מאמינה באהבת אמת
תהנו ותפציצו בתגובות מרתון של חמש פרקים לכבוד שבת שבת שלום

אהבה מנצחת- פרק 4

תהנו ותפציצו בתגובות מרתון של חמש פרקים לכבוד שבת שבת שלום

תסתכלו ברציתי להוסיף.
מרתון 5\1
נקודת מבט מור:
הייתי חייבת לספר ללי מה קרה במסיבה בזמן שהיא הייתה תקועה בבית לבד דפקתי וראיתי את אביתר הוא פתח את הדלת ראיתי אותה ישנה על הספה והערתי אותה עלינו לחדר ואביתר ראה טלוויזיה למטה ואז הוא עלה להיפרד מלי ולהגיד לה שהוא עוד מעט חוזר ואז התחלתי לספר לה ש:
מור: היינו במסיבה, היינו שיכורים רקדנו ביחד ואז הוא נישק אותי אני לא יודעת עם זה בגלל האלכוהול או כי הוא באמת אוהב אותי אבל לפני הכל רציתי לדעת עם זה בסדר מבחינתך…" היא קטעה אותי ואמרה: לא זה לא מפריע לי שאת וקאי התנשקתם וכן זה בסדר מציידי עם תהיו ביחד. היא אמרה ואני הסתכלתי עלייה בפה פעור לא הבנתי איך היא ידעה שזה קרה איתו ואז שאלתי אותה: איך ידעת שזה קרה עם קאי? שאלתי מופתעת לי: אני יודעת שהוא יורד עלייך כי טוב לו איתך ואני רואה את המבטים שלכם וחוץ מזה מותר לי לפנטז שתהיי איתו ואז נהיה משפחה. היא אמרה וצחקנו קמתי ללכת אבל היא עצרה אותי ואמרה: ככה את הולכת בלי חיבוק?! צחקנו התחבקנו והלכתי הביתה הרגשתי הקלה ואז סימסתי לקאי:
לגבי מה שקרה אתמול זה היה כי אתה אוהב אותי או כי היית שיכור? שאלתי בתקווה שהוא אוהב אותי.
נקודת מבט לי:
התקשרתי לאביתר לראות איפה הוא והוא אמר שהוא בדרך בינתיים נכנסתי להתקלח ואז שמעתי שקאי ועומר נכנסו קאי בטעות נכנס למקלחת בזמן שהתקלחתי מזל שיש וילון ואז התחלנו לדבר:
לי: נו אפשר להגיד מזל טוב?
קאי: עדין לא אני מפחד לשבור לה את הלב היא עדינה כמוך…
לי: מחמאה או העלבה?
קאי: מחמאה
לי: תודה
הוא בא לצאת ועצרתי אותו ואמרתי: תישאר שנייה רק תעצום עניים דקה אני רוצה לשים מגבת אמרתי ואז הוא הביא לי את המגבת ועצם עיניים. ואז שאלתי אותו: אחרי שאתה בראש פתוח, אפשר לדעת מה הכדור הזה שאני לוקחת מאז שאני ואתה גרים פה ביחד?
נקודת מבט קאי:
לא ידעתי מה להגיד לה איך לספר לה זאת לא הפעם הראשונה שהיא שואלת אותי את זה אבל הפעם החלטתי לספר לה הכל…
תוך כדי שהיא התלבשה התחלתי לספר לה:
כשהיית קטנה גילו לך מחלה שאני לא זוכר איך קוראים לה כל יום עוד כשגרנו עם ההורים הייתי מועך לך או ממיס לך את הכדור בתוך המים ששתית כי לא יכולת לבלוע כדור ועכשיו כשאת כבר יכולה לבלוע ידעתי שתיקחי את הכדור בלי הסברים כי סמכת עליי וזהו עכשיו את כבר יודעת את האמת…" סיימתי לספר לה ומשום מה הרגשתי הקלה, היא פרצה בבכי סיימה להתלבש והלכה אפילו לא ידעתי לאן ישר יצאתי לעומר והוא כבר הבין אפילו רק מהמבט


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך