סיפורונת
הייתי עייפה נורא ולכן אני אעשה את החלק השניי יותר ארוך ובינתיים הלכתי לישון- לילה טוב!

אהבה ממבט אחרון 3- פרק 10- חלק 1

סיפורונת 06/01/2012 770 צפיות אין תגובות
הייתי עייפה נורא ולכן אני אעשה את החלק השניי יותר ארוך ובינתיים הלכתי לישון- לילה טוב!

הרגשתי שטיפות גדולות של גשם נופלות עליי ומרטיבות אותי עד כדי כך שנעשה לי קררר!. הבטתי סביבי ופתאום הבחנתי בליילה, קרינה וריקי. "בנות!" קראתי מאשורת עד הגג שסופסוף פגשתי אותן שוב.
"ג'וליאנה!" קראו שלותשן והתחבקנו. "כל כך התגעגענו!" קראה ריקי בקול מתרגש- מאושר כזה.
"בנות אני…" התחלתי לומר ואז ליילה השתיקה אותי. "אנחנו יודעות, אדוארד, ג'ייס, אמא שלך, הכל".
לא הבנתי מה אמא שלי קשורה אבל נתתי להן לדבר. קרינה התיישבה על כתפיי והתחילה לדבר "אמך רוצה לראות אותך, אז בואו נתחיל לזוז!" קראה והלכתי אחריהן לארמון גדול ומפואר.
בכניסה עמדו שומרים, הם נראו דיי רציניים "איך נעבור אותם?" לחשתי לריקי, דיי חיבבתי אותה כי היא הייתה דיי שובבה. ריקי משכה בכתפייה "אינלי שמץ של מושג! אבל אפשר שאת תגידי להם שאת ביתה של המלכה". היססתי- לעשות את זה זה?.
"אהמ. אהמ" הוצאתי את השומרים מהלחלום בהקיץ שלהם.
"אני ג'וליאנה, ביתה של המלכה שביקשה לראותי" אמרתי בקול גאווה כזה.
השומרים התלחששו בינהן ואז הרגשו לנו להיכנס, אבל הייתה לי הרגשה לא נעימה כל כך…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך