Loveeee
מי שלא הבינה. ליאור רצה סתם לבקש סליחה, הוא שיקר ! תגיבו אהובותתת

אהבה ממבט ראשון❤️- פרק 18 !

Loveeee 15/07/2014 1391 צפיות 12 תגובות
מי שלא הבינה. ליאור רצה סתם לבקש סליחה, הוא שיקר ! תגיבו אהובותתת

פרק 18
״אמממ.. באתי לבקש סליחה. אני מצטער,״ אמר.
״תגיד, אתה באמת חושב שאני אסלח לך?״ אמרתי בחיוך מזלזל.
״כן (?) אני חושב.״ אמר בתמימות.
״אז כנראה שאתה טועה!״ אמרתי בכעס.
״אמרתי לך שאם אתה שוב תתקרב לבית שלי אני לא יודע מה אני אעשה לך! זה לא יהיה בשליטתי !״ אמרתי לו.
״עוף לי מבית.״ אמרתי .
״אבל !״ אמר, וקטעתי אותו. ״בלי אבל, עוף לי מהבית!!״ אמרתי בצרחה.
הוא יצא, לכיוון מכוניתו ונסע במהירות לביתו. סגרתי את דלת הבית, ונעלתי אותה. נשכבתי חזרה בספה, מדליק את הטלוויזיה ומזפזפ ערוצים כמו בפעם שעברה. נאנחתי לבסוף ושמתי אמ טי וי. היה את השיר loyal – cris brown התחלתי לזמזם את השיר, בעודי הולך לכיוון המטבח ופונה לעבר הארון. הוצאתי את חבילת הפופקורן ופתחתי את דלת המיקרו הלבן, מכניס את החבילה לתוכו ומדליק לחמישה דקות. ממש שקט כאן בלי סתיו. יותר שקט, יותר טוב.

-מנק' המבט של סתיו
"תבחרי פיג'מה" אראל פנתה עליי וזרקה כל מיני סוגי פיג'מה.
"יש לך יותר ארוכים ?" שאלתי מושכת באפי האדום, ובחנתי את הפיג'מה.
"קיץ עכשיו תותה. יהיה לך חם !" היא טענה מביטה בי.
"אז ?" שאלתי בקול צרוד. היא נאנחה והוציאה מארונה פיג'מה מחוספסת ארוכה, מהסוגים של החורף.
"תודה, נוטה. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך" מלמלתי.
לא היית חיה בלעדי" אראל התבדחה וחיוך התפרס על פני. רק הילדה הזאת תצליח לגרום לי לחייך.
"טוב, את תישני פה ואני אשן בסלון." אראל אמרה וסיימה לשים את כל הפיג'מות בתוך הארון.
"בטוח ?" שאלתי " אפשר שאני אשן שם ואת פה !"
"תסתמי ותישני תותה. עבר עלייך יום ארוך" היא חיבקה אותי ובאה לצאת מחהדר..
"תודה על הכל נוטה" אמרתי רגע לפני שיצאה. היא סובבה אלי את הראש, וחייכה. היא יצאה מהחדר. עצמתי את עיניי, מרגישה עייפה. נותנת לגופי לנוח אחרי היום הארור הזה. לסוף, נרדמתי ושקעתי בשינה עמוקה, מקווה לא להתעורר.
*בבוקר*
-מנק׳ המבט של סתיו-
קמתי בבוקר, ארי ישנה. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיה ! קמתי, עשיתי את אירגוני הבוקר שלי. לקחתי ממנה מכנס ארוך וחולצה דקה ארוכה.
כתבתי לה מכתב: שהכל בסדר. שהלכתי הביתה. ואני אחזור יותר מאוחר.
הגעתי הביתה. דפקתי על הדלת, אין מענה.
נכנסתי, שתיתי כוס מים קרים. ועליתי לחדרי.
פתחתי את הדלת והופתעתי לגלות שחן ישן במיטתי. פלטתי צווחה גדולה. הוא קם בבהלה והסתכל בי עם העיינים הגדולות והירוקות שלו. דמעות התחילו לזלוג מעיניי לא יכולתי לעצור אותם.
נפלתי על הריצפה בוכה את נשמתי.


תגובות (12)

אוחחחחח אני לא סובלת את התיאור הזה. אומנם רק דמות, אבל בשביל לדפוק לו בטקס אני גם אהיה דמותתתתת תמשיכייייייי נוטייי

15/07/2014 13:35

מממהממהמהמהמהממהמהםםם!!!!

15/07/2014 13:37

בבקשה שחן יבין אותה וזה לא אשמתה ושהם לא יפרדו

15/07/2014 13:45
s~s

פרק מושלםםםםםםםם
תמשיכי!!♥♥

15/07/2014 13:47

אוי מי פאקינג גאד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני פשוט בשוק! בבקשה אל תפרידי בינהם! בבקשהההההה הם כול כך מושלמים ביחד
פרק מושלםםםם תמשיכיי אהבה שליייייי

15/07/2014 13:58

אוף למה פרק קצר???,פליז תעלי עוד פרק היום!!! באלי לדפוק לליאור הזה מכות,על כול מה שהוא עשה!!! תמשיכייי.
♥♥♥לין

15/07/2014 14:04

את יכולה לעלות עוד פרק היום ? בבקשה מבטיחה אני יעשה הכל רק תעלי עוד פרק וחסר לך את מפרידה בינהם אני יתאבד

15/07/2014 16:40

פרק מושלם
מחכה למחר
תמשיכייייייייייייייי
+5

15/07/2014 21:39

מושלםםםם תמשיכייי

15/07/2014 21:55

טוב כבר אמרתי לך שהרעיון של הסיפור יפה. רק תנסי לעבוד על הפיסוק ועל זה שתעשי רווח בין הנקודות מבט כדי שזה לא יהיה עיסה כזאת.
חשוב לציין שאת השתפרת בטירוף.
כל הכבוד!!
אוהבת מלא מלא

16/07/2014 06:38

תמשיכוווו

16/07/2014 07:03

מוווווווושלם תמשיכי

16/07/2014 10:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך