עוד אחת
אוקיי זה פרק טיפה משעמם אבל החלק השני יהיה הרבה יותר מעניין... עונה 2 פרק 2 חלק א׳ מקווה שתאהבו❤️

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת 2 – פרק 2 חלק א׳

עוד אחת 22/05/2014 4021 צפיות 29 תגובות
אוקיי זה פרק טיפה משעמם אבל החלק השני יהיה הרבה יותר מעניין... עונה 2 פרק 2 חלק א׳ מקווה שתאהבו❤️

נכנסנו למכונית, שקטים מהרגיל, לא רציתי להגיע הביתה ולצחוק או לשבת ולצפות בסרט, רציתי לישון ולעבור כבר את היום המגעיל הזה.
״איך את?״ דניאל שאל והתניע את האוטו.
״קצת מבוהלת אבל בסדר״ אמרתי והסתכלתי מהחלון על בניין בית החולים.
הייתי עם תמר בחודשים הראשונים כשגילו, אבל לאט לאט המצב החמיר, היא התעלפה כמה פעמים, הכימותרפיה גרמה לנשירת שערה ולא יכולתי כבר לראות אותה כך.
״את תרצי לישון?״ הוא שאל ויצא מהחניה.
״כן״ אמרתי בקול שקט, כמעט לוחש, הוא ליטף את גבי באיטיות כאות נחמה וחייכתי אליו.
״אל תתבאסי קטנה, היום היא הייתה ממש שמחה ביחס לשאר הימים ואני מוכן להתערב שזה בזכותך״ הוא המשיך לנחם אותי ומחץ אותי אליו.
״התלתלים שלה…״ אמרתי בקול רועד.
״היא כל כך אהבה את התלתלים שלה״ המשכתי ופרצתי בבכי חזק יותר ממה שבכיתי בבית החולים.
״היא תחלים והתלתלים יחזרו״ הוא ניסה לעודד אותי.
״הם לא יחזרו, יש לה במקום זה מטפחת מטופשת סביב הראש״ המשכתי להפיל עליו את התסכול שלי כשהדמעות שלי נופלות על ירכי.
״דיי לולה שלי, דיי״ הוא אמר ומשך אותי למושבו, מחבק אותי חזק בזמן שאני מתאמצת לנשום.
את האמת זה כבר נהיה הרגל, כשאני עצובה או בוכה בזמן שאנחנו באוטו הוא מחנה את האוטו בצד ואני עוברת למושב שלו, בוכה כמה שצריך ואנחנו ממשיכים בנסיעה.
״אני אגלה לך משהו?״ הוא שאל והנהנתי.
״אני אוהב אותך״ הוא לחש ועיקמתי את פרצופי.
״איך זה קשור?״ שאלתי והרמתי גבה.
״זה לא קשור״ הוא אמר וצחקקתי.
״עכשיו הג׳קט שלי רטוב מהדמעות שלך״ הוא אמר בצחוק וניגב את הג׳קט, צחקתי והמשכתי להשעין את ראשי עליו, סתם מנצלת את הרגע.
״כשנגיע הביתה אין מצב בעולם שאני ארדם״ אמרתי ופלטתי אנחה כבדה.
״מה את רוצה לעשות?״ הוא שאל ומתחתי חיוך ערמומי.
״לשתות?״ אמרתי או שאלתי בקול מתחנן, ידעתי שדניאל לא יאהב את זה.
״לולה״ הוא מחה והסתכל עליי.
״בבקשההה״ התחננתי והסתכלתי עליו בעיני כלבלב.
״איפה?״ הוא נאנח אנחת יאוש, טמטמתי אותו.
״ג׳וני״ אמרתי כאילו זה מובן מאליו.
״כוס אחת בלי הרבה שטויות״ הוא קבע והנהנתי כמו ילדה טובה.
״נקפוץ לבית להחליף בגדים?״ שאלתי והוא הנהנן.

״לא עם הגופיה הזו״ קבע כשנכנסתי לחדר.
״מה למה?״ אמרתי בסוג של הגנה על הגופיה שלי.
״אני לא צריך את העיניים של כולם על הציצי שלך״ הוא אמר ברצינות ותפס בשולי הגופיה, מושך אותה מעלה מגופי, מותיר אותי בחזייה.
״מה יש לך? היא בסדר גמור״ אמרתי וניסיתי לקחת אותה חזרה אך הוא העלה את ידו מעלה כך שלא הייתה לי גישה אליה.
״קדימה לולה אני לא הולך להתווכח איתך״ הוא אמר וטפח לי על הטוסיק בכדי שאלך לחפש חולצה אחרת, רקעתי ברגלי כמו ילדה קטנה וניגשתי לארון בכדי לחפש חולצה אחרת.
״אוו יופי״ הוא צהל ״עכשיו אני יכול להיות רגוע״ הוא אמר כשראה אותי לבושה בחולצה אחרת ותפס בפניי בשתי ידיו, מנשק את אפי, עצמתי את עיניי בחזקה ודחפתי אותו ממני, הוא התקרב שוב ונישק אותי.
״כבר מאוחר״ התחמקתי מנשיקותיו ומשכתי אותו לכיוון היציאה.
~~~

נדחקנו בין האנשים, אוחזים ידיים ומתיישבים על הבר.
״ג׳וני״ דניאל צחק וטפח ליונתן על הכתף.
״תראו מי פה״ ג׳וני צחק גם הוא וטפח על הכתף של דניאל.
״ושלום ליפייפיה״ ג׳וני פנה אליי ונישק אותי בלחי.
״שלום ליפיוף״ אמרתי בחיוך פלרטטני למרות שידעתי שדניאל נועץ בי את מבטו והוא לא בדיוק אוהב שאני מדברת ככה עם גברים אחרים.
״מה תשתו?״ הוא שאל מתוך נימוס.
״כל דבר שמכיל אלכוהול, כולל אלכוהול לחיטוי״ אמרתי בצחוק ודניאל לא נראה משועשע כל כך.
״לא משהו חזק מדי״ הוא תיקן אותי וחיוכי ירד.
״תביא מה שבא לך״ פטרתי את ג׳וני המבולבל, הוא הסתובב ונעלם בין כל האנשים.
״אני בשירותים״ דניאל הכריז וקם בעצבים.
כשנהיה לי משעמם התבוננתי מעט ברחבי המקום, רואה כמה פרצופים מוכרים שמנופפים לי לשלום בהתלהבות ומרימה את ידי לניפנוף קטן, היו שם כמה גברים שנראו טוב ואליהן התלוו נשים יפות עוד יותר, היה שם כנראה גם זוג נשוי שישב ושתה יין על אחת הספות.
המקום של ג׳וני היה מקום מושלם לנקות את הראש ולהירגע, המקום היה מרווח, הלהקה המקומית ניגנה מוזיקה שקטה והמשקאות היו טובים.
״או- מיי- גאד, מור? מור ביטון?״ כל מעצבן נשמע מאחוריי וישר זיהיתי אותו, יופי גם אלה מזכירה אותה וגם אני צריכה לפגוש אותה.
אותה נמוכה, אותה בעלת עיניים כחולות ושיער בלונדיני ואותה ילדה מעצבנת ונוראה שלא סבלתי.
״היייייי״ זייפתי שמחה אך מבפנים הגעלתי פרצוף.
״מה את עושה כאן?״ היא שאלה והתיישבה לידי.
״סתם, יצאתי עם חבר שלי״ המשכתי בזיוף האושר שלי לידה, שתלך כבר בכדי שאני אוכל להתמרמר.
״קחי יפה״ ג׳וני הגיח כשבידו כוס מלאה בנוזל עינברי.
״זה החבר?״ היא שאלה והבטתי בג׳וני, השתהתי לרגע אך לבסוף לקחתי את הכוס מידו.
״חבר של מי?״ הוא חייך וחשף את שיניו.
״כלום״ קטעתי את הכל לפני שהיא תמשוך גם אותו ואז אני אצטרך לראות אותה שוב.
״טוב היה נחמד לראות אותך״ היא אמרה וראו שהיא זייפה את חיוכה, נופפתי לשלום והיא הלכה.
״אל תשאל, לא סובלת אותה״ לחשתי לג׳וני כשהיא התרחקה.
הוא צחק ולגם מהוויסקי.

-נקודת המבט של דניאל-
יצאתי מהשירותים לאחר שסידרתי את שיערי שהחליט לעשות לי בעיות היום והתקדמתי למור וג׳וני שצחקו שם, לא קינאתי, שנאתי שהיא צוחקת ממשהו שלא אני סיפרתי.
״דניאל?!״ שמעתי קול והסתובבתי בחדות, מה לעזאזל?!
״מאיה?״ שאלתי וקימטתי את מצחי.
״מאיה״ היא הסכימה מחייכת.
״מה אתה עושה פה?״ היא שאלה בסקרנות.
״סתם יצאתי כזה את יודעת״ אמרתי במהירות, רומז לה שאני רוצה להתחפף.
״לא השתנית, עדיין אותו חתיך של בית ספר״ היא אמרה בחיוך ממזרי והתקדמה אליי.
״עדיין רווק?״ היא שאל העבירה את ידה על זרועי.
״את האמת אני עם מור ביטון״ אמרתי בגאווה.
״אהה באמת?״ היא שאלה בהתפתעה ״כי דיברתי איתה וממה שהבנתי היא חברה של ההוא שמה״ היא אמרה והצביעה על ג׳וני.
״הוו לא״ אמרתי בגיחוך מזלזל והבטתי לכיוונם, צוחקים ונהנים, מור נראתה די שמחה והתעצבנתי מעט, עשר דקות אני לא לידה והיא כבר הולכת לאחרים.
״לא יודעת״ היא אמרה בתמימות ״הם נראים מאושרים״ היא הוסיפה והתבוננה בהם גם.
״אתה יודע, אם יקרה ותיפרדו זה המספר״ היא אמרה ודחפה לי לכיס הג׳ינס פתק, לא שמתי לב בכלל, הייתי עסוק במור שצחקקה לה שם.
״אין מצב״ מלמלתי וניגשתי אליהם.
״מור!״ קראתי והיא הסתכלה עליי, חיוכה ירד מיד כשראתה את הבעת פניי.

-נקודת המבט של מור-
״מה דניאל?״ שאלתי ברתיעה כשראיתי את הבעתו.
״הולכים הביתה״ הוא אמר ותפס בפרק ידי.
״אבל הרגע הגענו״ אמרתי כלא מבינה.
״הולכים!״ הוא קבע ושיחררתי את ידו משלי.
״תגיד לי מה נסגר איתך? אני לא ילדה קטנה ואתה לא אבא שלי״ אמרתי בעצבים וג׳וני נע באי נוחות.
״יש לי מה לעשות שם בבר, נדבר טוב?״ הוא אמר והלך במהירות כשהבין שהמצב לא טוב.
״את מוכנה להסביר לי למה אני אמור לשמוע ממאיה ההיא שאת אמרת שאת וג׳וני יחד?״ הוא שאל עצבני, מוריד אותי מהכיסא ומושך אותי בעדינות אל היציאה.
״לא אמרתי את זה״ אמרתי כמעט צועקת.
״היא אמרה שכן״ הוא התווכח איתי והבטתי לכיוונה, רואה את חיוכה הרחב.
״כלבה!״ צעקתי בתוך תוכי וכמעט החכתי אליה והרבצתי לה, בחיים שלי לא רבתי מכות.
״עצוב שאתה מאמין לה, תגיד לי אתה אמיתי? שש שנים אתה לא רואה תזונה הזו מילה היא אומרת ואתה מתחרפן״ כעסתי עליו ועל כך שהוא לא האמין בי וראו על פניו שהוא לא ידע כבר מה להגיד.
״לך לעזאזל״ קראתי ויצאתי לבחוץ, הוא לא בא אחריי.


תגובות (29)

את לא צריכה לקוות אנחנו אוהבים אני בטוחה! יפה שלי זה מושלם תמשיכי במוקדם

22/05/2014 17:48

פליזז בלי בגידה פליזז

22/05/2014 17:55

    שום בגידה הוא חולה לה על התחת ;-)

    22/05/2014 18:05

מטומטםםםםםםםםםםםםם תמשיכיייייייייייייייייייי

22/05/2014 18:04

באמת מטומטםםםםם תעלי מוקדם אני יוצאת היום עד מאוחררר ואני לא יהיה בבית לקרא תסיפווורר

22/05/2014 18:27

הא וזה מושללםםםםםם

22/05/2014 18:28

שילמו ותעלי כבר פרק

22/05/2014 18:31

לאאא שונאתת שהם רביםםם!!
פרק מושלםםםם נדירר++ ומה לאאא תמשיכייי!!

22/05/2014 18:35
Me Me

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

22/05/2014 18:38

בבבבבבבבקקקקשהההההה תעעעלללייייי עוווודדדד אחדדדדד עכשששיוווו בבבקקקקששששששהההההההההההה

22/05/2014 18:42

תממממשיכייי ואם לתמר קורה משו אוווו שלא חוזר לה כלל התלתלים עד התלתל האחחחרון אנלא יודעת מה אני יעעעעשה לך
וסייפוור מממושלללם

22/05/2014 18:51

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

22/05/2014 19:06

אהובתי המושלמתתתת את כ״כ מדהימה וגם הכתיבה המהממת שלךךךך
אני אוהבת אותךךךךךךךךךך כי אני חולה על הסיפור הזההנהההנ
תמשיכייייי חיים שלי

22/05/2014 19:25

איזה מעצבנים הם, הם לא יכולים לעבור 10 דקות בלי לריב?

22/05/2014 19:26

משעמם? זה מושלם!!!
תמשיכי!

22/05/2014 20:02

עאעאע אני מאוהבת הרגע יצאתי מהבגרות שדרך אגב עברה לי מעולה חחחחח קיצורר מה אני חופרת לךך הפרק יצא מושלםםםם!!
אהובתי המדהימהה תמשיכיי עכשיו!!
נ.ב תתפלאי אבל בבגרות חשבתי על דניאל!! ואחרי זה הלכתי לבדוק עם המורה שלי את התשובות וקיבלתי תשעים וחמש!! אז אפשר להגיד שזה די בזכותך!!

22/05/2014 20:03

תמרי אני לא אעלה היום פרק ותודה נסיכה שלי❤️
גילוש ברור שהם ישלימו ;-)
אורין אני דווקא מה זה אוהבת את האקשן כשהם רבים ותודה❤️
מאליק? בקרוב :)
הגולשת אהובתי אתן לא תחכו הרבה זמן, מבטיחה❤️
אני, רק בשבילך אני אפילו אדביק לה את התלתלים עד התלתל האחרון!
לרי בקרוב מאוד❤️
Loveeee וואי תודה רבה חיים שלי אני תמיד נהנית לקרוא את התגובות שלך!
USER תודה רבה אהובתי על הפרק המושלם שהעלת ועל הפרופיל שלך❤️
מאיה אוו תודה רבה איזה כיף❤️
פירפיר? וואאאייייי איזה כיף שהלך לך טוב 95? חלום חיי לקבל כזה ציון בבגרות מלכה! איזה שטויות בגלל שאת כזו גאון ולמדת טוב הצלחת❤️

22/05/2014 21:25

דניאל כזה קנאי שזה כבר מעצבןן אבל אני עדיין חולה עליו
תמשיכי דחוףףףף

22/05/2014 21:51

צרות בגן עדן

22/05/2014 22:42

הדבר הכי טוב שיכול לקרות ביום של בחינת בגרות זה לצאת משם ולראות שהעלת פרק מושלם כמו תמיד <3
אין אני מככוווורה לסיפור הזה אני נשבעת!!
אהוובה שליי תמשיכייי את השלמות הזאת <3

22/05/2014 22:53

נדיר!!! אבל שיפסיקו לריב אוף ואני שונאת את כול הזונות שלו!!!!! מושלם תמשיכי

23/05/2014 10:58

כן בליברית דניאל קנאי בקרוב אני אמשיך❤️
חחחח משי אשכרה צרות בגן עדן
טולי אהובתי כמה שאני אוהבת ❤️
נונו תודה נסיכה שלי אני תאמת ממש אוהבת שהם רבים❤️

23/05/2014 11:40

שלאאא יפרדווווווו
תמשיכייייייייייי

23/05/2014 11:57

אעעעע אני שונאת את המאיה הזאת שונה אותה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב חסר לך שהם יפרדו בגלל הזונה הזאת חסר לך!!!!!!!!!
וזה ממש לא משעמם פרק מושלםםםםם
חולה פשוט חולה על הסיפור הזה תמשיכייי דחוףףףףףף מוכשרת שליי

23/05/2014 13:05

אוהבת לקרוא? אל תדאגי ;-)
אליסי תודה רבה רבה❤️

23/05/2014 13:58

אני חולה על הסיפור שלך אבל הם כל כך חמודים ביחד… אני שונאת שהם רבים…

20/06/2014 12:22

החוצה*
קול*
הכחתי? הא?
בקיצור, פרק מעולה כמו תמיד :)
עפתי לקרוא עוד.

05/07/2014 19:59
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך