עוד אחת
חרא אין אני לא מוצאת שום סיבה להפריד בניהם, כלבים -.- עזרות יתקבלו בברכה

אהבה, מילה פשוטה משמעות מסובכת 2 – פרק 9

עוד אחת 08/06/2014 3787 צפיות 36 תגובות
חרא אין אני לא מוצאת שום סיבה להפריד בניהם, כלבים -.- עזרות יתקבלו בברכה

הפרק מוקדש לפנדה פוראבר אוהבת אותך פנדוש❤️
——————————————

הוא יצא מהמקלחת אחרי שנייה והסתובב בחדר, מעביר את ידיו בשערו שוב ושוב.
״את יכולה לחזור על זה שוב?״ הוא שאל והרגשתי שאני בחברה של פסיכופת.
״אני בהיריון דניאל״ אמרתי בשקט והוא התקרב אליי, הצטמקתי וזזתי עד לקצה המיטה, לא יודעת מה הוא הולך לעשות.
״זאת אומרת שיהיה לנו ילד?״ הוא שאל בסוג של שמחה והופתעתי מהשאלה, הוא רוצה את התינוק?
״מה זאת אומרת?״ הרמתי גבה והוא התקרב אליי עוד יותר, עולה חזרה למיטה ומושך אותי אליו.
״יהיה לי ילד״ הוא אמר באושר ונישק אותי כמה פעמים בשמחה, לא ציפיתי לכך שהוא ירצה את האפון שגדל לי בבטן, אני לא רוצה אותו.
״דניאל, אני לא רוצה אותו, אני לא רוצה להיות אימא״ אמרתי בעצב והוא הסתכל עליי, אני לא רוצה להיות חרא אימא כמו שאימא שלי הייתה, אני לא בנויה לזה.
״למה לא לולה?״ הוא אמר עדיין נלהב.
״אני אהיה איתך בהכל, יהיה לנו ילד קטן וחתיך שישמע מוזיקת רוק טובה ויראה טוב כמו אבא שלו, או איזו ילדה יפה שתשמע מוזיקת רוק ותהיה יפה כמו אבא שלה״ הוא ניסה לשכנע אותי והעלתי חיוך קטן מהטיפשות שלו.
״איפה אני בכל העסק הזה?״ שאלתי בהרמת גבה, הוא לא הצליח לשכנע אותי במאה אחוז, אני עדיין לא מאמינה שאני טובה מספיק בכדי להיות אימא.
״את תלדי אותו, הוא יקבל את היופי שלי ואת כבר נמצא לך משהו אולי הצבע שיער, או הצבע עיניים״ הוא אמר וצחק, אילצתי חיוך והשענתי את הלחי שלי על חזהו במטרה שיחבק אותי, יצאתי כלבה שחשבתי שהוא ינטוש אותי או יכעס עליי ואני יוצאת עוד יותר כלבה שאני לא רוצה את התינוק הזה.
״אני יודע שזה קשה אבל את לא הולכת להפיל את הילד שלנו״ הוא קבע אבל בנימה רכה, מעביר ידו בשיערי ונאנח.
״זה הגוף שלי דניאל, אם אני ארצה אני אפיל״ התנגדתי לקביעה שלו, אני יותר מדי נסערת, הכל יותר מדי בשבילי, אני פשוט לא צריכה את התינוק הזה.
״אני אומר לך מעכשיו מור אם את מפילה את התינוק זה נגמר״ הוא איים ודחפתי אותו ממני.
״אתה לא יכול לחיות בלעדיי״ קבעתי בעצבים.
״אני גם לא יכול לחיות עם רוצחת״ הוא עיוות את פניו ופערתי את פי, הוא לא אמיתי.
״אני נראית לך רוצחת?!״ שאלתי בצווחה וקולי רעד, סימן לכך שבכל שנייה שעוברת אני עלולה להפוך את החדר שלנו לבריכה ציבורית.
״הפלה זה רצח מור״ הוא אמר בתסכול ותפסתי בשיערות ראשי, אם רק הייתי לוקחת את הגלולה הארורה הייתי חוסכת לעצמי את כל הדרמה הזאת.
״מה אתה מצפה שאני אעשה דניאל? אנחנו אפילו לא נשואים!״ אמרתי בניסיון לסחוט כל תירוץ אפשרי בשביל לצאת מזה, סכר הדמעות שלי נפרץ ונשכתי את שפתי התחתונה בשביל לא לבכות בקול אלא רק כמה דמעות נופלות לי על הלחי.
״אני, עכשיו, בשנייה הזאת הולך יחד איתך לבחור את הטבעת שאת רוצה ועל המקום אני אציע לך נישואים״ הוא אמר כאילו זה הדבר הכי קל בעולם, כשהוא אמר את זה הלב שלי חייך, אני מעריצה את האופטימיות שלו.
״למה אתה הופך את זה לדבר כל כך פשוט?״ אמרתי והלכתי למיטה, קורסת עליה ופורצת בבכי.
״כי זה פשוט לולה״ הוא התרכך והתקדם לחבק אותי, בשנייה שהוא נישק את הראש שלי הבכי שלי התגבר ופרץ חדש של דמעות הגיח.
״חשבתי שתכעס עליי״ יבבתי והוא ליטף את גבי, עם כל הבלבול שחשתי הרגשתי בטוחה, לפחות אני לא לבד בזה.
״עם כל מה שעבר עלייך עם אימא שלך? לא נראה לי״ הוא אמר וצחק, חזרתי כמה משפטים אחורה, הרגע שהוא סוג של הציע לי נישואים?, אני אדאג לזה אחר כך.
״אם בשלוש בלילה אני אשלח אותך להביא לי שווארמה אתה לא הולך לכעוס אני ברורה?״ אמרתי בחיוך ודניאל צחק גם הוא, ניסיתי להיות אופטימית כמוהו, למצוא מעט צחוק וציניות בין כל החרא שהרגשתי.
״אני גם אהפוך את המדינה בשביל להביא לך שווארמה״ הוא אמר בחיוך מנחם והתנתק מהחיבוק, נשכב על המיטה ומסמן לי לבוא לידו, אלו הרגעים הכי יפים שלנו, אלו שאנחנו לא מדברים אלא רק שוכבים על המיטה המרווחת ומסתכלים אחד על השנייה, הפה לא מדבר רק העיניים.
״זה הולך להיות מסובך דניאל״ נאנחתי ביאוש ונשכבתי לצידו, הוא ליטף את פניי ונישק את זווית פי, אם אני אבוא בגישה הזו מתחילת ההריון אני לגמרי אאבד את עשתנותי בעוד כמה חודשים, אני חייבת להירגע.
״רוצה לראות איך אני בשנייה מקל עלייך?״ הוא אמר והנהנתי, עם כל דקה שעוברת חשבתי על כך שאני עומדת להיות דבת על ושאני לא אצליח לזוז.
״תתפטרי״ הוא אמר בפשטות ומשך בכתפיו, פערתי את עיניי והנדתי בראשי בחדות.
״אין מצב דני, אני מנהלת סניף אני לא יכולה לוותר על העבודה הזאת, המנהלת שלי תשתגע אם אני אתפטר״ התנגדתי להצעתו בכל תוקף, אני באמת אשתגע בבית, במקום לנוח אני אנקה ואז אקיא על הרצפה ששטפתי קודם לכן.
״מה אכפת לך, יש לי משכורת מצוינת, יש לנו מספיק כסף בצד״ הוא ניסה לשכנע אותי והשפלתי מבט לרגע.
״זה לא זה״ התחלתי לומר, תהיתי מה יקרה בעתיד שאני אהיה עם בטן כמו של אבי ביטר, איך אני אלך לעבודה, איך אני בכלל אצליח לזוז.
״אני אשתגע בבית״ אמרתי את הסיבה האמיתית, הוא העביר את ידו בשיערו והחזיר את מבטו אליי.
״אז בואי נעשה ככה״ הוא אמר, מהסס לרגע ופותח את פיו בשנית.
״עד חודש חמישי את עובדת ואז את מתפטרת״ הוא הציע פשרה שנראתה לי לעין, הנהנתי בהסכמה והוא נישק אותי בשמחה.
בין כל החרא שהרגשתי, בין אם זה פיזית או נפשית שמחתי לראות אותו מאושר כל כך, לא ידעתי שילד כל כך ישמח אותו, הוא לא כל כך רשע כמו שאני מתארת אותו הוא פשוט… פחות טיפוס של ילדים, לפחות ככה חשבתי.
״מסכימה?״ שאל בציפייה.
״מסכימה״ אישרתי ונישקתי אותו.
״עכשיו בוא נחזור כמה דקות אחורה״ אמרתי וחייכתי חיוך ערמומי, ממש ככה לא רציתי את ההצעת נישואים שלי, רציתי שנצא לאיזו מסעדה יקרה ואז הוא יבקש את התשומת לב של כולם ויציע לי נישואים בליווי של משפט מרגש של
״התעשי אותי את הגבר המאושר באדם״ או משהו בכיוון, אבל זה רק דניאל והיותר מדי סרטים שאני רואה, אז למה אני מצפה?,
כך או כך הוא אוהב אותי ואני אוהבת אותו, אני לא צריכה מסעדה יוקרתית או משפט מלא בקיטש בכדי להבין את זה.
״כמה קראט הטבעת שאתה הולך לקנות לי״ שאלתי בהרמת גבה, הוא חייך וצבט את גשר אפו, עוצם את עיניו ומניד בראשו.
״הסתבכתי אה?״ הוא שאל בצחוק.
״אוהו אתה לא יודע עד כמה״ צחקתי ונישקתי את קצה אפו.
אני חושבת שסוף סוף התחלתי לעכל שהחודשים הקרובים שלי הולכים לעבור שינוי משמעותי והחודשים אחרי ההריון יהיו משמעותיים עוד יותר.
דניאל ליטף את לחיי והתקרבתי אליו עוד יותר בכדי שיחבק אותי.
והוא חיבק אותי.


תגובות (36)

תגובה ראשונה יאיי, חכי אני אקרא ואז אגיד לך איך הפרק…

08/06/2014 19:03

    ייייאיייי,אה לכול הבנות שחשבו שהוא זבל רק אני לא חשבתי שהוא זבל !!!!
    איזה מזל שאני אוהבת אותו בכול מצב חחח-.-
    היה להם ילד!!!!! או ילדה !!! או תאומים!!! או שלישה!! עשרייה,רבעיייה מה שהולך בא.
    חחח אמא איזה זוג הם,ככה בשולף כבר נשואים. גם אני רוצה ילד אבל בגיל 20 ומשהו כי זה הורס את הגוף חבל להרוס את הגוף מעכשיו לא?
    ותמשייייכיי את חטיפה היום או את זה !!
    חייה בסרט שאת תפרידי בניהם,ובכלל שיעזרו לך. (אם היא תעשה הפלה הם יריבו זה יכול להיות טוב אבל אל תשתמשי בזה או בכול משהו אחר)
    אהה ואני הרב בחתונה או שושבינה,מה שהולך? הולך!

    08/06/2014 19:12

אווו איזה דביקיםם!
תפרידי ביניהם.
המשךך♥

08/06/2014 19:17

דייי איזה מותקק הואא!! יצא לך פרק מהמםם ושלא תעזי להפריד בניהם!!

08/06/2014 19:20

אני כל הזמן הזה עם חיוך דפוק על הפרצוף איזה חמודים הם אני מתה וניראלי שקצת התאהבתי בחטופה

08/06/2014 19:25

למה להפריד? >< הם כאלה חמודים ביחד זה זה… פויה! אסור! אסור להפריד :(
ואם תפרידי אז אל תפרידי בסגנון שהם ייפרדו את יכולה לעשות שמשהו קרה לא יודעת איך ויחטפו אותה או… שהיה שוד בעבודה שלה ולקחו אותה כשבוייה.. או שהרביצו לה וכתוצאה מזה התינוק מת..
טוב הרעיונות שלי הם רשעיים אבל אני באד גירל ^^ * ואם לא תשתמשי ברעיונות זה ייתקבל בברכה כי אישית אני אבכה בכל אחד מהם.. *
תתמממשששייייככככייייי!!

08/06/2014 19:30

לאאאאאאאאאאאאאאאאאא להפריד אחרת את מתה מובן?

08/06/2014 19:32

שום הפרדההה
אוהבת אותךךך
אוהבת את דניאל
אוהבת את מור
והכי אוהבת שוקולדדדד אבלזה לא קשור

08/06/2014 19:33

לאאאא להפרידד בינהםםם

08/06/2014 19:43

כן, כלבים -,- למה נכנסתם לי לחיים, למה????? עכשיו אני צריכה לדאוג גם לתינוק, נו באמת אין לכם מה לעשות בחיים חוץ מסקס? אויש, מה אני יעשה עם שניהם??? הם פשוט לא לומדים הא? ודניאל, קיבלת עכשיו צל״ש ממני! לא זרקת אותה, לא התנהגת כמו חרא, ואני לא יתן לך בעיטה ב@&!? ! איזה יופי, נכון? אבל דיר באלק אתה אולי פוגע בה, כי יש לי נסיון בבעיטה ב&@!? (אני רצינית בכיתה א׳ בטעות בעטתי לבן בביצים ולא הבנתי למה זה כואב לו). טוב, אחרי שהכל מובן (פחות או יותר) אני הולכת :) ביוש :) אה, ובבקשה תעני לי במייל, אני צריכה קצת עזרה :)

08/06/2014 19:46

את כל כך עומדת להמשיך.. היום!!!!!!

08/06/2014 20:05

אני כנראה הבן אדם הכי מאושר בעולם כרגע שאפילו לא בא לי להפריד בניהם ולקחת את דניאל לעצמי!!! (שזה שיא!)

08/06/2014 20:24

אוקי רק 4 מילים:
הפרק-הכי-מושלם-אבר!!!!

08/06/2014 20:49

אזזז הואאא סתםם הלךך להשתין בפרק הקודם?!
דניאללל טיפוס אבהי?! פשייייייייי יפה יפהה
תארו לכם את מוניאל הורים? אני מדמיינת אותם זורקים צלחות אחד על השני מרוב הקריזות שהילדים יביאו להם חחחחחח
בקיצור יובלי היפהה והנסיכההה אוהבת המון ותמשיכיי דחופיםםם

08/06/2014 21:43

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי
ואל תעזי להפריד ביניהם. בחיים.

08/06/2014 21:51

מושלם פשוט מושלםם יש להם ילד או ילדה והם הולכים להתחתן
אעאעא נירא לי אני מתרגשת יותר מימנה מזה שהיא הולכת להתחתן
תמשיכי דחוףףףףףףף

08/06/2014 22:22

וואי שמעי את כותבת פשוט נדיר זה הסיפור הכי יפה שקראתי איזה מוושלם תמשיכי דחוף !

08/06/2014 23:09

היי יובל.. (אני יודעת שזה שם בדוי וכו'.. אבל מוזר לי לקרוא לך 'עוד אחת' חחח)
אז קראתי את כול העונה הראשונה וגם כמובן את העונה הזאת,ואת חטופה (וד"א ראיתי את שני הסרטים).
ואת פשוט מדהימה! את כותבת כול כך יפה עם סגנון מגניב וייחודי,
בנינו.. אני לא ממש מתחברת לכול הכותבים ולכול סגנוני הכתיבה הרבים שיש פה, אבל את פשוט הצלחת לעשות את זה. עשית בי את הקליק, וזה פשוט מושלם.
כיף לי ממש לקרוא את הסיפורים שלך ולחכות פרקים הבאים, ואשכרה לדעת שיש למה לחכות.
היה לי חשוב להגיד לך את כול אלא כדי עודד אותך להמשיך מהר ;) אפשר לקרוא לזה מסר סמויי.. אבל למי אכפת?
אז באמת כול הכבוד, את תותחית!
(ונ.ב אמרת שקשה לך מצוא משהו שיפריד בינהם חשבתי על זה וזה בהחלט קשה אבל אפשרי.. אז אם את צריכה יעוץ פשוט תבקשי :))

08/06/2014 23:29

    היי אור חחח באמת מוזר לקרוא לי עוד אחת אז עדיף שזה יהיה יובל
    אני ממש שמחה שאהבת וזה באמת עוזר לי להמשיך לכתוב בידיעה שאוהבים את הסיפור, יואווו איזה חיוך יש לי אין משהו שאני יותר אוהבת מאשר כאלה תגובות חמות (ולא, לא בכיוון של תישרפי)
    אני צריכה את העזרה שלך ואמן תשלחי לי במייל❤️
    אוהבת יותר מדי, יובל❤️

    14/06/2014 14:11

לא להפריד ביניהם!!!!!! את לא מפרידה ביניהם הבנת?!?!?! הם מושלמים ואת לא תגרמי להם להיות פגומים ברור?!?!?! תמשיכי עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!

09/06/2014 00:11

שיהוו, את לא נורמאלית.
את רוצה להרוג אותי…
אני כבר חשבתי שהם יפרדו ויהיה איזה בלאגן, פייי התחלתי לאכול סרטים..
וחסר לך שאת מפרידה בניהם!!!!
אני רק רוצה לראות מי יתן לך קמצוץ של רעוין להפריד בניהם, ואני תולה אותו ואותך!!!!!
ואני חוזרת על זה שוב, את לא נורמאלית.
נשבעת לך אני עם אתקף לב כל הפרק.
אני באיכלוב.. תשמרו על קשר..

09/06/2014 00:28

על
תפקידי
בניהםםםםםםם
דייייייי הם כאלה חמודיייםםםםםםםםם
מצה אליייךךךךך ואליהםםםםםם
תמשיכייייייןייי

09/06/2014 07:31

לללללללללללללללל
ההההההההההההההה
ממממממממממממממ
ששששששששששששש
ייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ךךךךךךךךךךךךךךךךךך

לללללללללללללללללל
ההההההההההההההההה
מממממממממממממממ
ששששששששששש
יייייייייייייייייייייייייי
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

09/06/2014 19:52

תגידי את רוצה מכות משה להפריד בניהם הם מושלמים ביחד
חיימשלי דניאל מאוהבת בךךךך
פרק מושלם מושלם מושלםםםם
תמשיכי דחוףףףף
אוהבת המוןןן מוכשרת שליייי מכורה לסיפור הזה!!!

10/06/2014 10:31

שלא תחשבי שזה פיצול אישיות אנחנו שתי בנות ממשתמש אחד ..
אני מאוהבת בסיפורים שלך תמשיכי דחוף דחוף !

10/06/2014 14:36

    אעאיאעאעאעאעאעאע הקדישו לי פרקקקקק ייייייאייייי
    גם אני כלכך אוהבת אותךךךךך תמשיכי דחוףףף
    וכשרים שהעלית פרק שמחתי ועכשיו ראיתי שהוא מוקדש ליי אז התחלתי לקפוץ ולשמוח (לא ל יום מקדישים לי פרק ועוד זאת שאני אוהבתתת) ואז נפלתי על המיטה .-.
    סבך אני חכמה.
    טוב נראלי שקצת חפרתי
    אז במילה אחת? נדירמושלםמהמםהורס
    ובשלוש מילים? תמשיכיי מייד אהובתי( אוהבת אותך)
    ~העם דורש פרק המשך~
    העם דורש פרק המשך
    אז עם העם דןרש אז תדרישי אותו (רגע מה .-. )

    10/06/2014 16:20

    בטעות כתבתי תחת התגנבה שלך אופסיי

    10/06/2014 16:21

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/06/2014 17:44

בבקשה תמשיכיי ❤️

11/06/2014 14:51

מתי את ממשיכהה??
תמשיכיי כברר+!

12/06/2014 22:54

אני מאוהבת
ביי !
מושלם
תמשיכי
דחווווווווווווווף

13/06/2014 14:36

אלבאבלאהל למה נטשת פהה
את לא ממשיכה את הסיפור הזה אבל את חטופה כן?
אווופ
תמשיכי את זה דחווף

13/06/2014 17:14

רוני כפרה עלייך אישתי איזה הפלה בראש שלך? אמרה כן זהו נסגרה הבסטה היא תלד אותו, וואלה עלה לי אחלה רעיון להפריד בניהם היום יהיה פרק❤️
מעייני נכון דביק? יאללה להפריד!
אוריני נסיכה שלי אני אמשיך היום❤️
משי אהובתי תודה רבה וואלה שמחה שאהבת את חטופה❤️
אחת שמקווה להיות כותבת? חחחח איזההה אני על הפנים בכל הקטע של השבויים ושוד וכאלה (חטופה יוצא מן הכלל אני מקווה) אבל אני אפריד בניהם ככה שתבכי רק אם את רגישה❤️
ברור גילוש ברור ;-) ❤️
שנינה אוהבת אותך אוהבת אותך והכי אוהבת שוקולד ❤️
אוהבת לקרוא קצת אקשן יהיה ממש כיף❤️
חחחחח אלמוגי הוא ממש ניצל מהבעיטה שלך הוא לא יפגעבה… אני מקווה :-|
יובל עוד היום❤️
חחחח נועה לגמרי שיא, הם עד כדי כך דביקים?
פרינססה רק ארבע מילים, את, הכי, מושלמת, אבר!
פירפיר אני יודעת? להשתין, לחרבן מה שבא לך… חחח הורים חולי נפש הם יהיו , אוהבת מלא מלא❤️
Love books (לעזאזל מה השם שלך אני מתחרפנת) אני אשץדל שזו לא תהיה פרידה דרמתית❤️
חחחחח יאללה בליברית את תהיי הרב ורוני תהיה השושבינה❤️
זאת שתבלבל אותך, תודה רבה רבה זה ממש עוזר לי למוטיבציה של הכתיבה, מזל אמרתן שאתן שתיים :-)❤️
חחחחחח תמרי, פגומים? אני לא מפסיקה לצחוק❤️
הדר אהובתי לכי תדעי אולי תפגשי את תמר שם, פתחו שיחת נפש, אף אחד לא הציע בנתיים את יכולה להיות רגועה ;-)❤️
שרינייי חולה עלייך תודה רבה❤️
הגולשת אני ממשיככהההההההההה❤️
אליסייי מושלמת שליייייי תודה רבה❤️
פנדוששש ביקשת? קיבלת, מקווה שאהבת, אוהבת מלא מלא ואני עוד היום אדריש פרק ;-)
אהבה אני אמשיךךךךך❤️
שחר גם אני מאוהבת, בך ואני אמשיך❤️

לכל הנסיכות ששואלות מתי ההמשך בעוד חצי שיה ככה, תודה רבה על כל התגובות המדהימות❤️

14/06/2014 13:49

    אבללל לא להפרידדד ביניהם זה יהיה עצובי ואני יעשה חרם על הסיפור עד שהם יחזור להיות ביחד

    14/06/2014 14:04

מושלם ואני מסכימה עם "גילוש"…

20/06/2014 17:44
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך