Loveeee
בננות, אנחנו הגענו להחלטה. הסיפר יסתיים בפרק 30. בגלל שאין קוראות, מצטערת. אוהבות.

אהבה ממבט ראשון❤️- פרק 25

Loveeee 21/07/2014 1250 צפיות 12 תגובות
בננות, אנחנו הגענו להחלטה. הסיפר יסתיים בפרק 30. בגלל שאין קוראות, מצטערת. אוהבות.

פרק 25
התעוררתי בבוקר, כאשר אני מרגישה נשיקות קטנטנות בכל רחבי פני. פתחתי את עיניי בעדינות, רואה בהתחלה מטושטש אבל אז זה התבהר לחן.
״בוקר,״ מלמלתי, מחסה את פי בעזרת ידי ומהפקת. ריח פה של בוקר זה מגעיל !
״בוקר טוב נסיכונת״ מלמל וחיוך היו על שפתיו האדומות. ״תתארגני, אנחנו הולכים לטייל. תלבשי בגד ים״
״סבבות,״ מלמלתי מותחת את ידי. קמתי מהמיטה ברגליים כושלות, נזהרת שלא ליפול כי עדיין לא הייתי מפוקסת. פתחתי את דלת השירותים הלבנה של המלון, ונכנסתי לתוכה בוחנת את השירותים, עד שבצבצה בין עיניי את מברשת השיניים הצהובה שלי. גיחכתי קלות, ופסעתי לעברה מוציאה אותה מהמתקן ולוקחת את משחת השיניים ההולכת ומתרוקנת. מרחתי קצת על שערות המברשת, מקרבת אותם לפי ומתחילה להבריש את שיניי מנסה להתרגל לחריף. ירקתי את המשחה, פותחת את המים הקרים של הברז וממלאת כוס קטנה ושקופה מפלסטיק. הנחתי צד של כוס בין שפתי, לוגמת ומשקשקת בתוך פי ולאחר מכן יורקת בתוך בכיור הלבן, חזרתי כל תנועה זו כמה פעמים. ניגבתי את פי בעזרת המגבת הסגולה ויצאתי מהשירותים לא לפני שסגרתי את הדלת מאחורי פוסעת לעבר הארון החום העדין.
פתחתי את הארון, ראיתי את המזוודות שהבנים וארי ארזו בשבילנו, זרוקות בפינה.
ראיתי את כל בגדיי מקופלים יפה בארון.
לקחתי בגד ים אקראי, ושלפתי אותו מהארון.
זה היה בגד ים סטרפלס, בצבע טורקיז. הלכתי לכיוון השירותים, פשטתי את בגדי, ולבשתי את הבגד ים.
על הבגד ים שמתי שורט וחולצה זרוקה.
שמתי איפור עמיד במים, והלכתי לשים את אווינאס שלי.
״מוכנה!״ אמרתי לחן.
הוא יצא מהשירותים, והוא היה לבוש במכנס טורקיז, כמו שלי! הוא היה מושלם. הוא יצא בלי חולצה, רער הקוביות. הוא שם כפכפים ויצאנו לעבר הים, התמקמנו במקום נחמד. פשטתי את בגדי, ונישארתי עם בגד ים.
״בוא למים!!״ צעקתי לחן. הוא גיחך ופשט את חולצתו.
נכנסתי למים הקרים. משלבת את ידיי על חזהי מנסה להתרגל לקור. הרגשתי יד חמה מונחת על תכפי, סובבתי את ראשי בבהלה וכאשר ראיתי את חן נרגעתי.
"תרגעי זה רק אני" לחש ונישק את קודקוד ראשי. נאנחתי בהקלה מהנהנת קלות ומחייכת. המים התחילו להגיע לי עד המותניים, והכנסתי בבת אחת את כל גופי לתוך המים מתחילה לשחות. אני חייבת להודות, אני שחיינית מעולה.
"אל תלכי רחוק נוטי" סובבתי את ראשי, וחן היה קרוב אליי. הנהנתי קלות, שוחה לתוך הים ומושכת את חן אחריי. הוא תפס בידי, מצמיד אותי אליו ומצמיד את פיו אל שלי. לאחר כמה שניות, עצרתי את הנשיקה מסמנת לו לעלות למעלה, נגמר לי האוויר. הוא הנהן בהבנה ושחינו למחוץ למים.

-מנק' המבט של אראל-
"משעמם !" טענתי משחקת באוכל שהיה מונח מולי על צלחת. אין מענה. נו מה קורה שם ? סובבתי את ראשי וראיתי את הבניפ תוקעים מבט בטלוויזיה.
"משעמם !" חזרתי על משפטי רק בקול יותר גבוהה. הם לא הגיבו רק המשיכו לנעוץ מבט בטלוויזיה, ״משעמם לייי! ״ צעקתי, או יותר נכון צרחתי.
״יפה שלי למה לצעוק ? לא חבל על הקול היפה שלך ?״ יונתן אמר לי, עדיין שקוע בטלוויזיה.
״אוח… יוני ?!״ קראתי לו.
״מממ.. ?״ הוא מילמל, סוף סוף מרים את ראשו לעברי.
״אתה יכול לבוא שנייה ?״ שאלתי, יוני הינהן.
״מה חיים שלי ?״ שאל מזיז חתיכת שיער שנפלה על פני.
״אפשר ללכת ליום כיף ? פליזוש !!״ שאלתי, בפאפי פייס מתחנן.
״אוקי יפה שלי. אבל עוד שעה מבטיח.״ אמר לי, מנשק את שפתיי.
״אני פשוט מאוד עייף״ הוסיף, והתמתח.
הינהנתי בהבנה.
״אפשר ללכת לישון איתך?״ שאלתי בתמימות.
״אהבת חיי את אפילו לא צריכה לשאול!״ אמר לי. ציחקקתי קלות, אמרנו ביי לנווה, ועלינו לחדר של יוני.
הוא הוריד חולצה, ואני ביינתים נכנסתי מתחת לפוף המחמם. הוא נכנס גם. נשקתי לשפתיו, שנהפכו לאדומות וחמות. ״אני אוהבת אותך אהובי.״ אמרתי לו בפעם הראשונה. עייניו הכחולות כים נצצו כמו כוכבים כחולים.
״אהובתי את לא מבינה כמה חיכיתי לשמוע מימך את שלושת המילים האלה, גם אני אוהב אותך.״ אמר. וחיוך התפרס על פני.
-מנק׳ המבט של נווה
״טוב אנחנו עולים״ שמעתי את יונתן אומר לי. הבטתי בהם, בחיוך מזויף והנהון קל. הם עלו לחדר. נשארתי עם מבט תקוע על הטלוויזיה, אבל לא מרוכז. איך אפשר לחיות עם זה שיש מישהו שאתה אוהב והוא עם אח שלך. כנראה שמצאתי את התשובה : אי אפשר


תגובות (12)

לאאאאא מה פרק שלושים זה כלום תמשיכי

21/07/2014 10:45

תמשייכייייייי
אני מאוד מצעטרת שלא הגבתי לך פשוט אמא שלי שחכה לשלם את האינטרנט, וניתקו לי אותו, אבל עכשיו הכל בסדר. אתמול בערב קראתי את כל הפרקים שהפסדתי.
אני מאוד אוהבת את הסיפור שלך וזה יהיה עצוב שעוד ארבעה פרקים זה נגמר.
+5

21/07/2014 10:49

נוטיייייי יצא לנו פרק מושלם ❤❤ פרק שלושים בגלל שיש לנו פחות קוראות :/…
נוטיייי תמשיכושששש תאומי

21/07/2014 10:50

אהבתי את הפרק הזה!
אוהבת

21/07/2014 11:58

לאאא יש מלא קוראות דיי את חייבת להמשיך

21/07/2014 12:00

תמשיכי זה ממש יפה
:)

21/07/2014 12:35

לא עד פרק שלושים זה מהמם!!!!!!!!!!!!!!\

21/07/2014 12:47

מה עד 30 פרקים? זה סיפור פשוט מווושלם תמשיכי דחוף

21/07/2014 13:04

את כותבת מדהיםםם! תמשיכי!! :)

21/07/2014 13:11

דיי כול כך עצוב לי על נווה אם ארי לא רוצה אותה אני לוקחת אותו לעצמיייייי
ארי פשוט עיוורת היא לא רואה שנווה והיא נועדו להיות ביחדדדדד וחסר לך שעד סוף העונה הם לא יהיו יחד!!!!!
תמשיכיי דחוףףף

21/07/2014 14:15

תמשיכווווו

21/07/2014 16:04

הכתיבההה שלך כזווו טובה והתיאורים וואי למה את מבקשת שאני יבקר עם אין את מה לבקר?!
אנייי אווהבתתתת אותךךךך ואני בטוחה שתגיעי לגיל שלי (אני מרגישה כמו סבתא

21/07/2014 19:03
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך