אהבה מנצחת-פרק 5

time machine123 07/12/2018 457 צפיות אין תגובות

אלגרה הסתכלה על דמיאן במבט זועם.

" למה את לא רוצה לסלוח לי ? אני לא יודע מה לעשות בשביל שתחזרי אליי. תביני , אני הייתי מבואס בגלל איך שהמשחק נגמר.

מאוד רציתי שהקבוצה שלי תנצח. וזה לא קרה מאיזושהי סיבה כלשהי.

עכשיו את מאמינה לי?" שאל דמיאן שהיה כמעט מיואש.

" תראה , כבר הסברתי לך מה קורה בינינו. אני מרגישה כאילו אני מפריעה לך.

ואתה מתנהג באופן מאוד מוזר ואני לא יודעת אם זה בגלל שהפסקתי לעניין אותך בזמן האחרון.

או שאני רק מדמיינת שהכדורגל נהיה התחביב היחיד שאתה מתעניין בו בזמן האחרון." אמרה אלגרה בחיוך מתוסכל.

" בפעם האחרונה , אהובתי. אף פעם לא שיקרתי לך וגם לא אשקר לך." קרא דמיאן וניסה לשכנע את אלגרה שתסלח לו.

" אל תנסה לשכנע אותי שאסלח לך בכל מחיר , כי זה לא יקרה. הלב שלי לא יעמוד יותר אם תאכזב אותי עוד הפעם." קראה אלגרה בחיוך נחוש.

דמיאן העצוב יצא בידיים ריקות ולא ידע מה לעשות בשביל שאלגרה תחזור להיות החברה שלו.

" טוב , אהובתי . למרות שאת לא סולחת לי , אני עדיין לא מוותר על ההזדמנות שאת תתני לי בעתיד." אמר דמיאן , ניגש אליה והדביק לה נשיקה רטובה על שפתיה.

*

לילה לא יכלה להירדם בלילה , והיא התהפכה לצד ארבעה פעמים במהלך שהיא ניסתה לישון ללא הצלחה.

מחשבותיה על רומיאו לא הניחו לה לנפשה.

היא קמה מהמיטה , מבוהלת מכך שהיא עדיין לא נרדמה.

היא פתחה את דלת המקרר ומזגה לעצמה כוס מים קרים , עודה שותה לאיטה.

היא הופתעה שגם אלסנדרו שכב על הספה וצפה בטלויזיה באחת בלילה.

" לא ידעתי שאתה ער בשעה כזאת , אני לא יכולה להירדם. יש לי נידודי שינה." אמרה לילה באנחה.

" תאמיני לי שאני מבין אותך , אחותי . זה בגלל הבחור הזה שהיכרת באוניברסיטה?" שאל אלסנדרו בסקרנות יותר מתמיד.

" איזה בחור שהכרתי באוניברסיטה? אמרתי לך כבר שאני לא מעוניינת בלהתאהב.

אין לי שום עניין רב בגברים ובאהבה בכלל." אמרה לילה בנחישות.

" אני לא יכול להפסיק לחשוב על אלגרה, היא כל כך מסכנה. אם היא תדע שדמיאן בוגד בה . אני אפילו לא רוצה לדמיין איך היא תגיב.

את מודעת לזה שדמיאן מסתיר מאלגרה את העובדה שהוא בוגד בה עם מליסה?" אמר אלסנדרו בטון עוקצני.

" אני לא מאמינה! דמיאן בוגד באלגרה עם מליסה? איזה מין גבר הוא שהוא חושב לעצמו לבגוד בחברה שלו. אני לא מכירה אותה , אבל אני קצת מרחמת עליה." אמרה לילה בהרהור.

" מסכנה , זאת מילה עדינה לעומת מה שדמיאן הבוגד הזה עושה לאלגרה. אני לא מבין מה היא עושה איתו עדיין." אמר אלסנדרו וחייך אל לילה.

" אחי , אין לך סיבה לדאוג. אני בטוחה שביום מן הימים האמת תצא אל האור.

ואז באמת היא תגלה איזה מין בן אדם זה החבר שלה שאותו היא כל כך מעריצה." קראה לילה באנחה.

" טוב , באמת הגיע הזמן לישון. אני הולך כי ממש אני חייב להירדם. אגיד לך ליל מנוחה , אחותי. נתראה מחר." אמר אלסנדרו בחיוך והלך לחדרו.

לילה הביטה בו ושתקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך