אם אהבתם ואתם רוצים שאני ימשיך אני אשמח אם תגיבו :)

מבט של אהבה -(סיפור על וואן דיירקשן)פרק1

25/01/2014 1474 צפיות 2 תגובות
אם אהבתם ואתם רוצים שאני ימשיך אני אשמח אם תגיבו :)

כאשר יש דמות חדשה אני יתאר אותה " …" ככה וימשיך את הסיפור ~~….~~ ככה!!!
טוב אני יתחיל מההתחלה, אני אלינור אבל כולם קוראים לי "אלי" אני בת 19 ואני גרה עם הוריי אני רזה וגבוהה, יש לי עיניים ירוקות ושיער חום גלי . אני גרה בארצות הברית אבל נולדתי בבריטניה שבאנגליה ותמיד רציתי לחזור לשם, כשהייתי בת 18 אימי הבטיחה לי שכשאני יגיע לגיל 19 אני יעבור לדירה בבריטניה עם החברות הכי טובות שלי מדיסון, לילה, לין ונועה.
"מדיסון": רזה וגבוהה עם שיער בלונדיני מתולתל ועיניים כחולות יפות.
"לילה": לא רזה ולא שמנה , גבוהה עם שיער שחור חלק ועיניים כחולות
"לין": רזה וגבוהה עם שיער חום בהיר מתולתל ארוך ועיניים חומות דבש משולבות עם ירוק.
"נועה": רזה וגבוהה עם שיער בלונדיני חלק וארוך ועיניים כחולות בהירות.
~~חזרה לסיפור~~
הייתי בחדרי שהיה בקומה השנייה של הבית ופתאום שמעתי… אלי! אלי! אמא שלי קראה לי, מה?! צעקתי לה, "בואי רדי למטה אני צריכה להגיד לך משהו" צעקה אימי . ירדתי למטה ושאלתי מה?.. " זוכרת שהבטחתי לך שגיל 19 תעברי עם חברותייך לבריטניה?" שאלה אימי ואני התרגשתי! כן! למה? שאלתי אותה, " בדיוק דיברתי עם ההורים של חברותייך וסגרתי איתם פרטים, קניתי חמישה כרטיסי טיסה למחר בצהריים וסידרתי לכם דירה בעלת חמש חדרים ושלושה מקלחות ושירותים, אתן תסתדרו נכון?" שאלה אימי ואני צרחתי והתרגשתי.. ברור!! אמרתי לאמא שלי וחיבקתי אותה חיבור ענקי!.. עליתי לחדרי לסדר את המזוודות ופתאום שמעתי את אחותי אמבר…
" אמבר": אחותה של אלינור בת 15, חולה על הלהקת הבנים "וואן דיירקשן" רזה בעלת עיניים ירוקות דבש ושיער חום חלק.
~~חזרה לסיפור~~
שמעתי את אחותי אמבר שומעת את מוזיקה של להקת הבנים שהיא אוהבת על פוול וליאום! והתעצבנתי, הלכתי לחדרה וצעקתי לה אמבר! עוד פעם את שומעת את הלהקה המוזרה שלך " וואן משהו" ! תכבי את זה או שתחלישי את המוזיקה! צעקתי עליה, " קודם כל זה "וואן דיירקשן" ולא רוצה אני אוהבת אותם!" היא אמרה לי. מה את כל כך אוהבת בהם, הם סתם כמו כל להקה אמרתי לה, אבל היא לא הקשיבה לי, תגידי איפה אמרת שהם גרים? שאלתי את אמבר, והיא מיד ענתה לי "בבריטניה ..איך את לא יודעת?" שאלה אותי אמבר, הפסקתי את המוזיקה, והיא הדליקה אותה שוב, ואמרתי לה את יודעת שאני טסה לשם מחר?, "מה?!?!" עצרה אמבר את המוזיקה.. " את רצינית?!", שאלה אמבר…כן אמרתי לה, את רוצה שאני ינסה להשיג לך חתימה? שאלתי ..והיא בלי לחשוב אמרה לי "ברור!" ורצה לחבק אותי ואני אותה בחזרה.. בתנאי אחד אמרתי לה והיא עשתה לי פרצוף מבואס ואני צחקתי… "מה התנאי?" שאלה אמבר…..


תגובות (2)

להמשיך?!

25/01/2014 08:15

ממש יפה! תמשיכי

25/01/2014 08:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך