התחלתי וזה כבר נגמר;(
וואו זה היה סיפור שנהנתי והתרגשתי מכל שורה שלו..
חח לא ציפיתי לסופ' כזה פתוח אז בבקשה תעשי אפילוג תתני לי שבאמת קראתי את הסיפור.
אבל אם לא יהיה אז תדעי שיש לך כתיבה נדירה היא ממכרת,סוחפת ומהפנטת ובצדק יש לך כלכך הרבה תגובות לכל פרק כי לדבר כזה מושלם איפשר להישאר אדיש ולא להגיב..
אני אוהבת אותך ואת הכתיבה שלך ומחכה למרתון של החטופה כבר חח;)
ואני באמת יכולה להגיד ולהתכוון לזה את המודל לחיקוי שלי מלכהה!

06/07/2014 12:24

אעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
יובלי זה כול מדהים ומרגש ואני פשוט על סף דמעות כול כך עצוב לי שזה נגמר ככה
והתרגשתי מאוד מהפרק הזהה את כותבת מוכשרת ומדהימה ומושלמתת ואני אוהבתי כול סיפור שכתבתי אוהבת המוןן, אליסי :)

06/07/2014 14:32

מבואסת מזה שנגמר.
אוהבת את הסיפור.
פרק מושלם, שתי עונות מושלמות.

06/07/2014 14:56

עאעאעאאאאאאאאאאאא אניי בוכהה מהתרגשותתת זההה כזההה יפהההה אוחחח יובלההההההה ימוכשרתתתתתתת
אני מקווה בשבילך שאחרי חטופה את לא תפרשי ועוד יותר מקווה שתפתיעי אותנו בסיפור חדש ומושלםםם כמו הקודמים!!
אין עלייך! אלופהה

06/07/2014 15:06
Bar Bar

היי המ
אפשר להגיד שאני קוראת חדשה(התחלתי את הסיפור שלך אתמול בערב
סיימתי אותו עכשיו,אופס?)
בהתחלה שרק התחלתי לקרוא זה קצת שיעמם אותי(האמת שקראתי את הסיפור לפני חודשיים בערך..אבל רק חצי מהפרק הראשון…זה היה בתקופה שגמרתי לקרוא את אחד הספרים האהובים עלי והייתי די לא מרוכזת בכלום) ואתמול לא היה לי מה לקרוא…אז חיפשתי קצת ומצאתי את הסיפור הזה שוב
ובאמת שאני חושבת שלא בכיתי מספרים בכללי כמו שבכיתי מהסיפור הזה(רציני שבכיתי מה קורה פה)
ראיתי שהזכרת כמה ספרים במהלך הסיפור שגם אני קראתי(הזאבים של גרייס ומפוצלים…)
רציתי לשאול אם גם קראת את אשמת הכוכבים משחקי הרעב הארי פוטר או הרץ במבוך?
נראה לי שתאהבי אותם.
את כותבת מדהים ויפה
אל תפסיקי לכתוב אף פעם
אני מקווה שתעלי משהו חדש בקרוב
סליחה על החפירה ><

06/07/2014 15:57

אעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע יאאאאווווו חייים שלייי קראת לוו אור כמו שביקשתייי??? אני כול כך מאושרת!!!! את לא מבינה אני כול הסיפור בוככה כמו תינקות ואז נתתי לאח שלי לקרוא ומה הטמבל אומר אוראל יותר יפה כי קוראים לו אוראל מטומטם הרס ליייייי והוא גם עילג לא יודע לקורא.
אינעל העולם הזה כתיבה מושלמת סוף מושלם ואני מאושרת כאילו אין מחר יאיי גוו אוור אהבת חייי אין אני מאוהבת בך כמו שבחיים לא אהבתי מישהו אהובתיי
(מרוב ההתרגשות אני כותבת הכפלת אותיות,חוסר פסיקים ונקודות אמא)
אנשיים תקנאו היא שייכת ליי ורק ליי,הגשת לי חלום שקראו לו אור.

06/07/2014 16:05

    ולברכה על סיום הסיפור כי אני כזאת מושלמת –
    אז ככה אהובתי,הסיפור שלך היה כאשר הייתי בכתיבה רדודה עד כדי כך,התחלתי לקרוא אותו ונסחפתי אני זוכרת את התגובה הראשונה שלי ואמרת שאת שמחה לקבל אותה ממש אהבה ממבט ראשון. יש לך כתיבה מיוחדת לא רק פה,גם בחטופה,הרבה רואים אותו אהובה שלי,גאה בך אהובה שלי על כול הדרך שעברת וריגשת אותי מאוד עם השם של התינוק,ושהתקשבת לי היייתי ואני עדיין על סף דמעות. תביאי לי טישו!!!
    אוהבת אותך הכיי שבעולם אישה שלי ורק שלייי מחכה למרתון (ואמרתי לך הקדשה !!!!!!) אווופ איתך כמה שאני אוהבת אותך זה אין לתאר!!! לאב יווו מייי לאב אוופ מיי ליייף

    06/07/2014 16:09

אויש פאק נגמר חחח אבל לא משנה לי כי זה היה מושלם מושלם ומושלם עד יומי האחרון ♥ חולה עלייךךךך

06/07/2014 16:13

עאעאעאעאאאעאעאע קוראיםםם לילד אוררררררררר!!
עזבי את לא תביני.. -,- חח לא משנה..
הסיפור שלך מושלםםם!!
אני לא מאמינה שגמרת אותו ככה!!!!!!
תעשי פרק סיום שהם מתחתניםם. בבקשההההה!!!!!!
את אחת הכותבות האהובות עליי באתר ואני פשוט חולה על הסיפורים שלך!!
יש לך כתיבה מושלמתת!!
העיקר עכשיו תמשיכי את חטופה. שדרך אגב, זה הסיפור המעודף עליי ;)

06/07/2014 16:51

לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלא את חייבת להמשיך בבקשה תעשי עוד עונה את לא יכולה לגמור ככה :(

06/07/2014 17:50

לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלא למה פרק אחרון?!?!?!?!?! והם לא התחתנו! יש לו פאקינג טבעת לתת לה והא כבר העיף את הכלבה האת! שהוא היה מציע למור על המקום, היא היתה אומרת כן, הם יעשו סולחה וככה הם יהו בעושר וכשר עד היום הזה! אבל מצש ני, בעאמת כדי להפסיק א הסיפור. כי כבר האמת שמיציתי את הסיפור. קראתי ולא התרגשתי, אז כאילו די נמאס. אב כמו שאומרים סוף הוא תמיד התחלה חדשה :)
יובל, אני רצתי לומר לך תודה! את יצרת סיפור בשבילך, ועשית את כל המאמצים שהי הלנו משהו נפלא לקרוא, הקדשת זמן בשביל שאנחנו נהיה מרוצים, דיברת איתנו, הגבת לנו, קראת את הסיפורים שלנו, ועל זה אני צריכה לומר לך תודה ע נ קי ת!
ועכשיו רק בשביל לסכם את הנאום הכושל שלי, כמה דברים"
את מוכשרת כל כך בכתיבה, וזה באמת שניכנס לי עמוק ללב! אני ניקשרתי לדמויות, התהפנטי מהסיפור, ואני הכי רצינית שיש! אני פשוט מאוהבת בסיפורים שלך! את בן אדם נפלא עם סיפורים נפלאים, ויש לך כישרון יוצא דופן! יום יבוא ויצאו הספרים של יובל (השם משפחה שלך) ואני היה בין הראשונים לקרוא אותם! אני מצפה גם לחתימה ממך, רק שהיה לך ברור -,-
אז לסיום ת ו ד ה על הסיפור המהמם שלך, ואין כמוך יובל 3>

06/07/2014 20:03

יואווווו קוראים לו אור! קוראים לו אווווור!!! אעאעאעאע!
אני שמחה! מאושרת! פשוט מאושרת!~ גם בגלל שלבוטן קוראים אור וגם בגלל שנתת לנו הזדמנות כזאת נדירה לקרוא כזה סיפור מעולה מהכישרון שלך :)
את פשוט מעולה בזה.. את כותבת מדהים ואני כול כך מקווה ורוצה שתמשיכי לכתוב עוד ועוד סיפורים חדשים כי יש לך את זה, מכול הלב יש לך את זה ..
אוהבת אותך מיליונים וברכות ענקיות לסיום של הסיפור!
ותמשיכי לכתוב עוד! אני רצינית.. זה יהפוך לאיום ;)

06/07/2014 21:06

גאדדדדד זה סיפור מושלםםםםםםםםם!!
את כותבת מעולההההה אל תפסיקי עם זה,והסיפור שלך מדהיםםםםם אני התאהבתי בוווו ממש התאהבתי בסיפוררררר
והםםםם כאלהההה חמודיםםםםםם וזה לא פייר שזה פרק אחרוןןןןןןןן שהם עוד לא התחתנו ועוד לא עשו עוד ילדים כמו שהם אמרווווו וזה הכי לא פייר שזה סוף פתוח!!
ואני מקווה שתעשי עוד סיפור מושלם כמו זה(לא בדיוק כי זה סיפור האהבה הכי מדהים,מושלם,מהמם,מפתיע ועוד מילים יפות שמתחילות באות מ'❤️❤️) ואני כמובן יקרא בו ויתאהב בעוד סיפור שלך!!
חחחח ותמשיכי עם חטופה❤️

07/07/2014 06:09

בבווקשהההההה בבבבקשההה עוד פרק שלא יהיה לו סוף פתוח ושמור ודניאל יחזרו ויעשו עוד תינוק ותיגמרי בזה שהיא מולידה אותו ושהם כבר היתחתנוווו בבבקשההנ עוד פרק מהתחלה אהבתייי את הסיפור הזה!!!!!!!תעשי כזה אחרון אקסטרה חחחח בבקשה אני בטוחה שכולם יהנו מסוף סגור ומרגש ומושלםםםםםםםםם

07/07/2014 23:16
Me Me

יאאא חולהה עלייך ועל הכתיבה שלך,סיפור מדהים באמת שווה לכולם לקרוא אותו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ותמשיכי את חטופה אוהבת אותך:)))

08/07/2014 01:39

אני לא בוכה אני דומעת : ,(

09/07/2014 15:04

אוי מי גאד :P
כמה קוראות XD
יפה לך (אני אומרת את זה בנימה הכי מעצבנת שיש, לול)
וואו מה פספתי?XD

09/07/2014 15:13

לאלא הסיפור הזה לא יכול להיגמר :(
פרק מושלם תמשיכי ודחווף מרתון חטופה :0

09/07/2014 15:41

רגע, למה מחקת את הסיפור הקצר שלך? (חמשת הימים אם אני לא טועה) ממש אהבתי אותו<:

10/07/2014 16:09

    כי הרבה ביקשו שאני אתמקד בסיפור אחד אז אני אסיים את חטופה (שבעה פרקים לכל היותר) ואז אעלה במכה אחת את כל הפרקים של ״חמישה ימים״

    10/07/2014 16:23

    אה מעולה(:
    דרך אגב, אני בדרך כלל לא מגיבה פה, אבל התחלתי להגיב בזמן האחרון.
    אני נורא אוהבת את סגנון הכתיבה שלך, הוא נורא מרתק ומעניין.

    10/07/2014 20:59

פליז תעשה אפילוג אני מתחננת

10/07/2014 16:24

יוובללל????????למה מחקת את הסיפור?לאלאלאלא למהה מחקת את הסיפור הקודם זה בגללי אני לא מאמינה נוו לא קראת את שאר התגובה שיט כתבתי שתמישיכי למה למחוק נווו אני מרגישה חרא שיטטט

10/07/2014 17:23

    לא כפרה עלייך זה לא בגללך אשתי זה בגלל שאת צודקת, אני אתמקד בחטופה, אני אסיים איתו עוד שבועיים גג ואז כל הסיפור הבא כבר יהיה מוכן וככה לא תצטרכו לחכות הרבה, היום יעלה גם האפילוג של הסיפור הזה וגם עוד פרק של חטופה❤️

    10/07/2014 17:25

    אבלאבל אני לא צוודקת ממתי מקשיבים לי אסור להקשיב ליייייי מה את מקשיבהה ליי דייי נווו כתבתי את זה כי אני מכורה לסיפור לא חשבתי שתמחקי אותו
    אני חייבת ללמוד לשתוק פשוט חייבת

    10/07/2014 17:27

    גם ככה אני צריכה לעבוד קצת עליו, לא נורא תתעודדי היום יעלו שני פרים של שני סיפורים❤️

    10/07/2014 17:31

    אני אתעודד אם תמשיכי היום עכשיו כי יש לי טיסה ליוון לדוד שלי,הוא גר שם אעע איזה כיף,הקיצור פליז תמשיכי עכשיו כדי שאני אתעודד פליייז
    פליז כולם ביחד (עלאק ביחד) עוד פרק עוד פרק (איפה פירפירושה שצריך אותה???) אההה נכון כתבתי לך תגובה מרגשת למעלה תראי אני בכיתי (חח לא באמת) אין זה בא מהיד שהיד כתבה מהלב והלב כתב מהראש קיצר בא ממני

    10/07/2014 17:36

    אללה כפרה עלייך תהני עוד כמה דקות יעלה פרק❤️

    10/07/2014 17:38

    יייאיי אני מרגישה מיוחדת -.-
    (תכלס אבל אני מרגישה כמו עיזה אח של חזר מהצבא שר לי על שושנה הכבשה מהה פה ממהה שם ממההה כול הזמן חחח)
    טווב תמשיכי אוהבת המווניים

    10/07/2014 17:42

    חחחח כדאי לו שישיר יפה! למה אם לא תחזירי אותו חזרה לבסיס❤️

    10/07/2014 17:46

    שר כמו נעל איזה יפה והוא חוזר לבסיס חחחחח איזה מזל יש לי אני שמעי

    10/07/2014 17:48
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך