וואן דיירקשן
אני כל כך מצטערת שלא רשמתי שבוע שלם , אני סתומה ^^ זהו מ-ע-כ-ש-י-ו כל יום , מבטיחה ,
ועם אני לא אז אתם יכולים לבוא אליי להרצלייה והרביץ לי ..

אהבה ממבט ראשון – פרק כפול 6-7

וואן דיירקשן 14/10/2012 1234 צפיות 3 תגובות
אני כל כך מצטערת שלא רשמתי שבוע שלם , אני סתומה ^^ זהו מ-ע-כ-ש-י-ו כל יום , מבטיחה ,
ועם אני לא אז אתם יכולים לבוא אליי להרצלייה והרביץ לי ..

נראלי שאני נזכרת , רק שזה לא הוא , מה הוא עושה פה ?! או מי גד !! בגלל זה החיוך , הוא קיבל את מה שהוא רצה ממני , ומאז אני פגועה .. נפשית ..
<פלאשבק >
זה היה יום שמשי , הלכתי להסתובב בפארק , כרגיל , בלי בעיות , לחשוב על החיים , על הלימודים , על הכל ..
כשלפתע מישהו תפס לי ביד , שם לי מטפחת על הראש וסילוטפ על הפה , ומשך אותי עליו ..
הוא החזיק לי חזר ביד .. הרגשתי את הדמעות מתחילות להתבצר בעניי ..
שמעתי אותו נועל את הדלת , כנראה אנחנו במקום סגור (?)
הוא השכיב אותי על המיטה , קשר את ידיי ורגליי , כל רגל לצד שלה וכך גם הידיים , לכל צד במיטה .. הוא הפשיט אותי , ולקח ממני את הבטולין ..
וכך זה התחיל .. הוא לא רק עשה איתי יחסיי מין , הוא גם הרביץ לי בלי סוף עם החגורה שלו, כל פעם שהגה יצא מפי ..
הצלחתי איך שהוא להוריד קצת את המטפחת ולראות את פרצופו ..
כל יום הייתי בדיכאון, ראיתי שאני לא מקבלת מחזור בזמן אז בדקתי ליתר ביטחון , בדיקת הריון , וכן הבנתי שאני בהריון , לא סיפרתי לאף אחד חוץ מלברה הכי טובה שלי , עם אפשר לקרוא לה ככה .. הייתי בת 13, אחרי שסיפרתי לה היא סיפרה לכל הבית ספר .. סטטוסים בפייסבוק ,לא הפסיקו..
תמונות וסירטונים הופצו בכל מקום .. הייתי חסרת ביטחון עצמי .. שנאתי את עצמי .. הגוף הזה , שמישהו נגע בו , זה הרג אותי .. אחרי חודש .. הבטן התחילה ופשוט ניסית להיתאבד .. חתכתי ורידים , לא אכלתי ..
באחד הימים נכנסתי למקלחת , לקחתי כדורי שינה .. הרגשתי שזה הולך להיגמר כאן ועכשיו , בלי עוד זיבולי זבל , על כמה שהחיים טובים ..
כשהיתאוררתי מצאתי את עצמי שוכבת במיטת בת חולים שמסביב למיטה היה וילון , ד הריצפה , לידי ישבה אמי ..
' התאוררת ' בקולה הרגישו שהיא בכתה אבל גם שמחה הופיע בקולה ' בדקו אותך , למה לא סיפרת לי שאת בהריון ? , בכל מקרה התינוק לא היתפתח ב3 חודשים האלה שלא אמרת כלום , ועוד שבוע יש לך ניתוח להוציא את התאים שלא להיתפתחו .. ' היא אמרה .. היה לי קשה לענות פשוט ישבתי והיתסכלתי על הוילון שהיה מולי ..
<סוף פלאשבק >
זה היה הוא , הוא זה שלא ריחם עליי .. זה הוא שבגללו נכנסתי להריון , אני לא יכולה להישאר פה .. אסור לי .. מאז אותו יום הבטחתי לעצמי שאני אנקום במי שעשה לי את זה .. ואני מתכוונת לקיים את ההבטחה.. או שאולי לא ??

פרק 7
או שאולי לא ??

למחרת
אחרי שינה עמוקה מלאה מחשבות מה לעשות , איך להיתמודד , איך לראות אותו כל יום .. קמתי בבוקר לשמע צלצול הטלפון שלי ..
לקחתי את הטלפון והיסתכלתי על הצג שהראה – ' זאיין ' .. וואו כמה זמן לא דיברתי איתו ..
'היי איפה את ? 'אמר
'אממ , זה סיפור דיי ארוך ' אמרתי .. קצת חוששת
'אהה , רוצה להיפגש נשלים פערים ' אמר וצחקק ..
ציחקקתי גם ..
'סבבה, מתי ? ואיפה ? ' אמרתי במהירות
' אצלי ?' אוקיי , איפה זה רק ? ' אני לא מאמינה ששאתי את זה , מביך!
' רחוב green style 45 ( אין על הרחוב הנורא לא אמיתי הזה (; ) , אני מחכה ' אמר וניתקתי ..
התלבשתי בגינס בהיר עם קרעים וחולצת עטלף לבנה , קצרה..
יצאתי מהפנמייה לעבר הבית שלו , הפנימייה הייתה 4 רחובות מהרחוב אליו הוא אמר לי להגיע ..
התחלתי ללכת .. כשהגעתי לתחילת הרחוב , ראיתי את כל הבתים , כולם היום ענקיים , ממש כמו ארמונות , התחלתי ללכת הרחוב התחיל ממספר 25 התחלתי ללכת עד סוף הרחוב , ואז ראיתי את מספר הבית שלו .. השער היה ענק , בעל שתי ידיות .. נכנסתי וראיתי בריכה בחצר , מזרקה וטרמפולינה ענקית.. עמדתי והיסתכלתי על היופי של הגינה כמה דקות , היא הייתה יפה , כמה גמדים מחרסינה הסתתרו בדשא ..
'בו' משהו הבהיל אותי , הסתובבתי וראיתי את זאיין עומד שם ומחייך את בחיוך המתוק הזה שתמיד יושב לו על הפרצוף ..
'היי' מצחקקת ..
הוא התחיל ללכת לעבר הדפה , ישב וסימן לי לבוא לידו , חייכתי והלכתי ללכת לצידו .. היתיישבתי , הדשה היה כל כך ריח , והריח שלו שהיתערבב עם הריח של זאיין , זה היה מדהים , הריח הכי טוב שאי פעם זכיתי להריח ..
' אז מה קרה ביום הזה שלא נפגשנו ? ' שאל ומייד ירד לי החיוך מהפנים
' יותר מידי ' אמרתי בקול חלש אבל כנראה שהוא שמע ..
' את רוצה לדבר ?' הוא שאל
לא עניתי , לא ידעתי עדיין עם אני יכולה לספר לו על מה שאמא שלי עשתה ועל אב הבית בפנימייה ..
דמעות התחילו להרטיב את לחיי
'מה קרה ? משהו עשה לך משהו ? בבקשה תספרי לי , אני ימות עם קרה לך משהו! ' אמר ונשמע מאוד רציני , הוא באמת דואג לי ? אולי בכל זאת כדי לספר לו ..
לפתע , הרגשתי טיפטופים על ראשי , יורד גשם ? עכשיו ? אנחנו באוגוסט!
'יורד גשם ' תהיתי
' חהחחהחהחהחהחה , הממטרות , שכחתי שעכשיו זה השעה שהם נידלקות ' אמר , נתן לי יד ומשך אותי איתו לתוך הבית , לצערנו , היינו בתוך ה'גשם' הרבה זמן , ונרטבנו .. הייתי סחוטה , מלאה במים וצוחקת..
' אני יביא לך משהו ללבוש ' אמר ועלה במעלה המדרגות ..
הסתכלתי בנתיים על הבית , הוא היה עצום , הכל היה צבעוני , לא היה צבע שלא היה בבית הזה .. הספות היו אדומות ועליהם היו כריות קטנות וגדולות , הקטנות היו לבנות והגדולות שחורות ..
השולחן לידם היה כחול , נמוך , ועליו עמד אגרטל עם פרחים צבעוניים – כחולים , אדומים , צהובים , לבנים , כתומים ועוד הרבה ..
המטבח היה שחור והרהיטים שעליו היו צבעוניים ..
הקירות היו צבועים בצהוב בהיר , ועליו היה הרבה תמונות , של זאיין .. אבל מה שתפס את עייני היה תמונה של זאיין עם משהו מוכר , הלכתי קרוב וראיתי תמונה של זאיין עם ….


תגובות (3)

תמשיכי! =)

14/10/2012 12:03

חחחחחחי יאלה תמשיכי אני ממש אוהבת איך שאת כותבת ואת גם מותחת אממממממא טוב אני מקווה שגם תקראי את הסיפור שלי כי הוא גם על 1d טוב חפרתי אני אוהבת לחפור קיצר תמשייייייכייייייי

14/10/2012 14:17

חחח , תוודה (: ייש לך גם סייפוורים ממש יפיים <3
ותאמייניי ליי אניי ייותר חוופרת (:

14/10/2012 15:10
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך