אהבה ממבט ראשון ? חלק שלישי

18someone 17/12/2015 695 צפיות אין תגובות

בזמן הנסיעה הוא התחיל לשאול אותי כל מיני שאלות, היה לי קשה לענות בלי לגמגם, זה משהו שאני ממש שונאת בי… חוסר ביטחון.
"קים? תרגישי איתי בנוח, אין לך מה לדאוג" הוא סוטה את מבטו מהנסיעה, מסתכל עלי ובמהירות מחזיר את מבטו אל הכביש.
" אני לא לחוצה…אני בסדר, אולי נעצור איפשהו לאכול ? תפנה פה ימינה ואז תעצור יש שם גלידרייה"
"איזה גלידה בא לך ? עלי "
"אממ שוקולד ?"
"רוצה לעשות סיבוב קצר ברגל"? שאלתי אותו
"למה לא ? אחרייך" והוא פתח לי את הדלת של הגלדרייה, ממש כמו ג'טלמן.
התחלנו לעשות הליכה בעיר, הראתי לו כל מיני מקומות, צחקנו, דיברנו , היה ממש כיף.
הוא סיפר לי עליו קצת, על המשפחה שלו, הוא סיפר לי שהוא עבר עם משפחתו מלפני 7 חודשים מניו יורק בגלל שההורים שלי החליטו לחזור לארץ, הוא נולד בישראל אך הם עברו לניו יורק כשהיה בן 7 בגלל שאבא שלו קיבל עבודה שם.
"ואו, איך עברו כבר 5 שעות ? זה עבר כל כך מהר" אמרתי לו
" אני יכול להיות איתך אפילו עוד חמש שעות קים, אני מרגיש כאילו אני מכיר אותך שנים, השיחות שלנו זורמות, יש לנו נושאי שיחה, דברים משותפים…ואממ , טוב את רוצה שאחזיר אותך עכשיו הביתה ?"
"אוקיי" עניתי לו אבל את האמת, רציתי להישאר איתו, רציתי שהרגעים של הצחוקים ישארו לנצח, שניתקע בזמן הזה…ביחד!
הוא ליווה אותי לדלת ביתי, עמד, הסתכל עלי וחייך
"למה אתה מחייך?\" שאלתי אותו
"את כל כך יפה קים, אני מקווה שאת יודעת את זה"
הסמקתי. הרגשתי נבוכה אך מוחמאת.
הוא רכן לעברי ונתן לי נשיקה על הלחי ואמר: " לילה טוב קים, מאוד נהנתי היום, מקווה שנעשה את זה שוב בהזמנות" והלך לדרכו.
נשארתי כמה דקות ליד הדלת לפני שנכנסתי הביתה, הרצתי בראש שוב את כל הערב המדהים הזה שהיה לי איתו.
נכנסתי הביתה עם חיוך גדול מרוח על כל הפנים
" אז… איך היה קים? מי זה שזכותו את מחייכת ככה?" שאלה אותי אמא כשחיכתה לי בסלון שאגיע הביתה.
רצתי לספה, התיישבתי ליד אמא, ישבתי מחובקת איתה ואמרתי:" אמא… הוא כל כך מושלם! אבל… הוא כל כך לא בליגה שלי… את יודעת מה הכוונה לליגה, נכון ?" ציחקקתי
"כמובן שאני יודעת קים, אני לא בת 100" אמא צחקה והמשיכה להוסיף:" כיף לי לראות אותך מחייכת ככה… במיוחד אחרי מה שקרה שנה שעברה… אני … אני הרבה זמן לא ראיתי אותך צוחקת… מאושרת."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך