Loveeee
היי אהוביםם, אז ככה נגמר הסיפור שלנו. אנחנו מקוות שאהבתם את הסיפור תודה לכל הקוראות (: הסיפור שלי יעלה בעוד שבוע בערך.. אוהבת אותכם מיליונים !!!!!

אהבה ממבט ראשון❤️- פרק 30 ואחרון.

Loveeee 05/08/2014 1405 צפיות 10 תגובות
היי אהוביםם, אז ככה נגמר הסיפור שלנו. אנחנו מקוות שאהבתם את הסיפור תודה לכל הקוראות (: הסיפור שלי יעלה בעוד שבוע בערך.. אוהבת אותכם מיליונים !!!!!

פרק 30
״נו נווה !״ צרחתי, רצה מדרגה מדרגה ותופסת במעקה.
״אני מעלה את זה לפייסבוק״ שמעתי אותי אומר בקול מתגרה, הוא סובב את ראשו לכיווני, וחיוך דק ומתגרה היו פרוסות על שפתיו.
״נווה !״ אמרתי באיום מניפה את אצבעתי, ״תביא לי את התמונה עכשיו לפני… לפני שיקרה משהו גדול !״
״או אני מפחד״ הוא מלמל והמשיך לרדת מדרגה מדרגה בריצה.
״נו נאנו״ מלמלתי מתנשפת, מניחה את שני ידי על ברכי ומתכופפת קצת. נווה הוציא את האייפון שלו מהכיס והקליד כמה דברים. לאחר כמה שניות, הוא כיבה את מסך האייפון בעזרת הלחצן האפור והכניס אותו לכיס הג׳ינס הכחלחל שלו.
״מה עשית ?״ שאלתי וכיווצתי את גבותיי.
״תבדקי בעצמך !״ אמר בקול מתגרה, והניח יד אחד על הספה הכתומה בפרווה, וקופץ בהתיישבות אלייה. הוצאתי את האייפון הסגלגל שלי, והקלדתי את הסיסמה, נכנסת לאפליקציה. לא יכול להיות. הוא העלה את התמונה !
״נווה אתה מת !!״ צרחתי, עליו. הוא רק צחק כמו בהמה, אבל לי הייתה תוכנית !! עליתי למעלה, לחדר של סתיו. היא עם חן איפשהוא.. לקחתי את המחשב נייד, ונכנסתי לפייס, הקלדתי את האימייל של נווה, אותו אני זוכרת בעל פה. אבל הסיסמא! אוח, אין לי כוח .. נמחקו מחר תסירטון, הרגשתי עייפות נופלת עלי. ונירדמתי במיטתה של סתיו, לאחר כמה שניות הרגשתי מישהו שוכב לידי, נבהלתי לרגע. אך נרגעתי כשראיתי את יונתן. הוא ישן.. נתתי לו נשיקה בלחי וחזרתי לישון.
״חן״ מלמלתי, מביטה לתוך עיניו.
״ממ..״ שאל בהיסוס, מניח את מרפקיו על השולחן ואת ראשו על ידיו.
״אתה מוכן לספר לי מה הסיפור עם אבא שלך ?״ שאלתי בהיסוס. היא הנהנו לכן, ונפלטה מפיו אנחה קלה. הוא התחיל לדבר, כאשר אני יושבת מולו ומקשיבה לכול מילה שיוצאת לו מהפה. הוא הניח את ידיו על לחיו וניגב את דמעותיו.
״זה בסדר.״ מלמלתי מניחה יד אחת על רגלו. ״אתה יכול לבכות. זה בסדר לבכות.״ מלמלתי קמה מקפיצה קלה מהכיסא הגבוהה, זורקת את זרועותיי לאחור ומחבקת אותו.
״תותה,״ הוא מלמל נפרד מחיבוקי. הבטתי בו בשאלה. הוא הניח את ידו על לחיי.
״אני… תודה על זה שאת איתי״ הוא מלמל רוכן לעברי ונושק לשפתי.
״האחד שלי, אני אוהבת אותך. ואני שמחה שאתה איתי״ אמרתי, וצירפתתי אותו, התנתקנו והייתי נבוכה כל כך, הנחתי את ידי על פני כדי להסתיר את המבוכה. הוא ציחקק.
״את החיים שלי, קטנה שלי״ אמר לי, מביט בעיני.
״חן, אני מוכנה. אני מוכנה שתיהיה הראשון שלי״ עניתי בכנות מלאה, ובביטחון.
״את בטוחה ? את לא חייבת !!״ אמר לי. הוא היה כל כך בשוק.
״כן, אהובי. אני בטוחה״ עניתי לו.
״אז מחר בערב ? היום חוזרים הביתה״ אמר לי בחיוך מלא באהבה.
״קיי, אוהבת אותך.״ אמרתי ונשקתי לשפתיו, מצד אחד הרגשתי שמחה שחוזרים הביתה. אבל היה כיף כאן. חשבתי בחיוך, בראשי צצו מלא מחשבות.
״תותי ? תותה?״ שאל חן, וניפץ את בועת מחשבותיי.
״מממ?״ מילמלתי, הוא פלט אנחה קטנה והתחיל לדבר.
״רוצה לרדת לבריכה?״ שאל.
הינהנתי קלות, רצתי בפסיעות קטנטנות לעבר המזוודה ושלפתי, בגד ים בצבע תכלת עתיק. הוא היה סטרפלס, ממש חמוד.
לבשתי את הבגד ים בזריזות, וראיתי את חן לבוש במכנסים וחולצה.
״שנרד?״ שאל, ברומנטיות מזויפת. והושיט את ידו עלי. ציחקקתי והחזקתי את ידו הגדולה.

**כעבור יום, יום שלישי בערב**

מנק׳ מבט כללית-.

היום סתיו וחן יוצאים. שניהם מתארגנים לכבוד הערב המיוחד שלהם. אראל ויונתן יצאו לסרט,ונווה מצא לו חברה ושמה מאי.

מאי נאור-
שיער בלונדיני, ועיניים חומות. שפתיים עבות ואדומות כדם. אמא שלה מתה בלידתה. מאי מאוד רגישה וביישנית. היא בת 16 כמו אראל וסתיו.

**לפני שאתם קוראים תקטע תשמעו את השיר מתנגן ברקע**

מנק׳ המבט של סתיו-

נווה הכיר לי ולאראל את מאי, היא כל כך חמודה. אנחנו הפכנו לשלישייה וזה כל כך כיף. בקיצור. אני מתארגנת לערב שלי עם חן. לבשתי בסוף שמלת סטרפלס שחורה, ארוכה עד הרגליים, ונעלי עקב כסופות עם נצנצים הבנות איפרו אותי ועשו לי בייביליס. הייתי יפה, ואהבתי את איך שאני נראת.
נשמעה ציפצוף מכונית, זה היה חן.
ירדתי בזריזות אמרתי להתראות לכולם ויצאתי לעבר חן, הוא היה מושלם.
נסענו למסעדה, הגענו. המלצר הגיע כדי לקחת את ההזמנה.
"מה תרצו להזמין ?" שאל בחיוך נחמד.
"אמ.. אני רוצה בבקשה פסטה ברוטב שמנת," אמרתי בחיוך.
"טוב, אז אני רוצה סטייק ושיהיה צלוי טוב." ביקש חן, הוא היה עצבני. הנחתי את ידי על רגלו, והזזתי הלוך ושוב. והוא נרגע קצת. לאחר כמה דקות המנות הגיעו, והיה פתק של המספר של המלצר ואת שמו. קראו לו: אור. הלכתי לעברו,
"אתה רואה את הגבר הזה שם ? הוא האחד שלי, ואני מאוהבת בו. אז קח את הפתק הזה ולך להביא לחברה שאין לך !!" הייתי עצבנית, אני אוהבת את חן.
חן היה מבולבל, פסעתי לעברו ונישקתי אותו מול כולם, שידעו שהוא שלי. כי היו בצד זונות עם בגדים שבקושי כיסו. והם פשוט בהו בו. הוא היה מופתע שנישקתי אותו,
"אתה שלי ואני שלך! וכולם צריכים לדעת את זה, האהבה שלנו היא אהבה ממבט ראשון" אמרתי לו, וחיבקתי אותו חזק חזק.
"אישתי אני אוהב אותך ! סתיו כחלון האישה שלי!" צרח בכל המסעדה.
ציחקקתי, אני אוהבת אותו הוא הגבר שלי !
אכלנו, ונסענו לעבר הבית. הגענו יצאנו מהמכונית ופסענו לעבר הדלת. עוד שנייה זה קורה. ואני שלמה עם זה.
נכנסו לבית מתנשקים, הורדתי את הנעליים, וחן הרים אותי לחדר, הגענו לחדר והוא זרק אותי על המיטה,צחקקתי. ועשינו מה שעשינו. זה היה מדהים!! הוא האחד שלי.

**תשמעו עכשיו תשיר הזה: רק כשהיא מתחילה לשיר,תתחילו לקרוא.**

**כעבור 5 שנים**

אני סתיו עמר בת 21, כן התחתנתי עם חן לפני שנה. החתונה הייתה מושלמת. ויש לנו ילדה קטנה בשם אמה.
יונתן ואראל התחתנו לפני שנה, והיא בהריון. הם זוג מדהים,
מאי ונווה ביחד, והם מאורסים. הם צריכים להתחתן עוד שנה בערך.
בקשר לליאור, הוא התאבד. ולא הצליחו להציל אותו.
החיים שלי מדהימים, יש לי משפחה וחברים. וזה הסיפור שלי.
״אהבה ממבט ראשון״
חן, גנב את ליבי במבט הראשון.
אני אוהבת אותו כל כך !!


תגובות (10)

אהובים***
גם אני קראתי.
סיפור מדהים עם סוף מדהים~!
~5~

05/08/2014 16:16

תודה תולעת שלייייייי ♥
ושיניתייי חחח
עפתי לקרוא תפרק שלךך !!

05/08/2014 16:21

או מי גאדדד כמה שזה מוושלםםםםם אני מאוהבת בסיום הזהה מאווהבת!!!! אבל בך יותר ~מואה~ ;)

05/08/2014 16:27

סיפווור מדהיייים ♥
אני אשמח אם תיקראי את הסיפור החדש שלי
קוראים לו :
"אין לי את האומץ להגיד לך כמה שאני אוהב אותך"

05/08/2014 16:37

אומיגאדדדדדדדדדדדדדדדד סוף מושלם במיוחד בגלל שליאור התאבד!
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי לסיפור הבאאאאאאאאא
לאב אותךךךךך

05/08/2014 16:39

סיפור מהמממממםםם;)

05/08/2014 16:50

סיפור מהמם עם סוף מושלם! לא יכולתי לבקש סוף יותר מושלם מזה.
מחכה לסיפור הבא

05/08/2014 19:26

שכחתי רגע.. מי זה ליאור? ממש יפה מחכה לסיפור הבא

05/08/2014 22:17

ליאור התאבד ייעאשששששששששש או איזה חמודים יונתן וארי, אוחחחחח בסוף אני זאת שהייתי צריכה לבחור מביניהםםםםם >< לאב יו נוטייי את משתפרת יותר ויותר.

08/08/2014 00:48

ואו מהמםם אבל מה עם הילדה הקטנה שליאור היה מציק לה ?!

10/08/2014 01:11
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך