אהבה ממבט ראשון ?

18someone 17/12/2015 794 צפיות 3 תגובות

התחיל השיעור, כהרגלי אני שוקעת במחשבות ולא מצליחה להתרכז בשיעור.
אני שומעת ברקע קול שקורא בשמי: ״קים, קים, קים! תסתכלי !!!!״
זאת הייתה אנה , חברתי, שיושבת בשולחן לידי.
לא הבנתי על מה היא אמרה לי להסתכל לכן מהרתי לשאול אותה: ״אנה, מה קרה ?! מה לראות ? ״
היא מצביעה לעבר דלת הכיתה, שם אני רואה אותו עומד, הדבר הכי יפה שראיתי בחיי- ידיים שריריות, פנים מושלמות, זיפים סקסיים , עיניים ירוקות, שפתיים מלאות ובשרניות, צבע גוף שחום כאילו בילה את כל חופשת הקיץ שלו בים.
הרגשתי הרגשה מוזרה, בחיים לא הרגשתי ככה, במיוחד לא לאדם שאני לא מכירה…
אנה הסתכלה עלי, אני הסתכלתי עליה, שתינו היינו בהלם ותהינו לעצמנו מי זה ? מה הוא עושה פה ?
המורה הכניסה אותו לכיתה והציגה אותו: ״זה רועי, הוא ומשפחתו עברו לפה מניו יורק לפני כמה חודשים, אני מקווה שתקבלו אותו יפה ובידיים פתוחות״
אנה מיהרה להגיד לי: ״ אני אקבל אותו בידיים פתוחות ״ ציחקקה וקרצה לי.
רועי שאל את המורה איפה לשבת ובתשובה המורה אמרה לו לשבת לידי כי אני תמיד יושבת בשולחן לבד בשביל לנסות להתרכז בשיעור, כמובן ללא הצלחה.
רועי התקדם לעבר מקומי, הרגשתי את ליבי מתחיל לפעום מהר, הזזתי מהר את הדברים שלי בשביל שיהיה לו מקום לשבת.
הוא עצר לידי כיסאי ושאל בחיוך: ״ היי, אני רועי, את מרשה לי לשבת לידך ?״
הסמקתי, ניסיתי לענות לו אך ידעתי שאגמגם לכן רק הנהנתי בראשי בהסכמה.
המורה המשיכה את השיעור כרגיל, מלמדת חומר חדש ואני מנסה להקשיב, באמת שניסיתי אבל … רועי!
עוד לפני שהוא הגיע היה לי קשה להתרכז, אז איך אפשר להתרכז ליד שלמות כזאת ?
נשמע הצילצול, אפשר אפילו לקרוא לו הצלצול הגואל.
אנה במהירות משכה אותי מהכיתה והתחילה לצרוח:״ את ברת מזל, איך דווקא לידך הוא יושב?! ראית איך כל הבנות הסתכלו עליך ?״ היא צחקה והוסיפה ״ הן כל כך מקנאות לך כרגע, היו מוכנות להחליף איתך מקום. ואי קים, את ראית איך הוא גם הסתכל עליך כל השיעור ?? אמאא אני גם רוצה ״.
אנה לא הפסיקה לדבר, לא נתנה לי להשחיל מילה, ואת האמת … לא היה לי כל כך אכפת, אני הייתי עסוקה במחשבות שלי עליו.
אנה: ״ קים, קים , את מקשיבה לי ??״
יצאתי מהבועה של עצמי ועניתי לה: ״ אממ כן הוא מושלם ״ ניסיתי לא להראות את ההתהלהבות שהרגשתי בתוכי , המשכתי והוספתי: ״ את… את בטוחה שהוא הסתכל עלי ? אולי הוא הסתכל על מישהי אחרת ? ״
אנה: ״ אוי תפסיקי כבר קים, למה את לא מצליחה להאמין שיש מישהו שנדלק עליך ? או שיש מישהו שמחבב אותך ? קצת ביטחון עצמי חברה שלי ״.
אני יודעת… קשה לי לקבל את זה שיש מישהו שבכלל מסתכל עלי, לא בקטע שחצני חלילה, יותר בקטע של למה בכלל שמישהו יסתכל עלי ..? טוב ובכן … זאת אני.


תגובות (3)

יפה קראי את שלי

17/12/2015 16:57

תמשייכייי

17/12/2015 17:38

וואי כל כך החיים שלי,את לגמרי נגעת בי! תמשיכי!

17/12/2015 19:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך