אהבה ממבט אחרון 2- פרק 30

סיפורונת 15/12/2011 757 צפיות תגובה אחת

ריקי נכנסה לתוך מנעול הדלת של החדר הנעול הבא ובתוכו אדוארד היה שרוע על הרצפה והפצעים שהיו לו והחבלות שהיו לו לא נראו טוב בכלל, הוא נראה כאילו היה במלחמה או משהו כזה.
התנפלתי עליו ולחשתי לאוזנו "אדוארד! זאת אני ג'וליאנה! אני מתחננת לפנייך… תתעורר". הוא לא זז, פניו נראו רגועות מתמיד ומבטו היה אדיש ונחמד, פיו היה פתוח כאילו מתכוון לומר משהו ובאמת יצאו מפיו כמה מילמולים: "ג'וליאנה…. ג'ייס….. אוהב…. ג'וליאנה….". מאחוריי נשמע קול נפילה והפנתי את מבטי לאחור לבדוק מה קרה, ראיתי את ריקי שוכבת על הרצפה מרוב הלם "מה קרה ריקי?" ליילה ניערה אותה והיא קפצה ממקומה "לא משנה!" קראה ואני המשכתי לנער את אדוארד, כמחכה שיתעורר. "בבקשה…" דמעות התחילו לזלוג מעיניי. "תבדקי את פעימות הלב שלו" שמעתי את מרינה אומרת ובדקתי אותן והן התחלשו מרגע לרגע. הבטתי בשלושתן כמתחננת שיעשו משהו, שלא ייתנו לו למות.
"אדוארד.." פרצתי בבכי ואז ליילה התעופפה אליי ואמרה "יש רק דרך אחת להעיר אותו- תצטרכי להיכנס לחלומות שלו".
הינהנתי "אני אעשה את זה".
—–
ראיתי את עצמי עומדת אי שם בשמיים הכחולים שמסביבי אדוארד מתנפל על ג'ייס וצורח "אל תביט עלייה ככה, לעולם" ואז ג'ייס חייך ומאחוריו הוציא סכין. עיניי נפתחו לרווחה "אדוארד!!!!!" צרחתי אבל הוא לא שמע דבר. ג'ייס חייך וזרק את הסכין לעבר אדוארד שהתחמק מהסכין שהשאיר על אדוארד רק שריטה עמוקה ואדומה על ידו.
"אדוארד!" צעקתי לו מקווה שישים לב שאני פה.
"היא תצטרף אלינו, גם אם תרצה וגם אם לא" אדוארד התנפל עליו ודחף אותו אחורה "אתה לא רוצה אותה סתם, אתה אוהב אותה, ותפסיק עם זה- היא.ש-ל-י!".
ג'ייס חייך ואז רץ אל אדוארד ו-.

קפצתי בבהלה מתנשפת והבטתי על ליילה "ג'ייס הכניס לאדוארד סכין ואז בעט בו" אמרתי לא מסוגלת עדיין להאמין שזה מה שקרה.
ריקי המשיכה להקשיב לפעימות ליבו של אדוארד "הוא מתחלש מרגע לרגע" אמרה ריקי והבטתי לעינייה ואז היא מילמלה "הוא מת". הבטתי באדוארד, הוא הפסיק לנשום וריקי עזבה אותו בעדינות, עמדתי על מקומי קפואה, אם אדוארד מת כבר אין לי מה לעשות בחיים האלה, אין לי.


תגובות (1)

האאאאאאאאא נעצרה לי הנשימה! לא יכול להיות! סופסוף התחלתי לחבב אותו!
רצתי לקרוא את הפרק הבא!

17/12/2011 11:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך