Loveeee
מקווה שתאהבו❤️

אהבה ממבט ראשון❤️- הקדמה

Loveeee 28/06/2014 2588 צפיות 18 תגובות
מקווה שתאהבו❤️

אהבה ממבט ראשון הקדמה:

סתיו כחלון:
אני סתיו כחלון כן כן אני יודעת אני אחות של יש לי שני אחים בני 18 יונתן ונווה .. יש לי שיער חום חלק בהתחלה תלתלים בסוף עיניים חומות דבש בהירות אני אוהבת לשיר ולרקוד זה בנשמה שלי!! מאוהבת בדבר שנקרא אראל קטלן!!!
יש לי אחות קטנה בשם גאיה ביינתים ביושים

אראל קטלן:
אראל קטלן, בת 16.
בקרוב 17.
גמדה זה השם השני שלי.
מטר 60.
אופנה זה השם האחרון שלי. לא מתייחסת לאופנה. מה שיש, יש.
עיניים שחורות חזקות, שיער חום כהה חלק מהתחלה ומתולתל בסוף.
צבעתי את הקצוות לגוון ורדרד לסגלגל.
מתה על המותג הזה שנקרה סתיו כחלון.
אחיות בדם

יונתן כחלון:
כן אני יונתן כחלון בן 18 תכף 19 יש לי שיער שחור ועיינים כחולות בהירות כמו הים אני היחיד שיצאתי עם עיינים כחולות זה הזוי!!
אני ונווה שומרים על סתיו גאיה ואראל כמו על העיינים שלנו!! אני מטורף על גאיה הקטנה הזאתי היא הנסיכה של הבית! אני אוהב לצאת למכון כושר במיוחד שאני תכף מתגייס קיצר חפרתי צאו חברים

נווה כחלון:
כן, נווה כחלון.
בן 17, תכף 18.
עיניים חומות כהות ושיער חום כהה.
ילד רגיל, מה לעשות ?
סתיו גאיה ואראל וכמובן אמא הם ארבעת הבנות הכי חשובות לי בעולםם. בלעדיהם אני מת !!
שומר אליהם כאילו שומר על העיניים שלי !
אוהב לנגן, ולשיר.
זה הקיצר.
אז ביי חברה

גאיה כחלון:
היוש אני גאיה אני בת 8
אוהבת לחייך !! (:
יש לי עיינים ירוקות בהירות מהפנטות את כולם (; יש לי שיער חום כולו תלתלים אני אוהבת את יונתן נווה סתיו ואראל הם החברים הכי טובים שלי חחחחחחח בבית אני מרגישה כמו נסיכה ! אני אוהבת לשיר! טוב אז זהו.. ביושששש


תגובות (18)

Love you <3

28/06/2014 20:13

אני מצטער אם אני פוגע אבל זאת ביקורת בונה ולא כדי לפגוע בך…
מה שכתבת למעלה זה לא הקדמה, אני נורא מצטער אבל זאת האמת…
ההקדמה היא הצגת העלילה המרכזית, זהו.
הצגת הדמיות בהקדמה זה לפי דעתי משהוא מיותר, הקוראים צריכים להבין את זה דרך הסיפור עצמו, לאט לאט להכיר דברים חדשים בדמות…
חוץ מזה בסיפור *אסור* לשים סמיילים מכל סוג וגם אסור לרשום דברים כמו "חחחחח" או " ביושש", זה סיפור לא סטטוס…
הסיפור באמת יכול להיות מעולה אבל את באמת חייבת לשנות את הדברים האלו כי בלי זה הסיפור יראה כמו סטטוס בפייסבוק, ולא נראה לי שזה מה שאת רוצה לעשות…
אני אמשיך לעקוב כי הרעיון הכללי מעניין :)

28/06/2014 20:20

    אני אנסה כמה שפחות….
    ותודה על הביקורת!

    28/06/2014 20:25

    כל כך חסכת לי.

    לכותבת- היא מדברת בשמי (:

    28/06/2014 20:32

    הוא* מדבר*
    אני בן :\

    28/06/2014 20:34

מחכה לפרק הראשון … ויש לי סיפור חדש אשמח אם תקראי

29/06/2014 08:13
s~s

מושלםםםםםםםםםם
תמשיכי!!♥

29/06/2014 08:14

אוקיי אז ככה… ביקשת שאני אקרא אז קראתי.. יש לי כמה הערות.
ההקדמה נראית לי אישית רדודה יחסית כלומר למראה העין זה נראה לי סיפור ערסים טיפוסי אבל כמובן שאתם יכולות לשפר אותו ולהפוך אותו לסיפור על רמה.
במקום לכתוב חחחח תכתבי צחקתי, גיחכתי, אלא עם כן את עושה את זה בתור הודעה ואז זה הגיוני.
בלי הייווש וביווש כי זה יותר שפה. רדודה.
אבל הכי הרבה הייתי מציעה לך להתמקד במחשבות רגשות, עלילה, בעיקר מחשבות.
הדמויות שטחיות יחסית סבבה הם אחים הם מגנים אבל אין להם רקע סיפור מיוחד משהו???
אני בטוחה שתצליחי להפוך את הסיפור למהמם אבל תוך כדי לשלב שפה גבוהה ולא עממית של היום יום.
המון בהצלחה עם הסיפור.
אם אתן צריכות עזרה אני פה בשבילכן,
אוהבת המון, טולי ❤

29/06/2014 08:41

    אנשים אמיתיים [מטומטמים מהכיתה שלי, לפחות] באמת אומרים היוש וביוש. [בנים אצלי אומרים אופוש בנוסף להכל] אולי זו רק צורת הדיבור של הדמות.
    כל השאר, בהחלט.

    22/07/2014 23:20

טולי תאמיני לי שזה לא סיפור ערסים רגיל אין קללות… יש הרבה מחשבות ורגשות
כשתראי את הפרק הראשון תגידי אם את חושבת שזה סיפור ערסים כי זה לא!
באמת שניסינו הכי פחות ערסים וגם הדמויות כאן לא סטוציונרים וכאלה…

29/06/2014 08:43

    סיפור ערסים לא חייב לכלול קללות, הוא יכול לכלול חוסר פירוט, דמויות רדודות.
    ערסים זה לא רק עישון, סטוצים, זונות וקללות כי מאחורי כל ערב יש סיפור בפני עצמו. בגלל זה אמרתי לכן להתמקד יותר בפירוט, מחשבות, רגשות…

    29/06/2014 08:48

אז ככה כמו שרוב האנשים יודעים אני אוהבת סיפורי ערסים אבל עם רמה.
ובכללי אני אוהבת אותך חחח אבל יש לי מלא הערות.
אז אני אתחיל ונראה כבר.
1) איפה האופי?זה סיפור ערסים אז אין בעיה עם קללות או סטוציונרים אבל כול זה לא נותן לדמיות אופי. יודעים שהדמות 'מושלמות' אבל אין להם אופי. הם רקניות וזה מוריד מהסיפור בכולכך הרבה מובנים.
2) אין פה בכלל פסיקים,מה שעשית זה לרדת שורה במקום לנקד כלומר לכתוב נקודות. וזה גם מוריד מהסיפור,4 מילים בשורה? זה לא עובד ככה,כותבים נקודות פסיקים.
3) הייוש,ביווש?זה הקדמה הם לא מדברים,הדמיות אמרות להסביר על עצמם. המלצה שלי-תכתבי תיאור מנקודת מבט של הכותב.
4) הנשים החושבים לא בחיים ואני מת בלעדיהן. אחד כתבת בלעדיהם והם בנות אז זה עם נון סופית. שניים לא מעניין צריך אופי!!

זהו לפי דעתי שאר הברים סיכמו כותבים אחרים חוץ מיזה ממליצה להקדמה אחרת,מקוה שלא נפגעת זה רק מרצון לעזרה.
-אוהבת הכי שבעולם רונוש-

29/06/2014 15:43

יואווו זה הסיפור הזהה חיפשתי סיפור אחד בגוגל ובטעות נכנסתי לזה והתמכרתי ואז לא מצאתי אותו וואי ההקדמה נשמעת מעניינת אני כבר ממשיכה לפרקים הבאים <3

03/07/2014 15:13

חחחחחח יש עוד פרקים !
הגעתי עד לפרק 6 !

03/07/2014 15:14

כבר ממשיכהה <3

03/07/2014 15:18

חחחח אוקי

03/07/2014 15:26

אוקי, ראשית זה נראה מבחינתי כמו תיאור דמויות ולא כמו הקדמה, הקדמה צריכה לספר עלילה על דמויות ולא כמו שאת כתבת, את הצגת דמות דמות, כלומר כתבת תיאור דמויות. הדמויות חמודות, שדחיות, אני הייתי ממליצה לך להוסיף סימני פיסוק, את צריכה לכתוב לדוגמה: עיניים ירוקות, מהפנטות את כולם. מבינה? אני ינסה להסביר לך את זה כך שתביני. פסיק- יש לו המון שימושים אבל בעיקר זה נועד בשביל לחלק משפטים ארוכים. כלומר לחלק את המשפטים.
לדוגמה. היא הלכה הצידה, מביטה סביבה, לא מבינה לאין היא צריכה ללכת. חסר לי המון, הכתיבה דלה זה ניראה כמו תיאור דמויות ולא הקדמה. חוץ מזה כל ההיוש והביוש נותן לי הרגשה של ילדים קטנים, בגיל 18 ו17 לא מדברים כך, במיוחד בייצוג תדמית…
מקווה שלא נעלבת כל התגובות הן בשביל לגרום לך להשתפר!

22/07/2014 23:15

לוקחת הכל לתשומת ליבי, ממש תודה על הביקורת.
אבל כל הביקורות שכתבו לי, שיפרתי כמעט הכל !
אז אני אשמח שתקראו את הפרקים. ותגידו מה דעתכם (:

23/07/2014 11:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך