אהבה ממבט ראשון/ פרק שש-עשרה

סיפורי האנגרית 23/03/2013 910 צפיות 21 תגובות

שיין החזיק בידי, ואני נגררת אחריו. ברנדון רץ לכיוון המקום שלו, למרבה המזל, הרחק מאיתנו.
בפארק משתוללת אנדרמולוסיה מוחלטת. אנשים רצים, צועקים, נכנסים מתחת לשמשות, לוקחים את ילדיהם ורצים אל האוטו. זה באמת לא היה צפוי. גשם ביום נעים שכזה..
״רוזה, קחי את התיק. אני אקח את השאר,״ אומר שיין ומעמיס את המחצלת על כתפו. בידו השמאלית הוא מחזיק כדור-ים.
לקחתי את התיק הגדול שהבאנו איתנו, ורצתי אחריו אל תחנת האוטובוס שעמדה מחוץ לפארק. השערים נפתחו והיה פקק מטורף של אנשים שניסו להיכנס למכוניות, שלא להזכיר את העובדה שכל הנהגים ניסו לצאת באותו זמן.
״מה נעשה?״ שאלתי על סף ייאוש. ״אימא שלי בעבודה עכשיו, היא לא תוכל לבוא לקחת אותנו!״
״בשביל זה יש אותי.״ ברנדון הגיח מאחורינו, בידו תיק גב שחור שמגבת ומשקפי שמש בצבצו מתוכו. ״יש לי אופנוע. אסיע אתכם לתחנת הרכבת ותגיעו בשנייה.״
״תודה, אחי,״ אומר שיין ומחייך. ברנדון מוביל אותנו דרך זרם האנשים ההיסטריים, ואנחנו מגיעים למקום שלא ידעתי שקיים בכלל ליד פארק המים. עד עתה.
זה היה מקום עם המון פחי זבל, שלמרבה המזל רוקנו טרם הגענו לכאן. מאחורי הפחים היה קיר של בניין ענקי, ומול הפחים היה את מגרש החנייה, מוסתר מאחורי סבך עצים. ליד אחד מה״ירוקים הגדולים״ עמד האופנוע של ברנדון, אדום עם פסי כסף. היה לו תא מטען מאחורה.
״אני תמיד מחזיק איתי עוד קסדה למקרי חירום,״ הוא אומר, פותח את תא המטען ושולף קסדה בצבע שחור.
״למי תיתן אותה?״ שאלתי.
״אני מוכן שאת תלבשי אותה,״ אמר שיין ונישק אותי קצרות. ״אני אקח את משקפי השמש שלך, אם, כולמר, לא אכפת לך.״
״ברור שלא, אחי. בשביל חברים- הכל!״ ברנדון מחייך את החיוך הכובש שלו ומוציא מהתיק את אותן משקפי שמש שראיתי. יש עליהן סמל של חנות יוקרתית והן בצבע חום כהה.
״רוזה, תשבי מאחוריי, ושיין, תחזיק אותה.״ אומר ברנדון ומורה לי איפה לשבת. שיין יושב על החלק האחורי של האופנוע ממש ליד תא המטען. זה נראה מאוד לא נוח.
״אתה בסדר?״ לחשתי בזמן שברנדון הניח את התיק שלו מאחורי שיין.
״ברור שכן, רוזה,״ הוא אומר. ״וגם אם לא, את הכי חשובה.״
הוא מרים את הזכוכית של הקסדה ומנשק אותי שוב, נשיקה ארוכה- עד שברנדון קוטע אותה, כמובן.
״נו, זוג יונים,״ הוא מוחא כף. ״בואו ניסע לפני שיהיו פקקים מטורפים!״
הוא מתיישב מלפניי. ״תחזיקי בי,״ הוא אמר. כרכתי את זרועותיי סביב שרירי הבטן שלו, והדבר היחיד שחסם בין ידי לבטנו היה החולצה שהוא לבש. שיין חיבק אותי מאחורה.
״מוכנים?״ שנינו מלמלנו ״כן״ חלוש. ״אז יוצאים!״
הוא התניע את האופנוע, שהשמיע רעש חזק מאוד, ואז התחלנו לזוז. ברנדון הזיז את האופנוע לכאן ולכאן עד שהצליח לצאת מהמקום השומם, ועד מהרה הגענו למגרש החנייה.
״פנו דרך!״ קרא ברנדון וחייך בזמן שעבר בין הקהל הזועם. כמה מיהרו לפנות לו מקום, וחלק מלמלו ״הצעירים של היום״..״איזה חוסר זהירות ממש!״ בקול שקט. באמת, חסרי זהירות? אתם עומדים באמצע הכביש!!!
תוך דקות כבר היינו ממש בתוך העיר, וברנדון עקף מכוניות במהירות בעזרת האופנוע הקטן שלו. ״אנחנו נוסעים לתחנת הרכבת.״ הוא ניצל את ההזדמנות להגיד כשעמדנו ברמזור אדום.
״לא, לא! יואו, אחי..״ אמר פתאום שיין.
״מה קרה?״
״אנחנו שלושה על אופנוע! ויש כאן משטרה!״
״אוי ווי, שיט,״ אמר ברנדון. ״תקשיב מה נעשה: תחליף מהר עם רוזה, תשים קסדה. נכסה את רוזה שנינו וככה לא יראו אותה!״
הורדתי את הקסדה מראשי ונתתי אותה לשיין. ברנדון נשען אחורה ושיין נשען קדימה. נמעכתי בין הגופים השריריים של שניהם. מזווית העין יכולתי לראות את מכונית המשטרה המהבהבת מתקרבת אלינו.
תוך שנייה ברנדון התניע, ואני הנחתי שהאור הירוק הגיע. טסנו במהירות מטורפת, ושיין המשיך להחזיק בי חזק שלא אפול.
״כמעט הגענו! תחזיקו מעמד!״ אמר ברנדון, בעודו פונה ימינה בנתיב חד.
אחרי כמה דקות הגענו לתחנת הרכבת, ושיין עזר לי לרדת מהאופנוע.
״אנחנו לא יודעים איך להודות לך,״ אמר שיין, בעודו מחבק את ברנדון חיבוק-גברי. ברנדון חייך אליי, וגם אני ניגשתי אליו וחיבקתי אותו. אבל לא יותר מדי, כי ממש יכולתי להרגיש את הקנאה של שיין עולה אל פני השטח.
״פשוט תשמור על קשר, אחי,״ אמר ברנדון ושלף מתא המטען עט שבור מעט, ופנקס מקומט. ״הנה הטלפון שלי..השם שלי בפייסבוק.. בטוויטר.. סקייפ.. אימייל.. וזה האתר שלי!״
״יש לך אתר?״ שאלתי בהשתאות.
״אתר צ׳אטים,״ אומר ברנדון וחייך שוב. ״אני תמיד זמין שם. יש שם עוד המון אנשים שיכולים לעזור לך. ואם את צריכה לצחוק- בואי אלינו.״
״אני חושבת שאני יודעת מי יכול לעזור לי תמיד,״ הסתכלתי אל שיין והוא חיבק אותי. מצוין. ככה פתרתי את הסוגייה של החיבוק-עם-ברנדון.
״בכל מקרה,״ אמר ברנדון וקרע את הדף לשניים. ״תשמרו את זה, כל אחד. וכדרי שתמהרו, הרכבת הבאה לעיר שלכם עומדת לצאת.״
״תודה רבה!״ קראנו אחריו כשהוא לבש את הקסדה ונסע משם בטיל.
״בחור מגניב, הא?״ שאל שיין והוביל אותי לתחנה.
״כן..״ אמרתי בסהרוריות בעודי הולכת אחריו. הכנסתי את ידי לכיס והוצאתי את הכסף לרכבת. ״אני ממש מצעטרת שהיום הולדת שלך נהרסה.״
״את צוחקת?״ שאל שיין. ״היה ממש כיף! ופגשתי את ברנדון. היינו החברים הכי טובים, אני נשבע לך..״
הוא הפסיק כשנעצתי בו מבט.
״תקשיבי,״ הוא אמר בקול רך. ״אני לא תכננתי את זה שהוא יהיה שם. היית צריכה להגיד משהו.״
״זה בסדר, שיין,״ אני אומרת ומחייכת. ״העיקר שאתה מאושר.״
הוא התקרב אליי ונישק ואתי שוב. כמה רומנטי הבחור הזה יכול להיות?! אבל הדבר הבא שקטע את הנשיקה שלנו היה הנהג.
״אתם עולים או מה?!״ הוא שאל והדליק את המנוע. החלפנו מבטים צוחקים וטיפסנו אל הרכבת.


תגובות (21)

תמשיכי!!!!!!!!!

23/03/2013 10:03

אוי, זה פרק חמוד,
מסכנים רוזה ושיין שהם נתקעו עם הברנדון הזה!

23/03/2013 10:31

תמשיכי (=

23/03/2013 10:56

תודה רבה :)

24/03/2013 01:24

אממ.. אני חושבת שרוזה דיי "התלהבה" בתיאורי הגופים של ברנדון ושיין. חוץ מזה, בטעות כתבת "כדרי" במקום "כדאי". אממ.. וזהו, אני חושבת. נחמד <:

24/03/2013 10:06

המקלדת של האייפד עושה טעויות לפעמים.
וזה לא נקרא להתלהב. תאמיני לי שיש כאלה בנים בעולם. אולי את לא ראית, אבל זה לא אומר שאין.

24/03/2013 23:54

לא אמרתי שאין כאלה בנים בעולם, אמרתי שהיא כל הזמן תיארה את הגופים השריריים שלהם, וזו נקראת התלהבות.

25/03/2013 02:17

מעניין למה..? אולי כי.. זה מלהיב (?!)

25/03/2013 07:28

=^=
לפי דעתי היא לא הייתה צריכה לתאר כל הזמן את ה״קוביות״ של ברנדון ושיין, לדעתי זה מעיד על אופי שטחי ורדוד.

26/03/2013 04:06

אז אני מניחה שמה שהתכוונת להגיד הוא לא שהיא מתלהבת, אלא שיש לה אופי שטחי ורדוד.
עוד תלונות כלשהן?

27/03/2013 01:44

התכוונתי להגיד שהיא מתלהבת מהגוף של ברנדון ושיין, וזה לדעתי מעיד על אופי שטחי ורדוד. ולא, אין עוד תלונות. למעשה גם לא יהיו, כי אני לא אמשיך לקרוא, זו הייתה רק הערה לפרק הספציפי הזה.

27/03/2013 03:25

אין לי בעיה שאת לא קוראת, פשוט.. זה נראה כאילו את מנסה להעליב את הסיפור שלי בכל מחיר. אני בטוחה שלא התכוונת לכך, אבל לי, לפחות, זה נראה.

27/03/2013 05:41

אני לא התכוונתי, אבל אמרתי את מה שאני חושבת. אם ככה את מרגישה, מה אני כבר יכולה להגיד לך..?

27/03/2013 07:43

את יודעת מה? את צודקת. באמת- מה את יכולה להגיד לי. את לא צריכה להגיד כלום. אמרת את מה שאת חושבת, וזה בסדר.

27/03/2013 07:51

כנראה שאסור לתת לך ביקורת קטנה, אם ככה את מגיבה. רואים שאת מתעצבנת, ועובדה זו הוכחה גם על פי שמחקת אותי מרשימת "המחברים שאני אוהבת", ולא הייתה לך סיבה אחרת חוץ מזו.

28/03/2013 09:11

אז באמת חבל שאת נוהגת ככה אם תרצי- את יכולה להירגע ולהניח לעניין. אם את רוצה לנטור טינה- בעיה שלך. D:

28/03/2013 10:19

יכול להיות שאני הורדתי אותך מהרשימה כי עצבנת אותי, ויכול להיות שהאיכות של הכתיבה שלך באמת ירדה. אולי כן, ואולי לא.
אבל מה אכפת לך? את הרי ״לא תמשיכי לקרוא״…

28/03/2013 10:22

כן, בטח, מה שתגידי. חבל מאוד שאת נוהגת בכזאת ילדותיות.

28/03/2013 11:14

והתכוונתי שאני לא אמשיך לקרוא את הסיפור הזה. טוב, אין לי כוח לכאלה שקשה להם לקבל ביקורת על הסיפור שלהם, באמת שלא בא לי להרוס לך את המחשבה שהסיפור מושלם. רק שתדעי- אם לא תהיי מסוגלת לקבל ביקורת, גם לא תהיי מסוגלת להתבגר ולהתקדם בחיים. ככה שגם יצא שהסיפור מזכיר את הסיפור אהבה הקודם שלך, כי היו אירועים דיי דומים בפואנטה שלהם. אבל, רגע, עדיף לא לבקר את הסיפור, שלא תכעסי, חלילה!
LOL
אחמ, טוב, יש סיפורים טובים שמחכים שאקרא אותה <:
ביי לך, ואני באמת מאחלת לך התבגרות נפשית.

28/03/2013 11:37

בעצם.. אני לא חייבת לך שום הסברים למה מחקתי אותך מהרשימה. ורק שתדעי לך שזה ממש עצוב שאת חושבת שאת כזו מצחיקה כשאת מעליבה אנשים אחרים. אני ניסיתי להתפייס איתך- תסתכלי בתגובה קצת למעלה- אבל את בחרת להמשיך לריב. את בסך הכל ילדה שמחפשת תשומת לב. את עושה עניין משטויות מפגרות כדי להראות שאת כל כך ״צודקת״, עד שהגעת למצב שאת מתקנת אותי בטעויות כתיב. כלומר, ״כדרי״? באמת..
והעיקר אני צריכה להתבגר. וכפי שאמרתי לך בשיר הנפלא שלך- ״באמת, קשה לקבל ביקורת?״ אם לא תפסיקי להראות לאנשים את הצדדים הרעים שלהם, בחיים לא יהיו לך חברים. ואם אין לך כוח לאנשים כמוני- למה אני כותבת את כל המגילה הזו ועוד מצפה ממך לתשובה הוגנת? באמת ירדתי מהפסים. שמור תפסיק לריב איתי?! איזה שטויות. אחרי התגובה המעליבה הבאה שלך שהולכת לבוא, את יכולה לשכוח מהעובדה שאני אתייחס אלייך בכלל. את יכולה רק לדמיין מה אני אגיב לך, לעשות לעצמך תחושה טובה בלב.
אז ביי *לך*, ואני מקווה- בשבילי, בשביל האנשים באתר וכל מכרייך- שתפסיקי להיות כל כך.. את.

28/03/2013 14:29

אני אגיב בקצרה, כי אין לי זמן לבזבז עלייך: את לא מכירה אותי. נקודה. חוץ מתגובות פה ושם וסיפורים ושירים שאני כותבת המביעים על מה אני חושבת באותו רגע, את לא יודעת עליי כלום. לכן, את לא יכולה להגיד לי דבר מכל מה שכתבת לך שם בתגובה. חוץ מזה, לא אכפת לי שלא תתייחסי אליי, את לא בן-אדם חשוב שהיחס שלו שווה זהב. אני אהיה אני, כי אני יודעת שאני ילדה טובה, ואת לא יכולה להגיד אחרת כי מה לעשות- את לא מכירה אותי. אז אם כל הכבוד, זו כנראה תהיה התגובה האחרונה שלי בנושא. אז תודה לך על ריב, אם מגיעה לך תודה על כך. אני חייבת להודות שזה היה משעשע, כי לא חטפתי "ג'ננה" והתעצבנתי, למעשה כל תגובה שאני כתבתי צחקתי עלייה אחר כך, מנסה להבין בעצם על מה כל העניין. אז תיהני לך לנטור טינה, אני לא מחייבת אותך אחרת. <:

29/03/2013 02:38
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך