Loveeee
תודה לכולם על התגובותתת!!!! אוהבותת תגיבווווו

אהבה ממבט ראשון❤️- פרק 23

Loveeee 19/07/2014 1220 צפיות 10 תגובות
תודה לכולם על התגובותתת!!!! אוהבותת תגיבווווו

פרק 23
-מנק׳ המבט של אראל-

ישבתי עם יונתן, מכורבלת איתו. ושמה את ראשי על חזהו.
הוא נישק את קודקוד ראשי, והרמתי את מבטי אליו. נישקתי אותו נשיקה על השפתיים.
וישר עלה לו חיוך,
״יפה שלי, אני צריך ללכת.״ אמר, מביט בעיניים.
״אל תלך! רק עכשיו הגעת!״ אמרתי.
״אני הולך, ואני אחזור עוד שעה אוקי?״ אמר.
״אתה לא הולך לליאור!!״ אמרתי בכעס. הוא הינהן, ״אני חייב.״ אמר לי. ״בתנאי שאני באה איתך, מחכה בחוץ.לראות שאתה בסדר!״ אמרתי לו.
״אוקי, אוקי. אבל אם הוא נוגע בך. אני הורג אותו!״ אמר.
״אל תדאג חיים שלי הוא לא יגע בי.״ אמרתי בחיוך.
עליתי למעלה, התלבשתי במכנס ארוך, וחולצה זרוקה.
ירדתי למטה וראיתי את יונתן,חתיך כרגיל.
״חתיך שלי!״ אמרתי בחיוך, ונישקתי אותו.
״אהבה שליי״ אמר לי.
יצאנו לבחוץ. לעבר המכונית של יונתן. מרצדס שחורה, מושלמת! אני ותותי מאוהבות במכונית מרצדס.
נכנסו, והוא התחיל לנסוע לעבר הרחוב הסמוך. בייתו של ליאור.
אוקע״ יונתן עצר מול הבית של ליאור, ובא לפתוח את הדלת.
״היי,״ עצרתי אותו רגע לפני שיצא. ״בהצלחה״ הוא חייך ונישק לי בעדינות את שפתי. הוא הנהנן ויצא מהרכב. הבטתי בו דופק בדלת, וליאור פותח

-מנק׳ המבט של ליאור-
דפקו בדלת, רצתי לפתוח וכאשר פתחתי ראיתי רק את הפרצוף הכעוס של יונתן. גיחכתי לעצמי, משלב את ידי על חזהי,
״או, בדיוק שעה לקח לה לספר לכם הא ?״ שאלתי בזלזול בוחן את אראל שהייתה בתוך הרכב.
״תעיף את העיניים שלך מחברה שלי״ שמעתי את יונתן אומר, הסטתי את מבטי אליו, בוחן אותו בזלזול.
״מה אתה רוצה ?״ שאלתי בגלגול עיניים.
״צריך לדבר !״ הוא שילב את ידיו על חזהו כאשר המבט העצבני רק היה נראה עצבני יותר.
״אפשר להעביר את זה למחר ? יש לי דברים לעשות ״ אמרתי ובאתי לדפוק את הדלת על פרצופו, אך רגלו עצרה את הדלת.
״עכשיו !״ הוא קבע ונכנס לתוך הבית. התיישבתי בכורסה מביט בו שיתחיל לדבר.
״שמעתי שעשית המון דברים לאחותי. בהמון אני מתכוון לכך !״ הוא אמר במבט זועף.
״עושים מה שחייבים לאנשים שלא שותקים״ גיחכתי בזלזול.
״תקשיב לי טוב חתיכת מזדיין. עם תעז עוד להתקרב לאחד מהמשפחה שלי אני נודר שהמשפחה שלך לא תוכל אפילו לבכות בגלל שהם יהיו איתך בקבר״ הוא טפס את חולצתי.

-מנק׳ המבט של יונתן

התעצבנתי כלכך, שלא ראיתי בעיניים. ידי הועפה באוויר בצורת אגרוף, ופגעה בלסתו.
״אתה בקשת את זה״ ליאור אמר וכבר התפתח מכות בבית.

-מנק׳ המבט של אראל-

כבר יוני נמצא שם יותר מרבע שעה. אני הולכת לבדוק מה קורה שם, יצאתי מהרכב ונעלתי. נכנסתי לבית, בלי לדפוק. לא שמה פס. ראיתי את יונתן וליאור רבים מכות. דמעות זלגו מעיני שראיתי שיונתן נפגע, בגללי. אני יודעת שליאור רוצה אותי, אבל אני לא רוצה אותו. רצתי לשם, כדי להפריד. נתתי בירכיה חזקה לליאור, הוצאתי את כל הרגשות שלי עליו. הוא נאנק מכאבים. ״חיים שלי, אתה בסדר?!״ שאלתי בהיסטריה, את יונתן.
״אני בסדר, אהובתי. יא וואלי! איזה בירכיה דפקת לו!״ אמר, והתחיל לצחוק.
צחקתי אחריו, יצאנו לעבר המכונית. והוא נעצר כמה צעדים, מול המכונית.
״זאת חברה שלי!״ הוא צרח בכל הרחוב. לקח את ידי, ונישק אותי.
״יפדחן אחד מה אתה עושה?!״ לחשתי לו, בציחקוק קל.
״אני עושה מה שצריך כדי שידעו שאת חברה שלי!!״ אמר לי, ונישק אותי בכל הפנים.
נכנסו לתוך המכונית, ונסענו לעבר הבית.

-מנק׳ המבט של יונתן-
אני אוהב, אוהב ! פשוט אוהב, את הילדה הזאת!
עכשיו מה שנשאר, זה להתקשר לחן. ולספר לו על כל מה שקרה ! חשבתי לעצמי.
הגענו הביתה, וישר הלכתי לשתות כוס מים קפואים. לגמתי הכול, בלגימה אחת גדולה.
״אני הולכת לבדוק מה עם תותי.״ אמרה לי, ונתנה לי פיקה, הינהנתי קלות.
היא פסעה לעבר המדרגות, ועלתה למעלה. אני ביינתים חייגתי את המספר של חן. ״אחי האהוב״ היה רשום על המסך.
היתקשרתי, והוא ענה.
״הלו?״ אמר.
״אחי״ עניתי לו.
מה קורה אח שלי?״ שאל.
״אחלה, תקשיב אני חייב להגיד לך שהכל היה שקר, ליאור סוג של אנס את סתיו, כי הוא איים על גאיה…״ סיפרתי לו הכל, הוא היה בשוק.
״אני לא מאמין! אני בדרך.״ אמר לי בהלם.
״ביי אחי.״ אמרתי, והוא ניתק.
אחרי חצי שעה, נשמעה דפיקה בדלת.
-מנק׳ המבט של חן-
ברגע שקיבלתי את שיחת הטלפון של יונתן, נסעתי הכי מהר לביתו. לאחר חצי שעה הגעתי ודפקתי בחוזקה בדלת.
לאחר כמה שניות פתחו לי את הדלת. רצתי במהירות לכיוון חדרה של סתיו, דופק שם בחוזקה.
״תותה תפתחי !״ דפקתי בחוזקה ובדאגה.
״חן, מה אתה עושה פה ?״ שמעתי את קולה מבעד לחדר. זה היה נשמע כאילו היא בכתה.
״תפתחי״ מלמלתי. היא פתחה את הדלת, כאשר אראל יושבת על מיטתה וסתיו עם דמעות בלחייה ועיניים דומעות.
״אני מצטער״ מלמלתי וחיבקתי אותה. ״אני תמיד פה עם את צריכה אותי.״


תגובות (10)

המשךךךךךךך

19/07/2014 14:31

אין ליאור פשוט מת
פשוטמתתתתתתת
מתה עלייך נוטייייייייי חבל שאין לי יותר טנגווווו שנוכל שיחת ווידאו ><
חוחוחוחוחוחו מתה עליךךךך תמשיכיייי

19/07/2014 14:39

עכשיווווווו שיואו איזה חמודים הם שאני אמותתת אין כמה שאני מאוהבת בהם אין אהבה כזאתת

19/07/2014 14:41

איןןן זה פשוט שלמות!!! המשך!
♥♥♥לין

19/07/2014 14:57

אומיגאדדדדדדדדד סוף סוף הוא יודעע את האמת סוף סוףףףףףף פרק מושלםםם תמשיכיייייייי

19/07/2014 15:57

יששששששששש הוא יודע תאמת הוא יודע תאמת
ליאור אני יהרוג אותך יבן זונה
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יונתן מאוהבת לך בחיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19/07/2014 16:14

תמשיכייייייי

20/07/2014 09:57
s~s

זה היה פרק מושלםםםםםםםםםםם
תמשיכי!!
סליחה שלא הגבתי בפרקים הקודמים, פשוט לא הצלחתי להתחבר למשתמש שלי…
אוהבת מלא , שיר ♥♥♥

20/07/2014 10:19

הם כאלה חמודים!!!!!!!! זה היה פרק פשוט מוושלם תמשיכי דחוףףףףףףףףף

20/07/2014 10:19

מהמםם תמשיכי

20/07/2014 10:52
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך