עוד אחת
הפרק הזה קצת מרוח ומשעמם אבל הפרק הבא מעניין יותר ❤️ תהנו אהובות❤️

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת 2 – פרק 8

עוד אחת 06/06/2014 3325 צפיות 45 תגובות
הפרק הזה קצת מרוח ומשעמם אבל הפרק הבא מעניין יותר ❤️ תהנו אהובות❤️

הפרק מוקדש לרוני (Love12) שהתחננה שאקדיש לה, סתם לא… אוהבת אותך!
__________________________________________________________

״זאת אני, הכל באשמתי״ אמרתי בזמן שהסתובבתי בחדר בלחץ ועצבנות, כועסת על עצמי, על הזיכרון המפגר שלי ועל הרגע שהרסתי את החיים שלי כרגע.
״היה לי איזה משהו במשפחה, אחרי כל ה…עניינים ומרוב הלחץ שכחתי לקחת אותה״ אמרתי ומשכתי באפי, הייתי צריכה לחזור לעצמי במהרה, דניאל מחכה שם בחוץ.
שאלה עלתה בראשי, לספר או לא?.
דניאל בטוח יתעצבן, יצאתי חסרת אחריות כשלא לקחתי את הגלולה, אני לא מאמינה אני כזאת מטומטמת.
״את יודעת, את לא לבד בזה יש הרבה מקומות ליעוץ״ הרופאה אמרה וסימנתי בידי שתשתוק.
״אני לא צריכה יעוץ״ משכתי באפי, מסתכלת במראה בכדי לודא שאין דמעות על פניי ויצאתי, דניאל ישב בכיסא וקם כשראה אותי.
״מה יש? קרה משהו?״ הוא שאל בדאגה וחיבק אותי.
מה אני הולכת לעשות? מה אני הולכת לעשות?!
״לא״ אמרתי בחיוך.
״היא אמרה שזה סתם וירוס שמסתובב, זה יעבור עוד מעט״ שיקרתי, אם אני אספר לו בבית חולים הוא עוד עלול להשאיר אותי כאן ולעזוב עצבני מתמיד.
״אז למה היא קראה רק לך?״ הוא שאל בחשד, שלפי משהו מור! שלפי משהו.
״פשוט… יש לי פטריה שם״ בילפתי שקר, הוא הסתכל עליי בהרמת גבה ומשכתי בכתפיי בצורה של; מה לעשות?
״או…קיי״ אמר עדיין בחשדנות ועליתי על קצות אצבעותיי בשביל לנשק אותו בקטנה, הוא נישק אותי בחזרה ועצר.
״בואי נלך הביתה״ אמר בחיוך וחיבקתי את זרועו.
השאלה עדיין חרוטה בראשי, לספר או לא?

הגענו הביתה, והלכתי למקלחת, פושטת את חולצתי ומתבוננת במראה, אני לא אוכל לדחות את זה יותר מדי, במוקדם או
במאוחר הבטן שלי תתחיל לגדול ולהתנפח עד כדי כך שאני לא אוכל להסתיר את זה יותר.

״דניאל״ אמרתי ויצאתי מהשירותים.
״אה?״ הוא הגיח מהמטבח, עכשיו מור, זה הזמן, ספרי לו!
״תודה על שבאת איתי״ אמרתי בחיוך, מפגרת מור את מפגרת, חסרת עמוד שדרה.
״בכיף קטנה שלי״ אמר ונישק אותי.
״את באה לישון?״ הוא שאל והנדתי לשלילה בחיוך.
״אני צריכה לעשות כמה טלפונים״ הסברתי.
״לילה טוב דוני״ אמרתי ונישקתי אותו, הוא הלך לחדר ואני יצאתי למרפסת.
״הלו״ קול ישנוני נשמע מבעד לקו הטלפון.
״אלה זאת אני, אני חייבת לבוא אלייך״ לחשתי לתוך הטלפון.
״מה מתי?״ שאלה מופתעת.
״עכשיו!״ צעקתי בלחישה.
״מור, אם רבת עם דניאל ואת רוצה להתנקם בו ולישון אצלי תדעי שפה זה לא מחנה פליטים לנשים עצבניות״ היא אמרה ברוגז ונאנחתי בעצבנות.
״זה לא זה, זה יותר חשוב י׳חברה מגעילה״ החזרתי אותה לנושא.
״מה השעה?״ היא שאלה, עדיין ישנונית.
״אחת עשרה״ אמרתי.
״יש לך חמש דקות להיות אצלי וחצי שעה לדבר״ היא קבעה וניתקה.
נעלתי כפכפים ויצאתי בשקט מהבית, בתוך הליכה של חמש דקות הגעתי לפתח ביתה של אלה.
״אני לא מאמינה שהערת אותי, גם ככה יש לי יום עבודה מחר״ היא פתחה את הדלת בתלונות עוד לפני שהספקתי לדפוק עליה.
״כמה את מתלוננת״ אמרתי וסגרתי את הדלת אחריי.
״אז מה הדבר החשוב שהיית צריכה לספר לי״ אמרה ופתחה את המקרר, מוציאה נקטר תות בננה.
״אני בהיריון״ אמרתי במלוא הביטחון והבקבוק נפל מידה.
״ידעתי״ מלמלתי לעצמי.
~~
״שכחת לקחת גלולה?!״ היא סוג של צווחה וצנחה על הספה המאונכת לספה שאני ישבתי עליה.
״כן, עם כל החרא שהיה לי על הראש עם אימא שלי״ הצדקתי את עצמי למרות שידעתי שזה חוסר אחריות מצדי.
״ומה את מתכוונת לעשות?״ היא שאלה ונשכתי את פנים הפה שלי.
״אני לא יודעת״ אמרתי ומשכתי בכתפיי בחוסר אונים.
״את רוצה את התינוק הזה?״ היא שאלה ושוב לא ידעתי מה לענות.
״לא, אני מפחדת מלהיות אימא, אני מפחדת מהתגובה של דניאל, אנחנו בכלל לא נשואים והכל באשמתי״ שפכתי את כל הפחדים שלי שלוו בהתייפחויות.
״מה אכפת לך? זה מצוין, את לא רוצה את האפון, הוא לא ירצה אותו, ספרי לו, ותלכי להפיל״ היא הציעה פיתרון מפגר אבל אולי אחד שיכול להצליח.
״אני לא יכולה, זה כמו להרוג בן אדם״ אמרתי והנחתי את שתי ידיי על בטני.
״אל תפתחי לי רגשות אימהיים! זה כמה תאים והזרע הכושל של דניאל!״ היא גערה בי.
״אבל…״ נאנחתי בעצב.
״שום אבל״ קטעה אותי והרמתי את ראשי, עצבים השתלטו עליי וקמתי ממקומי, שנים חולפות אך אלה לא משתנה, עדיין שתלטנית ומעצבנת, שתלך לעזאזל!
״טוב״ אמרתי באיפוק ואלה נראתה מבולבלת מהשינוי הקיצוני במצב הרוח שלי.
״עזרת לי מאוד, לילה טוב״ קפצתי את שפתיי ויצאתי בדרמטיות.
אני צריכה עזרה לא קביעה, אלה החיים שלי.
החלטתי שאני הולכת לעשות את זה, אני הולכת לספר לדניאל על ההיריון.
צעדתי הביתה, החמש דקות האלו הראו כמו נצח, חשבתי כבר על איך אני אספר לו על זה ומתי אספר לו על זה.

נכנסתי לדירה בשקט וחלצתי את הכפכפים, התהלכתי בשקט על קצות האצבעות בדרך לחדרנו, נכנסתי אליו ועליתי על המיטה, נשכבת לצידו.
״דניאל״ לחשתי וניערתי אותו בקטנה.
״מממ?״ ענה מתוך שינה.
״דניאל״ אמרתי שוב, זה הזמן הכי טוב להודיע לו, אם אני לא אודיע לו עכשיו אני לא אודיע לו אף פעם, והוא יתעצבן אם אני לא אספר לו.
״את שוב מרגישה לא טוב?״ שאל וכיסה את עיניו עם זרועו.
״אני צריכה לספר לך משהו״ לחשתי והוא פתח את עיניו, ממצמץ כמה פעמים.
״מה זה? מה השעה?״ הוא שאל והסתכל לצדדים במטרה למצוא את האור הדיגיטלי בעל המספרים.
״שתים עשרה״ הקדמתי אותו.
״מה כל כך חשוב עד כדי כך שאת צריכה להעיר אותי בשתים עשרה בלילה?״ הוא התיישב ונשמתי עמוק.
״אתה מבטיח לא להתעצבן ולא להעיף כאן דברים?״ שאלתי בפחד.
״בגדת בי?״ הוא שאל.
״לא!״ קראתי.
״אז כן, אני מבטיח״ הוא אמר ונרגעתי.
״אין לי שום פטריה ושום כלום״ אמרתי והוא קימט את מצחו, לא מבין לאן השיחה מובילה.
״דניאל אני יודעת שתכעס״ משכתי את זה כמה שיותר, מכינה את עצמי לכך שאני הולכת לקלקל את כל השש שנים הכי טובות בחיים שלי.
״מה קרה לולה?״ הוא אמר כבר מודאג, חופן את פניי בידיו להראות שהוא פה והוא לא כועס.
״שכחתי לקחת את הגלולה דניאל״ התחלתי לומר.
״אני בהיריון״ אמרתי את שתי המילים שהולכות להרוס לי את החיים.
הוא הפיל את ידיו מפניי, מביט בעיניי כמה שניות וקם מהמיטה בצעדים כבדים, הולך לאחד החדרים וטורק את הדלת אחריו.
״לא, זה לא קורה לי״ מלמלתי לעצמי בעצב, דמעות עלו בזווית עיניי ואחת השתחררה לה.


תגובות (45)

מושלם!!!!!!!!!!!
מתה על הכתיבה שלך!
תמשיכי עוד היום אפילו שאת מריצה פרקים…..

06/06/2014 22:33

וואיי המשך!
אהובתיי העלתי פרק!

06/06/2014 22:33

לאלאלאאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאאלאאלאלאלאלאאלא רק שלא יפרדו פליזז שהוא יאהב את זה והם מושלמים ובגיל המתאים

06/06/2014 22:34

יובלללל תגידי קדיש כי אני רוצחת אותךךךך!!!
בעצם אני צריכה לרצוח את דניאל למרות שאני אוהבת אותו:(
את מבינה שאת חייבת להחזיר ביניהם זה ברור לך?!
אוהבת מלאאא חיים שליי♡
תמשיכי כשאת יכולה…. כמה שיותר מהר עדיף..;)

06/06/2014 22:35

ידעתיי!!
תיפרדו! תיפרדו! תיפרדו!
אבלל, תמשיכי!

06/06/2014 22:35

אני הלכתי להוריד לדניאל את הזיין בלי הרדמה או ניתוח

06/06/2014 22:41

רק תמשיכי לפני שאני אתחרפן.
תמשיכי!!

06/06/2014 22:43

קודם כול מה זה התחננה זה סוד??? לא מגלה לך סודות יותר.
שנית כול, אעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע אני שונאת החפלת אותיות אבל זה מוקדש לי אז מה אכפת
שלישית כול, דניאל מה נראלך שאתה קם והולך רוצה מכות,חשבתי תעשי שמח קולולולולולולו משהו התלהבתי בסוף הוא יצא מחדר אבל אני אוהבת אותו.
מור יש לך אותי אל תדאגי אני אתמוך בך כול הדרך בהריון… דניאל אני אתמוך בבית חולים באישפוז שתקבל אם לא תחזור עם פרחים ושוקולדים
ויובלי חיים שלי שהוא יחזור עם שוקולדים הוא רומנטי לא? בעצם הוא לא אבל עדיין..
אוהבת אותך ותמשיכי היום (דמייני פרצוף פאפי פייס חחחח)

06/06/2014 22:44

    הכפלת **טעות שלי עכשיו ראיתי פדיחות

    07/06/2014 23:21

אני אוהבת את הקצב שאת מעלה פרקים כמה שיותר יותר טובבבב בא לי כבר על הפרק הבא

06/06/2014 22:49

תמות דניאל!! אתה חרא בן אדם!!

06/06/2014 22:51

מוושלם !!!
איזה אידיוט דניאל מה יש לו הוא צריך לתמוך בה עכשיווו !!!, תמשיכי

06/06/2014 22:52

לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלא את לא עושה את זה!!!!!!!! לאאאא!!!!!! שלא תעשה הפלה, עם היא עושה כל פרק אני רושמת בתגובה רוצחת, לא יודעת מה להגיד שתשאיר אותו ושהיא ודניאל יחזרו.

06/06/2014 22:52

    אני אומרת 'יחזרו' בגלל שאני יודעת שהם יפרדו :/

    06/06/2014 22:52

היי היי היי זה שהוא הלך לשירותים לא אומר שהוא נוטש אותה! אולי היה לו לחרבן? חשבתן על זה?
אני עוד כמה דקות אגיב לכל אחת באופן אישי אבל בינתיים תודה רבה רבה ותאמינו לי שדניאל לא זבל בכלל אתן תראו בפרק הבא.

06/06/2014 22:53

    את תמשיכי היום?
    כי את חייבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    06/06/2014 22:57

    ידעתי שהוא לא זבל,מזל שהזכרתי שאני אוהבת אותו. אין אני כזאת גאון

    06/06/2014 23:03

אומייגאד אומייגאד *קוראת חדשה*
רגעעע , למה דניאל חראאאאא של בנאדם?!
התאהבתי בסיפור שלך!
אני אשתדל להגיב תמידד!
נ.ב
נטשת קצת את הסיפור שלי :(

06/06/2014 22:56

איזה זבל הוא!!!!! מה ניראלו בכלל?!?!?! הוא צריך לתמוך בה!!!
אני מפצירה בך להמשיך במהירות הבזק!!!!!!!!

06/06/2014 23:04

אתה בן זונה דניאל במקום לתמוך בה אתה עצבני אששששששששששש זה גם אשמתך תיסע בתוצאות כפרה וואלה במקומה הייתי כמה והולכת מהבית ושילך להזדיין !!!!!!!!!!!
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ואני יהרוג אותךךךךךךךךךךךךךך אם לא!!!!!!!!

06/06/2014 23:12

יובלללללללללללללל מכותתתתתתתתתתתתתתת
מעבר לזה שהפרק מושלםםםםם
מה זה דניאללל עצבני אה?! שילמדד לקחת אחריות.
טמבללל אבל אני אוהבתתת אותווו ואותךך
והסיפור מושלםםם
וחפרתי. טוב חחחחחחחחחחח אני אשתוק.
רגעעעעע הפרק מדהיםם אוהבתת המוניםםםם

06/06/2014 23:18

אההההה תוכלי עוד פרק של חטופה אתמול התאמצתי ומצאתי זמן לקרוא את הסיפור (בשלוש בלילה ) וממש אהבתי

07/06/2014 00:00

לאאא למה הוא כזה זבל?! הוא צריך לעזור לה ולעודד אותה
לא לברוח מהחדר ולטרוק את הדלת!
תמשיכי דחוףףףףף

07/06/2014 01:09

אעאעאעאעא יובלללל את מתההההההההההה
תמשיכיייי כבר כמה שיותר מהר זה יותר טוב!!!!
או שתמשיכי עכשיוווווו כן,רעיון טוב

07/06/2014 07:24

תמשיכי. מושלם. מה הריון? עכשיו תמשיכי. מיידדדד.
ואיזה מגעיל דניאל איך הוא מתנהג אליה. הוא צריך לעזור לה! לעודד אותה!
בכל מקרה תמשיכי מיד. היום. עכשיו. ברגע זה.

07/06/2014 10:20

גאד אני מאוהבת את כותבת מושלםםםםם !
תמשיכיייייייייי בקרוב מאוד

07/06/2014 14:22

אעאעאעאעאעאעא פרק נדירררר כמו תמידדדד
ומה נראה לדנית שהוא יוצא
מי הוא שיגרום ללולה לבכות
דניאל ולולה לנצחחח
שני נשיות במצחחח
רגע מה .-.
טוב אז יאלללללללה המשך עוד היוםם
~אמן שמתישהו תקדישי לי פרק~
טוב אז שוב אני אגיד את זה פרק מושלםםםם

07/06/2014 18:10

די אני מתה סופית!!!! פרק מושלםםםםם
אני מכורה פשוט מכורה!!!!!
המשך דחוףףףךף אחרת אני מתא דת ף
די נו את כזאת מןכשרת שזה כבר לא חוקי המשךך המקךךך

07/06/2014 19:25

תמשיכיייייייייי

07/06/2014 21:12

אם לא היית אומרת שהוא לא הולך לנטוש אותה עכשיו את ודניאל הייתם בבית חולים במיון! ( לזכור הכל באהבה אבל לפעמים אהבה כואבת ;) )
ומור עשית את הבחירה הנכונה! הכי טוב לספר :)
תמשייכייייי !! ומממההררררר !!!

07/06/2014 22:09

דייי תמשיכיייי זה פשוט מושלםם!!

07/06/2014 23:18

    עשית את העבודה אצל שימחי ?

    07/06/2014 23:25

רק ביום שישי ראיתי את הסיפור שלך. מאמינה? כי אני לא, איך סיפור כזה מדהיםםם הוסתר מעניי, ממש תעלומה. התחלתי לקרא את הסיפור המדהים הזה מעונה ראשונה פרק אחד. ועכשיו סימתי ונותרתי במתחחח.
אני מאוהבת בסיפור הזה.
תמשיכי!!!

08/06/2014 03:12

    יאאאא תודה אני רואה שגם אהבת את התמונת פרופיל שלי אה?, רק צוחקת ;-)
    גם אני קראתי את אסון יפהפה ואסון מהלך מתה על שניהם!
    חיטטתי לך קצת בפרופיל וראיתי שאת קראת את סדרת מלאך משמיים אני בדיוק מסיימת את הסדרה (באמצע של המלאך האחרון) ספרים נדירים פאץ׳ אהבת חיי!

    08/06/2014 14:37

שמתי לב שהתמונה שלך בפרופיל היא של אבי וטרביס המהממים.
הספר הזה הוא אהבת חיי. (קראתי את שתי החלקים שלו.)

08/06/2014 03:15

נ.ב
שמתי לב שהתמונה שלך בפרופיל היא של אבי וטרביס המהממים.
הספר הזה הוא אהבת חיי. (קראתי את שני החלקים שלו.)

08/06/2014 03:16

מהמם

08/06/2014 06:12

אההההה את מתה!!! מזה אמור להיות??!!
עם הם נפרדים אני יברר איפה את גרה ו….

08/06/2014 14:03

אנג׳ל אני אמשיך עוד היום ;-) (נראה לי)…
גילוש לאלאלאלאלאלא הם לא יפרדו!
טולי כפרה עלייך מה להרוג סך הכל נכנס לשירותים! איזה להחזיר הם לא נפרדו! אוהבת הכי שיש❤️
מעיין תראי אותך ככה מפרידה בין זוג אוהבים❤️
דה דוויל אני אמשיך רק אל תתחרפני❤️
חחחחחחח רוני ימפגרת כמה אני צוחקת עאלק תלווי אותו באישפוז ואל תכחישי את התחננת!❤️
משי אהובתי כשאת שמחה אני שמחה אני אתן גז ואכתוב את הפרק מהר❤️
נועה למה את כזאת אה? תמיד טוב לתקוף תגבר (לא במקרה של הסיפור שלך )❤️
ברוש את צודקת אהובה❤️
Music חחחח רק בגלל שאת תרשמי רוצחת אני עושה פרנציפ ומור תלך להפיל, סתם לא… אוהבת מלא❤️
נתי תודה שאת קוראת❤️ דניאל לא עד כדי כך חרא! וצודקת יש לי בעיות נטישה אבל אני אקרא❤️
Love_Love אני אמשיך במהירות הבזק!❤️
דיאנוש אני אמשיך ❤️❤️❤️
פירפיררר אהבת חייי רק בלי מכות תראי מה זה הוא רק יוצא מהחדר, מור מזילה דמעה וכולם עליו! לא מתאים ❤️
בליברית תחשבי על זה שאולי היה לו שתן דחוף? אוהבת ❤️
Loveeee תאמת אני חיה ;-) סתם לא אני אמשיך כמה שיותר מהר❤️
Love books אל תדאגי יעלה פרק היום עכשיו ברגע זה❤️
שחר תודה רבה נסיכה❤️
חחחחחח פנדוש הפרק הבא מוקדש לך❤️
אליסי מכורה אלייייךךךךךך❤️
אוהבת לקרוא בקרוב❤️
אחת שמקווה להיות כותבת חחחח אני שמה לב שכולן הופכות לאלימות כשיש ריב בניהם אה? אוהבת המון ❤️
אוריני תודה אוהבת מלא❤️
מלאך משמיים תודה (חולה על השם של המשתמש שלך!)
פרינססה אהובתיייי בלי מכות בלי אלימות ❤️

08/06/2014 14:35

    יש לך מזל שהם לא יפרדו אחרת הייתי מורידה לדניאל את הזיין

    08/06/2014 17:10

מושלמלם תמשיכי!!❤❤

08/06/2014 17:17

המשכתי אהובות❤️

08/06/2014 19:06

עאעאעאעא היא אמרה לו … שלא יכעס…. שישאל אותה אם היא רוצה את התינוק היא תגיד שלא והוא יבוא איתה לעשות הפלה….

20/06/2014 17:34

חחח מושלם

20/06/2014 17:34
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך