אהבה ממבט ראשון ב'

19/03/2012 859 צפיות 4 תגובות

הוא היה גבוה , לא בהרבה ממני . בערך 10 סנטימטר .
אני מטר 68 למעוניינים : )
יש לו עיניים ירוקות , ושיער חום שעומד בקוץ אחד .
יש לו שפתיים אדומות וקצת עבות , שיניים לבנות , חיוך מדהים , פנים מדהימות , גוף מדהים , שרירים , הציילו אני מזילה ריר .
"עדיאל .. " צעקתי צעקה חלשה .
" חח מה דניאלי ? " היא שאלה והסתכלה עליי .
"עדייייאל !! " אמרתי בקול רועד ומתרגש .
" הא הא הא ? " היא אמרה בקול מתרגש גם . היא מכירה אותי , ואת הקול הזה שלי , היא מתרגשת איתי אפילו שהיא לא יודעת למה אני מתרגשת . טוב נו ככה זה חברות הכי טובות .
" את ראית את זה ? שבהינו אחד בעיניים של השני ? שהוא לא ענה ? הוא היה מרוכז בי , עדיאל וואי ."
" חחח דניאלי אל תאהבי אותו כבר , את לא מכירה אותו נו ! "
" דידי ? אם אני זוכרת נכון , ואני זוכרת נכון את לא אמא שליי! חחח אני אוהבת אותך ! "
התקרבתי לאוזן שלה , ולחשתי " אבל בכל זאת נראה לי ש"…
" זה אהבה ממבט ראשון " הנמכתי עוד קצת את קולי .
" עדיאל ודניאל , אולי די לדבר ? " המחנך פנה אלינו .
" סליחה ! " אמרנו ביחד עם פרצוף חמוץ .
" טוב אז בגלל שאתם מדברות כל כך הרבה , עדיאל תעברי ליד עדי , ואריאל שב ליד דניאל . דניאל אני מצפה ממך לעזור לו להתאקלם , ויהיה נחמד אם גם אחרי בצפר תשבי איתו לפעמים , לעזור לו בחומר . הרי אתם בכיתה ח' הבסיס לכיתות הבאות , ואני לא רוצה שהוא יפגר בחומר ."
עדיאל אספה את הדברים שלה , ועברה ליד עדי . אני עדי עדיאל ונוי , אנחנו חבורה של חברות הכי טובות , רק שנוי לא בכיתה שלנו , היא בח' 1 .
בטוח עדיאל תספר לעדי עכשיו .
עדיאל קמה , ואריאל התיישב לידי , אימאלה , אימאלה , אני אדומה , אני מסמיקה , חם לי .
הוא גם מסמיק , או שאני מדמיינת ? .
הוא הסתכל עליי שוב . " אז קוראים לך דניאל הא ? , שמות דומים יש לנו ".
הסמקתי עוד יותר , אבל אזרתי אומץ והשתמשתי בביטחון העצמי שלי . "שם יפה יש לך , יפה כמעט כמוך ". אמרתי וחייכתי חיוך עם שיניים .
" אני לא הולך להתחרט על זה שהעבירו אותי לפה " הוא אמר וקרץ .
" תהיה בטוח שלא תתחרט " אמרתי וקרצתי חזרה .
וואו , מה שהוא עושה לי בלב .
~ צלצול להפסקה ~
" אוקיי תלמידים צאו להפסקה , שעה הבאה אתם איתי , עושים שעה של הכרות לאריאל , דניאל גשי אליי בבקשה " המורה אמר בחיוך ונתן לנו לצאת .
"אממ דניאל חכי דקה " אריאל אמר והחזיק בכף היד שלי , הסתובבתי בחדות .
" הא ? ".
" אני צריך לדבר איתך , אחרי השיחה עם נדב תוכלי לבוא ? " .
" מה אני לא יעשה בשבילך? " אמרתי וחייכתי . אני באמת מתכוונת לזה .
" דידי ועדידי , עדיאל ועדי , הצילו הוא אמר לי שהוא רוצה לדבר איתי . אני הולכת לנדב ואז אליו יואו יואו " אמרתי והם מחבקות אותי וצורחות .
התקדמתי לעבר המחנך שלי . " אוקיי דניאל , אני רוצה שמעכשיו תהיי את החונכת של אריאל . את תעזרי לו מבחינה חברתית , תהיי איתו בהפסקות עד שהוא יחליט שהוא רוצה לצאת עם חברים , יש לו מקצועות שהוא יצטרך קצת עזרה , כמו חשבון , שאני יודע שאת טובה , והוא מעולה במדעים , ונראלי שאת צריכה עזרה בזה ., ככה את תלמדי אותו והוא אותך ."
" אוקיי נדב , תודה רבה ! ".
" תודה ? על מה ? " .
" אממ על העזרה במדעים " מצאתי תירוץ . הרי ברור שתודה על זה שאתה מקרב אותי אליו .
סימסתי לעדיאל בדקה הודעה על כל מה שנדב אמר , והתקדמתי לאריאל . שנינו ישבנו על השולחן , אחד מול השני .
" אממ דניאל , תוכלי לעזור לי במדעים ? להיפגש איתי היום בפיצה או משו ואז נוכל ללכת אלייך ".
" נדב אמר לי שאתה טוב במדעים , ושתלמד אותי אתה " אמרתי וקרצתי לו .
" אבל אתה יודע , תמיד אפשר ללכת לפיצה ולבית שלי בלי קשר לבצפר ."
" את רוצה ? " הוא שאל .
"מאוד ! " פלטתי בקול מתרגש .
שנינו צחקנו . אז בשמונה בפיצה כמעט חינם ? ".שאלתי
" אממ רגע איפה את גרה ? " הוא שאל
" במרכז העיר , רחוב יפו ."
" מה ?! אני גר ברחוב ליד ! "
" אז בפיצה כמעט חינם בשמונה ? " שאלתי .
" סבבה " הוא אמר וחייך .


תגובות (4)

מדהים !!! תשמכיי איזה כייף יום אחרי יום אה ? תמשיכי כך :)

19/03/2012 13:54

המשך דחווווף

19/03/2012 14:17

100המם מקסים ביותר המשך דחוף ביותר דורינה החביבה ממני בברכת ערב מקסים בקי ♥♥♥

19/03/2012 14:21

זה התחלה של משהו נפלא! במקרה הזה זה פרק שני של התחלה של משהו נפלא!

19/03/2012 14:57
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך