אהבה ממבט ראשון❤️- פרק 12 מזל טוב ! I Am In LoVe

Loveeee 08/07/2014 1182 צפיות 7 תגובות

פרק 12
התעוררתי בבוקר, שזוג ידיים חמות חיבקו אותי. הסתובבתי בחדות, וראיתי את נווה.
נפלט לי אנחת הקלה מהפה, והזזתי את ידיו מימני בעדינות, חוששת להעיר אותו.
לאחר מכן, פסעתי בצעדים כושלים לעבר האמבטיה, עושה את ארגוני הבוקר. לקחתי את האייפון ובדקתי אותו, ראיתי 30+ שיחות מאימי וכמה הודעות.
הקלדתי את מספרה והקרבתו את האייפון לאוזני.
״תגידי, איפה את ?!״ היא צרחה אליי בעצבים ובדאגה. ״את לא מבינה איך דאגתי לך. עוד שנייה הייתי מזמינה משטרה״ הרחקתי את האייפון קצת מאוזני, סובלת מצעקות.
״אני מצטערת,״ מלמלתי. ״קרה משהו וישנתי אצל סתיו.״
״את נשארת שם ?״ נאנחה.
״עד הערב.״ נזכרתי שאני צריכה לעשות משהו ״אמא אני ממהרת. אני מצטערת שהדאגתי אותך״ אמרתי במהירות וניתקתי. אין לי כוח להטפות מוסר שלה.
״הכל בסדר ?״ שמעתי את קולו של נווה מאחורי. הסתובבתי בבהלה ובחדות, וכאשר ראיתי אותו נרגעתי.
״אחלה,״ חייכתי חיוך לצד. ״אני הולכת הביא בגדים מסתיו.״ אמרתי והלכתי לחדר של סתיו.
לקחתי מימנה שורט אבל לא מצאתי חולצה זרוקה.
״סתיו !״ צרחתי.
״מה את צועקת ?״ היא צעקה גם בקול עייף.
״איפה החולצות המשוחררות.״ שאלתי בהרמת גבות
״בכביסה. תצטרכי לקחת מנווה או מיונתן״ היא מלמלה והניחה חזרה את הראש בכרית.
״קומי פדלאה״ מלמלתי.
פסעתי שוב לחדר של נווה.
הגעתי לחדר של נווה.
ראיתי שהוא עדיין ישן הגונזיל הזה !!
היתיישבתי על המיטה שלו.
״נווה״ אמרתי בלחש.
״ממממ…״ מילמל.
״אני צריכה חולצה שלך.״ אמרתי בביישנות.
״תיפתחי את הארון, מדף שני קחי איזה חולצה שבא לך.״ אמר בלחש
״אוקי.״ אמרתי
פתחתי את הארון .
מדף שני…
מצאתי !!
הוצאתי חולצה ורודה טישרט.
ולבשתי אותה.
אוקי זה לא אמיתי !
זה מגיע לי עד לברכיים.
אימאלה ! הוא ענק.
שמעתי צחקוק קל מאחורי, הסתובבתי באיטיות וראיתי את נווה מתפוצץ מצחוק כאשר עיניו טיפה עצומות.
״את קטנה !״ הוא קבע עובדה.
״ואתה ענק !״ קבעתי גם אני עובדה והוצאתי לו לשון. הוא הוציא לי גם לשון.
הדלת נפתחה, וסתיו עמדה שם.
״כמה זמן לוקח להוציא חולצה ? נראלי טבעת מהגודל של החולצות שלו !״ היא התבדחה בקריצה קלה.
״חרא !״ זרקתי אלייה את הכרית שנווה ישן בה.
״היי !״ נווה קרא כאשר ראשו נפל על המזרן ולא על הכרית.
צחקקתי והחזרתי לו את הכרית, רק שפגעתי בראש שלו.
״ארי, את מתה !״ הוא אמר.
״נראה !״ מלמלתי והוצאתי לו לשון ויצאתי מהחדר.
ירדתי לסלון, רצה לעבר המקרר ומוציאה שקית שוקו. הכנסתי לפה וחיכיתי כמה דקות שהשניים ירדו. סתיו ירדה, אבל העצלן לא !
פחח בטח נרדם.
״אני הולכת להעיר את נווה !״ קראתי באנחה קלה וגררתי את רגליי לכיוון המדרגות.
״בהצלחה עם זה !״ סתיו מלמלה בצחקוק והתעסקה באייפון.
עליתי לחדר נכנסת לחדרו, רואה אותו מתחת לשמיכה. עם ראש מתחת לכרית.
״אוחח נווה !״ מלמלתי והזזתי את השמיכה. אבל מה שראיתי זה כרית.
״בו !״ צרחה הייתה מאחורי. הסתובבתי פולטת צרחה קלה מהפה. ראיתי את נווה.
״נווה ! זה לא מצחיק״ אמרתי חובטת עם ידי בחזהו.
ומורידה דמעות .
אני היסטרית , ומפחדת מדברים כאלה !!
״ארי, אני מצטער !״ אמר
״אוקי, זה בסדר״ אמרתי בחיוך שבור .
״אני באמת מצטער.״ אמר.
וראו שהוא באמת מצטער.
״אני סולחת !״ אמרתי בחיוך.
״יופי !״ הוא מלמל באנחת הקלה והרים אותי על כתפו.
״נווה תוריד אותי !״ צרחתי וצחקתי דופקת את ידי כמה פעמים בגבו חלשות בשביל שיוריד אותי. הוא רק צחקק ורץ לכיוון המדרגות, רץ במדרגות וירד לחדר האוכל.
הוא הוריד אותי, מושיב אותי והושיב אותי על הכיסא.
״זו הפעם האחרונה שאתה עושה את זה !״ איימתי מניפה את אצבעי באוויר דוקרת את חזהו.
הוא רק צחקק וצבט את לחיי.
״אחח,״ מלמלתי צוחקת משפשפת את מקום הצביטה. הוא הוציא לי לשון ואני לו חזרה.
״אוף אני מתגעגעת לחן !״ היא מלמלה מביטה בנו בקנאה.
״את וחן זוג ואני ונווה ידידים !״ הוצאתי לה לשון. המפגרת הזו…
״אבל את ונווה מתנהגים כמו זוג״ היא אמרה בהתחכמות מוציאה לי לשון.
״סתיו !״ אמרתי באיום ובהרמת גבות.
״מה ?״ היא שאלה בתמימות ״אני רק אומרת את האמת״
״את רק אומרת את האמת״ מלמלתי בגלגול עיניים קופצת מהכיסא הגבוהה, פותחת את דלת המקרר ומוציאה שקית שוקו
מנק המבט של סתיו
אוף, אני כ״כ מתגעגעת לחן.
הוא חוזר רק עוד יומיים.
חשבתי, ולפתע נשמע צלצול האייפון שלי
״ גם כשאת עוברת ונועצת מבט כמה שאני מכור אליך את לא מבינה…״
״אהובי״ היה מוצג על מסך האייפון שלי,
אוטומטית עלה לי חיוך.
״הלו ?״ עניתי.
״חיים שלי !״ חן אמר
״אהוב שלי, אני מתגעגעת״ אמרתי בעצב.
״חיים שלי גם אני.״ אמר ונשמעה דפיקה בדלת
״מי דופק ?״ שאל בסקרנות
״לא יודעת״ אמרתי.
פתחתי את הדלת. וראיתי את חן.
״חן״ צרחתי, מותירה את האייפון על הספה ורצה לעברו.
״חיימוש,״ הוא מלמל ועטף את זרועי והגדולות והשריריות סביבי. ״התגעגעתי כל כך״
״גם אני התגעגעתי״ מלמלתי מביטה בו, עדיין מחובקת בתוך זרועותיו. עמדתי על קצות אצבעותי, ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים.
״אוחח התגעגעתי לשפתיים האלה !״ הוא קרא ונישק אותי שוב, רק שהפעם הוא התכופף בשביל שאני לא אתאמץ.
״אני עייף מת,״ הוא מלמל.
״בוא תישן,״ מלמלתי ומשכתי אותו לכיוון החדר. הוא נפל על המיטה, חסר כוחות מביט בי.
״תגיד, איך זה שזה לא סוף שבוע ואתה פה ?״ שאלתי במוזרות.
״ביקשתי שבוע חופש בשביל להיות עם החברה היפה שלי,״ קרץ לעברי ומשך אותי אליו. הנחתי את ראשי על חזהו, מתמכרת לחום גופו.
״יונתן עוד כמה דקות מגיע !״ היא מלמל בפיהוק קל.
״אוקיי,״ הרמתי את ראשי בחיוך קליל. ״תישן, אתה מותש,״ נשקתי למצחו, קמה ויוצאת מהחדר.

-מנק׳ המבט של אראל-
״ארי תרימי מבט״ שמעתי קול קליל, הרמתי את מבטי ולאחר מכן הכל היה מכוסה במשהו לבן. נכנס לי קצת לפה, ככה שיכולתי לטעום. קצפת.
״נווה !״ קראתי חצי עצבני חצי מצחקקת. ״אתה תשלם על זה,״ לקחתי מפית מנגבת את הקפצת מפרצופי.
הוא ישב מולי, עם במיכל של הקצפת מצחקק.
״נגמר לי השוקו״ מלמלתי בשקר וקמתי פותחת את המקרר. כולם יודעים שאני מאוהבת בשוקו, אז ניצלתי את העובדה.
הוצאתי מהמקרר בקבוק מייפל וביצה. באתי מאחוריו והתחלתי למרוח מייפל על שיערו ולאחר מכן שברתי ביצה על ראשו.
״אראל !״ הוא צעק בצחקוק רודף אחרי בכל מקום בבית.
הדלת נפתחה, כאשר אני מכוונת לנווה את המיכל של הקצפת, והוא אליי אותו דבר. כן, יש שני מיכלים.
״חזרתי,״ שמעתי קול מפתח הדלת. בדקתי וראיתי את יונתן מביט בנו במוזרות


תגובות (7)

האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא תמשיכייייייייייייייי מושלםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

08/07/2014 18:46
s~s

קודם כל, סליחה שנעלמתי…לא הצלחתי כל כך להיכנס לאתר…
דבר שני, זה היה פרק ממש מושלםםםםםםםםם
תמשיכי!!
אוהבת,שיר ♥♥♥

09/07/2014 14:20

תודה על ההקשדה תאומייייי אוהבת אותךךךךךךך כלכךךךך תמשיכייייי

09/07/2014 14:23

מושלםםםםםםםםםםםם תמשיכי מהר!!!!

09/07/2014 14:30

או מי גאדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד אוקי שיניתי את דעתי באופן רישמי אני לא רוצה את יונתן וארי אני רוצה את נווה וארי הם כי חמודים ביחדדדדד
פרק מושלםםם תמשיכיי אהבה שלייי

09/07/2014 14:49

מושלםםםם אחדד הסיפורים באתרר אני לא מביהלמה את צריכה את התגובות שלי עם ישלך כלכך הרבה ❤️❤️❤️

09/07/2014 15:35

מושלם תמשיכווווו

09/07/2014 22:53
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך