עוד אחת
הבטחתי שאני לא אנטוש ולא נטשתי❤️

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת 2 – פרק 3

עוד אחת 26/05/2014 3818 צפיות 41 תגובות
הבטחתי שאני לא אנטוש ולא נטשתי❤️

אחרי חמש דקות של בכי מתמשך קמתי בכדי לשטוף את פניי מהדמעות שהרטיבו את לחיי.
״מור הכל בסדר שם?״ אוראל צעק והסתובבתי אל הדלת בחדות.
״כן מצוין״ אמרתי ופתחתי את הברז, מכניסה את ידיי תחת זרם המים ומתיזה אותם על פניי, עברתי על פעולה זו עוד כמה פעמים אחדות וסגרתי את הברז, הסתכלתי במראה, מבררת שאני לא נראית כאילו בכיתי דמעות דם ויצאתי.
״אז אוכלים?״ שאלתי ומחאתי כף, כולם עמדו בשורה כמו במסדר והתבוננו בי, לא מאמינים בשיט לחיוך המטומטם שתקעתי כרגע.
״תפסיקו לעמוד כמו פסלים ובואו לאכול!״ פקדתי עליהם בשמחה מאולצת, הם התעוררו מהבהייה וניגשו לשבת.
״יום השישי ויכולו השמיים…״ דניאל נעמד והחל לקרוא מהסידור שהונח על השולחן, גם תומר ואוראל עמדו ושאר הבנות ישבו, הסתכלתי למטה ושיחקתי באצבעותיי, מוטרדת מהמחשבה שיכול להיות שכולם שמעו אותי בוכה, אני שונאת שבתות של דרמה קווין ותוך כדי חשבתי מה לעשות עם דניאל.
הוא יודע שאימא שלי זה נושא רגיש, והוא גם יודע עד כמה ההידרדרות שלה קשורה אליי.
כשהודעתי לה שאני עוזבת את הבית היא נשברה, כאב לי לראות אותה כך אבל לא הייתי מאושרת בבית שלי, הייתי מאושרת עם דניאל.
עם הזמן ניתקנו קשרים, היא לא רצתה לדבר איתי למרות שאני כן רציתי לשמור על קשר, זה ישמע מגעיל מצדי שאני ככה נוטשת אותה , אבל גם ככה חצי מהחיים שלי לא הייתי איתה.
לאט לאט הבנתי שהיא התמכרה לאלכוהול, התחילה בבירה המשיכה לכוסית קטנה של וויסקי שהתגלגלה לכוס ומשם לבקבוק.
תמיד חשתי אשמה על כך שהיא הפכה לאלכוהליסטית, דניאל היה משכנע אותי שזה לא קשור אליי, עד שיום אחד הגיע רגע השיא בו היא הגיע לפתח הבית שלנו בכדי לומר לי שאני הבת הכי גרועה שיש ושבגללי היא הגיעה לתחתית, זה שבר אותי, לא זזתי מהמיטה משהו כמו שבוע ומאז זה נושא רגיש.
לדעת שאימא שלך הגיע לתחתית בגללך זה משהו שלא קל לעבור, דווקא דניאל שתמך בי באותו הזמן הורס אותי עם זה.
הוא יודע, לא מדברים על אימא שלי ולא מזכירים את אימא שלי, זה חוק ברזל ודניאל עבר עליו.
״מור, מור!״ אוראל ניענע את כתפי והעיר אותי מהזכרונות הרעים.
״אה כן מה?״ שאלתי במהירות והוא הצביע על הצלחת שלי שמלאה באוכל, מזגו לי את האוכל, עכשיו הם בטוח יודעים שמשהו איתי לא בסדר.
שיחקתי בדג החריף שהונח לי על הצלחת, מסתכלת על החתיכות המפורקות שלו, אוראל בעט ברגלי והבטתי עליו ולאחר מכן על כל השאר שהביטו בי, השפלתי את מבטי לצלחת והתחלתי לאכול.

״תודה היה ממש טעים״ אלה אמרה בשם כל השאר והם התקדמו לדלת הכניסה.
״רגע אתם לא נשארים? יש קינוח״ אמרתי בפליאה והתבעתי על התבנית שאלה הביאה איתה.
״לא זה בסדר יש לנו משהו לעשות״ אוראל התפרץ והביא תירוץ מטומטם, הנהנתי בבאסה ונופפתי להם לשלום.
לא רציתי שהם ילכו מסיבה אחת, אם הם ילכו אני אצטרך לדבר עם דניאל, ואני לא רוצה לדבר איתו כי זה יתגלגל לריב.
הם הלכו והתחלתי ללכת לחדר במהירות שלא תיראה חשודה מדי.
״מור״ דניאל קרא ועצמתי את עיניי בחזקה, מסתובבת על עקביי לכיוונו.
״מה?״ שאלתי בתקיפות ופקחתי את עיניי, מביטה לתוך עיניו העצובות של דניאל.
״אנחנו הולכים לדבר על מה שהיה?״ הוא שאל את השאלה שאותה לא רציתי לשמוע.
״לא״ עניתי בחדות והוא התקרב אליי בצעדים גדולים אך לא מאיימים.
״לא תוכלי לכעוס עליי לנצח״ הוא אמר והתקרב עוד קצת כך שהאגן שלי מדי פעם מתחכך בירכו.
״אתה לא יכול לעשות משהו לא בסדר ולצפות שאני אסלח לך״ אמרתי ושילבתי את ידיי.
״אבל אני מצטער, טעיתי״ הוא אמר בעיניים מתחננות ונשמתי עמוק, לרגע רציתי לחבק אותו ולומר לו כמה שאני אוהבת אותו אבל התעשתי על עצמי.
״ועל טעויות משלמים״ אמרתי והסתובבתי חזרה, הוא תפס בידי ומשך אותי בחזרה.
״כמה עולה טעות?״ הוא התבדח ולקח את חבילת השטרות שהייתה מונחת על השולחן.
״זה לא מצחיק אותי, אתה יודע עד כמה הנושא עם אימא שלי רגיש״ אמרתי ודחפתי אותו ממני, הוא נאנח וזרק את הכסף חזרה לשולחן.
״מה צריך לעשות כדי שתסלחי לי?״ הוא שאל והתרחק ממני כך שרק צעד הפריד בנינו.
״אני לא יודעת״ אמרתי והעפתי את ידיי על ברכיי.
״אז מי יודע?״ הוא שאל בעצבים.
״אלוהים יודע״ צעקתי והידקתי את הלסת שלי.
״את רוצה לריב או שפשוט נראה סרט כמו כל שישי?״ הוא נאנח, מרסן את הכעס שלו, ומעביר נושא.
לא רציתי לראות איתו סרט אבל גם לא רציתי לריב, אם אני לא אראה איתו סרט אני אהיה הסיבה לריב שלנו וממש לא בא לי לצאת הכלבה.
״סרט״ אמרתי והוא קפץ לספה, מסמן לי לשבת במקום הפנוי שעל ידו.
התיישבתי כך שיש בנינו מרחק אך לא מרחק גדול מדי, כזה שמבהיר שאני עדיין כועסת עליו.
אפשר לומר שאנחנו הזוג הכי מוזר בעולם, כזה שרב, אני עצבנית עליו עד כדי כך שאני רוצה לערוף לו את הראש והוא מציע לראות סרט, כמו תמיד אני אסכים לכל מה הוא אומר או מציע.
״איזה סרט?״ הוא שאל והעביר לי את השלט.
״תבחר אתה״ זרקתי אותו אליו בחזרה, לא היה לי ראש לבחור ובערבי שישי שאני בוחרת סרט זה לוקח משהו כמו חצי שעה עד שאני מגיעה להחלטה.
״אדם סנדלר?״ שאל והנהנתי, הוא יודע שאני חולה על השחקן הזה.
״זרקי שם של סרט״ ביקש וחשבתי לרגע.
״לזרום עם זה״ אמרתי בהתלהבות כשנזכרתי בסרט שלו שאני די אוהבת.
קמתי בכדי לארגן לנו כמה חטיפים.
״לאן את הולכת?״ דניאל נבהל וישר הזדקף.
״תאמין לי שאתה לא רוצה לראות סרט בלי לטחון משהו״ עניתי בהתחכמות ופתחתי את מגירת השטויות שלנו.
״דניאל״ קראתי לו בקול לא ברור כששקית הבמבה תקועה בין שיניי.
״אה?״ הוא שאל והתרווח על הספה.
״אולי תעזור לי?״ ניסיתי לצעוק עליו והוא קם.
״זה מזכיר לי משהו״ הוא צחק עליי ונעמד מולי (מי שרוצה להיזכר שילך לפרק 9).
״אין לי זמן לזכרונות שלך״ הפצרתי בו והוא שיחרר את הבמבה מפי ואת בקבוק הספרייט מבין רגליי.
״חשבתי שסיכמנו רק על ספרייט״ הוא צחק ונזכרתי באותו הערב לפני שש שנים.
״לא השתנינו מאז״ אמרתי והנדתי בראשי, מגחכת מעט על הזכרונות.
״מי היה מאמין שנהיה ביחד?״ הוא נאנח והסתכל עליי בחיוך.
״אל תסתכל עליי ככה אני עוד כועסת עלייך״ אמרתי וחיוכו דעך.
״בחייך לולה, זו הייתה פליטת פה שלא התכוונתי אליה, את יודעת שאני קנאי״ הוא אמר והישב קרוב יותר.
״למה לך מותר לקנא ולי לא?״ שאלתי כמו ילדה קטנה.
״עוד הפעם לי אסור לך מותר?״ הוא שאל וגלגל עיניים.
״ככה מותר לי לקנא כי אני מטורף עלייך ולך אסור לקנא כי אין לך במה״ הוא אמר ומשך אותי עליו, כך שהוא שכוב על הספה ואני שכובה עליו.
״דניאל״ אמרתי וניסיתי לקום אך הוא כבל אותי אליו בעזרת ידיו.
״בואי נעשה ככה״ הוא החל לדבר ונעצתי את סנטרי בחזהו.
״אני הולך לבקש סליחה, עד שלא תסלחי לי אנחנו לא זזים מפה״ הוא אמר וניסיתי להשתחרר שוב, הוא חיזק את אחיזתו והוכיח שוב שאין לי אפילו סיכוי קלוש להשתחרר.
״סליחה״ הוא אמר בכנות.
״לא סולחת״ דחיתי את התנצלותו.
״אז לא זזים מפה״ קבע, משכתי בכתפיי והנחתי את לחיי על חזהו, צופה בשאר סרט הקומדיה שהזמנו מאחר ופיספסנו את ההתחלה.
״אנחנו באמת לא הולכים לזוז מפה נכון?״ סוג של שאלתי/ ידעתי.
״לללא״ הוא אמר, מדגיש את הל׳ ומלטף את שיערי.


תגובות (41)

עאעאעאעאעאאעאעאעאעעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאע את ככ מדהימההההההההההההההההההה אני חולה עלייךךךךךך אני מאוהבת דייייייייייייייייייי חיים שליייייייייי מאוהבת בךךךךךךךך חחחחחחחחחחחח תמשיכייייייי מהרררררררר וגם את הסיפור השני הוא מושלמיייייי כי את כותבת אותו ולך יש כתיבה מדהימהההה תמשיכייייייי

26/05/2014 21:15

    אהבת חיייי תודה❤️
    אני קודם כל אסיים את הסיפור הזה ואחר כך אתחיל איףת החדש כדי שלא תתבלבלו❤️

    28/05/2014 15:22

תמשיכייי♥
נ.ב העלתי פרק כפול של מלודיות!

26/05/2014 21:19

    אני אמשיך אם את תמשיכי את מלודיות❤️

    28/05/2014 15:22

אניי מאוווהבבתת!!! אני לא בטוחה במי יותר בך או בדניאל ולולה!! התשובה ברורה.. בך!!!
פרק מושלם כרגיל! אחת הכותבות הכי טובות באתר!!
תמשיכי כשאת יכולה חיים שלי <3
אוהבת מלא מלא <3

26/05/2014 21:26

    איזה קטע! גם אני מאוהבת בך❤️

    28/05/2014 15:24

יששש אני מאוהבת בהם!!
הם הזוג הכי מוזר שישש
תמשיכייייי

26/05/2014 21:42

    נכון שהם מוזרים?
    אני אמשיך בקרוב❤️

    28/05/2014 15:25

כמה שאני אוהבת אותםםםם

26/05/2014 21:47

    כמה שאני אוהבת אותךךך

    28/05/2014 15:25

אני מאוהבת בהם!!!!!!!! כאלה נושים למעוך אותם!!!!!! תמשיכי!!!!!!!

26/05/2014 22:10

    חחחחחחחחחחחחחחחח למעוך אותם

    28/05/2014 15:26

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אומייגאאד
זה כזה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

26/05/2014 22:11

    יאאא תודה את חדשה?

    28/05/2014 15:26

את מדהימה, באמת.
את כל כך מוכשרת שזה מפחיד!!
תמשיכי מהר אהובה שליי

26/05/2014 22:12

    פירפיר את אהבת חיי שתדעי לך❤️

    28/05/2014 15:27

מווושלם תמשיכי דחוף חיים שלי
ואם היית נוטשת וואה עליך הייתי עושה ממך טוסט ונותנת לדניאל לאכול (טוסט עם גבינה לא סתם)
יאללה תמשייכיייי

26/05/2014 22:15

    לא לא לא, לא טוסט! גבינה לבנה על סנדוויץ׳!
    תודה אהובה❤️

    28/05/2014 15:28

מושלם! וגם הסיפור החדש ממש יפה, אבל עדיף שתמשיכי רק סיפור אחד כי שתיהם מעניינים וזה גורם לבלבול.

26/05/2014 22:17

    את צודקת וזה מה שאני אעשה, אני אסיים את הסיפור הזה ואמשיך עם הבא…
    תודה רבה נסיכה❤️

    28/05/2014 15:29

אמאאא מושלםםם טוב שלא נטשת למה אם היית נוטשת הייתי הורגת אותך תמשיכייי!!

26/05/2014 22:54

    חס וחלילה לא נוטשת❤️

    28/05/2014 15:30

זה טיפה קצר, אבל פרק יפה :) ומסכנה מור, זה בטח לא קל לדעת שאמא שלך הידרדרה בגללך, אני לא יכולה לתאר לעצמי איך זה מרגיש. טוב, אין לי כל כך מה לומר אז… פרק נחמד, אוהבת, וביי :)

26/05/2014 23:20

    תודה, אוהבת, ביי❤️

    28/05/2014 15:31

ממושלםםםםםם ייאי חזרת אל הסיפור הזה ;)))))) תמשיכי מהמם אני מאוהבת בדניאל שזה עצוב!!

27/05/2014 06:25

    זה באמת עצוב שהוא לא קיים, חברה שלי שגם היא תולעת ספרים אמרה לי שאם כל הגברים היו כמו בסיפורים אז העולם היה נראה טוב יותר.
    תודה❤️❤️❤️

    28/05/2014 15:33

חחחחחחחחח מתה עליהםםם איזה פרק מטשלם תמשיכי גם את החדש בבקשההה

27/05/2014 08:05

    חחחח אני מתה עלייך❤️
    את החדש אני אמשיך אחרי שאני אסיים את זה❤️

    28/05/2014 15:34

הווווווו….. איזה חמוד הקטע האחרון "אנחנו לא הולכים לזוז מכאן?" "לא" נעעעעעעעע תמצאו לי חבר שיגיד לי את זה!!!

27/05/2014 17:30

    נעעע את תמצאי את החבר הזה❤️

    28/05/2014 15:35

כל כך פחדתי שאני הולכת להשתעמם מהעונה הזאת, כאילו שתמרחי, אבל נהניתי לקרוא את שלושת הפרקים האלו מהתחלה ועד הסוף ♥

27/05/2014 22:37

    אוו גאד ממש תודה❤️

    28/05/2014 15:35

עודעודעודעודדדדדדד אני רוצההה עוטדדדדדדדדדדדד

28/05/2014 10:40

    את
    תקבלי עוד עוד היום❤️ אני מקווה :-|

    28/05/2014 15:36

את יודעת אני לא יודעת מה הם יותר זוג חמוד או זוג מטומטם אני בוחרת בחמוד!!!הם כול כך מושלמים ביחדדדד וזה פרק פשוט מושלם!!!!אין אלייך מוכשרת שליי המשך דחופוששששש

28/05/2014 15:50

    אליסייי תודה יפה שלי❤️

    28/05/2014 19:59

אוי הוא כזה מושלמי שתסלח לו כברררר

20/06/2014 12:48

הולכת. קוראת עוד פרק. מאושרת. רצה לעוד :)

05/07/2014 20:37

    יאא אני שמחה שאת קוראת למרות שזה סיפור עם רמה נמוכה, אני עדיין מחכה להודעה ממך❤️

    05/07/2014 20:38

    זה סיפור מהמם. שושו.
    עכשיו אני אפתח אימייל בגללך ^.^

    05/07/2014 20:40

שלחתי.
תעני לי אם קיבלת או משהו – כאן.
כי אין לי כוח להסתכל XD

05/07/2014 20:48
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך