סיפורי אהבה לנערים ונערות
תגיבו ותדרגו. וסליחה אם קפצתי מיד והתעצבנתי. פשוט זה באמת החיים שלי. וזה נושא רגיש אצלי. ואני אוהבת אתכם. ותבינו שאני נפתחת לפניכם כמו שאף פעם לא נפתחתי. בבקשה. אוהבת

אהבה משכרת פרק 5. לאחר ארבע שנים

תגיבו ותדרגו. וסליחה אם קפצתי מיד והתעצבנתי. פשוט זה באמת החיים שלי. וזה נושא רגיש אצלי. ואני אוהבת אתכם. ותבינו שאני נפתחת לפניכם כמו שאף פעם לא נפתחתי. בבקשה. אוהבת

אני וג'ון קמנו בבית שלנו "אני כל כך שמחה." "מה כל כך שמח?" ג'ון שאל. "היום הולכים למצפה הכוכבים!" אמרתי בהתרגשות. "אוי, נכון! טוב מתוקה זה הלילה. לא להתרגש יותר מדי" אמר ג'ון. "הזמנתי את ההורים שלנו זה בסדר? אל תדאג הם יהיו רחוקים מאיתנו. מקסימום יגידו היי…" "בסדר מתוקה" ונתן לי נשיקה. "טוב. אני הולכת להתקלח. אתה בא?" אמרתי. הוא הסתכל עליי בחיוך שטני. ונכנסנו יחד למקלחת. לאחר שסיימנו הוא עטף אותי במגבת, וחיבקתי אותו. "אתה בן זוג מושלם!" והצבעתי והעברתי את האצבע ברכות על הקוביות שלו. התארגנו ויצאנו לטייל עם הכלבה שלנו נענע. "זה יום טוב היום. יש דשא, עצים, אוויר צח ואת." "אתה מדהים ואני אוהבת אותך." והוא נישק אותי נשיקה מעולה וארוכה. חזרנו הביתה שחררנו את נענע ויצאנו לנמל תל אביב. לא היה שם אף אחד… חוץ מאיזה שישה אנשים שהסתובבו. "זה לא נראה לך מוזר? זה נראה סגור" אמרתי לו. "לא, את רואה את השלט בכניסה? פתוח!" "טוב מאמי, נראה לי אני באה למעדה עם הכוכבים על הרצפה ממול." "אני כבר בא בייבי" הלכתי למסעדה והזמנתי אוכל לשנינו.

נקודת מבט ג'ון:
הסתכלתי על הים. רגוע כל כך. לרוב סוער אבל נחמד. פצאום קיבלתי שיחת פלאפון. "הלו?" שאלתי. "היי זו אמא של מיקה. רוז. מה נשמע?" הבנתי שזאת אמא שלה. "בסדר. למה התקשרת?" "התקשרתי כי ראיתי מישהו זהה לך בדיוק עובר פה. אז רציתי רק להגיד לך. שסה טירוף מה שקורה!" "בסדר אחריי שאני אגמור את האוכל שמיקה הזמינה לנו." "טוב אבל לאט לא מהר. זה לא בריא לאכול מהר. ובגלל שאתה חבר של מיקה כבר ארבע שנים ואתם ידידים כבר מגיל 15 ועכשיו אתם בני 22! וואו… אז אני סומכת ודואגת לך." "תודה רוז. אני לא אאכזב אותך" "מתי איכזבת אותי? יאללה ביי" "ביי". סגרתי את השיחה וחזרתי למיקה.

מנקודת מבט מיקה:
חיכיתי לו הרבה זמן. "מה קרה?" הוא היה כל כך לא מרוכז… "התאום שלי בא לעיר." "מי? עומר?" "כן…" הוא עשה לי מבט מאוכזב. "הוא כל כך נורא?" "כן, והוא יותר דביל ממה שאת חושבת…" לא הבנתי. זה אח שלו! משפחה!!!! סיימנו את האוכל "יאללה חוזרים הביתה?" שאלתי. "כן בואי נלך."

לאחר כמה שעות:
הגיע הלילה ואני מחכה לרגע הזה תמיד! הולכים למצפה כוכבים!!!! ג'ון בא לקח אותי ביידים ושם אותי במכונית. הגענו ואנחנו רואים מפעיל! ואחד שיש מקרן מכוון על הירח והוא עושה תנועות ורואים את זה בירח. ביקשנו אם אפשר גם. הוא אמר שזה עולה 30 שקלים כי רואים את זה בכל העולם! אז שילמנו ועשינו לב. והתנשקנו מול המקרן. הוא הביא אותי ממש לפינה. כדי שלא יראו. והיה שקט. והיינו לבד. פתאום אני קולטת שהוא קורא ברך ואומר "מיקה. את מקסימה אותי כל פעם מחדש. ואני אוהב אותך ואני תמיד יאהב אותך. אז… האם תסכימי להתחתן איתי מתישהו?" אני לא האמנתי. הוא הביא לי טבעת הבטחה!


תגובות (2)

זה באמת החיים שלך ??????????
וואווווו
כיף לך…..
יש לזה המשך ?
אם כן אז תמשייכייייי

23/12/2014 10:19

זה ממש יפה
תמשיכי

23/12/2014 15:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך