סיפורונת
אוי אלוהים אדירים, אליס!! תחשבו מה יקרה אם היא תגלה את ג'וליאנה... אני אפילו לא אדבר על זה! בפרק הבא הכללל!!

אהבה ממבט אחרון- פרק 38

סיפורונת 11/11/2011 666 צפיות 3 תגובות
אוי אלוהים אדירים, אליס!! תחשבו מה יקרה אם היא תגלה את ג'וליאנה... אני אפילו לא אדבר על זה! בפרק הבא הכללל!!

אני לא רוצה לחיות איתו יותר, לעולם לא. אולי כן? אולי לא?… אני כבר לא יודעת ואני עצמי מבולבלת! להתקשר לנוי? לא! כן! לא! כן! לא להתקשר….!. הרגשתי איך ידיי הרועדת נמשכת לטלפון שפתאום צילצל והבהיל אותי. זאת הייתה התראה על הודעה: "I- LOVE YOU"  
עוד פעם אדוארד?! עכשיו באמת נמאס לי! אני נפרדת ממנו אחת ולתמיד מחר.
——
למחרת בבית הספר תפסתי את אדוארד לשיחה "וואו חשבת על זה דיי…" עצרתי אותו "אם אתה כל כך מרוצה מזה, אז שכח מזה, חשבתי על זה ואין מצב שאני חוזרת אלייך, להתראות" ואז התחלתי ללכת משם לכיתה, אבל נעצרתי והסתובבתי כשראיתי שאדוארד לא היה שם, לרגע חשבתי מה הוא יכול לעשות לי עם ה"כוחות" שלו, להרוג אותי? לעשות שיקוי שאני אתאהב בו? איכככ!
—–
המחשבות על מה הוא יכול לעשות לי עדיין היו, לא הצלחתי להפסיק לחשוב על זה וזה צימרר אותי. אם הוא לא משקר לי, שבת דודתו, אליס, באמת תהרוג אותי, אז למה האזור שלו נראה כמו אזור לבנייה? ולמה הוא נעלם פתאום?.
הוא לא היה בשיעור, גם לא בשיעור אחריי, והוא לא השאיר זכר שהוא היה בבית הספר, אני צריכה למצוא את אליס הזאת, אוף, לעזאזל!.
——
כשהלכתי חזרה מבית הספר קיבלתי הודעה מנוי: "את חייבת לבוא לקניון, וע-כ-ש-י-ו!!" התחלתי לצעוד לקניון, בלי שום חשק, הלכתי רק בשביל נוי.
——
כשהגעתי נוי עמדה בכניסה וישר גררה אותי לחנות בגדים אחת "נוי… אין עליי כסף.." מילמלתי "למי אכפת מכסף?! בואי תראי איזה בחור חמוד יש כאן" היא גררה אותי לקופה ואז היה שם נער בלונדיני עם עיניים כחולות "אה.. נחמד… כבר התחלתם לדבר?" שאלתי אותו והיא נזפה בי "לא סתומה שכמוך! הוא זה ששולח לך את הודעות האסאמאס האלה" מיצמצתי לרגע ואז צחקתי "אוי באמת נוי.." נוי הביטה בי בכעס "אני אוכיח לך" ואז היא גררה אותי לקופה וחייכה לבחור שעמד שם "אמ… ג'ון? זאת ג'וליאנה.. נו זאת שסיפרתי לך עלייה?" עכשיו הוא הרים את מבטו אליי ורק הינהן "נעים להכיר" ואז באה אישה עם עגלת תינוק והתחיל לצעוק עלינו "היי בנות! אני מצטערת שאני מפריעה אבל אני רוצה לשלם!". "כן.. כן.. אנחנו מיד נלך" אני ונוי גימגמנו. "יופי" מילמלה האישה והניחה את הבגדים שרצתה לשלם עליהם על השולחן של הקופה וג'ון התחיל להעביר את הקודים שעליהם "אוקיי יופי. היינו כאן… עכשיו אפשר ללכת?!" קראתי בכעס ונוי סיננה לעברי "לא!" נאנחתי והבטתי סביבי, ואז מזווית העין, ראיתי נערה בלונדינית, שדומה קצת לאדוארד, והיה כתוב לה על החולצה בפתקית קטנה כזו "אליס".


תגובות (3)

תמשיכי מהר הפרקים האחרונים היו הכי יפים בסידרה כולה!

11/11/2011 09:03

אני אמשיך אבל יותר מאוחר [=

11/11/2011 09:15

טוב תודה!

11/11/2011 11:55
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך