מאמינה באהבת אמת
סורי שיצא קצר תהינו

אהבה מנצחת- פרק 24

סורי שיצא קצר תהינו

נקודת מבט לי:
קמתי בבוקר בשעה שש הייתה לי בחילה הלכתי להקיא ובמקום לחזור לישון החלטתי להכין ארוחת בוקר ואוכל לבצפר בשעה שבע הערתי את כולם אני ומור נכנסנו לכיתה בצלצול והמורה באה ואמרה: בוקר טוב תלמידים, בוקר טוב ללי ומור שהחליטו לבוא לבית ספר בצלצול שתיכם אליי. היא הרימה את קולה באמצע השיעור הייתה לי בחילה אז יצאתי לשירותים ובדיוק אביתר היה בחוץ אז הוא נכנס איתי ואסף לי את השיער שלא התלכלך הוא ליווה אותי לכיתה והלך. היה צילצול ואני ומור הלכנו למורה אני נכנסתי ראשונה והמורה התחילה לדבר: כן לי ספרי לי למה לא הגעת שבוע לבצפר. אמרה עצבנית זה קצת אישי אני לא יכולה לספר עוד חודשיים אני יוכל. אמרתי מבוישת היא הרימה את קולה ואמרה: אני מצפה ממך שמחר תחזירי לי תשובה כמו ילדה בוגרת. היא אמרה ויצאתי החוצה ומור נכנסה חיכיתי לה עד שתסיים ואחרי שתי דקות היא יצאה וסיפרה על השיחה היא לעומתי סיפרה למורה על ההיריון.
היום עבר כלכך לאט וזה הרגיש כאילו חלפו רק שתי דקות מאז שהגענו
סוף סוף נגמר היום וחזרנו הביתה ישר עליתי להתקלח ולישון, קאי עומר אביתר בר ומור אכלו צהריים אחרי עשר דקות הרגשתי יד שמלטפת אותי זה היה קאי הוא אמר: נסיכה את לא רוצה לבוא לאכול איתנו את סתם תישארי רעבה… הוא לא סיים את המשפט וישר רצתי להקיא בשירותים הוא צעק לאביתר שיביא לי מים וכדור לבחילות והרים לי את השיער לקחתי את הכדור וחזרתי לישון.
נקודת מבט אביתר:
מסכנה לי היא כל היום מקיאה ועם בחילות כואב לי עליה חשבתי לעצמי עד שצרחה שלה קטעה את מחשבותיי ישר עליתי למעלה לא רציתי שהם גם יעלו אז אמרתי להם להישאר למטה רק קאי התעקש ובא
אביתר: מה קרה?
לי: אני מרגישה דקירות בבטן
קאי: בואי למיון. קאי אמר בלחץ
לי: לא צריך זה יעבור
קאי: שום יעבור עכשיו לרופא תחליפי חולצה ובואי
לי: אביתר תגיד לו!! היא צעקה
אביתר: קומי הולכים. הוא הרים את הקול
לא הייתה לה ברירה היא החליפה חולצה וירדה נכנסנו לאוטו אני נהגתי ואביתר ישב לידה מאחורה כל הנסיעה היא התפתלה מכאבים אחרי רבע שעה הגענו כלכך כאב לי לראות שכואב לה הרופא קיבל אותה אחרי עשר דקות הוא עשה לה בדיקת דם ואולטרסאונד הוא הביא לה כדורים ואמר שזה בגלל ההתחלה של ההיריון חזרנו הביתה רק בשעה חמש אביתר ולי הלכו לישון ואני ומור נסענו קצת לים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך