אהבה מצועפת פרק 1

Bloddy bomb 23/11/2023 306 צפיות אין תגובות

יעל זוכרת את עצמה כמעצבת מסכות ססגוניות עבור אירועים מיוחדים.
זה לא היה בתוכניות שלה להתאהב.

רם היה שם בשבילה בזמן שהוריה יורדים עליה על התחביב הלא מקובל שהתחיל להתבשל אצלה מאז שהייתה בת שש.
כל השכונה צוחקת עליה ולועגת לכל מה שיוצא ממנה.

רק איתו היא מוצאת את מה שחיפשה כל השנים הללו. אחרי זמן רב שהייתה בודדה ואומללה. היא הבת היחידה של הוריה מבין שלושת אחיה הגדולים : דביר, אליה, טימור.

יעל מרגישה כי גדלה במשפחה לא נכונה וחיכתה שיקרה לה נס. שמישהו יוציא אותה מהבית האיום הזה, היא קיוותה לימים טובים יותר.

הגורל זימן עבורה קשיים לא פחות, דמעות בשפע , וזמן בלתי מוגבל שעמד לרשותה.

דביר אחיה הבכור היה מעריץ של להקת ' בית הבובות' הנוסטלגית. אליה היה סטודנט מוכר שהיה כוכב ההפגנות המזוהות עם מפלגות השמאל למיניהן.

היא זימזמה לעצמה שיר מוכר של משה פרץ בעודה מכינה עבורה כוס קפה חם ורותח. היא שקעה בתוך תוכה, כאילו העולם כולו משתרע על שתי כתפיה כמשא כבד שמעמיס על חייה.

היא שמעה את הקול של אביה ונזכרה שעליה לצאת כי יש לה פגישה עם רם.

היא שקעה במחשבותיה בעודה מקשיבה לקול הקומקום השורק בעצבנות וממתין שכבר מישהו יכבה אותו כבר.

המחשבות הציפו אותה עד שהיא לא יכלה יותר לשאת את המשא לבדה.

היא תצטרך למצוא אומץ כדי לצאת לאור, לספר לכולם שהיא מאוהבת ברם בטירוף.היא לא רוצה להסתיר את העובדה שהיא בת הזוג שלו, כמה היא אוהבת אותו ומעריכה אותו על מי שהוא באמת.

****
רם חיכה בתחנה, בעוד אביו משקיף עליו מרחוק להבין לאן הוא יוצא ועם מי הוא מבלה אחרי שהוא מסיים את העבודה שלו בשעה חמש לאחר הצהריים.

" מה שלא תעשה, רם. אל תגיד שהזהרתי אותך לגביה. " הוא מלמל לעצמו בלחש.

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך