סיפורונת
המשך יבוא...

אהבה ממבט אחרון- פרק 12

סיפורונת 27/10/2011 868 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא...

הלכנו חזרה אליי הבייתה בשתיקה, הוא הציץ בי מדי פעם אבל אז מיד הסיט את מבטו.
כשהגענו אליי הבייתה וכבר עמדתי ללכת לדלת, אדוארד תפס בידי ומשך אותי אליו. הוא ליטף לי את השיער ולחש לי באוזן "אמרו לך פעם שיש לך שיער יפה שמתאים כל כך לשם שלך?" כן ועוד איך אדוארד, ועוד איך.
ואז התקרבנו שוב אחד אל השני, והתנשקנו נשיקה ארוכה.
———
נכנסתי מאושרת הבייתה ווהורים שלי הביטו בי במבט חשוד "הכל בסדר חומד?" שאלה.
"הכל מעולה אמא" אמרתי בשמחה ודילגתי לנשק אותה על מצחה.
"אוקיי… אבא יבוא עוד מעט והוא אמר שנסע למקום החשוך ההוא זוכרת? אבל הפעם כדאי לחקור משהו שם שהוא רוצה לדעת איתנו" אמרה אמא ואז עיניי נפתחו בהלם "מההה?!! זה בלתי אפשרי! אל תלכו לשם!" קראתי.
"את יכולה להשאר כאן, הבטחתי לאבא שלך שאני אלך איתו" אמרה אמא ועלתה למעלה.
אוחחח! למה הכל חייב לקרות דווקא לי?!.
עליתי למעלה ונכנסתי לחדר שלי. חיפשתי את הטלפון שלי, אה יופי! הנה הוא!.
מהר הקלדתי הודעה לאדוארד: ההורים שלי הולכים לחקור במקום שלך, זה חוקי מצידכם?!.
וסגרתי את הטלפון שלי כשאני שמה אותי על בית החזה שלי.
——–
דזזזזזזז.
אחרי כמה דקות תשובה מאדוארד: לא, דווקא לא, זה כמו כל מקום לכל בנאדם, פשוט המציאו עליו שמועות שהוא אפל ונוראי.
שלחתי לו הודעה: אז כדאי לי לבוא איתם גם?.
ניגשתי למחשב, כבר מאוחר, מחר יש לי לימודים.
נכנסתי לפייסבוק ואדוארד היה מחובר.
"אז?" שאלתי אותו.
"תבואי. אני אראה לך את המשפחה שלי" הייתה לי הודעה על המסך.
"אמאאאא! את שומעת?! אני באה איתך!" קראתי.
מה יכול להיות יותר טוב מאשר לפגוש את המשפחה של אדוארד?! בטח כולם יפים כמוהו.


תגובות (1)

יוי את כותבת מדהים!

29/10/2011 03:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך