אהבה משכרת פרק 2

להמשיך? או לא?

יצאנו מהחנות ונפרדנו וחזרנו הביתה. הבית שלי הוא היה 3 רחובות ליד אז רצתי אליו כדי להגיד לאמא שלי שסיימנו לארגן את החנות ושהצלחנו ורק נשאר לנו למכור את המוצרים! אמא שלי ההתחילה לצחוק בקול גדול. "אמא למה את לעאזאזל צוחקת? מה מצחיק?" "אני צוחקת כי את לא אמרת לי עוד כלום על זה שג'ון בקבוצה שלך!" "איך את יודעת לא אמרתי לך כלום על זה!" אמא שלי לוקחת לי את התיק שמה בצד ומביאה אותי למסדרון מול הדלת שלי. "למה הבאת אותי לפה?" "תדפקי יש לך כאן משהו. לא אמרו לי מה. רק אמרו לי שיש לך כאן משהו. יאללה ביוש!" אמא שלי הייתה בהיי לא הבנתי מה כל כך וואו?! דפקתי בדלת ואני רואה פתק אדום בהיר ורשום עליו "היכנסי" פתחתי את הדלת וראיתי את ג'ון בחדר שלי מול הדלת! "מה אתה עושה כאן?" שאלתי. "תשבי" הוא אמר לי בחיוך. ראיתי שהוא סידר לי את כל החדר בסטייל של פנג שואי והתיישבתי על הספה הגדולה והסגולה שלי. ג'ון בא והתיישב צמוד לידי. הרגשתי שהוא ממש צמוד ככה שאני כבר יכולה להרגיש את פעימות הלב שלו. טם טם טם טם… "אני שמתי לב למשהו" "למה שמת לב על מה אתה חשבת?" "את אולי רוצה להיות חברה שלי?" הסמקתי כאילו הפכתי לעגבניה! חשבתי שזה חלום וצבטתי את עצמי צביהטה קטנה ברגל רק כדי לבדוק. "ברור!" אמרתי! וקפצתי! ואז הוא אמר "לא הורדתי את החולצה כי היה לי חם. זה כי ניסיתי להרשים אותך." והתחבקנו הרבה זמן! "טוב. אני צריך ללכת… נתראה מחר?" "מה? אה כן ברור!" דילגנו ליציאה ואמא שלי הייתה בסלון על הבר והסתכלה עלינו בסתלבט של החיים. קפצתי והוא הרים אותי גבוה גבוה והגיע הרגע שחיכיתי לו כל הארבע שנים! והתנשקנו נשיקה ארוכה מאוד! והוא נסע ואמר לי להתראות… סגרתי את הדלת. "פשש…. הסגת אותו סוף סוף אחריי ארבע שנים אה?" אמא קרצה לי. כזאת אמא מגניבה יש לי… "כן אמא! יש לי חבר!"


תגובות (3)

בבקשה תגיבו זה חשוב

21/12/2014 11:06

לא משנה אני יעשה פשוט המשך

21/12/2014 11:06

סוף סוף הם יתנשקו תמשיכייייי
+5

21/12/2014 11:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך