bilbi1510
זאת רק הקדמה חח מקווה שתאהבו תגיבו תגיבו תגיבו אם יהיו 3 תגובות או יותר אני ימשיך או היום בערב או מחר :]
אהה כן ואני חדשה :]

אהבה מרחוק הקדמה

bilbi1510 22/02/2014 1458 צפיות אין תגובות
זאת רק הקדמה חח מקווה שתאהבו תגיבו תגיבו תגיבו אם יהיו 3 תגובות או יותר אני ימשיך או היום בערב או מחר :]
אהה כן ואני חדשה :]

אהבה מרחוק הקדמה
"אם אתה אוהב אותה, תניח לה ללכת" זה המשפט שרודף אותי כבר כמה חודשים כשאני מסתכל על אהובתי ומנסה לשחרר ממנה… אבל אני לא מצליח… אני מנסה להשלות את עצמי שבלעדיה יהיה לי הרבה יותר טוב…אבל בינתיים הלב שלי רק מראה לי שוב ושוב שאני טועה בזמן שהיא מנשקת אותו….
אם אתם שואלים למה אני לא שם זין על המשפט המחורבן הזה אז הינה התשובה.. כי היא אמרה לי אותו…הבנאדם שאני כל כך אוהב אמר לי את המשפט הזה ובגלל שאני כל כך אוהב אותה…אני יכבד את מה שהיא רוצה…
אני חן אני בן 16 אני לא ערס אבל אני גם לא ילד טוב ירושלים אני אוהב לשתות אני אוהב לזיין ולזרוק אני אוהב מסיבות אבל לעשן זה מחוץ לתחום זה חרא וזה מגעיל וזה סתם קטע של האלה שחסרים להם חברים אז הם מעשנים כדי למשוך לעצמם יצורים מהסוג שלהם.
אני גבוה שטני עיניים ירוקות יש לי זיפים שהבנות מאוד אוהבות חח דפקה אצלן בראש.. יש לי שרירים ואני מפתח אותם בחדר כושר כמעט כל יום ..אני גר בכפר סבא לומד ברבין יש לי את החבורה שלי וכולם רוצים להיות בה…אבל רק מעטים נכנסים אליה.
אני בן אני בן 16 אני לא ניראה ערס אבל יש לי אופי כזה… אין לי זין למערכת יחסים רצינית אבל זונות מתקבלות אצלי בברכה. אני גבוה שרירי שיער חום עיניים חומות אבל חתיך אש.
אני אלירן אני בן 16 אני ערס בכל מובן המילה מזיין וזורק מזיין וזורק יש לי מוח בראש (כניראה) אבל הרופאים באולטרסאונד בהתחלה היו בטוחים שזה אגוז …הרופאים של היום.
אני ירין אני בן 16 חחחחחח ערס ואני ? ממש לא מסתדרים ביחד אני אוהב לשיר מאוד מאוד מאוד אני גם אוהב לזיין ולזרוק אבל מכל מיקרה מחכה לאחת שתשנה את זה …אני דיי נמוך אני עם שיער חום ועיניים ירוקות קיצר חתיך.
אני טל אני בן 16 יש לי חברה… חחחחחח סתם לא… אני אוהב צחוקים מת על זה אבל אני יודע תגבול בין צחוק לרצינות ואני יודע להיות רציני.. כשצריך …אני חתיך ובנות אוהבות אותי מאוד מאוד מאוד חח רגשות הדדיים …כאני מזיין אותן.
אני אורן אני בן 16 אני לא כמו כל החבורה אני יותר טיפוס של אהבה רגשות אמיתיים ולא אני לא בתול ולא אני לא חיי בסרט. אם יש גיטרה בפגישה סימן שאני הגעתי, אני יודע לנגן הכל! תיתן לי מלודיה (מנגינה) של שיר אפילו שלא אמורה להיות בו גיטרה אני ישמע חצי שיר אני כבר אדע איך לנגן אותו.
אני מלודי אני בת 15 כל החיים שלי אני על מישפטי החוכמה אני מתה עליהם… לפיהם אני מחליטה החלטות ולפיהן אני מבינה מה לעשות ואיך ליפעול… אני יפה…בפרצוף …הגוף שלי לא משהו.. אני מידה 38 בג'ינס ולדעתי זה לא קטן ..אני מנסה להוריד כל הזמן במישקל אבל אני לא מצליחה…יש לי בטן שטוחה וזה אחד הפלוסים בגוף שליי חח יש עוד פלוס אחד שזה החזה :]
הפנים שלי ממש יפות עיניים חומות דבש עור חלק ושיער ארוך וחום, אני חולה על שופינג וקניות.. יש לי הומור ואני מבינה צחוקים אבל יש גבול, אני יודעת לנגן על גיטרה כבר שנה :]
אני שיר בת 15 אני זן מיוחד של בנות … אני סטוציונרית !אבל חברות אמת אצלי זה לא צחוק ויש לי חברה הכי טובה אחת ובזה אני מיסתפקת לא צריכה יותר מזה.. מסיבות שתייה זאת אני ולשיר? חחחח עדיף לכן לא לישמוע אותי שרה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך