אהבה מסובכת:)

רותם123 30/08/2017 1457 צפיות תגובה אחת

רותם אזולאי: אני רותם בת 16 כיתה י“א, אני ג’ינג’ית יש לי עיניים בצבע שחור.
אני גרה בחיפה .
אני לא סנובית אם מישהו ידבר איתי אני לא יסובב לו את הגב שלי.
אני אוהבת לבשל,לשיר ובעיקר לצייר.
אני שונאת ערסים השנאה הכי גדולה שלי.
יש לי אח קטן בן 5 הוא כל החיים שלי אני חולה עליו ההורים שלי גרים בח”ול, אני לא מבינה איך הורים מסוגלים לעזוב את הילדים שלהם, אבל הם נתנו לי מתנה מדהימה שאני מודה כל פעם שיש לי אותה: את אחי הקטן , אני גידלתי אותו ועדיין, אבל לא כזה אכפת לי כי הוא כל החיים שלי אני לא יכולה בלעדיו.
יש לנו בית ענק עם 5 קומות, 2 בריכות, ז’קוזי,יש לנו סלון ענקי, ומטבח ענק וחדר קולנוע,חדרי ארונות כל חדר עם מקלחת ושירותים וכל מה שאת רוצים .
לאח שלי קוראים תומר אין גבול לאהבה שלי אליו, אני שונאת שמסתירים ממני דברים או שמשקרים לי ואם אני ירצה משהו אין סיכוי שאני לא ישיג אותו, אני שונאת שפוגעים באח שלי הוא החולשה שלי פוגעים בו פוגעים בי..
המוטו שלי: בחיים אל תראו לאויבים את החולשות שלכם.
החבר הכי טוב שלי : עומרי טורקל אין עליו הוא כמו אח גדול שלי ושל תומר, תומר מאוד אוהב אותי ואת עומרי הוא לא יכול בלעדינו וזה לא הגזמה, ועומרי כל הזמן שואל על תומר ממש אכפת לו מאיתנו.
עומרי טורקל: אני עומרי טורקל אני בן 16 אני כיתה י"א,יש לי שיער שטני ועיניים כחולות.
אני אוהב לשחק כדורגל ולשיר.
האהבות שלי הם: רותם ותומר, הם כל החיים שלי, אני כל כך אוהב אותם אין גבול לאהבה שלי אליהם, אני מעריץ את רותם כל כך מעריץ אותה, איך שהיא מסתדרת ככה לבד בלי הורים, איך שהיא מתמודדת עם זה, ואיך שהיא לא נשברת, לא מתפרקת, אני לא אומר את זה כי היא כמו אחות בשבילי, אלא כי באמת מדהימה היא ותומר, הקטנצ'יק הזה אין אני חולה על הילדים האלה.
החבר הכי טוב שלי, חוץ מהקטנה שלי, הוא: עידו פרץ.
לירון פרץ: אני לירון פרץ אני בן 16 אני כיתה י“א , יש לי שיער חום ועיניים ירוקות אני חתיך הורס.
אני נדלק בקלות,אני טיפוס מאוד מאוד קנאי אם את איתי את איתי עד הסוף בלי משחקים.
אם אני אוהב מישהי אני ילחם עלייה עד הסוף אם אני רוצה משהו אני משיג אותו בכל מחיר.
הדבר שאני הכי שונא בעולם זה : שמשקרים לי או בוגדים בי והדבר שאני הכי שונא זה שמתעסקים עם מה ששלי.
יש לי קעקועים עם השמות של אמא שלי ואח שלי ושרשרת של ’שמע ישראל’.
אני גר בחיפה .
יש לי שני אהבות בחיים אמא שלי ואח שלי הקטן, אני חולה עליהם הם כל החיים שלי אני יתן בשבילם הכל.
אח שלי הקטן בן 5 אין עליו הוא עושה אותי מאושר, זאת אומרת אם הוא מאושר אני מאושר.
לאמא שלי קוראים סיוון ולאח שלי קוראים דור אני מת עליהם, אין לי מושג מה הייתי עושה בלעדיהם.
אין לי אבא טפו עליו השאיר אותנו לבד ועם חובות, זה לא שאנחנו עניים חס וחלילה אבל איזה מין אבא או בעל משאיר את אשתו עם ילד בן שנתיים ונער בן 13, ועוד עם חובות.
אנחנו עשירים בלי עין הרע,ואמא שלי כפרה עלייה לא מחסירה מאתנו שום דבר.
המוטו שלי בחיים: שאין אהבת אמת מניסיון, ואם יש אז לא אצלי.
כי נפגעתי כל כך חזק מאהבה ולא מחברה אלא מהמשפחה, וברגע שתבוא מישהי שאני יאהב אותה בלי תנאים ואני ארגיש שזה אמיתי אז אני ילחם עלייה ויתן לה את הלב שלי היא תהייה מלכה.
אני מאוד אוהב לשחק כדורגל,החבר הכי טוב שלי הוא: אדיר לוי .


תגובות (1)

להמשיך ?

30/08/2017 19:56
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך