וואן דיירקשן
פאק מחר יש לי מבחן במתמטיקה ואני כותבת בשבילכם עוד פרק <3 תגידו תודה

אהבה ממבט ראשון – פרק 13

וואן דיירקשן 28/10/2012 1223 צפיות 5 תגובות
פאק מחר יש לי מבחן במתמטיקה ואני כותבת בשבילכם עוד פרק <3 תגידו תודה

בחזרה לנקודת המבט של קים
המשכתי ללכת , נכנסתי לקניון שמוביל למרינה ..

לא האמנתי למראה עניי , לא היו אנשים בקניון , רק המוכרים בחניות , כולם עמדו , כל אחד ליד הקנות בו הוא מוכר .. כל אחד החזיק פרח .. התחלתי ללכת , וכל פעם שביני היו שתי חנויות , שני במוכרים , באו אלי והגישו לי פרחים , סגולים כמו שאני אוהבת .. כשהגעתי ליציע , השומר הביא לי פרח , אך הפרח הזה היה לבן , ועליו , לאומת כל השאר , היה מלופף פתק .. באותו הצבע של הפתקים הקודמים שקיבלתי היום .. פתחתי את הפתק , וקראתי את הכתוב בו :
' קימי ? עם השעה עכשיו 17:00 תבואי לספינה האחרונה מימין , ועם לא , בכל חנות השארתי לך 1000 דולר , תוכלי לקנות מה שאת רוצה , אוהב .. זאיין <3

עם הוא היה ליידי עכשיו , לא הייתי לוקחת את הכסף בחיים .. למה הוא לא פה , אני לא יכולה לעשות את זה .. אני לא יכולה לקנות מהכסף שלו .. השעה 15:39 .. מה אני יעשה פה עד חמש ערב , אולי אני ילך בנתיים לראות את האונייה ? טוב אני ילך מה יש לי להפסיד .. במיילא אין לי מה לעשות פה עד חמש.. באתי לצאת מהקניון , אבל השומר עצר בעדי ..
' אסור לך לצאת עד השעה חמישה לחמש , גברתי ' אמר השומר הלא חביב הזה ..
' למה ? ' שאלתי
' קיבלתי הוראות מפורשות מזאיין מהלהקה וואן דיירקשן , אני מצטער ' אמר
' עכשיו אני תקועה פה ' לחשתי
' כמו שהבנתי , גברתי , את יכולה להיכנס לכל חנות שאת רוצה , ולקנות מה שאת רוצה .. ' אמר וחייך
אולי הוא כן חביב ..
' אני יודעת , אבל אני לא רוצה לקחת ממנו כסף .. ' אמרתי
' הוא אוהב אותך , אני ראיתי את זה כשהוא אמר לי לא לתת לך לצאת עד חמש .. הוא רוצה שיהיה לך טוב ' אמר וחיוכו גדל ..
' אתה צודק.. ' אמרתי , השומר הביא לי עגלה גדולה , שמתי את הפרחים בפנים והתחלתי לצעוד לעבר החנות הכי קרובה אלי – H&M
המוכרת ניגשה אלי ושאלה עם אני רוצה עזרה , סירבתי והתחלתי להביט בבגדים שהיו על הקולבים ..
יצאתי מהחנות שבידיי 2 שקיות, אחרי 20 דקות , שבהן מדדתי בגדים שונים .. קניתי – אוברול שחור
עם נקודות לבנות קטנות , עליונית בצבע אפרסק וחצאית כפלים תואמת , מכנסונים שחורים ולבסוף גם שמלת סטרפלס שחורה רופפת , שמתחת לשדיים יש חוט קשירה – מלופף כצמה ..
החנות הבאה הייתה American eagle
שמשם יצאת אחרי 10 דקות עם שקית אחת שבתוכה היה – 2 חולצות סטרפלס אחת בשחור ואחת בלבן , גופייה נופלת אפורה- לבנה וסנדלי אצבע לבנים חומים ..שמתי הכל בתוך העגלה והמשכתי לחנות הבאה, Top Ten, קניתי שם כמה עגילים , צמידים בשלל צבעים , טבעות , שרשראות ומשקפיי שמש.. כך המשכתי להיסתובב ולקנות דברים …

גמרתי את הקניות .. בתוך העגלה היו עשרות שקיות ובידי היה גלידת מסטיק – האהוב עלי .. ראיתי שהשעה הייתה 16:56 אני צריכה ללכת לסוף המרינה ימינה .. חשבתי לעצמי ..
אמרתי להתראות לשומר ..
הגעתי לסוף המרינה שם עמדה לא אחר מאשר יכטה ענקית , בעלת 3 קומות , היה קומת 'קרקע' , 'מרתף' ועוד קומה מעל הקומת קרקע .. בשביל לעלות ליכטה היה גשר עץ , זה היה פשוט מושלם , יותר מהחלומות שלי ..
אחד מעובדי הסיפון ניגש אלי ושאל עם אני קים ?
' זאת אני ' אמרתי וחייכתי
הוא לקח את העגלה עם כל הקניות שלי .. ' בואי אחרי בבקשה ' אמר והתחיל לעלות על גשר העץ לעבר הסיפון , הלכתי אחריו , ונדהמתי , לא רק מלמעטה הוא היה יפה , אלה גם עליו , הוא היה ממש כאילו אנחנו מלאכים , אני אוהבת להרגיש כמו נסיכה , וכך הרגשתי שעליתי ..
מסביבי היה ספות מהודרות בצבע שמנת , לידיהן היה שולחן נמוך מעוצב מעץ בהיר ועליו עמדה קערה מלאה בפירות האהובים עלי , תפוחים , בננות , אגסים , מלונים ואגסים , והמון פופים בצבעי סגלגל ושמנת היו מפוזרים..
היה מיטת שיזוף זוגית .. ולידה הייתה בריכה עצומה! במקום ריצפה היה חול ..
על הקירות הנמוכות המפרידות בין הים לספינה היו תלויים קישוטים בצורת לב ..
היה בר משקאות , מיטות לספא , אמבטיית בוץ ..
איך הוא יודע עלי כל כך הרבה דברים ? איך הוא יודע מהן הפירות האהובים עלי ? איך הוא יודעת שאני אוהבת להיות בספא , והכי הרבה אמבטיית בוץ ? איך הוא יודע שאני אוהבת ים ? איך הוא יודע את כל זה ? לאן אנחנו הולכים לנסוע ? השאלות האלה הציפו את ראשי , הרגשתי שהראש שלי עומד להתיפוץ..
' איפה זאיין ? ' היסתובבתי ושאלתי את אחד העובדים ..
' פה ' משהו בא מאחורי, חיבק את מותני ונישק את צווארי ..
היסתובבתי וראיתי את זאיין , נישקתי אותו נשיקה בפה .. שמביעה כל כך הרבה רגשות ..
' אז מה אנחנו עושים פה ? ' אמרתי בהיתרגשות ' ולמה נראה לך שאת מביא לי כסף כדי לקנות בגדים?' אמרתי
' בואי ' אמר ומשך אותי לכיוון הספות .. התיישבנו ושוב שאלתי ..
' מה אנחנו עושים פה ? מה נראה לך שאתה נותן לי כסף לקנות בגדים ? איך אתה יודע את כל הדברים שאני אוהבת ?' אמרתי במהירות ..
' דבר ראשון , אני חבר שלך , הכסף שלי מעכשיו גם שלך ' אמר , חייך והמשיך ' דבר שני , אני יודע הכל כי לקחתי לך את הטלפון בבוקר ובדקתי מה המספר של אח שלך .. שאלתי אותו מה את הכי אוהבת .. ויש עוד דבר אחד , אז קים כל זה בגלל ש…………………


תגובות (5)

תמשיכייייייייי

28/10/2012 11:10

מושלם♥♥♥ תמשיכי!! וגם לי יש מבחן במתמטיקה ביום שישי~אני שונאת חשבון~ חח. :((

28/10/2012 11:14

תמשיכי!!!

28/10/2012 11:27

בגלל שמה?!!!?!?! תמשיכי!!!!

28/10/2012 11:43

מדהים!!!
הלוואי ומישהו היה משקיע כך בחברה שלו גם במציאות.. לתת לה להרגיש כמו נסיכה..*-*
בהצלחה במבחן בשלישי! :)

28/10/2012 20:10
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך