סיפורי אהבה לנערים ונערות
אני צריכה להזהיר. פרק הבא יהיה קצת סוטה אז מי שרגיש לדברים האלה יכול לדלג פרק. להמשיך או לא,

אהבה משכרת פרק 3

אני צריכה להזהיר. פרק הבא יהיה קצת סוטה אז מי שרגיש לדברים האלה יכול לדלג פרק. להמשיך או לא,

חזרתי לחדרי כולי שמחה והדלקתי טלוויזיה והתחלתי לראות את הסדרה "שני גברים וחצי". השתעממתי קצת אחרי 20 דקות וכיביתי את הטלוויזיה. אני מסתכלת בשעון ואני רואה! השעה 2 בלילה! "מה אני יעשה? יש לי עבודה מחר!" חשבתי לעצמי. אז נכנסתי מהר למיטה ואני הרגשתי משהו קשה מתחת לסדין. אני מורידה אותו ובודקת ואני רואה קופסה קטנה בצבע כסף עם סרט אדום ונקודות לבנות. אני פותחת אותה ואני רואה פתק ועט קטן. היה רשום שם: "היי מיקה המהממת שלי. רוצה לבוא לישון אצלי מחר? כן/לא תביאי לי את הפתק מחר כדי שאדע מהי התשובה. ממני באהבה ג'ון." לקחתי מיד את העט הקטן והקפתי בעיגול את התשובה כן. אחרי ששמתי את הקופסא בצד החזרתי את הסדין וחזרתי לישון. יום למחרת אמא העירה אותי "מיקוש קומי! ג'ון למטה!" אמא אמרה לי. "מה?! אני בכלל לא מוכנה! תגידי לו שאני צריכה להתלבש!" צעקתי. "טוב" אמא ירדה למטה להגיד לו. "הוא נכנס לבית אוקי? אני הולכת לחדר מקלחת להתקלח טוב?" "בסדר אמא!" התחלתי להתלבש. פתאום אני שומעת צעדים מחוץ לדלת אז אני שמה מיד חזיה ואת החולצת בטן שלי. כי זה היה קרוב מדי לא יכולתי לשים את המכנסיים… פותחים את הדלת ואני רואה את ג'ון מסתכל עליי במבט של "אני רוצה אותך כאן ועכשיו" והוא אומר לי "יפה. תביאי לי את הפתק!" לקחתי את הפתק ונתתי לו. "כן? טוב אז יאללה לעבודה בואי!" "רגע אני לא לבושה בכלל!" "אני יעזור לך…" הוא לקח לי את המכנסי ג'ינס הקצרים וזרק אותם על המיטה שלי. עליתי על המיטה והלכתי בהליכת שש רגליים למכנסיים ובכלל לא שמתי לב שהוא מסתכל על הישבן שלי! "איזה ישבן יפה!" אמר לי. הייתי נבוכה. לא קלטתי! שמתי את המכנסיים וירדנו למטה למכונית האדומה שלו. בגלל שלא היה גג אז עמדתי על המושב והתחלתי לרקוד וכל ההולכות רגל הסתכלו ובטח חשבו לעצמן "אלוהים! למה היא עושה את זה?!" אבל התעלמתי. וכל ההולכי רגל בטח חשבו לעצמם "היא יודעת לזוז בייבי!". כשהגענו לחנות ג'ון נתן לי את הרשות להפוך את השלט "close" ותוך כדי שהפכתי הוא החזיק לי במותניים והרגשתי שהוא בוטח בי. ראיתי ששי ניל ורוני באו ואמרו "יאללה התחלנו". רוני בא אליי ואמר לי "את יודעת שאני מאוהב בשי… אז אני צריך עזרה…" "בטח, מה שתרצה! תמיד סמכנו עליך כי אתה בחור טוב!" עניתי. "תודה מיקה.אני צריך לדעת מה הממתקים האהובים עליה אני מכין לה זר ממתקים" "שוקולד, סוכריה על מקל בטעם תפוז, סוכריות גומי וכמובן מנטוס!"


תגובות (2)

אה חחח ולהגיב! אני כל הזמן שוכחת…

21/12/2014 17:22

יואו תמשיכייייי סיפור ממש יפה

21/12/2014 17:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך