וואן דיירקשן
טוב זה מה שהיא לבשה : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=64221002

אני מאוווווד מקווה שהסיפור היה בסדר וזה .. (:
5 תגובות אני יעשה סיפור חדש .. כמה שאני שונאת את כל הקטע עם התגובות , אבל אני מרגישה שאין קוראים ...........

אהבה ממבט ראשון – פרק 20 ואחרון!!

וואן דיירקשן 25/11/2012 1387 צפיות 15 תגובות
טוב זה מה שהיא לבשה : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=64221002

אני מאוווווד מקווה שהסיפור היה בסדר וזה .. (:
5 תגובות אני יעשה סיפור חדש .. כמה שאני שונאת את כל הקטע עם התגובות , אבל אני מרגישה שאין קוראים ...........

החלטתי ללכת לבר , לקחת בירה , במיילה אין מה לעשות .
לקחתי בירה , בלי לשים לב התחלתי לראות מטשטש .
הלכתי למיטת שיזוף ששכבה שם משהי יפה, ופשוט קפצתי על מיטת השיזוף.
' מה אתה עושה ' היא צעקה
' כלום ' אמרתי
' אתה שתוי ? ' שאלה
' אני לא שתוי ' אמרתי ונפלתי למחוץ למיטה .
' זאיין הכל בסדר? ' שאלה האישה המסתורית , אני מכיר אותה ?
' אל תתקרבי אלי , יש לי חברה ' אמר
' יש לך חברה ? ' שאלה ומבטה ניהיה חיוור
' כן , היא נורא דומה לך , קוראים לה קים , את מכירה אותה ? איפה היא ? ' אמרתי והיא התחילה לצחוק , צחקוקים קטנים וחמודים .
' זאיין ? בוא למיטה ' אמרה ובאתי לידה .
' תשכב ' נשכבתי ונרדמתי לשינה עמוקה .

נקודת המבט של קים
וואו , אני לא יודעת מה לחשוב , הוא לא ידע שאני חברה שלו , אבל אמר שיש לו חברה .. הוא היתכוון אליי זה ברור, איזה חמוד , לחשוב שגם עם הוא שתוי הוא יודע שיש לו חברה , גם עם הוא לא יודע שזאת אני ..
ליטפתי את שיערו השחור כפחם . ונישקתי אותו קלות בשפתיים שכל כך גירו אותי .
כעבור שעה וחצי לא היה לי כוח יותר לשבת ולהשתזף , השעה הייתה כבר 13:27 , אני גוועת .
' בוקר טוב נסיך ' לחשתי לזאיין בזמן שאני מלטפת לו את הגב החשוף שלו .
חזרתי על עצמי מספר פעמים , עד שהוא ייתעורר .
' בוקר טוב יפה ' אמר וקם ' כואב לי הראש ' המשיך
' שתית ' אמרתי ומיהרתי לנשק אותו נשיקה רכה בפה .
' הספינה מעיתה ? ' שאלתי
' כנראה שכן , בואי נעלה למעלה לראות ' אמר , בזמן שאני מתחילה לאסוף את האייפון והבגדים .
עלינו במדרגות הארוכות , כשהגענו למעלה , הופתעתי לגלות , שאכן אנחנו חונים , באי?!
מה אני יעשה באי ? אי באמת זאיין על זה חשבת ? אוף זה כל כך מביך , הוא כזה מתחשב , אבל אי? אין על אי כלום?! איפה נישן ? אין אנשים באי הזה , עם מי אני ידבר ? מה עם אחי ?
' כנראה אנחנו מגיעים ' אמר והפריע למחשבותיי
' טוב בוא נלך להיתארגן ולאכול ? ' שאלתי שאלה רטורית .
' יאללה ' אמר
' אני ראשונה במקלחת ' הצבתי עובדה
' מי קבע ?' אמר
' אני ' אמרתי והתחלתי לרוץ דרך המדרגות הארוכות והמסדרון הארוך שניצבו מולי
נכנסתי מהר למקלחת , ונעלתי אותה . החלטתי לעשות מקלחת ארוכה , להירגע קצת , להבין כמה אני אוהבת אותו , וכמה הוא מוכן לעשות הכול למעני .. להבין שאיתו אני שמחה ועל כתפו אני בוכה , להבין שהוא מצחיק ובחיים לא יעליב .. עשיתי מקלחת מלאה בבועות , קצף והמון מחשבות .
בסוף המקלחת התנגבתי במגבת הרקה , התלויה על הקיר .
לבשתי את זה : ( רציתי להוסיף )
' כמה זמן ' אמר זאיין , כשפניו מלאות בשוקולד ופיו מלא במרשמלו .
' כמה שצריך ' אמרתי ונישקתי אותו בלחי .
'טוב עכשיו תורי ' אמר , לא הספקתי לענות וכבר שמעתי את דלת המקלחת נתרקת .
אני מתחילה לחשוב שאני גרה פה שנים , התמונות והאווירה החמימה , החלטתי שאני ילך ל "סלון" .
הגעתי לחדר ונכנסתי , האווירה הייתה נעימה וחמה כמו בפעם הראשונה שראיתי את החדר , זה הרגשה כל כך טובה . ישבתי בספה שמול האח הדולק שחימם את החדר , לקחתי את השמיכה הנעימה שהייתה על השידה ליידי ויתכשתי , קראתי את הספר שהיה מונך לידי ופשוט נשאבתי לתוכו , אני לא אחת שקוראת הרבה , אבל כשאין מה לעשות זה מה שאני עושה .
בספר היה מסופר על ילדה , שהתאהבה בילד , הוא גם אהב אותה , מאוד! אבל אף אחד מהם לא עשה כלום כדי לנגוע בלב אחד של השני , בגלל שהילדה הייתה סוג של 'חנונית' וכמובן שהילד לא , הם לא העזו להתקרב אחד לשני , לשני הילדים הללו , היו המון סיפורים ביחד , אך בכל סיפור אחד מהשניים נפגע או לא החשיב אותו כאל משהו משמעותי , כמו למשל : סיפור אחד היה על מסיבה שהילדה יארגנה , היה דיגיי ,ריקודים והמון אוכל , באותו הזמן הילד והילדה רבו , הילד חשב שהילדה לא רוצה לראות אותו והילדה חשבה כך עליו, החברה הכי טובה של הילדה החליטה לקחת יוזמה ולהכריח את הילד לבוא , כמובן שהוא בא , באותה מסיבה , ששניהם יזכרו כל חייהם , היו כל כך הרבה דברים , היה להם נשיקה ראשונה , אומנם היא הייתה בלחי אבל , עדיין מחשיבים אותה כנשיקה , בנוסף הילד גם הוא כמו החברה לקח יוזמה והזמין את הילדה לרקוד איתו , סלואו , הילדה מתארת את אותו הריקוד כמאוד צמוד! הם רקדו עד שילד אחד , שגם הוא אהב אותה הזמין אותה גם הוא לרקוד איתו , היא לא ידעה מה לעשות , מצד אחד היא מאוד אהבה את הילד שעכשיו היא רוקדת איתו , אבל מצד שני , זה פעם ראשונה ששני בנים שווים מציעים לה לרקוד איתה , וזה לא יפה להגיד לו לא . החלטתה של הילדה היה לרקוד גם עם הילד השני , וכמובן שזה שהיא אהבה רצה להחזיר לה והלך לילדה אחרת לרקוד , כשנגמר הסלואו כל הילדים רצו אליו , אף אחד לא האמין שהוא ירקוד עם אחת כמו הילדה שבאותו הזמן המצב החברתי שלה לא היה כל כך טוב , אחרי כמה דקות של שוק מוחלט מצד הילדה , החברה הכי טובה שלה באה ואמרה שהוא אמר שזה היה הפעם הראשונה שהוא הציע למשהי לרקוד איתו סלואו בהכי כנות שיש ובפנים .
הילדה כל כך שמחה , אחרי שנגמרה המסיבה , כמה חברים של הילדה והילד החליטו ללכת לשחת בגינה כדורסל, הילדה והילד היו כל כך מביושים בכדי לדבר אחד עם השניה אז התרחקו זה מזאת .
אחרי כמה קליעות ואי קליעות , הכדור נזרק לצד וכולם הלכו לדבר ביחד , חוץ מהילדה והילד , הם רצו , באותו הזמן לכדור , כשהגיעו , הם תפסו אותו באותו הזמן , אך הילד דרך לילדה על רגלה החשופה והיא נפלה אחורה , למזלה הילד ישר תפס אותה לפני מעידה על הקרקע , שניהם היו כל כך סמוקים .
הסיפורים המשיכו , הילדה והילד לא היו ביחד , אף פעם , אהבתם ייתעצמה מרגע לרגע , אבל הפחד החברתי מנע מהם להיות ביחד .
' מה את קוראת ' שמעתי לפתע את קולו של זאיין מאחורי
' ספר , מרתק אני חייבת לומר , זה מדהים איך שתי אנשים יכולים לאהוב אחד את השני בלי להיות ביחד , זה כמו קשר מרחוק , קשר טלפתי ' אמרתי כשעיניי זוהרות , הסיפור הזה לימד אותי כל כך הרבה דברים , מצב חברתי תמיד משפיע , כשבני זוג אוהבים , האופציות של הכן והלא פתוחות תמיד , אני כל כך שמחה שהכרתי את זאיין , אני כל כך שמחה שאני יודעת שהוא איתי , בטוב וברע , בעוני ובעושר , בעולם הזה ובעולם הבא , וכן אלה הם מילות הכומר בחתונתנו …….

טוב הינה נגמר הסיפור , אני מקווה שלא אכזבתי בסיום הזה ..
אני כל כך מצתערת שלקח לי הרבה זמן לעלות , לקח לי הרבה זמן לחשוב על סיום שיהיו לא רע מידי ולא טוב מידי .. טוב אז אתם זוכרים שבתחילת הסיפור אמרתי שבסופו יהיה סוג של הפתעה או משו כזה ? אז ההפתעה היא ?………………..

הסיפור הזה לפחות חלק ממנו מבוסס על החיים שלי , עם ילד אחד ..
הסיפור בפרק הזה שהיא קוראת , הוא דף מהרבה דפים בחיי ..

בכל מקרה רציתי לציין שוב , אני מתחילה סיפור חדש!!
אני יעלה אותו מחר!

בנוסף אני רוצה להגיד תוווודה רבה רבה רבה לכל מי שתמך והחמיא , כולכם מוווווושלמיים ומושלמוווות!!
אני אוהבת את הסיפורים של כוווולכם , ואני ממש מנסה לעקוב על הכל , לא תמיד מצליח אבל לנסות זה טוב (;
ולכל הדירקשניות האחיות שלי (; אני רוצה להגיד לכם , שאנייי מאווווהבת בכןןןןן!!
וכל מי שרוצה אני בסקייפ ובפייסבוק תמיייייידד!!
פייסבוק :daniel hutcherson stein
סקייפ: daniel2stein
אינסטגרם : danielstein12345 (עוקבת בחזרה תמייייידד )


תגובות (15)

היי דניאל – למרות שאין התכתבות גדולה בינינו אך בכל זאת החלטתי להיפרד ממך מאחר ואני פורשת מהאתר שהפך להיות וואן דירקשיין אחד גדול – אני לא מוצאת שום סיבה להמשיך לכתוב כאן מאחלת לך המון בהצלחה ממני בקי

25/11/2012 09:48

היוש בקי (:
אני חושבת שיגיע יום וגם אני יפרוש מהאתר ..
אני יכולה לשאול למה ?(;
בכל מקרה אני מאחלת לך המון הצלחה (:
ואני אשמח לדבר איתך בסקיים וזה (:

25/11/2012 12:12

:( בקי אני ממש מבקשת ממך להישאררררר

ואם את עוזבת אז תכניסי תמונה של וואן דירקשיין ;) סתם לא אבל בבקשה אני מתחננת כשאת פה זה נותן לי ביטחון וכיף לי לשמוע ביקורת ממשהי שמבינה וגם קצת לשמוע חמודה שלי כי את ממש כמו אמא!

25/11/2012 12:24

אני מוסיפה אותך בפייס אז לאשר קוראים לי בפייס noy belokon

25/11/2012 12:25

אשמח לדבר איתך מתוקה שלי אך לצערי אין לי סקייפ אלא אם את מעוניינת אעביר לך את המייל שלי.

לילוש אין לך מושג כמה אני אוהבת את כולכם . אתם ילדים מקסימים אשר הכתיבה שלכם לא הייתה מביישת גם את גדולי הסופרים.

אני אכן מרגישה כמו אמא שאוהבת את גוריה אך יש מצב כמו שהשיר אומר "עוף גוזל חתוך את השמים וכו' וכו'"

אז נראה לי שהגיע הרגע לגבי דידי.

החמרים שאתם כותבים הם נפלאים אך אינני יכולה להשתלב ביניהם כי פשוט אני לא מכירה כאלה חמרים.

את לא תאמיני לילוש אהובתי כשאני כותבת לך מלים אלה בסיפורים אקראיים אני רואה את השיר שכתבתי "יונה קטנטנה כה מקסימה" ואוו זה ריגש אותי.

אני לא רוצה ואסור לי להפריע לכם לחמודים שלי בסיפורים ואף כמובן אין סיבה שתגיבו לסיפורים שלי יתכן ובכל זאת חוצץ בין כולנו משהו?

אני אמשיך בשלב הזה להגיב לסיפורים המדהימים שלך ואולי אמשיך לכתוב את הרומן שלי שלדעתי יהיה משהו נפלא – וזאת עד שאמצע אתר אחר אשר אוכל לבטא את עצמי – הכתיבה זורמת בעורקי ולא מוכנה לוותר עליה .

תודה מתוקה שלי ותודה לכולכם תיהנו מהעלומים אין ש.ח. לחיים יום שעובר לעולם אינו חוזר ♥♥♥ ממני בקי ♥ (החופרת ☺☺☺☺)

25/11/2012 13:11

את מממממשששששששש לא חופרת ומממממשששש רגישת אותי איזה חמודה את אני באמת אוהבת אותך כבן אדם את לא מבינה כמה את מדהימה תמשיכי לכתוב ותוציאי כבר ספרררררר!!!

25/11/2012 13:16

חעחעחעחעחע בקיייי אני חולה עלייך!!!! חעחעחע הצחקת אותי ותזהרי הארי שלי :)
חיחיחחחחח!!!!!!! אני צוחקת בקול!!!! חוחוחו עכשיו את אחת משלנו❤❤:)))

25/11/2012 13:22

לילוש המתוקה שלי

לבקשתך תמונה מדהימה של וואן דירקשיין באהבה ממני ♥♥♥♥♥

25/11/2012 13:22

חיחיחיחיח ועוד הכי חתיך שמת האריייייייייייייי:)))))))))❤❤❤❤
Love you בקי!

And Harry :))))) jjj

25/11/2012 13:28

היוש בקי (:
אני חושבת שיגיע יום וגם אני יפרוש מהאתר ..
אני יכולה לשאול למה ?(;
בכל מקרה אני מאחלת לך המון הצלחה (:
ואני אשמח לדבר איתך בסקיים וזה (:

25/11/2012 13:37

היוש בקי (:
אני חושבת שיגיע יום וגם אני יפרוש מהאתר ..
אני יכולה לשאול למה ?(;
בכל מקרה אני מאחלת לך המון הצלחה (:
ואני אשמח לדבר איתך בסקיים וזה (:

25/11/2012 13:40

לילוש המתוקה שלי "אני נשארת" לא עומדת בכל התגובות שרק מנסות לעשות לי טוב על הלב"

אני נשארת רק בתנאי שאתם תמשיכו עם הכתיבה שלכם אשר מתנהלת כמו הצגה משהו כזה כאשר אתם מחלקים כל מיני תפקידים כמו בתיאטרון אז זה הדיל שלנו אתם ממשיכים בשלכם ואני אמשיך לכתוב את הרומנים וכמובן אגיב לוואן דירשיין לג'סטין ביבר לסלינה גמוז (מקווה שלא מעוותת את שמה ☺☺☺)

דיל זה דיל – ממני בהמון תודה באהבה בקי ♥♥♥♥♥

25/11/2012 13:44

יששש
בקי אני כל כך שמחה שאת נשארת :)

25/11/2012 13:47

בקי , עכשיו כולם שמחיייייםם !!!
קראתי עכשיו סיפור שלך ואת כותבת מוווושלםםם!!

25/11/2012 13:51

עכשיו כולם חוגגים מה יש מה קרה ????? בקי נשארה להמשיך לכתוב ולחפור ☺☺☺☺ אבל הכל בתנאי שתמשיכו לכתב כמו עד עתה – כי למעשה כיצד התערבתי בחמרים שאתם כותבים פשוט לא בסדר !!!! מתנצלת ועכשיו נמשיך הלאה

בהצלחה בלימודים חברי הצעירים זה הכי חשוב הכי חשוב כאשר אתם כעת משקיעים ואת הריבית מההשקעה תקבלו בחיים הבוגרים שלכם.

ערב טוב ותודה רבה ממני בקי ♥♥♥

25/11/2012 14:08
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך