מייק וזווסקי
זה הישג ממש ממש ממש גדול!
יש לי בעיה קטנה, אני לא אוהב כול כך את נושאי האהבה (זה אולי כי אף פעם לא התנסיתי בזה...), אבל הגעתי למסקנה, שהגיע הזמן לפתוח את הדלת הזו, בעזרת סיפור...!
הסיפור יהיה סוג של הסיפור שלי... רק שאני קובע איך הוא ימשך ויגמר.
אז, מה שאתם הולכים לראות, זה אני בעצם... אבל בשלב מסוים, זה כבר המצאות שלי להמשך.
אז... קריאה נעימה...!

אהבה ממבט מחשב – הקדמה

מייק וזווסקי 26/06/2013 919 צפיות 13 תגובות
זה הישג ממש ממש ממש גדול!
יש לי בעיה קטנה, אני לא אוהב כול כך את נושאי האהבה (זה אולי כי אף פעם לא התנסיתי בזה...), אבל הגעתי למסקנה, שהגיע הזמן לפתוח את הדלת הזו, בעזרת סיפור...!
הסיפור יהיה סוג של הסיפור שלי... רק שאני קובע איך הוא ימשך ויגמר.
אז, מה שאתם הולכים לראות, זה אני בעצם... אבל בשלב מסוים, זה כבר המצאות שלי להמשך.
אז... קריאה נעימה...!

היי, קוראים לי ניק, בן 16, וגיימר. לאלה שלא יודעים מה זה גיימר, גיימר זה אדם שעשוק לא מעט במשחקי מחשב, וחלק מהעסק הזה אומר גם שאין הרבה חיי חברה או זמן איכותי מחוץ לבית. קטע מצחיק, אני גיימר עוד מאז שאני זוכר את עצמי, וגם לא היה לי חבר נורמאלי, חוץ מהמחשב שלי כמובן… חוץ מזה שאני גיימר, אני גם אומן. קצת. אני אוהב לצייר כול מיני דמויות ממשחקים שאני משחק, או סתם קומיקסים מצחיקים על המשחקים האלה. אבל את זה אני עושה אך ורק בבית הספר. בבית, אני משחק בלבד. ככה בעצם זה הולך אצלי, אם אני יכול לומר.
אבל הינה מגיע הקטע ה"מעניין": בגלל שאני בגיל הטיפש-עשרה מגיע הקטע שאני… רוצה… אמממ… וואי, אני שונא לומר את זה… אני רוצה חברה… בת…
אבל הקטע שמכשיל את הכול הוא שבבית הספר, אני נמצא במעמד החנונים. כולם מכירים אותי, ורואים אותי כפריק מחשבים, וכשאני אומר כולם זה כולל גם הבנים וגם הבנות. אז אם אני רוצה למצוא חברה, זה לא בבית הספר, זה אני מבטיח לכם.
עוד קטע שמסבך את הכול, הוא שאני ממש לא יודע איך להתחיל שיחה. לא משנה עם מי, אני פשוט לא יודע איך להתחיל שיחה. זה פשוט הורס את הכול. אם אני מצליח להתחיל שיחה, זה אך ורק במשחקי מחשב עם אנשים אקראיים שאני סתם פוגש, וגם אז אני מאבד את הכול.
אז בואו נסכם את הכול, כן? אני במעמד החנונים, לא יודע להתחיל שיחה, אוהב לצייר, גיימר, ורוצה חברה. השניים האחרונים, לא מתחברים בכלל…
אז, הינה, לפניכם עומד ניק. בחור רווק שלא הייתה לו חברה עוד מאז שנולד, ואין לו שום ניסיון באהבה.
ובכן, אני מקווה שעניינתי אתכם. אם כן… מוכנים לדעת על הסיפור שלי? אני מבטיח לכם, לא תתחרטו…!


תגובות (13)

מהמםםם
תמשיךךך

26/06/2013 07:15

תמשיךךךךךךך

26/06/2013 07:19

אני ממש יחכה לפרק הבא! מקווה שתאהב את נושאי אהבה כי היא לפעמים יפה ועדינה ולפעמים מכוערת וקוצנית ומאוד מעניין לכתוב סיפור אהבה כדי לדעת דברים על אהבה

26/06/2013 07:20

נראה טוב, תמשיך.
אם אתה לא רוצה להיכנס לכל הקטע הזה של אהבה אתה יכול להתחיל את זה בקטן, הוא הרי נבוך מכל העניין אז אל תתן לו "להתפרע", תחזיק את ניק קצר ותמצא לו חברה שלא מגזימה.

26/06/2013 07:21

הייתי בטוחה שאתה בת! חחחח אולי זה בגלל שאני רגילה שכולן פה בנות >< סורייי
הסיפור ממש יפה, אני באמת חושבת שכדאי לך להתנסות דברים שעוד לא עשית, השנה בתחילת השנה התנסיתי בכתיבה בכיתה, ותראה איפה אני עכשיו! ממש פה!
בהצלחה :-)
נ. ב. משהו מהתיאורים שתיארת פה את הדמות דומה לך במציאות? מסקרן אותי לדעת כל מה שאני יכולה על אנשים פה באתר…
חחחח אני דפוקה בראש ^-^

26/06/2013 07:23

היומניסטית, את לא כל כך דפוקה בראש, זה שאת רוצה לדעת דברים על אנשים שאת בסוג של קשר איתם זה מאוד טבעי…

26/06/2013 07:26

ממש יפה, מחכה להמשך…

26/06/2013 07:28

אני יודעת…
זה פשוט… עזבי קשה להסביר.
זה לא קשור לזה בכלל.
אני סתם דפוקה בראש, נולדתי ככה :-)

26/06/2013 07:28

כולנו…=)

26/06/2013 07:29

חחחחח דורון כלכך צודקת!

26/06/2013 07:30

שמע זה נשמע תותח !

26/06/2013 07:48

וואו, תודה לכם! ^^
אני מניח שאני אתחיל לעבוד על הסיפור P:
וכן, זה אמור להיות סוג של COPY שלי…!
כך, שאם מישהו מעוניין לדעת על חלק (רק חלק!) מהחיים ה"מוזרים" שלי, מוזמן לראות ולהתעניין (:

26/06/2013 09:37

אהבתי את ההקדמה. היא חמודה. (;
אבל המלצה שלי להמשך-
תתחיל את ההקדמה כממש סיפור, לא שאתה מציג את הדמות. זה עוזר להתחבר לחיי היום יום שלה ותמיד משאיר טעם של עוד. למשל, במקום:
"היי, קוראים לי ניק, בן 16, וגיימר."
הייתי ממליצה לכתוב:
"השעון המעורר בדמות סלנדר מן צלצל. התעוררתי עייף. כל אתמול שיחקתי במשחק שגרר אותי עד לשעות הקטנות של הלילה."
משהו כזה, ואז זה רומז על זה שהוא גיימר. לאט לאט אפשר להכניס את שאר הפרטים-
"אמא דפקה על הדלת, "התעוררת, ניק?" שאלה."
למשל. ואז גילו את שמו. ובכל זאת, זו הקדמה, אז יש פרטים שאי אפשר להכניס בכזו קלות, כמו את הגיל שלו- אז כותבים את הפתיח הקצר הזה שמשאיר עוד טעם לעוד, וכותבים מתחת משהו בסגנון:
ניק הוא בן 16, גיימר, ומת למצוא חברה. לעולם לא היו לו..
בלהבלהבלה.
חוצמזה, הפואנטה מקסימה ונחמד לשמוע שאתה נפתח לדברים חדשים (:
המון בהצלחה ומחכה להמשך בציפייה ♥

27/06/2013 04:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך