bilbi1510
יאיי פרק ראשון!!! אני מקווה שתאהבו אני יעלה במשך השבוע את הפרק השני :] תגיבו ותגידו מה אתם חושבים :]

אהבה מרחוק פרק 1

bilbi1510 22/02/2014 1514 צפיות אין תגובות
יאיי פרק ראשון!!! אני מקווה שתאהבו אני יעלה במשך השבוע את הפרק השני :] תגיבו ותגידו מה אתם חושבים :]

חן:
בעוד שאני מחבק את מלודי, אני מריח את הריח הממכר שלה, אני מלטף את השיער הרך ויפה שלה, , היא מתנתקת מהחיבוק שלי לאט ונעצרת כאשר ראשה מול ראשי וידיה מסיב צווארי, פנינו כל כך קרובים …"אני לא יודעת מה להגיד" פניה נראו עצובות לכן כבר הבנתי את התשובה… "את מסרבת נכון?" אני הורדתי ממנה את ידיי לאט ,היא שמה את שתי כפות ידיה הרכות על לחיי… "אני באמת מצטערת אבל אני אוהבת מישהו אחר…" היא הורידה את ידיה נתנה לי נשיקה על הלחי והלכה…
עברו שנתיים מאז שמלודי עזבה אותי, מאז אותו מיקרה אף אחת לא נכנסה אליי ללב, אני נהייתי סטוציונר כל יום מישהי אחרת, יותר טובה מהקודמת.
אני לא נתתי לעצמי להתאהב שוב כי ידעתי שזה יגרום לי רק סבל, כאב, עצב.. וחבל.. למה להרוס תקופה שלמה כשאפשר בתקופה הזאת לחשוב רק על איזה וודקה לקנות ועל איזה זונה להזמין הפעם.. אני חופשי ואני גם מקובל… לחשוב על אהבה כבר לא מתאים לי…

מלודי:
חיבקתי את אמא שלי והרגשתי איך כתפי נהיית רטובה מרגע לרגע, "אמא אל תבכי ,זה לא שאני לא אראה אותך יותר.. אני פשוט אראה אותך לעיתים רחוקות יותר.. זה הכל " ניגבתי את הדמעה שעמדה לה על הלחי לאחר שהתנתקנו מעט מהחיבוק, "אני פשוט לא בוטחת באבא שלך ובחברה ה.." "מפגרת שלו" המשכתי אותה והיא צחקקה ומשכה באפה "שלא תעזי לא להתקשר אליי לפחות שלוש פעמים בשבוע!" גיחכתי "אמא אני לא אתקשר אלייך שלוש פעמים בשבוע ..אני אתקשר אלייך כל יום!" היא צחקה וחיבקה אותי חזק חזק וצפירה מחרישת אוזניים נשמעה "סליחה על ההפרעה אבל יש לנו דרך ארוכה בכל זאת מאילת עד לכפר סבא זה הרבה זמן נסיעה" הוא הסתכל עליי במבט מצטער ואני הינהתי מודה בליבי על מה שהוא עשה אחרת לא הייתי יוצאת מפה גם מחר! "טוב אמא, אלי צודק אני אתקשר אלייך כל הזמן אל תדאגי! אני אוהבת אותך המון!" חיבקתי אותה חזק חזק בפעם האחרונה מסניפה את הריח הלבנדר שלה בפעם האחרונה "להתראות צ'וצ'קה" התנתקנו ונכנסתי למונית סוגרת אחריי את הדלת ופותחת את החלון "אני אתגעגע !" חייכתי והנהג התחיל לנסוע ואני רואה את אמא לאט לאט מתרחקת עד שהיא נהפכה לכתם שחור …סגרתי את החלון הוצאתי את האוזניות מהתיק הדלקתי את היוטיוב מתכוננת לנסיעה מאוד ארוכה…
ניסיתי להירדם אך ללא הצלחה אני מאוד מתרגשת מהמעבר שלי לכפר סבא, יש כל כך הרבה אנשים שאני רוצה ליראות שוב, כל כך רוצה לדבר איתם פנים מול פנים ולא בצ'אט של הסקייפ.
אני כל כך התגעגעתי לשיר ,חברה הכי טובה מכיתה ג' היא כמו סוכן חשאי שלי, היא מספרת כל דבר על כולם אני "מכירה" חצי כפר סבא רק בגלל הסיפורים שלה כל הזמן מספרת לי על איך היא בגדה בו ועל איך הוא בגד בה ועל איך חבורה הלשינה על חבורה אחרת קיצר היא כמו ראש אחד רק שהיא בנאדם אמין ואמיתי .
אני חוזרת לכפר סבא באמצע קיץ, ושנה הבאה כבר כולם יתערבבו עם כולם בתיכונים, אז אני לא אהיה כמו הבנות הבדדניקיות המסכנות האלה שלא מכירות אף אחד.. כולם פותחים דף חדש…. בדיוק כמוני.
אני נזכרתי פתאום באקס שלי, רונן, אני הקרבתי למענו הרבה דברים אני כמעט הרסתי בגללו את החברות שלי ושל שיר, והוא? הוא הלך ובגד עם איזה זונה במסיבה מול העיניים שלי! אני מאז תמיד חושבת על כמה שאני לא בסדר, כי אולי אני לא הייתי מספיק בשבילו, אולי אני התלוננתי יותר מידי על זה שהוא יוצא יותר למסיבות במקום להיות איתי וזה עיצבן אותו, אני לא יודעת מה גרם לו לבגוד בי…אבל זה מה שגרם לי להבין שאהבה זה סתם בסרטים מצוירים.. וזה לא מציאותי.. זה לא מקדם אותך בחיים, הפוך זה גורם לך ליותר סבל וצער…וחבל. מרוב כל המחשבות שלי נרדמתי .
חן:
"אחי תקשיב, המסיבה נדחתה בגלל בעיות עם בעלי המקום כי הם עושים בדיוק חתונה באותו הערב אז יש לך הזדמנות להזמין עוד אנשים… על כל חמש.."
"אני מקבל 20 שקל.. ידוע ,מובן, ברור" אמרתי והוא הסתכל עליי במבט עצבני כי הוא לא אוהב שאני קוטע אותו בזמן שהוא מדבר, "אני מצטער מצטער לא התכוננתי לקטוע אותך " השפלתי מבט וגירדתי את עורפי "זה בסדר חן, אתה אח שלי אבל אל תעשה את זה עוד פעם" הוא פרע את שיערי השטני וצחק ואני הרמתי מבט וחייכתי, "וטעתה על כל חמש אתה מקבל 40שקל כי הכרטיס עולה במקום חמישים מאה" הוא חייך הסתובב והלך משאיר אותי מאושר עד השמיים .
החלטתי להעיר את האלה מהפייסבוק שלי, אולי יש כאלה שעדיין לא שמעו על המסיבה הזאתי… כתבתי בהודעה חדשה את ההזמנה למסיבה את הזמן והמקום ואת כל שאר הפרטים לגבי המסיבה ולחצתי על 'סמן את כולם' וזה שלח לכולם את ההודעה הזאת ,במידי כולם ענו אין מצב שאני לא שם ודברים כאלה…והיו כמה לפחות עשרים שביקשו עוד פרטים והיו כאלה שקנו כרטיסים ממני "וככה עושים 400 שקל רק על להיות בפייסבוק" מלמלתי וסגרתי את הפייסבוק.
קיבלתי שיחה על הצג היה רשום 'אור החופרת', "הלו?" עניתי "מה הלו? מה? ככה אתה עונה לחברה שלך?!" נאנחתי נימאס לי ששיר כל הזמן עושה לי את זה, קודם היא מתנשקת איתי לא ליפני שהיא מודיעה חגיגית שזה לא אומר שאנחנו במערכת יחסים ואז אחרי כמה ימים היא מתקשרת ונעלבת כשאני אומר לה שאנחנו לא במערכת יחסים! די כבר! שתלך לילד מוכה הוא ישמח לקבל ילדה מהסוג שלו. "אור פעם אחרונה שאני מדבר איתך על זה ואם את שכחת בואי אני יזכיר לך אנחנו- לא- חברים- לכי- תמצצי- למישהו- אחר!" וניתקתי את השיחה, וואי העצבים האלה קוראים רק כשבנות בסביבה …יותר נכון בנות כמוה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך