סיפורונת
המשך יבוא! אני מקדישה את הפרק הזה למילקי, Biebs Forever, ומישהי מיוחדת.
תמשיכו לקרוא ואל תפסיקו!
♥♥♥ ארנלה

אהבה ממבט אחרון- פרק 18

סיפורונת 30/10/2011 1016 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא! אני מקדישה את הפרק הזה למילקי, Biebs Forever, ומישהי מיוחדת.
תמשיכו לקרוא ואל תפסיקו!
♥♥♥ ארנלה

דלין-דלין.
"זאת נוי!" קראתי בשמחה אבל בדלת לא עמדה נוי, עמד אדוארד.
מחקתי מהר את הפרצוץ השמח והמאושר "אני מצטער, את מחכה למישהי?" הבטתי בו ברוגז "כן אני כן".
"תקשיבי… בואי נדבר על… עצרתי אותו "אין לנו על מה לדבר. כבר שמעתי, אתה חבר של היילי הזאת, זה, גמרנו. מה רצית?…" הבטתי בו במבט רציני, שיבין שאני רצינית, לא משחקת איתו.
אדוארד הרכין את ראשו ואז הביט בי במבט מתמשך "תקשיבי אול-אולי תכניסי אותי ונדבר על זה?" ציחקקתי צחוק מלגלג "אתה? ממש לא. מה יש לך לעשות אצלי? מה? לשים ת'ישבן שלך על הספה שלי ואז להגיד לי רק דברים רעים? אני מצטערת, בשביל זה אני לא אכניס אותך, עכשיו אם לא אכפת לך אני מהפשוטים יותר כנראה, אני לא מהמקובלים בלה-בלה אני מחכה לנוי".
אדוארד עכשיו הביט בי באותו מבט מתמשך ואז היסס ואז נשך את השפה שלו ואז פשוט התקרב אליי ונישק אותי, אני מיד השתחררתי "מה אתה עושה מטורף?!" צעקתי עליו עדיין מבוהלת ממה שקרה כאן הרגע.
"רק שתדעי" הוא נראה עכשיו כועס, מעולם לא ראיתי אותו כועס, הוא תמיד אדיש כזה "שאני לא מאוהב בכלל בהיילי, אני רוצה אותך. ואני רואה שעכשיו הדרך לזה תהיה קשה, כל טוב ג'וליאנה" ואז הוא פשוט הסתובב משם והלך. ניסיתי לקלוט את השיחה הקצרה הזאת אבל אז משהו תפס אותי, זאת הייתה נוי "אההה… ג'וליאנה? לא היית חייבת לחכות לי בחוץ עם כזה מבט מהופנט, קרה משהו?" ניערתי את ראשי והבטתי בנוי "אהה.. כנסי אני אספר לך הכל" ואז היא חייכה חיוך מתוק ונכנסה פנימה ואני הבטתי עוד ברחוב רגע אחד, נשמתי עמוק ונכנסתי אחריי נוי.
——–
"וואו! יש לך בית מדהים!" קראה בהתרגשות "יותר מהיילי זה בטוח" ועכשיו שתינו צחקנו בכיף ולגמריי שכחתי לרגע אחד את מה שקרה עם אדוארד, טוב לא אכפת לי, יש לי את נוי, לבינתיים.
"בואי" אמרתי לה והלכנו למטבח. על הבר היו שתיי כוסות כאלה מיוחדות למילשקיים.
"זה נראה טעים" אמרה נוי, את לא מבינה שזה לך?. חייכתי אלייה חיוך אדיש " זה לשתינו, הכנתי לבד, אני מעולה בלהכין מילשקיים, את זה את כבר יודעת?" נוי הינהנה ולקחה את המילשייק שלה והתחילה לשתות מהקשית שהייתה בכוס "אלף פעם" אמרה לאחר שלגמה כמה לגימות "ואת באמת צודקת, הוא לא מהעולם הזה" נוי היא הבנאדם הכי מדהים שפגשתי אי פעם!.
——-
"טוב אז אחריי ששתינו מילשקיים זה הזמן לעשות את הדבר הכי כייפי!" קראתי ואז הובלתי את שתינו לכיוון הברכה שפנסים צבעוניים האירו אותה "יש לך עוד ברכה????" הלסת שלה נפלה מרוב הלם ואז היא פשוט חייכה באושר "מזל שהבאתי בגד ים לא?" ואז היא קרצה אליי ושתינו רצנו להחליף לבגד ים.
——–
"קדימה תדליקי!" קראה נוי והינהנתי להסכמה, לחצתי על כפתור האורות של הברכה ואור הופיע מעל הברכה וזה נראה מדהים, טוב אני כבר מכירה את זה, אז לא לי, לנוי.
"בואי כבר!" קראה וכבר רעדה מרוב התרגשות "אני רוצה לקפוץ כבר!" אבל אז היא נעצרה "מה קרה?" שאלתי, הבנתי שמשהו לא בסדר. "המים מחוממים?" ואז שתינו צחקנו "ברור!" קראתי ואז שתינו קפצנו באותו הזמן ובהתחלה רעדנו מקור וצחקנו בו זמנית וזה היה ממש מצחיק, השפרצנו אחת על השנייה ועשינו "מי תשפריץ יותר על השנייה" כמובן שנוי ניצחה, היא ממש אלופה בזה.
אחריי זה סתם שחינו בשקט בלי דיבורים "אז.. אה… לא נעים לי לשאול אבל מה קרה שעמדת ככה בדלת כשהגעתי?" נוי שחתה לעברי כי הייתה בצד השני של הברכה.
הרכנתי את ראשי, את לא באמת רוצה לדעת.


תגובות (2)

מדהים מדהים מדהים!!

01/11/2011 06:00

יוי יש לי הקדשה!!!!!!!!!!

01/11/2011 09:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך