Loveeee
אהובות, תודה על כל התגובות !! עלה לי רעיון. אם מישהי רוצה שאני אקדיש לה פרק. שתגיד ! אוהבות מלאאא ותגיבוווווו !

אהבה ממבט ראשון❤️- פרק 17 !

Loveeee 14/07/2014 1344 צפיות 17 תגובות
אהובות, תודה על כל התגובות !! עלה לי רעיון. אם מישהי רוצה שאני אקדיש לה פרק. שתגיד ! אוהבות מלאאא ותגיבוווווו !

פרק 17
-מנק׳ המבט של סתיו-
״שאש, בואי תרגעי״ אראל מלמלה והושיבה אותי על הספסל.
״ארי״ מלמלתי בייבוב. היא הסתכלה עליי בכאב.
״חייבין לספר למישהו !״ היא מלמלה טיפה עצבנית.

-מנק׳ המבט של אראל-
״לא !״ היא קראה. ״הוא איים שימשיכו להרביץ ל..ל.גאיה״ גמגמה.
״מעניין לי. מצידי אני אהיה עם גאיה כל היום בבית ספר. רק שליאור לא יגע בך״ מלמלתי קמה מהספסל בדרמטיות הולכת לכיוון הבית של ליאור.
דפקתי על הדלת בעצבים, מביטה בפרצוף המשועשע של ליאור.
״מה, כלכך מהר הכלבה הספיקה לספר״ מלמל בזלזול.
״אתה כלב בעצמך ! לאיפה הגעת ? למה נראלך שאתה יכול לגעת בה אפילו ? היא רק בת 16. פאקינג בת 16 !
עם עוד פעם אני אשמע שקרה משהו לה ולגאיה אח שלך יסבול״ אמרתי במערת איום. הרגשתי עצבנית. לא ראיתי בעיניים.
״את כלכך מתוקה״ הוא מלמל וליטף לי את הלחי. העפתי את ידו מימני בעצבים ויצאתי מביתו

-מנק׳ המבט של סתיו-
אני לא מאמינה, אני לא מאמינה שאשכרה בגדתי בחן, חן אהבת חיי. לא הייתי צריכה להקשיב לו, הייתי צריכה לעמוד על שלי. ולא לתת לא לעשות בי מה שבא לו.
״ארי מה אני אעשה? אני פאקינג בגדתי בחן!״ יללתי.
״חיים שלי, הכל יהיה בסדר את תראי.״ אמרה בלחש מנחם.
״אני מקווה״ לחשתי לעצמי.
ארי המשיכה להעביר את ידה על גבי. הלוך, ושוב.
״בואי תרגעי בבית שלי. תשתי קצת ותשטפי פנים. כדי שלא יהיו סימנים שבבית״ ארי קמה מהספסל והושיטה יד לעזרה. תפסתי בידה חלשות והיא משכה אותי מהספסל אוספת אותי לחיבוק החם שלה.
הדמעות ממשיכות לזרום, כאשר אני פוסעת ברגליים כושלות לעבר הבית של אראל, שהיא עומדת לצידי מעבירה את ידי על כתפי הלוך ושוב מנסה להרגיע אותי. לאחר כמה שניות, הדמעות הפסיקו לרדת. היא פתחה את הדלת בעזרת המפתח שהיה בכיסה, ונכנסתי בסערה אל תוך ביתה רצה לכיוון חדרה. אראל הגיעה אחרי, עם כוס מים ורק אז הרשיתי לעצמי לחדש את הדמעות.
״אני שונאת את החיים שלי״ צרחתי בצרידות. היא הגישה לי את כוס המים, ולגמתי ברעידה. הכל נראה מטושטש עם דמעות בעיניים.
״את תראי שהכל יהיה בסדר !״ אראל אמרה.
״הכל לא יהיה בסדר! תפסיקי להגיד שהכל יהיה בסדר. כשאני יודעת שהכל לא יהיה בסדר!!!״ אמרתי בבכי חזק.
״ששש… דיי חיים שלי . אני אנסה לסדר את הכול.״ אמרה לי בניחום.
לפתע נשמע קול צילצול האייפון שלי,
״גם כשאת עוברת ונועצת מבט…״
היה מוצג על המסך:
״אהובי״
התחלתי לבכות חזק יותר, ״ארי תעני לו ותגידי לו שאני ישנה״ אמרתי בבכי.
היא הינהנה, וענתה לשיחה.
שמעתי רק את הצד של ארי בשיחה, והיא אמרה לחן שאני ישנה.
אני מתגעגעת אליו כ״כ, אוף למה עשיתי את זה ?
לאחר כמה דקות של דיבורים היא ניתקה. היא הביטה בי בעצב.
״את רוצה לחזור הביתה או להשאר אצלי שאני אודיע לנווה״ היא שאלה והזיזה חלק משיערה החום שנפל אל מול פנייה.
״אני אחזור עוד כמה דקות״ עניתי נופלת לתוך מיטתה החם, ומייבבת אל תוך הכרית הוורודה שלה שהתחילה להתרטב.
״סתיו,״ שמעתי את אראל ממלמלת.
״אני אודיע לנווה שאת נשארת״ היא אמרה.

-מנק׳ המבט של אראל-
חיפשתי את המספר של נווה באנשי הקשר. לבסוף מצאתי אותו ולחצתי אליו מצמידה את האייפון לאוזני. בצלצול השני הוא ענה.
״נווה ?״ שאלתי.
״מה ?״ שמעתי את קולו העייף.
״אממ… סתיו״ מלמלתי מניחה את ידי על עורפי מסובבת את ראשי לכיוון סתיו. היא הנידה את ראשה לשלילה. יעני לא לספר לו על ליאור.
״קרה לה משהו ?״ שמעתי את קולו המבוהל.
״לא !״ מיהרתי להרגיע ״היא פשוט תישן אצלי היום.״
״אה,״ נאנח בהקלה. ״טוב, תהנו״
״תודה. ביי״ ניתקתי וסגרתי את מסך האייפון, מביטה בסתיו שהספירה להחזיר את ראשה לתוך הכרית. זה הולך להיות יום ארוך

-מנק׳ המבט של חן-
אחרי השיחה עם ארי, שמעתי לחישות מהצד השני. כאילו שארי מדברת עם מישהו,
אני חושב שיש משהו שסתיו וארי לא רוצות לספר. מחר אני אבקש להשתחרר ליום אחד, ואני אדבר עם תותה.
״כולם לחדר אוכל!״ נשמע ברמקול של הבסיס. לבשתי את חולצת הבסיס,והלכתי להעיר את יונתן. הוא היה מותש, ״יוני קום, בוא לחדר אוכל.״ אמרתי לו, מנער את גופו. ״אוקע״ אמר,קם לובש את בגדי הבסיס.
״יאללה,הינו פה ?״ שאלתי. יוני הנהן.
יצאנו,טורקים אחרינו את הדלת. ״תגיד מה איתך וארי?״ שאלתי מביט בו.
״אממ.. התנשקנו, ואני חושב שאנחנו זוג (?)״ שאל. מגרד בעורפו.
״אני מחר מבקש יום חופש, רק אחד כדי לדבר עם תותי, תבקש גם אתה. ותדבר עם ארי.״ אמרתי לו, הוא הינהן. הגענו לחדר אוכל.

-מנק׳ המבט של נווה
אחרי שאראל התקשרה אליי, החזרתי את ראשי חזרה לכרית מנסה לחזור לישון. אבל כלום לא עזר. קמתי והלכתי לסלון, מדליק לי את הטלוויזיה ומזפזפ ערוצים. לבסוף, לא מצאתי תחנה שאני אוהב לראות אז כיביתי את הטלוויזיה בעזרת השלט השחור, נשכב בספה באנחה קלה ועוצם את עיניי. בדיוק הייתה דפיקה בדלת.
״אני בא״ קראתי באנחה עצבנית. עד שהצלחתי לישון ! קמתי בעייפות והורדתי את ידית הדלת, מצטער על מה שעשיתי.
״מה אתה עושה פה ?״ שאלתי עצבני את ליאור שעמד בפתח הדלת.


תגובות (17)

חוחים. את חוחים חוחים. תמשיכייייי עכשיוווווווווו מתה עלייךךךךך נוטיייי (נא לא להתייחס לשני האותיות הראשונות. בתודה, אני)

14/07/2014 10:48
s~s

מושלםםםםםםםםםםם
תמשיכי!!

14/07/2014 10:50

פרק מושלם תמשיכי דחוף

14/07/2014 10:54

מושלם, וואו אין לי מילים לתאר כמה הפרק הזה מושלם וכמה הכתיבה שלך מושלמת.
תמשיכיייייייייי ומהר.
+5

14/07/2014 11:52

מתי את מעלה עוד פרק??????????????????????????????????

14/07/2014 11:53

    בת אל !!
    שמחה שאהבת !
    אני מעלה כל יום פרק 1!

    14/07/2014 11:58

עכשיו היא מעלההה וואי שמעי פרק אחד הנדירים

14/07/2014 12:00

היי:P
אממ יש לך כתיבה טובה, אך מעט בסיסית.
את מוכנה שאני אעביר לך ביקורת?
אני שואלת את זה על מנת שאנשים (את ליתר) לא יצאו עליי כמו כמה פעמים. אני באה רק ממקום טוב ואכפתי. זה בסדר? אני לא אהיה פוגענית, באמת.
אוהבת ושבוע טוב;-)

14/07/2014 12:14

    בכיף ! למרות שראיתי את ההערות שלך אצל, i am in love.
    אני אקח הכל לתשומת ליבי. למרות שכתבנו כבר את כל הפרקים,
    כי אני באמת מנסה להשתפר כמה שיותר !

    14/07/2014 12:17

    שמחה שאהבת !
    אני מעלה כל יום פרק 1!

    14/07/2014 12:00 Shiran_new
    עכשיו היא מעלההה וואי שמעי פרק אחד הנדירים
    להגיב

    14/07/2014 12:14 ~מילים~
    היי:P
    אממ יש לך כתיבה טובה, אך מעט בסיסית.
    את מוכנה שאני אעביר לך ביקורת?
    אני שואלת את זה על מנת שאנשים (את ליתר) לא יצאו עליי כמו כמה פעמים. אני באה רק ממקום טוב ואכפתי. זה בסדר? אני לא אהיה פוגענית, באמת.
    אוהבת ושבוע טוב(:

    14/07/2014 12:44

    דמאט>
    סליחה. זה העתיק לי את התגובות של כולם ^^
    ומחק לי את הביקורת את אכתוב שנית.

    14/07/2014 12:45

זה מחק לי את כל הביקורת ,לא נורא. אני אתחיל מחדש. אל תעלבי אם אני פוגענית בצורה כל שהיא בתגובה הבאה:
1. סימני פיסוק:
אל תעשי רווח לפני ו/או אחרי סימן שאלה או לחילופין קריאהת כנ"ל לגבי הגרשיים. לדוגמא-
"פילים פילים פילים?"
"לה לה לה לה!"
"ארטיק שוקו בננה."
(אלו דוגמאות נכונות).

2. משלב השפה שלך מעט נמוך. אני ממליצה לך להעלות אותו. אני לא מתכוונת לדיבור של הדמויות אלא לתיאורים ומחשבות. שפה רהוטה מוסיפה ומעלה את רמת הסיפור בהרבה יותר.

3. תאריכי את הפרקים על מנת שיהיו מינימום 8-7 דקות. אם זה מעל הזמן הזה אז שאפו וזה מצויין. זה מוסיף עניין לקוראים.
במידה ומישהי חולקת עליי בנושא וחושבת שקריאת פרקים אמורה להיות קצרה ולא ארוכה אז היא טועה. זה כנראה משעמם אותה.

4. טיפ קטן: בתוך המחשבות להוסיף דברים קצת יותר על העבר של הדמויות בפירוט. לדוגמא-
התבוננתי בו, הוא כל כך השתנה. בעבר היינו החברים הכי טובים. הוא היה ילד תמיםו ואדמוני השיערו. נמשים איתרו את לחיו ועיניים צלולות וירוקות היו לו. הוא היה עליז ופזיז, ממש קופצני ושמח. כיום הוא פשוט עוד נער ששותה ומעשן. אני שונאת את זה.

5. תרדי אנטרים רק כאשר הדמות מדברת ו/או נקודת מבט שונה. לא יותר מזה.
~~~~~~~~~~~
מקווה שלא נעלבת. אני באמת משתדלת לעשות ביקורות לא פוגעניות. זה בא ממקום טוב. אני מקווה שתשפרי ;)
במידה ואת רוצה עזרה תפני אליי במייל או דוגמא מוחשית (תעייני בסיפורים שלי לדוגמא כזו). אשמח לעזור לך בכל מצב.
אוהבת3>

14/07/2014 13:09

לוקחת לצומת ליבי, אבל כמו שאמרתי הפרקים כבר כתובים .
אין לי איך לשנות, מצטערת.
כשאמרת שלא צריך לעבור אנטר, על זה אני חולקת.
אני רוצה שיבינו את הכתיבה,וכך אני כותבת.
תודה על הביקורת בכל מקרה.

14/07/2014 13:15

    *תשומת (או שאני טועה?)
    אפילו שהפרקים מוכנים, את עדיין אמורה להשתפר. אם באמת את לוקחת את דברי י אז בבקשה תעברי אחד אחד ותשפרי. באמת שזה יעזור לך. גם לכתיבה של הסיפורים הבאים שלך. אל תתקני את הישנים רק את הבאים לעלות.
    לגבי האנטרים, סילחי לי אבל זה נראה כמו שיר ככה. השורות קצרות ולא מתאימות בעיין ואת סתם נותנת אשליה שזה ארוך…סליחה.

    נ.ב
    הקלדתי את הביקורת פעמיים (טלפון אידיוט) בכל מקרה? זה מה שאת חושבת? אני באמת נותנת את הלב שלי בביקורות. זו אחת האמת שדיי קצרה >

    14/07/2014 13:50

פאקקק תמ

14/07/2014 18:35

יאוווו תמשיכיי דחוף!!! אין לי סבלנות……..תעלי עכשיופרק פליז כולי במתח!!
♥♥♥לין

15/07/2014 09:24

או מי גאדדדדדדד אני מתה ליאור הבן זונה!! הוא בטוח יספר לו שהוא שכב עם סתיו הבן זונה החרא הזה!!!! פרק מושלםםםםם תמשיכי עכשיוווווווו אהבה שלייי

15/07/2014 13:27
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך